Nee , jij wel ? Of ben je al blond ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Ringo het volgende:
Heb je je blonde pruik al gekocht, IHVK?
ja zie je maar weer Pvv leden zijn net zo achterlijk als die bontkraagjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef SeLang het volgende:
Als Great Depression-II eenmaal toeslaat voorzie ik een Kristalnacht-II waarbij er met bepaalde bevolkingsgroepen wordt afgerekend door autochtone paupers die toch nog altijd een meerderheid vormen. Ik vraag me weleens af of de bontkraagjes zich eigenlijk wel realiseren hoe kwetsbaar ze straks zijn?
agreed, maar nederland kennende zullen de daders wel een strenge vinger krijgen en misschien 20 uur schoffelen sneeuwschuivenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef rutger05 het volgende:
Ik vind het buitengewoon triest dat de betreffende ondernemer ook nog eens deze ellende moet doormaken. Het tuig kan dan ook niet hard genoeg gestraft worden.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef IDisposable het volgende:
Die man had gewoon niet zo dapper moeten doen. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.
Groetjes
ja het is vreselijk als je je bedrijf en leven wilt beschermenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef IDisposable het volgende:
Die man had gewoon niet zo dapper moeten doen. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.
Groetjes
dat hoop ik ook, triest dat zoiets nodig is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef rubje het volgende:
Ja,tenminste dat is het laatste nieuws hierover.Ik hoop wel dat ze nu permanent 24/7 bescherming bieden om de wraaklustige mocro vriendjes op heterdaad te pakken
als ze weer langskomen en dan flink af te rossen.
nee dat doen ze alleen andersom hequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef rubje het volgende:
Ja,tenminste dat is het laatste nieuws hierover.Ik hoop wel dat ze nu permanent 24/7 bescherming bieden om de wraaklustige mocro vriendjes op heterdaad te pakken
als ze weer langskomen en dan flink af te rossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |