Sterkte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ouders zijn thuis. ik ga nu ff met ze naar oma, ze schijnt nu stuk mooier eruit te zien dan gisteren
ja en nog zonder make up hoor ik! (ze had nooit make up op dus zou gek zijn als we haar nu ineens met roze ogen en lippen zien)quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Veel sterkte FF.
Fijn dat ze oma even opgepimpt hebben, ze verdient een waardig afscheid.
die tuinposter past hier ook goed bij vind ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
En omdat ie zo leuk contrast geeft tussen de zomerse tuinposter en huidige situatie nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Geen smokey eyes voor omaquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja en nog zonder make up hoor ik! (ze had nooit make up op dus zou gek zijn als we haar nu ineens met roze ogen en lippen zien)
Oh, tjee sterktequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ouders zijn thuis. ik ga nu ff met ze naar oma, ze schijnt nu stuk mooier eruit te zien dan gisteren
Graag, maar ik moet straks zelf wat vogels voederenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, je moet wel geduld hebben
Van Rijswijk naar Delluf? moet te doen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag, maar ik moet straks zelf wat vogels voederenEr komen een paar vrienden eten....als ze uit Rijswijk wegkomen tenminste
Zal toch wel meevallen johquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Enne morgen naar Vlaanderen Pee? Dat zal ook wel een pittig reisje worden, het gaat morgen nog meer winteren
Ik haalde vandaag een topsnelheid van maar liefst 90 km/u op de A20quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen johIk kan natuurlijk niet DE nu laten zitten met al dat lekkere eten he
Zal alleen iets langer rijden zijn
de wegen zijn schoon hier in de buurtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Enne morgen naar Vlaanderen Pee? Dat zal ook wel een pittig reisje worden, het gaat morgen nog meer winteren
nee! ik moet morgen vliegen...via amsterdam naar Bremen. Ben benieuwd. Ik ben wat grieperig, dat maakt het extra leuk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
mijn zus heeft bijna anderhalf uur gedaan over een afstand waar ze normaal 15 minuten over doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag een topsnelheid van maar liefst 90 km/u op de A20
Mijn zwager zit vast in Engeland, hopelijk kan die alsnog naar huis vliegen vandaag. Maar er is wel veel afgelast zag ik op verschillende sites. Hopelijk kan je weg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee! ik moet morgen vliegen...via amsterdam naar Bremen. Ben benieuwd. Ik ben wat grieperig, dat maakt het extra leuk...
Op de bank?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de wegen zijn schoon hier in de buurt(alleen de woonwijken enzo is glad) en als we insneeuwen slaapt ie op de bank
straks gaan we boodschappen doen, eens zien hoe t op de snelweg in nederland is.
NeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
zouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgen
Oepsquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn zus heeft bijna anderhalf uur gedaan over een afstand waar ze normaal 15 minuten over doet
zie editquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op de bank?Ik gooi wel ff een tas met wat spul in de auto. Kan geen kwaad denk ik
Jaquote:
de mr is ook blij dat hij thuis werkte. Tot nu toe (even afkloppen) heeft hij steeds geluk, elke keer als t zo'n chaos is zit hij lekker op zijn thuiskantoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OepsIk ben echt blij dat ik vandaag vrij was
neehebjenietverdiendneehebjenietverdiendneehebjenietverdiendneehebjenietverdiendquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
zouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
neehebjenietverdiendneehebjenietverdiendneehebjenietverdiendneehebjenietverdiend
Haterz gonna hatequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNee
ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn zwager zit vast in Engeland, hopelijk kan die alsnog naar huis vliegen vandaag. Maar er is wel veel afgelast zag ik op verschillende sites. Hopelijk kan je weg!
Voorspellingen voor morgen zijn niet zo schokkend volgens mij,quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een lief idee, Lein.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik geef dit jaar mijn kerstpakket weg aan iemand die het nodig heeft. Diegene zelf weet t nog niet en ik zit me er nu al blij om te maken, om het verrassingseffect
Als we een kerstpakket krijgen dit jaar, ofc
Hela, heb je een kloon aangemaakt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
nee! ik moet morgen vliegen...via amsterdam naar Bremen. Ben benieuwd. Ik ben wat grieperig, dat maakt het extra leuk...
Ja, ik was wat herkenbaar, vond ik...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hela, heb je een kloon aangemaakt?
Mijn rapport is soort van af en de rechterkant van mijn gezicht tintelt - tijd om naar huis te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
very nicequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:21 schreef LieLie het volgende:
allemaal!!
Vakantie! (voelt niet helemaal zo, nog wel wat drukte, maar toch)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:57 schreef CompuMess het volgende:
Môgge....
't is duidelijk te zien waar de meeste sneeuw valt deze ochtend...
17-12-2010 @ 07:40
't was iets met kustprovincies ofzo...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef CompuMess het volgende:
Weeralarm 'code rood' voor de Randstad gevisualiseerd...
17-12-2010 @ 15:45
En de rest van het deeg de vriezer in?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
leuk idee van je Lein
Ik vind het perfect weer om een paar koekjes te bakken dus dat ga ik doen voor zo bij de thee; zandkoekjes met jam. Ik maak er maar een paar
nee kleine hoeveelheid deeg gemaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En de rest van het deeg de vriezer in?
Waarom nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
P; ik hoop echt dat je Vlaanderen red in minder dan een halve dag...
Nopequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
zelfgemaakt deeg en zelfgemaakte jam, kan t nog huiselijker?
Zie jij het echt zo zonnig in?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom nietHEt is maar 100 km rijden hoor
En op een zaterdag
Nou, ik vind dat jullie allemaal zo paniekerig reagerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zie jij het echt zo zonnig in?
Dan moet ik ook niet zeuren over morgen
Als het vandaag een puinhoop is zegt dat nog weinig over morgen hoor. Morgen paar sneeuwbuien en in de middag opklaringen dus ik zie weinig problemen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zie jij het echt zo zonnig in?
Dan moet ik ook niet zeuren over morgen
Eerst naar Zwijndrecht, dan naar Dordtquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat jullie allemaal zo paniekerig reagerenIk zie morgen wel hoe het er voor staat. In het ergste geval kom ik er niet doorheen. Mwjah..balen
Shit happens.
Waar moet jij naar toe dan morgen?
Das waarquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het vandaag een puinhoop is zegt dat nog weinig over morgen hoor.
Dat bedoel ik. Daarnaast: hier in Delft zijn de doorgaande wegen alweer schoon. Daar hebben ze een sneeuwschuiver overheen gehaald. Ik vermoed dat de snelwegen ook wel redelijk schoon zullen zijn. Dan blijven de kleine straatjes over. DE gaf al aan dat de hoofdwegen bij haar schoon zijn en dat alleen de straat nog vol ligt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het vandaag een puinhoop is zegt dat nog weinig over morgen hoor.
Alleen ff oppassen in de woonwijken en bij jou vandaan richting snelweg denk ik. Verder zal het wel loslopen allemaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst naar Zwijndrecht, dan naar Dordt
Zondag weer terug naar brabant vanuit Dordt en maandag vanuit brabant naar Leiden
Nope. Da's over voorlopig.quote:
Oké. Want ik bedenk me dat m'n schoonmoeder net niks heeft gezegd over een kerstkaartje van ons. Zouden nu zo langzamerhand wel aan mogen komenquote:
Ja, dat woonerf hier is echt net een schaatsbaan en verder hebben jullie vast gelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen ff oppassen in de woonwijken en bij jou vandaan richting snelweg denk ik. Verder zal het wel loslopen allemaal.
Daar is niets mieterigs aan, om je snelheid aan te passen aan de omstandigheden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik voel me alleen een mietje als ik nu rond de 90 op de snelwegen ga rijden
Oke, dat wou ik even horenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is niets mieterigs aan, om je snelheid aan te passen aan de omstandigheden.
Je bent gek als je harder gaat rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mieterigs aan hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat woonerf hier is echt net een schaatsbaan en verder hebben jullie vast gelijk
Ik voel me alleen een mietje als ik nu rond de 90 op de snelwegen ga rijden
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Lekker laten gaan. Die belanden vanzelf in de vangrail of in de sloot naast de weg en dan heb je er ook geen last meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf gewoon zoveel mogelijk op de rechterbaan en hou je voorganger en je achterligger goed in de gaten en hou ook hun snelheid aan."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ziet er goed uit, DEquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef DarkElf het volgende:
beetje bleekjes maar ach, zo voor even snel snel vind ik t prima en ze smaken heerlijk: klikkkerdeklik
Oepsquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:
oeps vlucht van mijn zwager is weer gecancelled.
Lekker, lekker, lekker!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef DarkElf het volgende:
beetje bleekjes maar ach, zo voor even snel snel vind ik t prima en ze smaken heerlijk: klikkkerdeklik
Hij zit in Bristol, is niet echt handig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OepsEn de boot? Is dat nog een optie?
Wat P zegt en afstand houden, niet te hard remmen en gas geven en kijk uit op op- en afritten en viaducten enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker, lekker, lekker!
Ik zal er aan denken Pals ik morgen weer de weg op ga
Dat dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wat P zegt en afstand houden, niet te hard remmen en gas geven en kijk uit op op- en afritten en viaducten enzoKomt goed hoor
Komt allemaal goed toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij zit in Bristol, is niet echt handig.
Hij heeft iig nog voor vannacht een kamer in zijn hotel, dus das mooi.
