Ik denk dat Van Thijn een neutje teveel op had, Cohen had het namelijk ook niet over 'uitroeiing'quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:12 schreef Coos het volgende:
Voor Remlof
[..]
bron: kleintje muurkrant
Als ze je uitlachen, kun je er altijd nog wat anders mee doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef mootie het volgende:
Een paar knalhoge hakken gekocht voor kerst, nu moet ik er nog op leren lopen
En dan ben ik maar een week of 3 uit de running geweest, kan me niet eens voorstellen hoe dat voor jou moet zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Ik weet nog niets eens op welke dagen het valt.
Mooi contrastquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Gert het volgende:
En toen brak de zon ook nog door vanmiddag. Genieten. Overal plaatjes! Hier eentje:
[ afbeelding ]
Het voelt ook wat onwezenlijk, alsof er een gat in mijn leven is gevallen of dat het een nachtmerrie was. Ben blij dat kerst maar 1 extra dag in beslag neemt waarop alles is gesloten. Gaat het goed met jou en de kleine?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan ben ik maar een week of 3 uit de running geweest, kan me niet eens voorstellen hoe dat voor jou moet zijn.
Oh, en voor de werkenden onder ons hen valt kerst niet gunstig; volgend weekend, dus geen extra vrije dagen
de lucht vind ik schitterend.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo van de iPhone af hoor, niks aan geknutseld. Ja behalve dan de ietwat pretentieuze zwarte border maar dat vind ik bij foto's gewoon mooi.![]()
Zembla, 22:35, ned2quote:Nooit eerder zijn in één klap zoveel geheime militaire en diplomatieke documenten wereldkundig gemaakt als WikiLeaks dit jaar heeft gedaan. In Zembla het verhaal achter deze gesloten organisatie.
Terwijl rond voorman Julian Assange een felle discussie woedt is hij een verkrachter of een heilige? gaat WikiLeaks onverstoorbaar door met het uitvoeren van een heel eigen politieke agenda. Maar, zo blijkt uit deze uitzending, de manier waarop Assange opereert, stuit intern op kritiek en hij krijgt zelfs te maken met lekken binnen zijn eigen WikiLeaks.
Sinds enkele weken zijn ze de nachtmerrie van vrijwel iedere regering. Door het openbaar maken van een enorme hoeveelheid geheime diplomatieke documenten is WikiLeaks in minder dan een jaar uitgegroeid van een obscure website tot een belangrijke bron van informatie. Wie zijn de mensen achter WikiLeaks en waarom doen ze dit? Zweedse documentairemakers filmden de geboorte en opkomst van deze mysterieuze organisatie. Zij keken achter de schermen en spraken met oprichter Julian Assange en andere medewerkers van het eerste uur. Het zijn een nieuw type opstandelingen met een radicale ideologie, die streven naar een onbeperkte vrijheid op het internet. Ze hebben de ambitie om de wereld te veranderen, niet met geweld, maar met informatie. Een guerrilla vanuit studentenkamers en internetcafe's, die in korte tijd is uitgegroeid tot een wereldmacht. Inmiddels is de tegenaanval in volle gang: juridische stappen, cyberaanvallen en zelfs doodsbedreigingen voor WikiLeaksleiders. Tegelijkertijd is er een revolte binnen de organisatie. Er is kritiek op Assange en we het ontstaan van een nieuwe leaksite, Openleaks.
en ja hoor, Johan ook bij Serius Requistquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:46 schreef Dementor het volgende:
Johan Vlemmix is nu alweer in beeld bij 101TV en op de publieke zender.
Haha, binnen een half uur is hij in beeld hoor.
je wilt niet weten wat er morgen gaat vallen, zag buienradar maar er komt nog veel en veel meer bijquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:44 schreef Dementor het volgende:
Als het goed is gaat het straks ook hier weer sneeuwen.
Wat er lag is blijven liggen maar er mag nog wel wat meer bij.
Kan me voorstellen dat je dat nachtmerrie-gevoel hebt na ruim 4 maanden ziekenhuis, en helemaal als men het verpleeghuis als volgende locatie in gedachten hadquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het voelt ook wat onwezenlijk, alsof er een gat in mijn leven is gevallen of dat het een nachtmerrie was. Ben blij dat kerst maar 1 extra dag in beslag neemt waarop alles is gesloten. Gaat het goed met jou en de kleine?
Doe maar kalm aan dan, ik hoop dat je alle tijd en ruimte hebt om te herstellen.Fijn dat het verder zo goed gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat nachtmerrie-gevoel hebt na ruim 4 maanden ziekenhuis, en helemaal als men het verpleeghuis als volgende locatie in gedachten had![]()
Dan ineens toch weer thuis zijn moet bijna zijn als het ontwaken uit een boze droom.
Gaat uitstekend met zoonlief, het ouwe wijf lijf heeft alleen iets meer tijd nodig om te herstellen, maar dat gaat ook de goede kant op
Ik vind het prima, ik heb gister schade gereden (ongeluk op de weg) en rijd nu met een dikke auto.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat er morgen gaat vallen, zag buienradar maar er komt nog veel en veel meer bij
Komt goed, dat herstellen komt ook wel goed, het is alleen de oud-wijf-factor die meespeelt, maar gelukkig heb ik alle tijd en ruimte om het rustig aan te doen, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe maar kalm aan dan, ik hoop dat je alle tijd en ruimte hebt om te herstellen.Fijn dat het verder zo goed gaat.
Paaltje of andere auto?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik heb gister schade gereden (ongeluk op de weg) en rijd nu met een dikke auto.
Ik kan nog niet veel en dat was even wennen want je wilt zoveel doen. Ik kan een beetje lopen en zo'n vijf minuten per keer staan, dus de afwas gaat in etappes. Maar beter thuis beperkt te zijn dan in zo'n verpleeghuis.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt goed, dat herstellen komt ook wel goed, het is alleen de oud-wijf-factor die meespeelt, maar gelukkig heb ik alle tijd en ruimte om het rustig aan te doen, dus dat scheelt.
Hoe gaat het jou af nu je een paar dagen thuis bent?
als je morgen dan maar voorzichtig doet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik heb gister schade gereden (ongeluk op de weg) en rijd nu met een dikke auto.
Ik heb nog genoeg strooizout in huis en de sneeuwschuiver staat naast de deur, we moeten morgen nog wel even weg om bij Juud's moeder een kast te verzetten maar dat deert niet.
Wel gek om te zien dat er opeens files staan hier in de buurt die er normaal nooit staan.
't Was ook spiegelglad, ik gleed de ingang van de parkeerplaats bij de supermarkt voorbij. En het is nog steeds opletten geblazenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Andere auto, ik was niet scherp genoeg.
De plastic onderdelen vlogen in het rond op de weg.
Het was niet de gladheid die het hem deed maar eerder overmoed omdat ik een afspraak had.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was ook spiegelglad, ik gleed de ingang van de parkeerplaats bij de supermarkt voorbij. En het is nog steeds opletten geblazen
Nou ja, weet je dat ook weer. Ik had het op dag twee nadat ik mijn rijbewijs had, daarna nooit meer een aanrijding gehad. Wel af en toe bijna, maar 't ging altijd net goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was niet de gladheid die het hem deed maar eerder overmoed omdat ik een afspraak had.
Kijk, daarom moeten wij ook de Grippen hebben ipv de JSFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |