dan was zeker het zout op want toen ik keek echt zag niks, zeker nieuw pekel halen maar denk eerder naar de kantine voor een bakkie koffiequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zag toch iets met grote zwaailichten langskomen?
niet in het warrie raken hoor, anders mis je alle pretquote:
Shit.quote:
Achterin ligt een hele berg zoutquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef Anniebab het volgende:
Weer iemand op t bipsje zojuist....
En t was geen strooiwagen maar sneeuwschuiver, om t nog een beetje gladder te maken....
Look @ the cap...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef Anniebab het volgende:
Weer iemand op t bipsje zojuist....
En t was geen strooiwagen maar sneeuwschuiver, om t nog een beetje gladder te maken....
quote:
Nah, denk het niet, hij is nogal bescheiden. Maar ik zou niet weten hoe ik hem moet herkennen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef Anniebab het volgende:
Scrut gaat een showtje weggeven daar ,een salto mortales en dubbele flikflak erachteraan...
Mjah de rest van de stad is ook best een ijsbaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
tis toch al langer dan 20/25 minuten geleden dat hij dat zei?
Ik doe hem wat hoor! Hij ging het plekje bij de brug uitproberen, volgens mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah de rest van de stad is ook best een ijsbaan. Als hij het showtje maar niet buiten
beeld heeft uitgevoerd
Als we straks een ambulance langs zien komen, weten we hoe laat het isquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah de rest van de stad is ook best een ijsbaan. Als hij het showtje maar niet buiten beeld heeft uitgevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |