abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 21:33:00 #101
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90145029
Jah, dat denk ik ook inderdaad.. Hoewel hij an sich wel vrolijk is hoor, hij wil alleen niks eten, alleen yoghurt gaat er een beetje in. Nouja, hij slaapt nu lekker, hopelijk heeft hij een goede nacht, misschien gaat het morgen al beter. En oh, een kwijlie in da house! :D Heeft hij er veel last van, Karin?
3!
pi_90145448
Neuh dat valt wel mee eigenlijk.
Je ziet het tandje ook echt door het tandvlees heen al zitten, dus die is er zo een keer door.
Behalve kwijlen merk ik niet zoveel aan hem, alleen hij wou niet zo best eten vanavond.

En oh, ik heb een klein talentje in huis!
Lars kan voetballen!
Leg een bal voor zijn voeten en hij schopt er tegenaan! Echt zo lollig om te zien!!
Vanmiddag was hij de hele kamer door aan het voetballen, en tweebenig nog wel!!!
Ik hoop dat ik er morgen een leuk filmpje van kan maken...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90145677
Incantrix, wat kan je dat beeldend vertellen... ik zie het helemaal voor me... Beterschap

Leuk zo'n voetballertje Karin!
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 21:44:13 #104
5428 crew  miss_sly
pi_90145867
Senna zingt O+
Ze zingt echt liedjes, zelfgemaakte ook, maar ook echte liedjes. Ze is nog niet helemaal tekst- en melodievast, maar het is zooo schattig!
Haar favoriet is:
visje visje in eht water
visje visje in je kom
visje visje kan niet praten
visje visje draai je om

Als ze zelf zingt, dan hoor je een aantal keren visje visje visje visje ater visje visje om
Als wij meezingen, dan luistert ze vooral om dan bij de laatste zin met een heel blij snoetje 'om' te roepen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 december 2010 @ 21:48:45 #105
95408 Incantrix
pi_90146215
Gelukkig dat hij er weinig last van heeft, Karin :) En dat voetballen klinkt zo leuk! Kom maar door met dat filmpje! :D

Thnx, Nijna! En hoe is het nu bij jou?

Miss, wat dróppig O+ Ik verheug me nu al op onze volgende meeting, ik hoop dat Senna ook zoveel te vertellen heeft als er vreemden bij zijn :)
3!
  zondag 19 december 2010 @ 22:27:15 #106
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90149267
:W Hoi! Wij leven nog hoor. Alles gaat goed alleen heb ik het retedruk gehad met werk en alle verplichte eindejaars-'feestjes'/borrels/weetikveelwattes van zowel mijzelf als manlief. We werken allebei via een detacheringsbureau, wat in de praktijk dus zorgt voor aan twee kanten verplichtingen bij zowel detacheerder als inhuurder. Fijn...

Maar goed, verder gaat alles prima. Thomasje doet het lekker, knie gaat ook weer de goede kant op. Alleen heb ik de afgelopen twee weken geen vrije woensdagen met hem gehad, en dat mis ik toch wel een beetje. Nog een kort weekje nu (in ieder geval werken op maandag en dinsdag, donderdag alleen als het echt moet) en daarna een hele week vrij. Lekker even genieten samen!

Thomas heeft inmiddels zijn slee in gebruik genomen, mèt krentenbol...

Ik ga nog eens een poging doen tot bijlezen :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 20 december 2010 @ 08:10:12 #107
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90163565
Oeh sleeen wil ik ook!!!! Dat gezicht van Thomas glundert ook helemaal!

Incan, ik hoop dat je mannetje goed geslapen heeft... :*

Karin, geweldig, een voetballer in huis!!!

Sly, dat vraagt natuurlijk om een filmpje ;)... :+

Alexa zingt oraaaorraaaoraaa (Dora, Dora, Dora tune) en ze zingt Niijijijijnaaaa (Nijntje, lief klein konijntje)

Ik blijf vandaag thuis met een sip meisje. Alexa heeft al sinds zaterdag iedere keer 's avonds verhoging. Kan verder niet veel merken, want die loopt gewoon door. Maar ze hoeft haar brood niet en zit het liefst (met speelgoed) bij me op de bank. Dus vandaag maar een rustig dagje thuis.

En nu ga ik de rest van het topic bijlezen c_/
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90167630
Zo te horen hebben Dyon en Rienk hele leuke verjaardagsfeestjes gehad O+ O+

Stiemie wat een goed idee, het badstoeltje op de slee!! _O_ Geweldige foto O+

lol R weet wel wat hij wil :D O+

Amélie met krulletjes, wat staat dat enorm cute!! O+ Dus toch net zo'n kapsel als je broertje Huup :D

Ko in de sneeuw, wat een schattige filmpjes! Zo lief hoe hij antwoord geeft en hoe hij beweegt en die schattige bivakmuts O+ Vooral hoe hij de sneeuw van zijn wantjes probeert te slaan is zo schattig.
En heerlijk naar Artis geweest! O+

Arme Ivan, zo last van je buikje en spugen. Gaat het vandaag weer wat beter met hem? :* En hoe gaat het met jou Claudia?
Wat fijn dat je vriend jullie zo goed op kan vangen als jij het niet meer trekt :*

BJ ben je alweer wat bijgekomen van de nachtdiensten? Slopend hoor, helemaal als je niet kunt slapen overdag :*

Poppedein ook al aan het hoesten, het heerst echt he! Ben jij alweer wat opgeknapt?

Willow heeft het ook flink te pakken, wat zielig dat ze zo erg moest hoesten :* Gaat het nu alweer wat beter?

Mefke wat vervelend dat je zo vroeg in de zwangerschap al last van je bekken hebt :* Rustig aan doen hoor.

Icantrix _O- Gatver!!!! Poepsap! :D Dit is een moment dat jullie nooit zullen vergeten en zullen verbinden met de verhuizing :D Wel zielig voor Stef dat hij zo'n last van zijn buikje heeft :*

Zo Lars, nu al voetballen! :D Ik ben benieuwd naar een filmpje.
Hopelijk komt zijn tandje snel door en zonder teveel last te geven.

Awh Senna, wat enorm poepig O+ Ik verheug me er zo op dat Niels over een tijdje ook met liedjes mee zal zingen!
Heeft ze niet meer overgegeven?

Thomas O+ Ik vind het zo'n mooi mannetje Ca.ra, echt heel knuffelbaar.

Alexa ook al ziekjes :* Wat leuk dat zij ook al meezingt met liedjes!

Niels is nog steeds ziekjes. Ik dacht gisteren dat hij alweer wat opgeknapt was en wel zonder paracetamol kon, maar toen kregen we dit zielige hoopje ;(

Hij eet ook bijna niet. Gelukkig drinkt hij wel redelijk goed bij mij, wat gisteren resulteerde in een ouderwetse knetterende borstvoedingsspuitluier tot midden op zijn rug _O-
En terwijl hij vorige week nog erg weinig sliep, slaapt hij nu juist erg veel en geeft duidelijk aan weer te willen slapen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 20 december 2010 @ 12:22:19 #109
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90170391
Awww Niels, alleen die glazige blik al :'( :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90170428
Niels. ;( Ik zou 'm niet herkend hebben, Twink. ;(
  maandag 20 december 2010 @ 12:29:43 #111
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90170724
Niels Beterschap ;( :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 12:31:13 #112
5428 crew  miss_sly
pi_90170796
Och wat ziet hij er ziek en zielig uit :{ Echt zo helemaal niet zichzelf. Beterschap voor Niels :*
pi_90170883
Beterschap voor de zieke dreumesjes :*
pi_90173823
Ik heb even niet bijgelezen want zit met zieke hoestende dreumes en kerststress, maar zag wel heel veel meelevende dames, waarvoor dank. :) We gaan morgenochtend naar de huisarts. ze wilde zelfs wel vandaag een plekje vrijmaken, maar dat kon alleen nu direct en nu ligt ze eindelijk min of meer te slapen, tussen de hoestbuien door.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90174349
Beterschap voor alle zieke kindjes, wat zijn het er veel!
Arme Niels, wat een zielig hoopje mens is het zo

Gave foto van Thomas op de slee, wat een scheet!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90175479
Thomas lekker sleeen!! Met krentenbol nog wel! Wat een luxe heb je!

Beterschap voor alle zieken, tjonge, Niels jij hebt het wel te pakken zeg!!
En Innepin, succes morgen bij de dokter, hoop dat hij wat heeft voor dr tegen het hoesten.

En ik heb een voetbalfilm, zal hem zo uppen, ligt op de grote tafel en ik heb net gedweild dus kan er niet bij

Ow en mensen als ik rare dingen uitkraam, ik heb nogal last van verhuisstress, en doe de raarste dingen dus bij deze alvast excuses
pi_90177175
Een klein filmpje van mijn voetballertje
Lars de voetballer
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 14:51:51 #118
5428 crew  miss_sly
pi_90177784
Wat een talentje, Karin :Y
En wat schattig, Meike die hem aanmoedigt O+

innepin, fijn dat je er morgen terecht kunt. Wat naar dat ze zo ziek is. Beterschap :*
pi_90178822
Meike en Lars *O* lekker stel en wat stoer zo'n voetballer in huis Karin! Die zien we later vast nog wel verschijnen in het een of andere elftal!

Innepin, fijn dat je morgen terecht kan. Kan geen kwaad om even te laten nakijken. Arme kleine hummel!
pi_90181062
Karin, hij zegt hier 'video not found'. Ben ik te laat of ligt het aan het internet hier op mijn werk? :{
Sterkte met de verhuisstress Karin.

Beterschap voor alle zieke kindjes. Zo naar als ze zich zo rot voelen. En Niels ziet er echt uit als een zielig ziek hoopje. ;(

Thomas, even een speciale jompel voor jou *O* *O* Superfijn dat het weer beter gaat met zijn knie Cara! En wat een stoere knul zo in die slee O+ Wij gebruiken momenteel zo'n plastic opbergbak als slee, in afwachting van de levering van de babyslee, en dat gaat gelukkig best goed (bij gebrek aan beter dan).

Senna zingt O+ Wat poepig! En wat een leuk liedje over het visje. Ik ken alleen maar 'klap eens in je handjes blij blij blij' ;( En we hebben een cd met kinderliedjes, maar die vind ik helemaal niet zo leuk (in al die liedjes wordt wel een konijntje geschoten of iets anders naars). Misschien een tip waar ik leuke liedjes kan vinden?

Xeentje moest vannacht erg hoesten en toen kwam ze niet meer in slaap. Ze deed wel erg haar best om in slaap te vallen, draai op ene zij, draai op andere zij, draai op rug, draai op buik, diepe zucht en weer opnieuw. En toen begon papa ineens hard te snurken... Xeentje lag tussen ons in en ging verontwaardigd rechtop zitten, kroop richting papa, plaatste een paar meppen op zijn dekbed tot hij ophield met snurken, kroop weer terug en ging weer verder met proberen in slaap te vallen :D O+
pi_90181763
LOL Xeentje _O- Wat klinkt dat groot zo'n actie!
Die ouderwetse kinderliedjes zijn inderdaad vaak zo gemeen of moraliserend.
Wij hadden vroeger onder andere een bandje van Annie MG Schmidt liedjes gezongen door VOF de Kunst, dat vond ik erg leuk. Deze.
Niels heeft een cd en boekje met dierenliedjes gekregen op zijn verjaardag. Hij vind het erg leuk, vooral "Ik zag twee beren". Maar ook op deze cd staan liedjes waarin konijntjes of kikkers het lootje leggen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 16:10:19 #122
5428 crew  miss_sly
pi_90182313
Xeentje :D whahaha, laat hem maar weten dat hij niet moet snuken :Y

Dat boekje met cd vna dierenliedjes hebben wij ook, daar komt oa het liedje over het visje uit. Ik vind het een leuke, hoewel het idd ook niet helemaal gespeend is van narigheid. Maar op de een of andere manier slaat ze die liedjes zelf ook altijd over :P
pi_90183490
Ja groot he? Ik was ook helemaal verbaasd. Het was wel grappig, want toen hij begon met snurken dacht ik nog, ouch nu komt ze helemaal moeilijk in slaap. Zat al te kijken of ik hem om Xeentje heen een schop kon geven. Maar ze loste het zelf al op _O_

Die dierenliedjes cd hebben wij ook. Toch maar weer eens opzetten dan :) En die van VOF de Kunst lijkt me ook leuk. *bestellen gaat*

Xeentje heeft sinds kort een paar woordjes aan papa en mama toegevoegd: Bal (voor alles wat rond is, inclusief lampen aan het plafond), Hmmba (Bumba, haar grote liefde) en Kaik! (voor alles wat ze mooi vindt en waar wij ook naar moeten 'kaiken'). O+
  maandag 20 december 2010 @ 16:53:29 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90184743
Ikheb ook het liedjesboek 'Olifantje in het bos'. Moderne liedjes die tegenwoordig op de crèche worden gezongen.

Kijk die kleine mafkees nou een koprol maken:
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90187228
Xeentje _O_ Geweldige actie! :D
Memmel, heb je stiekem een hondje ofzo? Haha hilarisch die koprollen _O-

Willow ging vanmiddag toch niet slapen dus ik mocht meteen langskomen van de assistente. Dus kind in de auto gehesen en door de sneeuw naar de huisarts geglibberd. En binnen vijf minuten stond ik weer buiten. Geen longontsteking, geen oorontsteking, en verder kan ie niks doen, dus afwachten. :{ Zo'n bericht kun je op verschillende manieren krijgen, helaas is deze (inval)dokter niet echt heel gezellig en laat ie je echt een beetje als een overbezorgde moeder de kamer weer verlaten. Jammer is dat dan.
Maar de feiten zijn in elk geval geruststellend :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90196122
_O-
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Xenia het volgende:
Karin, hij zegt hier 'video not found'. Ben ik te laat of ligt het aan het internet hier op mijn werk? :{
Sterkte met de verhuisstress Karin.

Hier doet ie het nog: http://tinypic.com/r/xngdjd/7

Xeentje moest vannacht erg hoesten en toen kwam ze niet meer in slaap. Ze deed wel erg haar best om in slaap te vallen, draai op ene zij, draai op andere zij, draai op rug, draai op buik, diepe zucht en weer opnieuw. En toen begon papa ineens hard te snurken... Xeentje lag tussen ons in en ging verontwaardigd rechtop zitten, kroop richting papa, plaatste een paar meppen op zijn dekbed tot hij ophield met snurken, kroop weer terug en ging weer verder met proberen in slaap te vallen :D O+
_O-

Kinderliedjes:
http://www.kinderliedjes.nu/0-2-jaar/
dit vind ik wel een hele leuke site, want hierbij kun je een filmje aanklikken per liedje waarop je de gebaren ziet die erbij horen, en je hoort meteen natuurlijk de melodie
  maandag 20 december 2010 @ 21:07:03 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90198796
Over 2 uur en 13 minuten mag ik hier officieel komen posten.
Faabje hoeft niet de OP overigens.
pi_90205212
Xeentje...zo doe je dat! Gewoon meppen meid!
Alle zieken, beterschap!

Driekus heeft koorts en vlekjes, toch nog reactie op de bmr ga ik vanuit. Wel lekker laat, ik hoopte het al te ontlopen. Maar goed, beetje paracetamol en het gaat weer prima met het ventje.

Ca.ra h&m broek en laarsjes van de aldi, toch? En de slee komt me ook bekend voor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 20 december 2010 @ 22:39:00 #129
95408 Incantrix
pi_90205917
Xeentje, whehe, briljant :D

Vanuit bed nog even hoi enzo ;) Stef gaat al wat beter (maar 1 doorlekker gehad vandaag :') ), hij had vandaag HONGER! Vonden we fijn, wel.. En nouja, vannacht slapen we met de verwarming aan en dan hopen we dat de was morgenochtend droog is, want alle rompers en broekjes zijn op :')
3!
pi_90206554
Xeentje wat een immens briljante actie _O_

Hier hebben al een week een slecht slapertje, of eigenlijk bijna helemaal niet... Ben helemaal kapot, nog een paar dagen en dan vakantie. Ik mag vannacht wel slapen van vriendlief, hij slaapt met haar apart, hopelijk kan ik wat slapen zo alleen in bed (toch raar).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 20 december 2010 @ 22:50:33 #131
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90206801
Xeentje, geweldig. :D Wel sneu dat ze niet in slaap kon komen, ik herken dat wel van Annicka, die had daar ook wel eens last van. ;(

Ow, en koprollen moet ik haar ook nog eens leren, maar volgens mij wil ze niet oprollen op de harde vloer... :P

Beterschap voor alle zieke kleintjes, en fijn dat het met een aantal van hen weer beter gaat. Hier zijn we een beetje verkouden, maar dat gaat ook wel weer over. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90207261
Och Nielsje, voel je je alweer wat beter, jochie? Wat kun jij glazig kijken zeg! :*

En Lars, voetballen en Morris koprollen! Sportieve heren zijn het. 8-)

Xeentje, wat een goede actie! Echt heel grappig moet dat zijn geweest. :D

Fijn dat Stef zich weer beter voelt, en een beterschapszoen voor alle zieke kindjes! :*

Wickie hopelijk heb je een lekkere nacht en lukt het om even goed te slapen. En ik hoop ook dat Mette lekker slaapt, die zal er ook wel niet de vrolijkste door worden. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 20 december 2010 @ 23:10:11 #133
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90208242
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef mefke79 het volgende:
Xeentje...zo doe je dat! Gewoon meppen meid!
Alle zieken, beterschap!

Driekus heeft koorts en vlekjes, toch nog reactie op de bmr ga ik vanuit. Wel lekker laat, ik hoopte het al te ontlopen. Maar goed, beetje paracetamol en het gaat weer prima met het ventje.

Ca.ra h&m broek en laarsjes van de aldi, toch? En de slee komt me ook bekend voor!
Hemabroek (meen ik, erfenis van oud-buurmeisje) en bob de bouwer laarsjes :P (maatje te groot met soksloffen eronder voor de warmte, ik kon geen snowboots vinden in Thomas' maat dus vandaar gewoon regenlaarsjes)

Die BMR vond ik ook maar akelig, de eerste prik waarop Thomas ooit gereageerd heeft.

Oh ja de foto van Niels was echt sneu'tjes. Arm propke zo op de bank.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90211380
memmel, die koprollen O+
pi_90221807
Goedemorgen allemaal!

Ik heb net even het één en ander bijgelezen. Wat een mooi verhaal over Xeentje die vond dat papa te hard snurkte. Aanpakken die kerels!

En arme, arme Niels! Wat een sneu koppie zeg! Hoe gaat het nu Twinkly?

filmpjes kan ik hier niet kijken, maar voetballen en koprollen vind ik wel erg knap! Wauw!

Vieze verhalen over poepsap laat ik maar even aan me voorbij gaan ;). Ben natuurlijk wel blij dat het beter lijkt te gaan met Stef.

En verder weet ik het even niet meer.

Gisteren gingen B. en ik 'gezellig' met Isabeau naar de Ikea. Wat een RAMP!

We begonnen met een lunch. Toen was het nog leuk. Isabeau genoot van haar poffertjes en mocht daarna nog even spelen in zo'n speeldinggeval. Helemaal goed. Maar vanaf dat moment ging het ongeveer zo:

Isabeau, kom, we gaan winkelen

Neeeeeeeeeeejneeneeneeneeneeeeeeeeeeej! *schopslahuilstampvoetkrijs*

Ik zet Isabeau in kar

*schopslahuilstampvoetkrijs*

Dingen aanwijzen en benoemen bood even afleiding en was even leuk, maar na een poosje begon het huilen weer.

Uit uit uit mama papa uit uit uit

Ok, ga dan zelf maar lopen. Waarom ook niet. Dat was leuk bedacht, ware het niet dat de ikea in de ogen van Isabeau één grote speeltuin is. Ze rende steeds precies de kant op waar wij niet naartoe wilden, klom op bedden/banken/stoelen, liep naar andere mensen toe Haaai haaai haai roepend. allemaal heel schattig, maar we wilden eigenlijk wel voor middernacht thuis zijn. Dus volgende poging: "Geef mama maar een handje"

Neeeeeeejneeneeneeneeneeeeeej *schopslahuilstampvoetkrijs* *ligopgrond*

B. heeft haar toen maar gedragen. En maar weer samen dingen aanwijzen en benoemen. Was 5 minuten goed. Toen begon het gewriemel weer.

Uit uit uit! Lopen lopen lopen!!! Jaaaaaaa

Dat leek ons toch even niet zo'n goed idee, dus maar weer in de kar gezet. Rietjesbeker water gegeven. En ze was rustig. Tot ze genoeg water had gehad.

"Op!" *gooitbekermetgroteboogopgrond* uit uit uit lopen lopen!

We hebben maar gewoon snel de dingen gepakt die we nodig hadden en zijn naar de kassa gegaan. Waar ze vervolgens poeslief Hoi en doei zei tegen de kassiere.

Eigenlijk was het hele ikeabezoek één grote driftbui.

En toen gingen we naar huis. Van Haarlem naar ons Fryske dorpje. VIER UUR EN EEN KWARTIER! AAAARGH!! En die eerste tweeëneenhalf uur ging Isabeau NIET slapen, maar WEL huilen.

Echt, je kon me opdweilen gisteravond. Ik vond het even niet meer zo leuk.

Na een glas wijn en wat lekker eten zag ik natuurlijk ook wel dat het voor Isabeau minstens zo vervelend is als ze zichzelf zo in de weg zit. Ze wil zó veel, maar kan en mag nog niet alles. En dan zie je allemaal interessante dingen om je heen, maar mag je er niet op klimmen. Ik ben haar voordat ik zelf ging slapen nog even een knuffel en een kus gaan brengen. Toen lag ze daar zo lief te slapen, met haar warrige haartjes en zo'n lekker geurtje.. Toen vond ik het heel erg dat ik het 's middags zo zat was geweest.
pi_90223121
Verder geen dreumesmama's in tha house?

Last van de BMR komt toch meestal na 5 tot 7 dagen? Zouden wij de dans dan ontspringen? Ik hoop het!
  Moderator dinsdag 21 december 2010 @ 10:18:17 #137
5428 crew  miss_sly
pi_90223208
Ow Sorbootje, wat een drama :o :D En inderdaad zo begrijpelijk, achteraf, maar op het moment zelf zie je het zelf ook evne niet zo zitten. Ik had voor de zekerheid voor Senna toen een cracker ofzo meegenomen, behalve drinken, zodat ze zich daarmee even kon amuseren in het wagentje. Maar een groot succes kon ik het ook neit noemen, hoor :')

De koprollen ga ik nog even bekijken!

Senna heeft gewoon al twee nachten bijna het klokje rond geslapen! De truc lijkt te zijn om haar na het badje nog even rustig bij ons te hebben, eventueel wat tv kijken ofzo, en dan vrij snel naar bed. Niet te lang nog spelen, zeker geen rondjes rennen rond het kookeiland of pakken-spelen ofzo. Maar goed, geen idee of een Fokwet hier ook op van toepassing is, dus we zien het vanavond wel weer :P
pi_90223265
Oh wat een genot Miss! Zelf al zou de fokwet van toepassing zijn, dan heb je toch maar mooi twee goede nachten achter de rug!
pi_90223383
oh Sorbootje wat een ''gezellig'' dagje winkelen :D ik lees je verhaal nou wel met een grijns om hoe beeldend je het hebt opgeschreven maar man het zweet zou me letterlijk uitbreken aan alle kanten..
pff wel jammer hoor, zeker omdat je er zover voor moest rijden enzo.
En natuurlijk is dat helemaal niet leuk, die gedachten zijn niks om je voor te schamen hoor.

Gefeliciteerd en welkom Amaranta en Fabian *O*

Fijn dat het met Stef al wat beter gaat

en nogmaals beterschap voor alle zieken. Hier blijft het hopelijk beperkt tot al een paar dagen hoesten en loopneuzen.'s nachts even niet zo fijn want nou hoest hij steeds zn speen eruit en wordt daar wakker van. Maar ach, overdag merk je niks aan hem gelukkig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90223924
*O* *O* Fabian is jarig!!!!!!!! *O* *O*
Gefeliciteeeeeeeeerd!!! O+

Ik was er wel hoor, maar het lukt niet echt om te typen omdat Niels steeds mijn aandacht probeert te trekken door dingen te doen die niet mogen :P
Maar OMG Sorbootje, wat een dag :o Logisch dat je zelf dan ook niet meer zo vrolijk bent toch. Toch verbaast het me hoever Isabeau al is, ze kan zo goed aangeven wat ze wel en niet wil! Ze lijkt echt wel maanden ouder dan Niels!

Mefke, hopelijk is het alleen een reactie op de BMR en wordt hij niet echt ziek.

Wickie, hopelijk ging het vannacht beter met slapen. Wat slopend :*

Icantrix, wat fijn dat het zoveel beter gaat met Stef en dat hij weer lekker aan het bij-eten is!

Miss_Sly, wat heerlijk! Ik duim dat het zo goed blijft gaan! ^O^

Memmel, geweldig!! Wat een aapje. Ik vind het ook zo knap! O+

Voetballertje Lars, super zeg :D

Het gaat al stukken beter met Niels gelukkig, hij ziet er ook veel beter uit, niet meer zulke enorme wallen. Hij is nog wel erg pieperig, hangerig en huilt snel als dingen niet zo gaan als hij had gewild. Ook hoest hij nog erg veel.
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:46:41 #141
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90223967
Amaranta en Fabian, profciat en fijne dag!

Wat een hoop snotterkontjes hier. Beterschap voor allemaal!!

Xenia :D

Sorbo, ik verbaas me echt iedere keer over hoe ze zich al kan uiten! Zo knap vind ik!

Gister zat Joep bumba te kijken. Er was een goudvis in beeld, hoor ik ineens "viessch":D Ik glunderde helemaal van trots!

Memmel, dat filmpje hahaha.

Joep heeft gister zijn eerste echte vriend zelf gemaakt met buitenspelen (een jongetje van een jaar of 6). Na een half uur wilde ik echter naar binnen, zegt dat kereltje: "maar hij mag wel buiten blijven hoor, ik let wel op hem" Nee jongen, sorry, maar daar is een beetje klein voor... vraagt ie: "Komt ie morgen dan weer buiten spelen?" Hihi liefjes.
Niet mieten! Door gieten!
pi_90224026
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef seilram het volgende:
Joep heeft gister zijn eerste echte vriend zelf gemaakt met buitenspelen (een jongetje van een jaar of 6). Na een half uur wilde ik echter naar binnen, zegt dat kereltje: "maar hij mag wel buiten blijven hoor, ik let wel op hem" Nee jongen, sorry, maar daar is een beetje klein voor... vraagt ie: "Komt ie morgen dan weer buiten spelen?" Hihi liefjes.
Wat schattig!! O+
En viessch O+ ^O^
pi_90224030
Hmm.. misschien best knap dat ze zich zo kan uiten, maar van mij hoefde dat gisteren niet per sé :')

Amaranta, gefeliciteerd met je knul!! :D

Wat lief Seilram, een echt vriend!

Twinkly, fijn dat het wat beter gaat met Niels.
pi_90224515
Awww Isabeau :o O+ Er is ook zoveel moois te ontdekken!
Ik moest ook lachen terwjil ik het las, maar kan me ook goed voorstellen dat je niet blij was Sorbo.

Wat heerlijk Miss. Hier doen we voor het slapen gaan vaak 2 of 3 Bumba's. Dan kruipt ze op de bank op schoot en wordt ze al lekker rustig. Ze slaapt bijna altijd klokslag 11 uur achter elkaar 's nachts (zolang ze maar niet in haar eigen bedje ligt).

Memmel, ik kan hier geen filmpjes kijken, vanavond thuis wel. Ben benieuwd!

Stef, ga maar goed eten, dan knap je snel weer op :*

Wicky, wat rot dat je zo gebroken bent. Wat kun je dan verlangen naar een nacht goed slapen he? Fijn dat je vriend het vannacht even overneemt. Hopelijk kun jij dan een nachtje inhalen.

BMR is inderdaad 7 dagen 'wachttijd' volgens het cb hier. Tot mijn grote opluchting en verbazing is ze er ongeschonden doorheen gekomen. Bijna alle voorgaande inentingen leverden problemen op (koorts en diarree), maar deze niet. Xeentje is het eerste jaar echt enorm vaak ziek geweest, maar nu al een paar maanden helemaal gezond. Ik hoop zo dat dit zo doorzet. Hoewel ze momenteel wel wat verkouden is, maar ik geloof dat Kaloba junior ook voor haar wonderen doet.
pi_90224945
Oh F.ck, ik ben gewoon te laat.

Fabian O+ , van harte gefeliciteerd knul *O* . Ongelooflijk dat hij ook alweer één is. We hebben geen baby meer Amaranta, we moeten er wat aan doen. }:|

Ik dacht vanochtend met R voor de laatste keer naar de orthopeed te moeten, maar helaas, we blijven onder controle. De heup blijft zwak, een grensgeval, en loopt nogsteeds achter op de andere heup. Ik hoef hem niet meer gespreid te dragen, het staan en straks lopen zou nu het verdere werk moeten doen. De arts had gehoopt dat het heupje nu helemaal bij-ontwikkeld zou zijn, maar omdat dat dus toch niet zo is, moeten we onder controle blijven. Volgend jaar weer. Het leek de arts zeer onwaarschijnlijk dat het dan nog niet goed zou zijn, en hij vond mijn zoon, gezien zijn zwakke heup, een vlotte :o *O* :P .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90225208
Innepin, gelukkig is er niets ernstigs aan de hand. Stom zo'n huisarts die je het gevoel geeft dat je overbezorgd bent :( Hopelijk knapt Willow snel weer op!

Groofsken, wat rot dat R's heupje toch nog wat achter blijft -O- Ik duim heel hard dat het volgend jaar echt helemaal ok is!!!! ^O^ :* brr, zo'n operatie is niet mis.
Super dat hij ondanks zijn heupje toch vlot ontwikkeld!
pi_90225287
Haha, ja dat vond ik gewoon geinig om te horen. Dat was de eerste die hem een snelle vond :P (wat betreft de grove motoriek dan hè).
pi_90227991
Ik had zojuist mijn zoon aan de telefoon. En hij zei ook nog wat tegen me! O+ O+ O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:51:29 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90229040
jeeeej Fabian is ook alweer een jaar!!!! welkom! *O* gezellig dat jullie er zijn..

och arme Sorboo, het klinkt echt als een vreselijke middag. En kan me voorstellen dat je heel even je lieve meisje niet zo heel erg lief vond. )lees achter het behang kon plakken )
:* Heel normale gedachte.
Evie heeft ook eens meer dan 1,5 uur in de auto achter mekaar gehuild/ gekrijst.. en toen was ik dr ook echt ff klaar mee..
dat is echt dodelijk vermoeiend.

Wat fijn dat Niels weer een beetje opknapt. Op de foto ziet ie er echt wel sneu uit. :*
en dingen doen die niet mogen:
check:
vanmorgen heeft Evie ondekt dat de keukenkastjes allemaal open kunnen... :{ dus vanmiddag maar eens van die dingen scoren om ze dicht te houden, volgende plan was lopen met de prullenbak (want ja een babywalker is zoooo baby ;))... verder was ze wel lief hoor O+

en aaaah Sebb belt met mama O+

Groofs; ook ik ga meeduimen voor R zijn heupje hoor, hoop echt enorm voor jullie dat het meevalt.

Joep maakt vriendjes; wat ontzettend schattig O+

alle zieke mama en kindjes': O+

hebben we al weer wat van Claudia vernomen? hoop dat ze inmiddels weer thuis mag zijn bij dr mannen, niets niet leuk zo in het ziekenhuis in je eentje. :*

zooo ik ben weer een beetje bij denk ik...
Ben onwijs moe, stomme nachtdiensten, van8 veel wakker geweest. en o ja morgen alweer werken... :{
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:59:24 #150
95408 Incantrix
pi_90229358
Oh, was Fabian jarig? Eén jaar alweer! *O* *O* Gefeliciteerd!! :*

En ach Groofs, daar schrik ik wel even van :o :* Nouja, hij is dus goed vlot, dus dan heeft het ook meer tijd om te herstellen, toch? Komt vast goed he? :* :*

En die opleving van gisteren was dus tijdelijk -O- Lief heeft Stef om 11 uur alweer opgehaald van het KDV, omdat hij hangerig/pieperig was, al 2 diarree-luiers had gehad waarvan 1 doorlek, kokhalsde uit het niets en niet eilde/kon slapen. Sinds ik vannacht ook een innige relatie had met toilet en emmer naast mijn bed zie ik enorm op tegen morgen, dan heb ik in principe alleen 'dienst' :{ Misschien kan lief morgen vrij krijgen, anders weet ik niet zo goed hoe ik het moet doen, Stef is weer écht ziek en ik kan amper op mijn benen staan..
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')