abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90080822
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Ringo het volgende:
Heb je je blonde pruik al gekocht, IHVK?
Nee , jij wel ? Of ben je al blond ?
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:10:48 #27
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90080845
Mijn haar is zwart als de nacht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_90081152
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 12:10 schreef Ringo het volgende:
Mijn haar is zwart als de nacht.
Ben je soms een zigeuner?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_90081168
Ze zijn nu echt te ver gegaan, volgende keer stem ik op Wilders }:|
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_90081813
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef SeLang het volgende:
Als Great Depression-II eenmaal toeslaat voorzie ik een Kristalnacht-II waarbij er met bepaalde bevolkingsgroepen wordt afgerekend door autochtone paupers die toch nog altijd een meerderheid vormen. Ik vraag me weleens af of de bontkraagjes zich eigenlijk wel realiseren hoe kwetsbaar ze straks zijn?
ja zie je maar weer Pvv leden zijn net zo achterlijk als die bontkraagjes
pi_90082828
Ik vind het buitengewoon triest dat de betreffende ondernemer ook nog eens deze ellende moet doormaken. Het tuig kan dan ook niet hard genoeg gestraft worden.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_90082919
Die man had gewoon niet zo dapper moeten doen. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.

Groetjes
Jeffster! _O_
pi_90083046
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef rutger05 het volgende:
Ik vind het buitengewoon triest dat de betreffende ondernemer ook nog eens deze ellende moet doormaken. Het tuig kan dan ook niet hard genoeg gestraft worden.
agreed, maar nederland kennende zullen de daders wel een strenge vinger krijgen en misschien 20 uur schoffelen sneeuwschuiven :')
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_90083208
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef IDisposable het volgende:
Die man had gewoon niet zo dapper moeten doen. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.

Groetjes
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_90083377
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef IDisposable het volgende:

Groetjes
ja het is vreselijk als je je bedrijf en leven wilt beschermen :') zou ook heel goed kunnen zijn dat het gewoon in een reflex gebeurd. ik heb gelukkig nooit een dergelijke situatie meegemaakt maar doe niet alsof het slachtoffer de dader is :{

ligt hij trouwens echt in het ziekenhuis?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_90083581
Ja,tenminste dat is het laatste nieuws hierover. :s) Ik hoop wel dat ze nu permanent 24/7 bescherming bieden om de wraaklustige mocro vriendjes op heterdaad te pakken :Y als ze weer langskomen en dan flink af te rossen. ;)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90083798
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef rubje het volgende:
Ja,tenminste dat is het laatste nieuws hierover. :s) Ik hoop wel dat ze nu permanent 24/7 bescherming bieden om de wraaklustige mocro vriendjes op heterdaad te pakken :Y als ze weer langskomen en dan flink af te rossen. ;)
dat hoop ik ook, triest dat zoiets nodig is.
pi_90085420
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef rubje het volgende:
nee dat doen ze alleen andersom he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')