Zo te horen hebben Dyon en Rienk hele leuke verjaardagsfeestjes gehad
Stiemie wat een goed idee, het badstoeltje op de slee!!

Geweldige foto
lol R weet wel wat hij wil
Amélie met krulletjes, wat staat dat enorm cute!!

Dus toch net zo'n kapsel als je broertje Huup

Ko in de sneeuw, wat een schattige filmpjes! Zo lief hoe hij antwoord geeft en hoe hij beweegt en die schattige bivakmuts

Vooral hoe hij de sneeuw van zijn wantjes probeert te slaan is zo schattig.
En heerlijk naar Artis geweest!
Arme Ivan, zo last van je buikje en spugen. Gaat het vandaag weer wat beter met hem?

En hoe gaat het met jou Claudia?
Wat fijn dat je vriend jullie zo goed op kan vangen als jij het niet meer trekt

BJ ben je alweer wat bijgekomen van de nachtdiensten? Slopend hoor, helemaal als je niet kunt slapen overdag
Poppedein ook al aan het hoesten, het heerst echt he! Ben jij alweer wat opgeknapt?
Willow heeft het ook flink te pakken, wat zielig dat ze zo erg moest hoesten

Gaat het nu alweer wat beter?
Mefke wat vervelend dat je zo vroeg in de zwangerschap al last van je bekken hebt

Rustig aan doen hoor.
Icantrix

Gatver!!!! Poepsap!

Dit is een moment dat jullie nooit zullen vergeten en zullen verbinden met de verhuizing

Wel zielig voor Stef dat hij zo'n last van zijn buikje heeft
Zo Lars, nu al voetballen!

Ik ben benieuwd naar een filmpje.
Hopelijk komt zijn tandje snel door en zonder teveel last te geven.
Awh Senna, wat enorm poepig

Ik verheug me er zo op dat Niels over een tijdje ook met liedjes mee zal zingen!
Heeft ze niet meer overgegeven?
Thomas

Ik vind het zo'n mooi mannetje Ca.ra, echt heel knuffelbaar.
Alexa ook al ziekjes

Wat leuk dat zij ook al meezingt met liedjes!
Niels is nog steeds ziekjes. Ik dacht gisteren dat hij alweer wat opgeknapt was en wel zonder paracetamol kon, maar toen kregen we dit zielige hoopje
![ziekdecember.jpg]()
Hij eet ook bijna niet. Gelukkig drinkt hij wel redelijk goed bij mij, wat gisteren resulteerde in een ouderwetse knetterende borstvoedingsspuitluier tot midden op zijn rug
En terwijl hij vorige week nog erg weinig sliep, slaapt hij nu juist erg veel en geeft duidelijk aan weer te willen slapen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>