Maar nee hoorquote:
R is het met je eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
EN WEG MET DIE SNOL MET DR ARNIE PRUIK DIE ALLEEN MAAR SLECHTER WORDT
Nou, ik snap echt niet dat ze er nog in zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Timing mop, tis een gavequote:
Doe 'ns liev, kutjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Deze is eerder vol dan jij denktquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Rewimo het volgende:
En nu gaan jullie natuurlijk de hele nacht doorposten tot ie vol is hè. Terwijl ik slaap
Tis vrijdagavond, topic is zo vol huiliequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Rewimo het volgende:
En nu gaan jullie natuurlijk de hele nacht doorposten tot ie vol is hè. Terwijl ik slaap
Hoooooooi Eliesquote:
Greys moet #1000 gewoon dichtgooien als iedereen 1 keer gepost heeft, en af en toe openen ls er stamgasten langskomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Ja, kijk, zo krijg ik jullie allemaal aan het postenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Tis vrijdagavond, topic is zo vol huilie
Doe het zelf, ze is echt te slechtquote:
Dat doet me denken aan Oh brother where art thouquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Damn dat haar van Simon inderdaad.
Uitgeschoten met de pommade?
Gescheidenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
Shittt, ik kan geen the Voice kijken..Wat is er met Simon z'n haar?
Achterstevoren door de heg getrokkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
Shittt, ik kan geen the Voice kijken..Wat is er met Simon z'n haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |