Wat lief dat je t vraagt, (en ook de anderen trouwens!) Ik heb gister nog even contact gehad met mijn collega en het e.e.a nog even kortgesloten met haar. Ze heeft me toegezegd dat ze morgen de metingen nog een keer over zal en wil doen, omdat ook zij het toch wel wat vreemd vond, maar ze heeft me ook op het hart gedrukt dat juist de buikomvang en de meting van het bovenbeentje zo veelzeggend zijn voor de uiteindelijke uitkomst of verdenking op syndromen en die waren juist allebei gewoon heel prima. Zij heeft me verzekerd dat ze bij twijfel mensen om het minste of geringste naar een 3e lijns centrum laat gaan voor een GUO (de geavanceerde variant van een SEO) en dat ze natuurlijk júist haar collega om het minste of geringste al gestuurd zou hebben. Ze zag er gelukkig nogmaals echt geen noodzaak in, maar begreep wel heel goed mijn onrust. Vandaar dat ze m dinsdag nogmaals meet (al denk ik niet dat het heel veel uit zal halen, misschien dat het door een meetfout een dagje scheelt, maar zeker niet meer dan een week!) en dat we dan nogmaals samen beoordelen of de bevindingen verantwoord zijn of verder onderzoek nodig is... even afwachten dus, haar woorden me in ieder geval al weer een hoop gerustgesteld! Ik moet er toch meer de tijd voor nemen om tijdens dat soort onderzoeken minder de rol van zorgverlener aan te willen nemen en gewoon in mijn moederol te blijven..dat blijf ik lastig vinden!quote:Op maandag 20 december 2010 11:47 schreef The_Tankgirl het volgende:
Poppedein, nog wat gehoord van je collega over je kleintje? Heeft ze je gerust kunnen stellen?
Ik vond mezelf al zo'n miep, maar ik maak me ook echt een beetje zorgen om d'r. Heb ook nog een pm gestuurd, maar verwacht daar natuurlijk geen reactie als ze ook niet in OUD post... Kent niemand hier haar persoonlijk?quote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand al iets van Baboussa gehoord? Ik vind het wel opmerkelijk dat ze consequent postte en nu ineens niet meer.
Ik hoop dat ze je morgen gerust kan stellenquote:Op maandag 20 december 2010 15:20 schreef Poppedein het volgende:
Claudia, wat ontzettend rot dat je in het ziekenhuis ligt en ook nog niet naar huis mag! Thumbs up dat je gegaan bent, terwijl dat niet makkelijk geweest is, ik kan me in ieder geval voorstellen dat t je flink overvallen heeft te moeten blijven. Ik hoop dat jullie op deze manier alle 3 zo snel mogelijk weer een beetje aansterken en je je kleine meiske ook gaw weer wat meer voelt. Ze wordt goed in de gaten gehouden, dus dat geeft jou mooi de kans wat meer energie in jezelf te steken. Beterschap!
[..]
Wat lief dat je t vraagt, (en ook de anderen trouwens!) Ik heb gister nog even contact gehad met mijn collega en het e.e.a nog even kortgesloten met haar. Ze heeft me toegezegd dat ze morgen de metingen nog een keer over zal en wil doen, omdat ook zij het toch wel wat vreemd vond, maar ze heeft me ook op het hart gedrukt dat juist de buikomvang en de meting van het bovenbeentje zo veelzeggend zijn voor de uiteindelijke uitkomst of verdenking op syndromen en die waren juist allebei gewoon heel prima. Zij heeft me verzekerd dat ze bij twijfel mensen om het minste of geringste naar een 3e lijns centrum laat gaan voor een GUO (de geavanceerde variant van een SEO) en dat ze natuurlijk júist haar collega om het minste of geringste al gestuurd zou hebben. Ze zag er gelukkig nogmaals echt geen noodzaak in, maar begreep wel heel goed mijn onrust. Vandaar dat ze m dinsdag nogmaals meet (al denk ik niet dat het heel veel uit zal halen, misschien dat het door een meetfout een dagje scheelt, maar zeker niet meer dan een week!) en dat we dan nogmaals samen beoordelen of de bevindingen verantwoord zijn of verder onderzoek nodig is... even afwachten dus, haar woorden me in ieder geval al weer een hoop gerustgesteld! Ik moet er toch meer de tijd voor nemen om tijdens dat soort onderzoeken minder de rol van zorgverlener aan te willen nemen en gewoon in mijn moederol te blijven..dat blijf ik lastig vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |