abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90057301
Het vorige deel: Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 96

dreumesen:

24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 17-12-2010 20:19:08 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90057390
Mijn laatste post:
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 19:39 schreef wickie het volgende:
Mijn moeder werkt op een peuterspeelzaal, daar werkt ze sinds mijn broer daar heeft gezeten. Ik wam daarna en ze was er dus ook als ik er was. Ik zal eens aan haar vragen wat zij daarvan vond.
Ben wel benieuwd!
quote:
Ko en Ivan meet, m'n 2 favo jongens bij elkaar. Foto's?
Lief! Geen foto's dit keer helaas.
Leuk, zelf gaan staan, natuurlijk is ze trots!
Haha, en Mette aan de Ipad. Digitale kids krijgen we allemaal.
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Aoraki het volgende:
Ik denk nog steeds dat het heel erg van de persoon afhangt, hoe je er mee omgaat als je kind op dezelfde groep staat. Dus dat het kdv daar algemene regels voor opstelt om bepaalde situaties te voorkomen, vind ik niet meer dan normaal.
Oh, voor mij is dat allemaal te zakelijk. Het menselijke gaat ervan af, terwijl dat voor mij juist van belang is bij de opvang van mijn kind.
Maar goed, verschillende mensen, verschillende wensen.

BJ, staan en n haar handjes klappen, goed hoor van Evie! En sterkte straks, bij de nachtdienst.
pi_90057566
Wat goed van Evie!
Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de nachtdienst...sterkte!

Mette ook zelf gaan staan! Wat gaan ze goed he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90057654
Achter een kinderdagverblijf zit natuurlijk ook gewoon een heel zakelijk gebeuren. Maar dan is het wel heerlijk, lijkt me Oeke, dat je een organisatie gevonden hebt die bij jullie ideeën daarover past. ^O^
pi_90057702
En Mette en Evie,wat knap ^O^ .
pi_90057745
Wat goed van Evie en Mette! Gaaf is het, he? Ik veer nog elke keer op als ik Ivan rond zie stappen terwijl het inmiddels eigenlijk alweer vrij normaal is. Hij kruipt gewoon nog zoveel dat het heel bijzonder oogt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90057858
lijkt me ook zo leuk, als Evie straks echt stukjes gaat lopen. Nu doet ze wel af en toe een stapje, en staat ze dus heel af en toe los.
maar komt vanzelf. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90057889
Senna had het in ieder geval heel goed gehad op het kdv vandaag. Ik haalde ook zomaar een blij meisje op, dat me liet zien dat ze een bellenblaas had gehad (blazen!) en die gezellig tegen me aan het babbelen was O+

Ik snap wel wat je bedoelt, oeke, en het is heel fijn dat je dit hebt gevonden dat zo goed aansluit bij jullie en dat ook qua opzet zo goed past bij de manier waarop jullie je leven inrichten! Ik hoop dat het net zo leuk is als je denkt en dat er een plekje voor Ko is als hij straks wat ouder is!
pi_90058073
ik vind het ophalen bij de kinderopvang altijd zo prettig. Zo'n blij muppie. Vandaag was ze helemaal achterin de gang bij de leidster op de arm, en ik zag dr; dus ik riep. En direct helemaal blij. Naar me toe kruipen en mam mam mam roepen. En toen ik dr op tilde ging ze direct zwaaien naar de leidster. haha zo lief!! (ze moest dr jas nog aan overigens ;))
pi_90058093
Ik sluit me bij Miss-sly aan, Oeke. Het is het belangrijkste dat je een plek vindt doe goed voelt.

En wat goed van Evie en Mette. Thomas heeft hier 2 weken geleden eens losgestaan, sinds dien niet meer... Achja, we zien wel.
Voor sinterklaas had hij zo'n kralenspiraal gekregen van de Ikea. Ik verbaas me erover hoe goed hij dat eigenlijk kan!
pi_90058293
die kralenspiraal heeft Evie idd ook :) die is leuk!
pi_90058337
Zo'n kralenspiraal heb ik hier ook, best een grote, maar ze vinden er allebei geen bal aan. :')
pi_90058390
Ivan zit weer bij ons op de bank. Da's geloof ik zo'n beetje voor het eerst sinds z'n geboorte! :o Eigenlijk slaapt hij altijd wel goed, en als hij zielig wakker wordt wil hij meestal wel weer slapen als ik ernaast ga zitten.

Hij heeft nu waarschijnlijk buikgriep. Ik voelde vanmiddag vroeg zijn buikje al zo borrelen en later in de middag gaf hij ineens over.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90059008
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Senna had het in ieder geval heel goed gehad op het kdv vandaag. Ik haalde ook zomaar een blij meisje op, dat me liet zien dat ze een bellenblaas had gehad (blazen!) en die gezellig tegen me aan het babbelen was O+
Oh, dat is fijn, Miss. Toch wel een opluchting na de afgelopen weken waarin ze haar draai maar niet kon vinden, he?
quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, oeke, en het is heel fijn dat je dit hebt gevonden dat zo goed aansluit bij jullie en dat ook qua opzet zo goed past bij de manier waarop jullie je leven inrichten! Ik hoop dat het net zo leuk is als je denkt en dat er een plekje voor Ko is als hij straks wat ouder is!
Oh, eerst maar eens kijken hoe het daadwerkelijk bevalt en of er uberhaubt plek is. ;)

He Ivan, lekker slapen hoor! Niet allerlei gekke dingen overnemen van Ko. Die zit hier ook nog op schoot. }:|
pi_90059217
Ah gos Ivan wat sneu -O- beterschap. :*
En Kootje ook lekker slapen strakjes!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90059233
Och Ivan, hopelijk zakt het snel :*

Evie *O*

Oeke, ik heb even nagevraagd aan m'n moeder. Ze zij dat het vooral ook aan het kind ligt, of het kindje het wel trekt, soms werkt het gewoon niet zij ze. Maar meestal gewoon wel. Ze zei dat het eigenlijk vanzelf gaat. Meestal doet de andere ouder/leidster ook meer de zorg van jouw kind.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90059284
Och gut Ivan, dat is niet fijn. Hoop dat hij zo lekker kan slapen en niet te ziek wordt.

Inderdaad erg fijn, oeke, dat ze nu toch gewend is blijkbaar. Ze heeft op het kdv ook het ietsen (fietsen op een loopfietsje) ontdekt en doet dat nu thuis ook. Liefst samen met een popje of haar beejbie voorop tussen haarzelf en het stuur geklemd O+
pi_90059322
Huup, hoe is het met jou mupke?
pi_90059366
Haha, wat schattig Miss. S deed dat ook, die sleepte haar pop overal mee naar toe. Nu is ze even wat minder met de poppen bezig. Duplo is hier nu de hit. ^O^
pi_90059531
Mijn moeder zei het van de week nog, dat ze dat totaal niet herkent van toen ik klein was: Senna is echt een poppenmoeder, de hele dag in de weer met haar beejbie of Po of Nijntje of Woezel en maar zorgen, fles geven, eten geven, knuffelen en kusjes geven O+ Dat deed ik echt nooit :D
pi_90059815
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef wickie het volgende:
Huup, hoe is het met jou mupke?
Beter :Y
Gister heeft haar opgelucht denk ik. Ze heeft vannacht goed geslapen, vanmiddag ook een goede middagtuk gedaan en ze heeft weer veel beter gegeten, dat was ook al een paar dagen erg weinig.
Hopen dat het voorlopig weer even rustig blijft in haar buikje.

Heb trouwens een afspraak kunnen maken in het ZH, de 12e jan. kunnen we terecht. B. kan helaas niet mee maar dit was de vroegst beschikbare datum, anders zou het eind jan. worden en dat zit me iets te dicht op de uitgerekende datum dus dan ga k maar alleen. Komt goed.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90059821
Wij hebben hier ook een knuffel meisje. De hele dag sleept ze het hele huis door. En maar knuffel en kusjes geven. O+
Ik heb dat ook nooit gehad.
pi_90059869
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Mijn moeder zei het van de week nog, dat ze dat totaal niet herkent van toen ik klein was: Senna is echt een poppenmoeder, de hele dag in de weer met haar beejbie of Po of Nijntje of Woezel en maar zorgen, fles geven, eten geven, knuffelen en kusjes geven O+ Dat deed ik echt nooit :D
Ik wel :7 . Mijn dochter draagt ook bijna nooit broeken. deed ik ook niet. :+
pi_90063009
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef wickie het volgende:
Oeke, ik heb even nagevraagd aan m'n moeder. Ze zij dat het vooral ook aan het kind ligt, of het kindje het wel trekt, soms werkt het gewoon niet zij ze. Maar meestal gewoon wel. Ze zei dat het eigenlijk vanzelf gaat. Meestal doet de andere ouder/leidster ook meer de zorg van jouw kind.
Ja, zoiets dacht ik ook wel.

Miss, wat schattig toch! Ik zou bij Ko ook wel enige verzorgende trekken willen zien, maar op het aaien en knuffelen van andere kindjes na is hij niet geinteresseerd in poppen of knuffels. Dat komt vast nog....

Wat ik trouwens echt een coupe d' amour moment vind, is als hij me zo aankijkt en dan met zijn beide handjes probeert mijn hoofd te omvatten, maar dat het dan ook lijkt alsof het te groots voor hem is. Dat de mamaliefde overweldigend is. Dat vind ik zo heerlijk vertederend.

Fijn Huup, die afspraak, dat is gelukkig best vlug! En ook fijn dat Amelie lekker in haar hum is.
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:53:29 #25
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90063148
Hoi allen! :*

Wederom niet bijgelezen en ook niet echt spannende dingen te melden, dus dan maar gewoon hoi :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Beter :Y
Gister heeft haar opgelucht denk ik. Ze heeft vannacht goed geslapen, vanmiddag ook een goede middagtuk gedaan en ze heeft weer veel beter gegeten, dat was ook al een paar dagen erg weinig.
Hopen dat het voorlopig weer even rustig blijft in haar buikje.

Heb trouwens een afspraak kunnen maken in het ZH, de 12e jan. kunnen we terecht. B. kan helaas niet mee maar dit was de vroegst beschikbare datum, anders zou het eind jan. worden en dat zit me iets te dicht op de uitgerekende datum dus dan ga k maar alleen. Komt goed.
Ow, crap, ik wilde net aanbieden je anders een lift te geven, maar ik werk op woensdag per 01-01-2011 :{ Sowwy!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')