deze?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem altijd die roombrie van de Appie of de Super, maar die zitten in strak plastic dat je met een mes moet doorboren enzoIk heb nooit met papier er om.
Nee!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
das toch ook gewoon papier
Jij koopt ze bij de "verse" kaasafdeling bij de Appie dan? Bij de voorverpakte kaas hebben ze die met papier eromquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem altijd die roombrie van de Appie of de Super, maar die zitten in strak plastic dat je met een mes moet doorboren enzoIk heb nooit met papier er om.
Ja precies! Daar liggen ze. Zoiets dus, met plastic er om:quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij koopt ze bij de "verse" kaasafdeling bij de Appie dan? Bij de voorverpakte kaas hebben ze die met papier erom
Maar in die van de Aldi, dat rolletje, zit heul geen honing niequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Geitenkaas koop ik bij de aldi ook gewoon in papier![]()
Wat heb je met hem gedaan?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Geitenkaas koop ik bij de aldi ook gewoon in papier![]()
Fieps moet hier duidelijk nog es op poseerles komen Maes![]()
Kijk nou wat ik tegenkwam, de liefste mooiste pup ever![]()
[ afbeelding ]
Idd ja, dat zijn van die klote verpakkingen! Wij hebben altijd degene die Ynske liet zien, mijn vriend dan, want ik vind brie echt smerig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies! Daar liggen ze. Zoiets dus, met plastic er om:
[ afbeelding ]
[..]
Maar in die van de Aldi, dat rolletje, zit heul geen honing nie
Die had ie toen nog niet hoor, dat is Billy lang geledenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat heb je met hem gedaan?!Zijn wilde lokken!
Whehehehe en ze lijken niks op elkaar nog welquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fieps, heeft er zin in![]()
Ik vergeet altijd wie wie is bij jou oh-oh en dat is zo rottig reageren dan. Ik wil het niet fout doen
Ik weet niet wie wie isquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Anne mag er uit
Ik word kriegel van die quasi-'lekkere-trage'-timing van haar
Go Greysquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Anne mag er uit
Ik word kriegel van die quasi-'lekkere-trage'-timing van haar
Ja zoooo jammer dat Joan er niet meer isquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit wel de 'saaie TVOH' vanavond, geen Lenny, geen Ben, sowieso geen Joan meer(kom d'r maar in Senes
). Eigenlijk een reet aan, die kandidaten van vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim is er en die vind ik tot nu toe erg goed.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Blijf kijkenquote:
Sjon heeft een zwarte kuif, Chico grijzig en Billy wit?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe en ze lijken niks op elkaar nog wel![]()
Oh man, balen dat Duffy niet door de sneeuw heengekomen is zeg
Klopt helemaal, heul niet zo moeilijk tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sjon heeft een zwarte kuif, Chico grijzig en Billy wit?
Nie slaan als ik het fout heb
Niet meer vergeten hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou over die laatste twee twijfelde ik altijd. Maar dan weet ik het nu eindelijk
Ja hallo zeg, wat een kutnummer ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef senesta het volgende:
Ze is in ieder geval beter dan Marie van Roxette zelf liveMaar dat is al snel denk ik
De laatste x dat ik ze zag is Roxette toch de beterequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef senesta het volgende:
Ze is in ieder geval beter dan Marie van Roxette zelf liveMaar dat is al snel denk ik
Nou! Weg met de Oostblokhoeâh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Maes het volgende:
Deze kan wegZet die zijdeur maar weer open
Ja, dat gelul over dat ze ook een ballad kan doen. Nou, DOE DAT DAN!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft ook van die stomme ouders![]()
Ze had dr van mij al lang uit gemogen
Heb jij ook zo een voorgevoel dat we het met het alfabet niet gaan redden???quote:
Dan gaan we daarna naar 999-(1), 999-(2) etcquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een voorgevoel dat we het met het alfabet niet gaan redden???
Dan gaan we naar 999aa en zo. En waarschijnlijk komen we ook nog wel tot 999aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij ook zo een voorgevoel dat we het met het alfabet niet gaan redden???
Ja of maar meteen gaan nummeren, wat zeg jij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan we daarna naar 999-(1), 999-(2) etc
Sneeuw doet het altijd goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:01 schreef Ynske het volgende:
lol
* Ynske hoopt geen topic te sluiten, weet niet wat in te vullen
Dan moet je niet zo dicht bij het slotje posten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:01 schreef Ynske het volgende:
lol
* Ynske hoopt geen topic te sluiten, weet niet wat in te vullen
Ja is mij ook prima, eerst die 999 maar es opengooien zo hequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Of we knallen de 1000 er gewoon in, doe eens gek, dan maar niet op de jaarwisseling
*dekking zoekt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |