Erg hèquote:
Heb je een beetje leuk kleurtje? Ze zijn wel hipquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef Qwea het volgende:
Ooh, die had ik gemist!
Ja.
Kijk het is dit ding ;
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het loopgips. Want je blaast die binnenzak op, maar je kan hem dus ook gewoon uit / af doen. Met dat ding mag je niet rijden want dan ben je niet verzekerd. Nou is rijden voor mij sowieso niet slimwant die pees kan gewoon afscheuren, maar ik moest wel anders kwam MM niet zu hause.
Maar idd, je pleurt hem af, en klaar
Posten die fotoquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Maes het volgende:
Ik heb een foto van mezelf zwanger in een jumpsuit-pyjama
Als je alleen een brief en geen pakket hebt dan toch wel? Of mis ik iets hier? Je doet de hele week al zo vaagquote:
OMG dat is echt way cutequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
o.a. deze:
[ afbeelding ]
Ik ga mijn best doenquote:
Ik doe helemaal niet vaagquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je alleen een brief en geen pakket hebt dan toch wel? Of mis ik iets hier? Je doet de hele week al zo vaag
Bink is stoer met den trui
HK?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Chico hobbelt hier rond in een HK trui, die is ook om op te vreten
Die van jou? Al een week geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij mijnes al?
Ze zijn nog steeds niet allemaal binnen
Hello Kitty natuurlijkquote:
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die van jou? Al een week geloof ik
Oh die heb ik echt al vaak laten zien hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat vraagt om een foto hoor. Een hond in Hello Kitty, briljant
Nee! Saai grijsquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuk kleurtje? Ze zijn wel hip
Oh, ik hoor net dat ze tot haar pensioen recht heeft op wachtgeld omdat ze langer dan 12,5 jaar in de kamer zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
Gaat Femke voor de wachtgeldregeling eigenlijk?
Oh nee, 'maar zes jaar' omdat ze nog geen 50 is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik hoor net dat ze tot haar pensioen recht heeft op wachtgeld omdat ze langer dan 12,5 jaar in de kamer zitDát is pas debiel, die regeling.
Zo, dat lucht op
Maar 6 jaar ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, 'maar zes jaar' omdat ze nog geen 50 is.
Pfiew, dat valt mee zeg. ()
Huh?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Wááááárom heeft er nog niemand een andere brie-verpakking bedacht dan die versie waarbij je steevast je stuk brie eerst aan flarden moet hakken voordat je het uit de verpakking hebt?
Dan doe je echt iets niet goed hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Wááááárom heeft er nog niemand een andere brie-verpakking bedacht dan die versie waarbij je steevast je stuk brie eerst aan flarden moet hakken voordat je het uit de verpakking hebt?
Ik neem altijd die roombrie van de Appie of de Super, maar die zitten in strak plastic dat je met een mes moet doorboren enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh?
Brie is toch gewoon zo een punt in papier dat je dr zo vanaf haalt?
ik ken ze ook alleen maar met papierquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem altijd die roombrie van de Appie of de Super, maar die zitten in strak plastic dat je met een mes moet doorboren enzoIk heb nooit met papier er om.
idemquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken ze ook alleen maar met papier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |