abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2010 @ 10:43:12 #201
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90166499
claudia wat rot zo in het ziekenhuis :* wel fijn dat je lief kan komen.

cyntiaa gefeliciteerd.

Reintji gefeliciteerd met je 2 ling.
pi_90166742
Nienna en Cyntia, hier ook last van een droge huid. Ik smeer als ik eraan denk, en gelukkig is het nog redelijk vol te houden.
pi_90166874
Balen dat je nog een nachtje moet blijven claudia. Fijn dat je lief je spullen kan komen brengen
pi_90167335
:* Claudia, even een knuffel en hopelijk morgen echt naar huis... :*
  maandag 20 december 2010 @ 11:47:56 #205
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90168912
Claudia een dikke knuffel van mij!
Nieuwe zwangeren: Welkom :)
Ben vandaag supermoe :O
Poppedein, nog wat gehoord van je collega over je kleintje? Heeft ze je gerust kunnen stellen?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 20 december 2010 @ 12:05:00 #206
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_90169687
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd ;)

Claudia, rot dat je moet blijven, maar ja door dit weer ploeteren is ook niks...

Ben gister 10 min buiten geweest, een poging gedaan om met de kinderen buiten te spelen.
Alleen lag ik daardoor gister wel heel vroeg in bed hahahaha
Dat werd niks.
Kreeg gister ook een mail dat de meubels misschien niet woensdag komen ivm het slecht weer.
Argh nee doe me dat niet aan. Lief heeft een vriendelijk mailtje teruggestuurd en nu wachten we even het weer af.
Ik zou echt zo graag weer in een normaal hoog bed willen liggen.... En de kinderkamer moet afgemaakt worden, wil ook weleens aan beginnen, kleertjes wassen ed.
Ik hoop echt dat het morgen lukt.
pi_90170246
Balen ik80 maar het weer is ook wel erg slecht momenteel.
  maandag 20 december 2010 @ 15:10:30 #208
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_90178749
Zo, weer even bijgelezen.
Wat ontzettend balen dat je in het ziekenhuis ligt Claudia. Sterkte daar :*.

@Tank: ik ben ook keimoe -O-. Terwijl ik dat van het weekend een stuk minder had.
Ik kan me ook niet concentreren op m'n werk. Gelukkig is het donderdagmiddag vakantie O+.
pi_90179276
Claudia, wat ontzettend rot dat je in het ziekenhuis ligt en ook nog niet naar huis mag! Thumbs up dat je gegaan bent, terwijl dat niet makkelijk geweest is, ik kan me in ieder geval voorstellen dat t je flink overvallen heeft te moeten blijven. Ik hoop dat jullie op deze manier alle 3 zo snel mogelijk weer een beetje aansterken en je je kleine meiske ook gaw weer wat meer voelt. Ze wordt goed in de gaten gehouden, dus dat geeft jou mooi de kans wat meer energie in jezelf te steken. Beterschap!

quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:47 schreef The_Tankgirl het volgende:
Poppedein, nog wat gehoord van je collega over je kleintje? Heeft ze je gerust kunnen stellen?
Wat lief dat je t vraagt, (en ook de anderen trouwens!) Ik heb gister nog even contact gehad met mijn collega en het e.e.a nog even kortgesloten met haar. Ze heeft me toegezegd dat ze morgen de metingen nog een keer over zal en wil doen, omdat ook zij het toch wel wat vreemd vond, maar ze heeft me ook op het hart gedrukt dat juist de buikomvang en de meting van het bovenbeentje zo veelzeggend zijn voor de uiteindelijke uitkomst of verdenking op syndromen en die waren juist allebei gewoon heel prima. Zij heeft me verzekerd dat ze bij twijfel mensen om het minste of geringste naar een 3e lijns centrum laat gaan voor een GUO (de geavanceerde variant van een SEO) en dat ze natuurlijk júist haar collega om het minste of geringste al gestuurd zou hebben. Ze zag er gelukkig nogmaals echt geen noodzaak in, maar begreep wel heel goed mijn onrust. Vandaar dat ze m dinsdag nogmaals meet (al denk ik niet dat het heel veel uit zal halen, misschien dat het door een meetfout een dagje scheelt, maar zeker niet meer dan een week!) en dat we dan nogmaals samen beoordelen of de bevindingen verantwoord zijn of verder onderzoek nodig is... even afwachten dus, haar woorden me in ieder geval al weer een hoop gerustgesteld! Ik moet er toch meer de tijd voor nemen om tijdens dat soort onderzoeken minder de rol van zorgverlener aan te willen nemen en gewoon in mijn moederol te blijven..dat blijf ik lastig vinden!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 20 december 2010 @ 15:46:32 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90180889
Ben zowaar voor het eerst en beetje misselijk. Het stelt weinig voor, maar ik merk nu tenminste iets van mijn zwangerschap. En dat met 10wk5dg. We hebben pas 4 januari termijnecho dus een teken van zwangerschap is wel fijn.
pi_90180951
Ik ben zo blij dat mijn misselijkheid zo goed als over is :s) 2 weken lang geen trek gehad in het meeste eten of drinken -O-
pi_90183209
Fijn dat ze je een beetje gerust heeft kunnen stellen poppedein :*

Mrien ben je alweer 39 weken :o jeumig wat gaat dat hard zeg!
Ben je dr klaar voor? :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90184225
@aventura ik hoop dat het daarbij blijft. Maar een teken kan idd erg geruststellend zijn
@cybtiaa fijn da het bij jou over is
@poppedein fijn dat je toch enigzins gerustgesteld bent
@mrein 39wk nog eventjes

Ik heb trouwens een goed dag. Ik ben wel erg misselijk maar hoef niet meer zoveel te spugen.

Iemand al iets van Baboussa gehoord? Ik vind het wel opmerkelijk dat ze consequent postte en nu ineens niet meer.
  maandag 20 december 2010 @ 17:11:14 #214
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90185761
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:

Iemand al iets van Baboussa gehoord? Ik vind het wel opmerkelijk dat ze consequent postte en nu ineens niet meer.
Ik vond mezelf al zo'n miep, maar ik maak me ook echt een beetje zorgen om d'r. Heb ook nog een pm gestuurd, maar verwacht daar natuurlijk geen reactie als ze ook niet in OUD post... Kent niemand hier haar persoonlijk?
pi_90186623
Zou ik in het op lijstje mogen, ik ben 7 Augustus uitgerekend. Vandaag hebben we een echo gehad en hebben we een kloppend hartje gezien! Ik dacht zelf dat ik langer zwanger was omdat ik ervan uit ging dat ik de dag van mijn positieve ovulatietest een eisprong had en dat is dus niet zo. Ik heb eigenlijk weinig klachten behalve dat ik erg fel (pissig) schijn te zijn, en ik ben de laatste week misselijk en lust niks. Ik ben meer een meelezer dan een mee-poster maar ga mijn best doen!
  maandag 20 december 2010 @ 17:53:28 #216
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90187682
*O* wat onwijs fijn vrouwtje-theelepel!! :*
pi_90190801
vt ! Juh!
Ik begin me nu ook echt zorgen te maken om basboussa. Ze had haar moeder op bezoek maar dat was toch niet zo lang?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90191426
VT, wat goed!! Gefeliciteerd!
pi_90192766
dat vroeg ik me vanmiddag in het SecretSantatopic ook al af Mefke... ik hoop maar dat er niks aan de hand is, en dat door hevige sneeuwval de internetverbinding gewoon even op z'n gat ligt ofzo...

*O* VT wat een fijn nieuws! *O*
  maandag 20 december 2010 @ 19:39:05 #220
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90192807
Vrouwtje Theelepel, gefeli!!!
Basboouuussaa, where are you?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 20 december 2010 @ 20:01:31 #221
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90194157
Vrouwtje Theelepel, gefeliciteerd!

Ik las iets over moe, check. Iets over een droge huid, check.

Eerlijk, ik snap niet hoe sommige zwangeren het allemaal doen. Ik bedoel, als Joep om 12.30 gaat slapen, dan ga ik mee, ik lig rustig tot 15.00 helemaal plat en duik daarna om 22.00 weer mijn nest in tot 07.00 uur.

Ik weet niet wat Basboussa had gezegd... ze zou inderdaad even niet posten...

Mrien, nog even en dan heb jij gewoon je kindje alweer in je armen! Heerlijk!

Aventura, wees blij joh! Ik ging zaterdag boodschappen doen met kind en man. Halverwege ik zo: volgens mij moet ik overgeven. Hij: echt? Ik: ik denk het... even stil allebei, dus ik zo: nee het gaat weer wel. Wij lopen verder. Ik: ik krijg wel een beetje een natte mond van binnen. HIj: dan moet je dus wel overgeven! Duwt me een straatje in, neemt Joep van me over en ja hoor... daar kwam het... En het stomme is dan dat ik me vreselijk loop op te winden of iemand het ziet. Mijn lief zei: ja de hele buurt denkt nu dat je een alcoholist bent.

Wij hebben 20-1 de 20 weken echo. Ik ben zoooo benieuwd!
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 20 december 2010 @ 20:14:12 #222
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_90195017
Vrouwtje Theelepel en Cyntiaa, gefeliciteerd *O* en welkom! *O*

Reintji, gefeliciteerd met je tweeling *O*

Claudia, wat rot dat je in het ziekenhuis bent beland, helemaal alleen ook nog. :{ Hopelijk voel je je vlug goed genoeg om weer naar huis te mogen. Sterkte! :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 20 december 2010 @ 20:15:11 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_90195087
Poppedein, ik las dat jij een nieuwe meting krijgt. Fijn, ik hoop dat die je meer gerust kan stellen, goed dat je collega je zo serieus neemt in elk geval.

Aventura, wil je wat misselijkheid van mij hebben? ;) Ik heb inmiddels wel genoeg bevestiging :P
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 20 december 2010 @ 20:16:05 #224
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90195154
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:20 schreef Poppedein het volgende:
Claudia, wat ontzettend rot dat je in het ziekenhuis ligt en ook nog niet naar huis mag! Thumbs up dat je gegaan bent, terwijl dat niet makkelijk geweest is, ik kan me in ieder geval voorstellen dat t je flink overvallen heeft te moeten blijven. Ik hoop dat jullie op deze manier alle 3 zo snel mogelijk weer een beetje aansterken en je je kleine meiske ook gaw weer wat meer voelt. Ze wordt goed in de gaten gehouden, dus dat geeft jou mooi de kans wat meer energie in jezelf te steken. Beterschap!

[..]

Wat lief dat je t vraagt, (en ook de anderen trouwens!) Ik heb gister nog even contact gehad met mijn collega en het e.e.a nog even kortgesloten met haar. Ze heeft me toegezegd dat ze morgen de metingen nog een keer over zal en wil doen, omdat ook zij het toch wel wat vreemd vond, maar ze heeft me ook op het hart gedrukt dat juist de buikomvang en de meting van het bovenbeentje zo veelzeggend zijn voor de uiteindelijke uitkomst of verdenking op syndromen en die waren juist allebei gewoon heel prima. Zij heeft me verzekerd dat ze bij twijfel mensen om het minste of geringste naar een 3e lijns centrum laat gaan voor een GUO (de geavanceerde variant van een SEO) en dat ze natuurlijk júist haar collega om het minste of geringste al gestuurd zou hebben. Ze zag er gelukkig nogmaals echt geen noodzaak in, maar begreep wel heel goed mijn onrust. Vandaar dat ze m dinsdag nogmaals meet (al denk ik niet dat het heel veel uit zal halen, misschien dat het door een meetfout een dagje scheelt, maar zeker niet meer dan een week!) en dat we dan nogmaals samen beoordelen of de bevindingen verantwoord zijn of verder onderzoek nodig is... even afwachten dus, haar woorden me in ieder geval al weer een hoop gerustgesteld! Ik moet er toch meer de tijd voor nemen om tijdens dat soort onderzoeken minder de rol van zorgverlener aan te willen nemen en gewoon in mijn moederol te blijven..dat blijf ik lastig vinden!
Ik hoop dat ze je morgen gerust kan stellen :*
pi_90195809
Ja Basboussa zou even niet posten, maar ik geloof dat het 29 november was dat ze voor het laatst postte en zo lang bleven haar moeder en zus niet, want die waren op tijd om haar cadeautje voor SS weer mee terug te nemen naar hier. Dat gaat nu niet meer lukken.

Poppedein, ik hoop dat de nieuwe metingen je gerust kunnen stellen.

Droge huid, ja tot bloedens toe. Onderbenen, onderrug, tussen neus en lippen, alles is uitgedroogd. En jeuk :X
Moe valt mee, maar dat is denk ik omdat ik gewoon heel rustig aan doe. En ik heb buik, ik zal mijn man straks eens even een foto laten maken. Vandaag voor het eerst gaan werken in positiekleding, zit toch wel lekker moet ik toegeven.
  maandag 20 december 2010 @ 20:30:11 #226
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90196196
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef mefke79 het volgende:
Ja Basboussa zou even niet posten, maar ik geloof dat het 29 november was dat ze voor het laatst postte en zo lang bleven haar moeder en zus niet, want die waren op tijd om haar cadeautje voor SS weer mee terug te nemen naar hier. Dat gaat nu niet meer lukken.

Poppedein, ik hoop dat de nieuwe metingen je gerust kunnen stellen.

Droge huid, ja tot bloedens toe. Onderbenen, onderrug, tussen neus en lippen, alles is uitgedroogd. En jeuk :X
Moe valt mee, maar dat is denk ik omdat ik gewoon heel rustig aan doe. En ik heb buik, ik zal mijn man straks eens even een foto laten maken. Vandaag voor het eerst gaan werken in positiekleding, zit toch wel lekker moet ik toegeven.
weheheh, daar begint de verslaving aan positiekleding :P
Ik heb juist overal last van een vette huid. Pukkeltjes brrrr.
pi_90196705
Vrouwtje-theelepel, wat een heerlijk nieuws!
Ik snap dat het misschien moeilijk voor je is, maar ik hoop heel hard dat je onbezorgd kunt genieten van je zwangerschap. :*
pi_90197549
vt welkom wat een goed nieuws.
pi_90197589
Vrouwtje Theelepel, wat gaaf! *O* Een kloppend hartje O+

En OMG LINDA WAT DOE JE NOU :o :D *O* ik wilde je heel enthousiast PMen omdat je het zo sneaky in een spoiler hebt gezet, maar je PMbox is vol.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 20 december 2010 @ 20:51:44 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90197659
quote:
Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef PM-girl het volgende:
Poppedein, ik las dat jij een nieuwe meting krijgt. Fijn, ik hoop dat die je meer gerust kan stellen, goed dat je collega je zo serieus neemt in elk geval.

Aventura, wil je wat misselijkheid van mij hebben? ;) Ik heb inmiddels wel genoeg bevestiging :P
Laat maar hehe. Realiseer me dat ik geluk heb zo weinig klachten te hebben!
  maandag 20 december 2010 @ 21:15:55 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90199454
quote:
Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef seilram het volgende:
Vrouwtje Theelepel, gefeliciteerd!

Ik las iets over moe, check. Iets over een droge huid, check.

Eerlijk, ik snap niet hoe sommige zwangeren het allemaal doen. Ik bedoel, als Joep om 12.30 gaat slapen, dan ga ik mee, ik lig rustig tot 15.00 helemaal plat en duik daarna om 22.00 weer mijn nest in tot 07.00 uur.

Ik weet niet wat Basboussa had gezegd... ze zou inderdaad even niet posten...

Mrien, nog even en dan heb jij gewoon je kindje alweer in je armen! Heerlijk!

Aventura, wees blij joh! Ik ging zaterdag boodschappen doen met kind en man. Halverwege ik zo: volgens mij moet ik overgeven. Hij: echt? Ik: ik denk het... even stil allebei, dus ik zo: nee het gaat weer wel. Wij lopen verder. Ik: ik krijg wel een beetje een natte mond van binnen. HIj: dan moet je dus wel overgeven! Duwt me een straatje in, neemt Joep van me over en ja hoor... daar kwam het... En het stomme is dan dat ik me vreselijk loop op te winden of iemand het ziet. Mijn lief zei: ja de hele buurt denkt nu dat je een alcoholist bent.

Wij hebben 20-1 de 20 weken echo. Ik ben zoooo benieuwd!
Jee, nog tot zo lang misselijk? Balen hoor!
Over moeheid: als werkende heb ik geen keus. Ik moet door! Er staat geen bedje voor me klaar daar ofzo :P Nu ik thuiszit vanwege mijn gebroken hand, doe ik vaker een tukje. Maar dat kan ook door verveling komen.
  maandag 20 december 2010 @ 21:32:24 #232
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90200657
Ben me vanavond rot geschrokken... werd gebeld door de huisartsenpost. Heb vanmiddag bloed geprikt omdat ik sinds gisteren ineens een vrij pijnlijk linkeronderbeen heb. Dus even voor de zekerheid laten zien om een trombosebeen uit te sluiten. HA vond het er niet zo uitzien (is niet rood en glanzend/gezwollen) maar heeft voor de zekerheid wel even bloed laten prikken. Een trombosebeen kan namelijk ook wel eens voorkomen zonder die uiterlijke kenmerken.

Nu werd ik dus om 20u gebeld of ik naar de huisartsenpost kon komen omdat de D-dimeer-waarde flink (letterlijk door de arts gezegd) verhoogd is. En ze wilden dat niet afwachten tot morgen... Ze hebben geprobeerd mijn HA te bereiken maar dat lukte niet, hadden zichzelf daar een uur voor gegeven en dus met mij rechtstreeks gebeld.

We knepen 'm dus wel en zijn in de auto gestapt en naar de HAP gereden. Daar moest ik mijn verhaal doen en meteen begon de huisarts te glimlachen. Mijn D-dimeer-waarde zat op 577, dat is te hoog (normaal onder of rond de 50 meen ik), maar die waarde is dus altijd verhoogd tijdens de zwangerschap... Bij een trombosebeen zou de waarde nog veel hoger zijn geweest. Ze hebben ons dus voor niets laten schrikken.

Wel goed dat ze zo alert zijn op bloeduitslagen buiten de normale werktijden om, dat vind ik wel geruststellend. En liever zo dan andersom. Maar in dat halve uurtje tussen het telefoontje en de geruststellende woorden van de huisarts daar zat ik 'm wel goed te knijpen ;).
pi_90200807
Oh TM wat schrikken zeg. Gelukkig zijn ze wel alert maar die angst die je dan voelt ik echt killing lijkt mij.
  maandag 20 december 2010 @ 21:36:22 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90200952
Wat eng TM. Maar heeft de ha nog iets anders gedaan om trombose uit te sluiten? Je had tenslotte klachten?
  maandag 20 december 2010 @ 21:40:45 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90201268
Thanks meiden. De waarde sloot volgens haar een trombosebeen uit en klinisch waren er ook helemaal geen aanwijzingen. De pijn kon volgens haar een aantal oorzaken hebben:
- diep liggende spatader (ik heb sinds ik zwanger ben in dat been meerdere spataderen ontwikkeld)
- spierspasme door de MS
- het vocht dat ik in mijn benen vasthoud (ik heb echt veel vocht in mijn benen sinds een aantal weken, met huisarts ook over steunkousen gesproken)

Bloeddruk en suiker zijn prima, geen ontstekingen, dus er is zoals het zich laat aanzien niets schokkends aan de hand. Ik ga nog beter letter op mijn zoutinname (die is al veel lager dan eerst) en vochtinname.
pi_90202488
TM de schrik sloeg even bij me aan, goed dat je gelijk naar de dokter bent gegaan en dat het goed is onderzocht. Houdt het de komende tijd gewoon goed in de gaten. Je hoeft geen uiterlijke kenmerken te hebben (dat had ik ook niet na al 3,5 dag met een trombosebeen te hebben gelopen). Wat ik karakterestiek vond was pijn die erger wordt naarmate je meer loopt ( het voelt namelijk als spierpijn die is ontstaan door kramp, door te lopen wordt die pijn meestal minder) ook als een bloedprop echt de boel helemaal afsluit en het vocht niet meer wegkan voelt het alsof je kramp het die maar niet wegtrekt.

