Ik vraag mij af hoe ze nu die camerabeelden naar achteren gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk, daarom moeten wij ook de Grippen hebben ipv de JSF
Ben je met dit weer, met de trein, van fucking groningen tot rotterdam gereden, een prestatie op zich, was alles voor niksquote:Op het NS-station Rotterdam-Alexander heeft de politie zaterdagmiddag vijftig supporters van FC Groningen uit de trein gehaald. De voetbalsupporters hadden onder meer vuurwerk afgestoken in de trein. Ze zijn met bussen van de RET overgebracht naar een politiebureau in Capelle aan den IJssel. De groep was onderweg naar de voetbalwedstrijd Excelsior-Groningen.
Nah Pietje er circuleren ook héél andere verhalen.quote:
Zat er dik in natuurlijk. Het "monster van Letland" is stiekem ook maar een hopeloos stukje mens die door redenen de weg is kwijtgeraakt.quote:Zedenverdachte Robert M. is in zijn jeugd misbruikt door zijn moeder.
Daar staat wel heel weinig informatiequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef Coos het volgende:
Nah Pietje er circuleren ook héél andere verhalen.
http://www.klokkenluidero(...)s-een-crimineel.html
En ik kan mij voorstellen dat "de macht" de controle op het internet wil houden.
Moet je voor de grap de commentaren eronder eens lezen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar staat wel heel weinig informatie, voor hetgeen ze beweren.
Ik moet dit soort shit niet te veel lezen. Er zijn al teveel dingen doorgedrukt waar niemand op zit te wachten.quote:The process of policing the Web was well underway before the current leaks scandal. In 2009 Democratic Senator Jay Rockefeller and Republican Olympia Snowe introduced the Cybersecurity Act of 2009 (S.773). It would give the President unlimited power to disconnect private-sector computers from the internet. The bill "would allow the president to 'declare a cyber-security emergency' relating to 'non-governmental' computer networks and do what's necessary to respond to the threat." We can expect that now this controversial piece of legislation will get top priority when a new Republican House and the Senate convene in January
dat is al een paar jaar zo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik moet dit soort shit niet te veel lezen. Er zijn al teveel dingen doorgedrukt waar niemand op zit te wachten.
Ben laatst op een vliegveld geweest, had 10 jaar geleden niet kunnen denken dat je je daar half uit moet kleden om security te passeren. Allemaal gekomen door de Bush-agenda na 9/11. Deo, shampoo, ze flikkeren 't voor je neus weg. En een laptop moet je uit je tas en 'open' door de scanner halen alsof 't een atoomwapen is
.
Ik moest zelfs bij het betreden van de Tweede Kamer mijn kisten uitdoen. Twee keer zelfs, ook toen ik even naar buiten wou on te rokenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:56 schreef Coos het volgende:
[..]
dat is al een paar jaar zo.
Al een paar keer meegemaakt dat ik zelfs behalve mijn riem ook mijn schoenen uit moest doen.
Shoebomber Coos.
Nog even en iedereen mag z'n schoenen bij de deur uitdoen en krijgt pantoffeltjes.... van die leuke blauwe met een leeuw erop, net als op de stoelen van de TKquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest zelfs bij het betreden van de Tweede Kamer mijn kisten uitdoen. Twee keer zelfs, ook toen ik even naar buiten wou on te roken
Het is een keuze tussen twee kwaden idd... nou ja, geen keuze, was het maar een keuzequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan nog niet veel en dat was even wennen want je wilt zoveel doen. Ik kan een beetje lopen en zo'n vijf minuten per keer staan, dus de afwas gaat in etappes. Maar beter thuis beperkt te zijn dan in zo'n verpleeghuis.
Ja jij was bevallen hè in de tussentijd. Nog gefeliciteerd en wat is het geworden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een keuze tussen twee kwaden idd... nou ja, geen keuze, was het maar een keuze
Je zou bijna op een rollator gaan zitten tijdens het doen van de afwas, maar de afwas is natuurlijk sowieso al een K-klus, kun je die niet richting thuiszorg delegeren?
Dank je, het is een prachtige zoonquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja jij was bevallen hè in de tussentijd. Nog gefeliciteerd en wat is het geworden?
Wat een poepie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dank je, het is een prachtige zoon![]()
[ afbeelding ]
Ben blij dat jij je hier inmiddels ook weer gemeld hebt, begon me al zorgen om je te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |