abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 02:03:02 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90110363
Ik heb Ivan en Claudia nog helemaal geen beterschap gewenst :@ . dus bij deze; ik hoop dat Ivan zich snel weer wat fitter voelt, en weer zijn vrolijke zelf is.

*smelt* Ko! wat een leuke filmpjes... O+ O+ O+

En stiemie dr meiden op de slee, wat een vindingrijk idee zeg! ziet er prima uit. :Y

Amelie, wat heb je mooie krullen joh! waar komen die nou zo ineens vandaan??

En Dyon is ook jarig geweest!! gefeliciteerd Meimeltje! *O*

Mef; wat naar dat je alweer zo'n last van je bekken hebt. :* Hoe lang ben je inmiddels zwanger? en heb je ook fysio oid? ik hoop dat het niet nog erger wordt voor je.

MissSly; lief dat je vraagt hoe mijn nachtdienst ging. :* Hij was lang, en ik was moe en chagarijnig haha. En ik heb vandaag slecht geslapen.. dus deze nacht wordt helemaal ff op het tandvlees... Maar komt goed hoor. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90113958
Oh ik heb Meimeltje en Dyon nog helemaal niet welkom geheten; bij deze! :D

Beterschap voor alle zieke kindjes. Ik was gisteren behoorlijk ziek (dankjewel Isabeau), maar gelukkig gaat het vandaag weer stukken beter. Net op tijd, want vanmiddag op verjaardagsvisite bij Rienk. Zin in! Thijs, Rienk en Isabeau hebben een dresscode afgesproken, maar dat zien jullie nog wel op de foto's vermoed ik zomaar :D
pi_90114012
Ik mis mijn kleine dreumes, heb de hele nacht hoestend wakker gelegen, dus ik had r net zo lief gewoon lekker bij me gehad... maar goed, die heeft t geweldig bij opa en oma, mn vader hing al half snikkend aan de telefoon vanochtend omdat ze wakker geworden waren van "ooooooooooooooooopa, oooooopa" geroep uit t bedje vanmorgen O+ (Ik mis haar, ze is MIJN meisje, maar tegelijkertijd geniet ik er zo enorm van te merken dat meer mensen écht tot haar belangrijke cirkel gaan behoren nu ze wat ouder wordt, dat ze echt haar eigen "mensen van wie je houdt" imperiumpje aan het opbouwen is..)

Ik strooi hier een heeeeele dikke beterschap rond, want och och, wat een zieken....arme zieke kindjes en ook echt arme zieke ouders, want ziek zijn met een dreumes is gewoon volledig onhandig, uitzieken lukt amper en je blijft weken zoeken naar die ene fijne energieboost..buhh!
Als je het niet vertrouwd Innepin moet je ook gewoon gaan hoor, er is geen must van zoveel dagen wachten, jij kent je meisje beter dan wie ook, een goeie huisarts neemt je (mits je daar natuurlijk niet voor elke afgebroken nagel staat) daarin gewoon serieus, en bovendien, stel dat je over een week pas heen gaat met r en te horen krijgt dat ze een flinke bronchitits heeft waar je wellicht al veel eerder wat aan had kunnen doen, dan wens je op dat moment dat je t voorgeweest was...dus gewoon je eigen gevoel volgen hoor!

Dyon, grote man *O* Gefeliciteerd met je verjaardag nog! Welkom hier Meimel!

Amélie dr krullen, ohhhh écht!! O+ O+ O+ En Innepin, ik snap helemaal jouw gevoel, op de een of andere manier is het ook weer een soort van logisch, het past in ieder geval enorm bij dr!

BJ, ik hoop dat je je nachtdienst een beetje ristig doorgekomen bent, even flink bij kan tukken en dan gewoon weer heerlijk van je kleine mop kan gaan genieten!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 09:50:58 #79
5428 crew  miss_sly
pi_90114013
Wat gezellig, het feestje van Rienk O+ Dan is het toch jammer dat ik zo ver weg woon...en met dit weer is het echt VER weg.
fijn dat je bent opgeknapt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90114053
Ohhhh en Oeks, ik kon gister mobiel de filmpjes van Ko niet bekijken, maar nu smelt ik echt als sneeuw voor m! Wat een kind wordt het, ongelooflijk! En wat klink jij leuk op de filmpjes, ik probeer zelf altijd zo min mogelijk door mn filmpjes heen te praten omdat ik vind dat mijn stem de boel zo verpest, maar dat haalt gelijk de hele sfeer zoals die normaal gesproken is eruit, jij klinkt als zo'n lieve gezellige moeder O+

En Rienk,...have a big party!! (and cry if joewantoe! ;) Heel veel plezier Vlinder en trouwe bezoekers! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 10:07:20 #81
5428 crew  miss_sly
pi_90114192
innepin, hoe is de nacht gegaan? Nog met de HAP gebeld? Als je het niet vertrouw, altijd even bellen. Misschien kunnen ze je telefonisch geruststellen of wat advies geven en anders kun je er toch even heen.

Pff, BJ, ik vind het zo knap he, mensne die nachtdienst draaien. Ik zou er geen goede voor zijn :N

Hoe is het met de andere zieken, zowel kindjes als mama's?
Senna heeft na het overgeven gisterochtend niet meer overgegeven en oogt ook neit ziek. Ze heeft gewoon gegeten en gedronken. Het enige mindere was dat ze weer tot 23 uur heeft gespookt voor ze eindelijk in bed lag en sliep.

Vanochtend zaten we hier samen even voor het raam naar buiten te kijken, drukt ze haar neusje tegen de raam, trekt zich verschrikt terug en kijkt me met zo'n Ko-blik (als ie nee zegt) aan: koud!
Ze zat dicht naast me en kon mijn ogen heel goed zien, dus ze bestudeerde ze nog even (ze vindt ogen heel interessant) en zegt 'puisje' (pluisje)...ze bedoelde mijn wimpers :D
pi_90114586
Bedankt allemaal voor de felicitaties :)

Claudia, Ivan dus ook die pyjama....ze hebben best veel hetzelfde he :D
Beterschap voor je kleine man. Vannacht wel goed geslapen?

Stiemie: ook ik vind het een toffe slee :D en een slimme oplossing dat zitje!

Ko in de sneeuw O+

Innepin: ik zou ook even bellen. Heeft ze ook koorts? Kyllian heeft toen hij klein was wel 2 keer keelontsteking gehad en meestal gingen we dan wel na een paar dagen koorts naar de HA en kreeg hij een kuurtje. Ze kunnen er natuurlijk veel last van hebben.

Senna ook overgegeven. Gelukkig oogt ze niet ziek.

Hier ook een spugertje gisteravond, maar dat was volgens mij alleen maar doordat hij heeft lopen snaaien ;) Het was hm steeds weer gelukt iets te pakken te krijgen, chipjes, rozijntjes, worstje e.d.
Hij heeft ook veel last van zure luiers en dus rode billetjes. Volgens mij willen de hoektanden maar niet doorzetten.

Vanmorgen hier om 8 uur geen warm water toen ik onder de douche stond, nu sinds een half uurtje eindelijk weer en de verwarming staat dus even hoog aan. Ga nu dus snel douchen, voordat we weer zonder zitten.
pi_90115451
Julian heeft vannacht over gegeven en doorgeslapen daarna. Werd dus vanmorgen wakker met de kots opgedroogd in z'n haar. Ik heb ze al vier keer gewassen met shampoo maar het blijft stinken!
Iemand tips???
  zondag 19 december 2010 @ 12:42:13 #84
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90118417
Meimeltje en Dyon welkom en nog proficiat *O*

nummerzoveel, je hebt soda, maar om dat nu in het haar te doen. Anders kun je eens proberen de haartjes te wassen met azijn?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90120352
Nummer_zoveel, Driekus had dat laatst ook, maar dat was met een keer wassen wel weg. Geen tips dus helaas. Misschien heel klein beetje parfum op zijn hoofdje spuiten? Dan ruik je het niet meer...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90122975
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Ik mis mijn kleine dreumes, heb de hele nacht hoestend wakker gelegen, dus ik had r net zo lief gewoon lekker bij me gehad... maar goed, die heeft t geweldig bij opa en oma, mn vader hing al half snikkend aan de telefoon vanochtend omdat ze wakker geworden waren van "ooooooooooooooooopa, oooooopa" geroep uit t bedje vanmorgen O+ (Ik mis haar, ze is MIJN meisje, maar tegelijkertijd geniet ik er zo enorm van te merken dat meer mensen écht tot haar belangrijke cirkel gaan behoren nu ze wat ouder wordt, dat ze echt haar eigen "mensen van wie je houdt" imperiumpje aan het opbouwen is..)

Ik strooi hier een heeeeele dikke beterschap rond, want och och, wat een zieken....arme zieke kindjes en ook echt arme zieke ouders, want ziek zijn met een dreumes is gewoon volledig onhandig, uitzieken lukt amper en je blijft weken zoeken naar die ene fijne energieboost..buhh!
Als je het niet vertrouwd Innepin moet je ook gewoon gaan hoor, er is geen must van zoveel dagen wachten, jij kent je meisje beter dan wie ook, een goeie huisarts neemt je (mits je daar natuurlijk niet voor elke afgebroken nagel staat) daarin gewoon serieus, en bovendien, stel dat je over een week pas heen gaat met r en te horen krijgt dat ze een flinke bronchitits heeft waar je wellicht al veel eerder wat aan had kunnen doen, dan wens je op dat moment dat je t voorgeweest was...dus gewoon je eigen gevoel volgen hoor!

Dyon, grote man *O* Gefeliciteerd met je verjaardag nog! Welkom hier Meimel!

Amélie dr krullen, ohhhh écht!! O+ O+ O+ En Innepin, ik snap helemaal jouw gevoel, op de een of andere manier is het ook weer een soort van logisch, het past in ieder geval enorm bij dr!

BJ, ik hoop dat je je nachtdienst een beetje ristig doorgekomen bent, even flink bij kan tukken en dan gewoon weer heerlijk van je kleine mop kan gaan genieten!
hier net zo :D ze heeft vannacht dus voor t eerst bij opa en oma geslapen, en mn schoonmoeder gaf ook al aan dat Elin om kwart over 3 om opa riep O+ ze is echt dol op die man :) en ik heb r lekker weer thuis nu O+
pi_90123051
en ik wil een KO
pi_90137457
Je mag best een keertje oppassen hoor, KD!
Fijn dat je meisje weer thuis is, was het feest geslaagd?

Innepin, hoe is het met Willow vandaag, hoest ze nog steeds zoveel?

En beterschap voor alle zieken hier, hopelijk voelt ieder zich snel weer beter. :*

Wat heerlijk Poppedein, dat Lena haar opa zo lief vindt. Ik geniet er ook van als ik Ko helemaal zie oplichten als hij oma of mijn zusje ziet. Zijn fanclub eigenlijk. :D
Eigenlijk houd ik ook liever mijn mond, maar goed, ik vind juist die gesprekjes nu zo leuk.
Haha, ja-nee-gesprekjes.
Wel heel lief dat je dat zegt! O+

Vandaag waren we lekker met zijn drietjes in Artis en Ko heeft nu wel door de sneeuw gelopen en ermee gespeeld. Hij moest er gewoon even aan wennen.
En de vissen in het aquarium zijn echt een hit! gewoon vissen zo groot of groter dan hemzelf en hij vertrekt geen spier. Het is allemaal even mooi. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90139339
O ja vissen, dat weet ik nog dat Meike dat ook zo prachtig vond toen ze zo klein was....echt gefascineerd was ze.
En opa's en oma's zijn hier ook helemaal in, leuk is dat he.
Gisteren waren Meike en Lars ook bij opa en oma, omdat wij druk aan het inpakken zijn voor de verhuizing, toen we ze kwamen halen waren opa en oma dan ook helemaal trots want Lars had een nieuw woordje geleerd! "kaart!"
Hij zegt "kaaaaaaaaaaa" en dat deed hij al even, maar dan bedoelt hij "klaar!!"
(dan zit Meike op de wc en roept: "ik ben klaaaaahaaaaaaaaaaaaaar!" en dan Lars erachteraan: "kaaaaaaaaaaaa!"
We hebben het maar niet tegen opa en oma gezegd, ze waren zo blij met zijn nieuwe woordje.

Stiemie, ik vind het heel handig bedacht met die slee!!
Leuk joh!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90142111
Ik ben vandaag op stap geweest met onze mini kliko. Mijn zusje en ik hadden een high tea vanmiddag. Ik had voor Driekus soepstengels mee en hij had net voor we gingen nog een mandarijn op. Helaas, toen wij onze etagere met lekkers kregen, wilde meneer ook. Alles waar chocolade bij zat mocht ie niet van mij, maar voor de rest heeft ie vanalles geproeft. Sandwich gerookte zalm, nog nooit zalm gehad, hup daar ging de zalm. Flink wat soepstengel op, karnemelk, beetje cake, een zakje knijpfruit, meneer bleef eten. Ik gok maar op een groeispurt ofzo.
  zondag 19 december 2010 @ 20:58:54 #91
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90142337
Halloow!

Jaaaaahh!! Meimeltje, welkom hier! Eén jaar alweer, woohoo! *O* *O* *O* :* En enorm gefeliciteerd dus, wat een leuke foto's :) Ik vind die éénlaatste foto zo leuk, hij kijkt daar zó schattig O+ :)

Hahaha, Karin, zoiets hadden wij laatst ook met mijn ouders, maar nouja.. Lekker trots laten zijn he? O+

Innepin, hoe is het met Willow?

Oeke, wat leuk dat Ko het zo naar zijn zin heeft in de sneeuw nu O+ Stef is trouwens ook érg onder de indruk van aquaria, zo leuk is dat! Eén van zijn eerste woordjes was ook 'tis' (vis), al wijzend naar de visjes in het aquarium van zijn opa..

Stiemie, whahaha, briljánt! Wij zaten ons al af te vragen hoe we dat zouden moeten doen als we een slee zouden kunnen regelen :D Nouja, niet dat we een badzitje hebben, maar het zet ons wel aan het denken :D

Poppedein, jij ook beterschap joh! :* En wat lief, zowel van Lena als van je paps O+ Mijn ouders zitten met smart te wachten tot er een opa of een oma uitkomt, maar voor nu moeten ze het dus met vis doen ;)

Huups, ben ff niet zo ver teruggegaan, maar hoe is het met de knetters? :)

Driekus, hahaha _O- Wil je Stef's eten misschien ook hebben? Die lustte vandaag zijn mandarijntje niet eens! :o

Mijn kleine lieffie is ziekig :') Hij was gisteren bij mijn ouders gaan logeren want wij hadden een langdurig activiteitengebeuren rondom de zoveel-jarige bruiloft van mijn schoonouders buiten de stad gisteren en toen we hem gingen halen vanmorgen zei mijn moeder het al, en hij was wel vrolijk, maar ook nogal.. Rustig, zeg maar :P Toen we weggingen dacht ik nog een poepbroek te ruiken, maar mijn moeder en lief zeiden dat hij nét 5 min. geleden verschoond was, dus nouja, dat zou het dan wel zijn.. Dus wij even naar het oude huis voor de aller-laatste dingen (morgen overdracht!), rook ik ineens toch een walm.. Hij was ook echt al doorgelekt en wérkelijk, sta je in een huis zonder enige vorm van meubels whatso-ever, geen billendoekjes bij je, geen schone romper.. En dán dus de ERGSTE. POEPBROEK. OOIT. Werkelijk, het kind had diarree en die luier was een soort van tijdbom met twee plakkertjes. Mijn hémel, het was er ook niet eens úitgekomen, het was werkelijk dóór de luier heengekomen :o Niet normaal.. Gelukkig hadden we er een rolletje toiletpapier laten hangen voor de nieuwe bewoners, dus konden we met natte papiertjes zijn billen een soort van ontdoen van de ergste ranzigheid, maar die rómper.. :') Het was echt alleen maar vocht, maar het stónk zo erg :{ En dan ook nog écht vuilniszakken moeten halen! Met een kind stinkend naar poepsap de super door :Y)

Maar verder gaat het goed hier hoor :+
3!
pi_90142597
Icantrix, ik ruik het hier gewoon!
je omschrijft zo lekker beeldend!
  zondag 19 december 2010 @ 21:03:24 #93
95408 Incantrix
pi_90142704
Als ik eraan dénk lopen de rillingen ook weer over mijn rug. Lief heeft daarna, vlak voor we hem in bed stopten, ook nog kokhalsend onder de douche gestopt.. Tweede doorlek-actie :9
3!
pi_90142994
Incan! :o OMG! :*

Rienks feest was veeeels te druk. Er waren wel 25 mensen en 4 baby's. Ik heb het zo druk gehad dat ik niet eens foto's heb gemaakt.. Gelukkig Ester en Laura wel! *; Het was verder wel geslaagd, alleen voor Rienk toch wel heel overweldigend. :{ Maar gelukkig ging hij tussendoor nog even een uurtje slapen en daarna was hij weer lekker vrolijk. Hij is super verwend!

Ik kom gauw helemaal bij lezen en goed reageren, maar we hebben nog nog visite zitten en we kijken film. (She's the man. Echt TE slecht :') )

Fijne avond en tot snel :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90142999
Och die Stef....! Tandjespoep? Hopen dat het hierbij blijft, dat je niet vannacht de poep van de muren hoeft te schrapen :Y)

Nog even een aanvulling:
Leuk joh Vlindur, zoveel mensen die dan speciaal voor JOUW mannetje komen! Dat voelt wel heel bijzonder he. Maar inderdaad wel heel overweldigend voor zo'n klein dingetje.
Leuke dingen gekregen?
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 21:09:28 #96
5428 crew  miss_sly
pi_90143197
Och gut, arme Stef.

Fijn dat de verjaardag leuk was en dat je zelfs fotografen had, Vlindur :P
  zondag 19 december 2010 @ 21:27:30 #97
95408 Incantrix
pi_90144581
Karin, ik denk dat hij nu echt ziekig is, hij is ook zo hangerig.. Hij heeft vanmiddag wel víjf minuten onafgebroken op schoot gezeten bij me :o En ja, hoesten ook, verhoging.. En hij slaapt nu erg veel, vanmorgen heeft hij tot 9 uur geslapen (bij mijn ouders wel ja :')) en zijn ochtendtukje duurde ook dik 2 uur. Dergelijk gedrag is nooit eerder vertoond volgens mij ;)
3!
  zondag 19 december 2010 @ 21:27:51 #98
95408 Incantrix
pi_90144613
En Vlindur, haha, dat klinkt me als een knalfeest in de oren, wat leuk! :*
3!
pi_90144813
Dat is wel sneu voor hem Incantrix, ik denk zelf ook altijd dat ze dan ook wel buikpijn zullen hebben als ze zulke dunne luiers hebben, geen idee of het zo is...
Lars krijgt er weer een tandje bij, nr 6. KWIJLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_90144938
Oh Stef, wat naar zeg! Arm jongetje. :*

klinkt goed Vlindur, lekker druk! Geniet nog lekker na, he? :)

Lars, ook sterkte met je nieuwe tand, dat hij maar gauw door is! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')