Wat Claudia ook weleens heeft verteld, als deze pijn ineens verdwijnt kan het propje los zijn geschoten en kan je dus een longembolie krijgen. Dan wordt je dus benauwd of erger... ( let hier dus ook goed )

Als je over een paar dagen nog last hebt, gelijk weer bellen hoor!

En als je vragen hebt mag je me ook altijd pmen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90202518
Jee TM, dat is wel schrikken.
Fijn dat het geen trombosebeen is!
pi_90203905
TM, dat is schrikken! Ik herken de pijn ook wel een beetje van het vocht. Die steunkousen misschien toch eens proberen?
De buikfoto is trouwens gemaakt en geplaatst, wel grappig om zo te zien.

O enne, hydrofielluiers kun je nooit te veel hebben kwam gisteren weer eens achter. Omdat mijn neus en omgeving zo enorm droog en pijnlijk zijn, was mijn neus snuiten al pijnlijk...drie keer raden wat ik gedaan heb. :+
  maandag 20 december 2010 @ 22:15:16 #239
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90203992
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef wickie het volgende:
TM de schrik sloeg even bij me aan, goed dat je gelijk naar de dokter bent gegaan en dat het goed is onderzocht. Houdt het de komende tijd gewoon goed in de gaten. Je hoeft geen uiterlijke kenmerken te hebben (dat had ik ook niet na al 3,5 dag met een trombosebeen te hebben gelopen). Wat ik karakterestiek vond was pijn die erger wordt naarmate je meer loopt ( het voelt namelijk als spierpijn die is ontstaan door kramp, door te lopen wordt die pijn meestal minder) ook als een bloedprop echt de boel helemaal afsluit en het vocht niet meer wegkan voelt het alsof je kramp het die maar niet wegtrekt.

Wat Claudia ook weleens heeft verteld, als deze pijn ineens verdwijnt kan het propje los zijn geschoten en kan je dus een longembolie krijgen. Dan wordt je dus benauwd of erger... ( let hier dus ook goed )

Als je over een paar dagen nog last hebt, gelijk weer bellen hoor!

En als je vragen hebt mag je me ook altijd pmen.
Wat lief wickie :* ! Ik zal het zeker in de gaten houden, voor nu ben ik wel gerustgesteld denk ik door de waarde die niet direct bij een trombosebeen past. De pijn die jij omschrijft is bij mij eigenlijk andersom, ik voel het meer in rust. Maar wel als een kramp/spierpijn na kramp. Ik blijf alert, promise!

quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:57 schreef Kolonia het volgende:
Jee TM, dat is wel schrikken.
Fijn dat het geen trombosebeen is!
Wat ben je toch ook een schat, jij hebt zoveel aan je hoofd (understatement) en dan toch nog aandacht voor een ander. Dikke :* Koloon!
  maandag 20 december 2010 @ 22:15:49 #240
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90204037
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef mefke79 het volgende:
TM, dat is schrikken! Ik herken de pijn ook wel een beetje van het vocht. Die steunkousen misschien toch eens proberen?
De buikfoto is trouwens gemaakt en geplaatst, wel grappig om zo te zien.

O enne, hydrofielluiers kun je nooit te veel hebben kwam gisteren weer eens achter. Omdat mijn neus en omgeving zo enorm droog en pijnlijk zijn, was mijn neus snuiten al pijnlijk...drie keer raden wat ik gedaan heb. :+
:D en thanks meis! Ik ga inderdaad maar eens achter die sexy kousen aan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')