Halloow!
Jaaaaahh!! Meimeltje, welkom hier! Eén jaar alweer, woohoo!

En enorm gefeliciteerd dus, wat een leuke foto's

Ik vind die éénlaatste foto zo leuk, hij kijkt daar zó schattig

Hahaha, Karin, zoiets hadden wij laatst ook met mijn ouders, maar nouja.. Lekker trots laten zijn he?

Innepin, hoe is het met Willow?
Oeke, wat leuk dat Ko het zo naar zijn zin heeft in de sneeuw nu

Stef is trouwens ook érg onder de indruk van aquaria, zo leuk is dat! Eén van zijn eerste woordjes was ook 'tis' (vis), al wijzend naar de visjes in het aquarium van zijn opa..
Stiemie, whahaha, briljánt! Wij zaten ons al af te vragen hoe we dat zouden moeten doen als we een slee zouden kunnen regelen

Nouja, niet dat we een badzitje hebben, maar het zet ons wel aan het denken

Poppedein, jij ook beterschap joh!

En wat lief, zowel van Lena als van je paps

Mijn ouders zitten met smart te wachten tot er een opa of een oma uitkomt, maar voor nu moeten ze het dus met vis doen

Huups, ben ff niet zo ver teruggegaan, maar hoe is het met de knetters?

Driekus, hahaha

Wil je Stef's eten misschien ook hebben? Die lustte vandaag zijn mandarijntje niet eens!

Mijn kleine lieffie is ziekig

Hij was gisteren bij mijn ouders gaan logeren want wij hadden een langdurig activiteitengebeuren rondom de zoveel-jarige bruiloft van mijn schoonouders buiten de stad gisteren en toen we hem gingen halen vanmorgen zei mijn moeder het al, en hij was wel vrolijk, maar ook nogal.. Rustig, zeg maar

Toen we weggingen dacht ik nog een poepbroek te ruiken, maar mijn moeder en lief zeiden dat hij nét 5 min. geleden verschoond was, dus nouja, dat zou het dan wel zijn.. Dus wij even naar het oude huis voor de aller-laatste dingen (morgen overdracht!), rook ik ineens toch een walm.. Hij was ook echt al doorgelekt en wérkelijk, sta je in een huis zonder enige vorm van meubels whatso-ever, geen billendoekjes bij je, geen schone romper.. En dán dus de ERGSTE. POEPBROEK. OOIT. Werkelijk, het kind had diarree en die luier was een soort van tijdbom met twee plakkertjes. Mijn hémel, het was er ook niet eens úitgekomen, het was werkelijk dóór de luier heengekomen

Niet normaal.. Gelukkig hadden we er een rolletje toiletpapier laten hangen voor de nieuwe bewoners, dus konden we met natte papiertjes zijn billen een soort van ontdoen van de ergste ranzigheid, maar die rómper..

Het was echt alleen maar vocht, maar het stónk zo erg

En dan ook nog écht vuilniszakken moeten halen! Met een kind stinkend naar poepsap de super door
Maar verder gaat het goed hier hoor