En morgen zal t wel lukken.
http://www.watbenjedan.comquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sla meenemen als je salade gaat maken is ook handig
Was zo druk met bedenken wat er allemaal verder nog door zat, dat we geen sla hebben gekocht.
Goed hoor! Het is namelijk zo: als hier veel sneeuw ligt, en het verkeer grote problemen heeft, dan horen jullie dat niet. Als tussen Rotterdam en Amsterdam veel sneeuw ligt, dan lijkt het alsof heel Nederland ingesneeuwd isquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom wel?Ik vraag me trouwens af hoe het met Lie gaat
Die moest ff op en neer naar Groningen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef LieLie het volgende:
Trouwens
[..]
Goed hoor! Het is namelijk zo: als hier veel sneeuw ligt, en het verkeer grote problemen heeft, dan horen jullie dat niet. Als tussen Rotterdam en Amsterdam veel sneeuw ligt, dan lijkt het alsof heel Nederland ingesneeuwd is![]()
Bus ging wel een beetje langzamer dan normaal, maar verder niks aan de hand! Hier ging het maandag dus mis.
Sorry dat ik 5 dagen te laat ben schat, maar ik stond in de filequote:- A27 Gorinchem->Almere tussen knp.
Lunetten en afrit Almere-Stad 33 km
- A27 Almere->Gorinchem tussen afrit
Almere-Stad en Lexmond 43 km
dat is dus waar mijn zus een deel over moest en normaal dat in 15 min doet en nu in bijna anderhalf uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry dat ik 5 dagen te laat ben schat, maar ik stond in de file
Hmmm...hopen dat die nog gaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Laatste bericht vanaf station Beverwijk: er rijden treinen maar het wachten is op wanneer er 1 arriveert. Normaal gesproken had ze om 16:55 de trein gehad, nu zit ze dus nog steeds te wachten op een trein die onze richting uitgaat.
Met de auto doe je er nu 4 dagen over, dus het kan meevallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Laatste bericht vanaf station Beverwijk: er rijden treinen maar het wachten is op wanneer er 1 arriveert. Normaal gesproken had ze om 16:55 de trein gehad, nu zit ze dus nog steeds te wachten op een trein die onze richting uitgaat.
In het uiterste geval wel, ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...hopen dat die nog gaatGa je haar anders ophalen, Golfer?
http://www.traphic.nl/trein.aspxquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
In het uiterste geval wel, ja.
NS is ook weer lekker bereikbaar, qua informatie:
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)ngen?p=1160724828566
Thanx.quote:
Wow...hoe ver is dat dan wel niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
Moeders is lopende vanuit Haarlem noord. Ze is al in Santpoort N. Broertje zit in Beverwijk maar is geen contact mee te krijgen.
Het is maar sneeuw Borisz, in het ergste geval is hij heel laat thuisquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
Moeders is lopende vanuit Haarlem noord. Ze is al in Santpoort N. Broertje zit in Beverwijk maar is geen contact mee te krijgen.
Ja, ik moet ook altijd wel lachen om wat voor chaos er in NL van gemaakt word zodra het sneeuwt. Okay, het sneeuwt veel, maar het is geen wereldwonder! Het is ook geen voorpaginabericht waardig, vind ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is maar sneeuw Borisz, in het ergste geval is hij heel laat thuis
Nou ja, als alle snelwegen vast staan en de helft van de treinen niet rijdt is het wel degelijk groot nieuws natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is ook geen voorpaginabericht waardig, vind ik.
ja, okay. Dat wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, als alle snelwegen vast staan en de helft van de treinen niet rijdt is het wel degelijk groot nieuws natuurlijk!
elke keer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, als alle snelwegen vast staan en de helft van de treinen niet rijdt is het wel degelijk groot nieuws natuurlijk!
Ja, elke keer.quote:
Ja, tuttutquote:
Slechts 6,5 KMquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wow...hoe ver is dat dan wel niet?
Die had Sinterklaas ook!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Thijs had ook nog een Zepp knuffel mee genomen. Vind Sam vast leuk
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zo aandoenlijk hoe hij er mee zat bij Paul en Filemon
![]()
En die heeft dus ook nog een keer 15 minuten vertraging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
Ik zie dat er om 17:26 een trein verwacht wordt in Beverwijk.
Je loopt wat achter:quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef borisz het volgende:
Kromowidjojowereldkampioen 100m vrije slag korte baan.
Gemistquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt wat achter:
[CUL SC] Veul sneeuw! Heul veul sneeuw!
Arme Bloesquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En die heeft dus ook nog een keer 15 minuten vertraging.
Dus uiteindelijk i.p.v. normaal 16:55 vertrekt ze nu geheel verkleumd om 17:41.
Ga naar http://forum.fok.nl/fok/sessionmanager en geef aan dat sessie nooit moet verlopen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje en ik voel me weer eens blont.....![]()
Waarom moet ik tegenwoordig steeds opnieuw inloggen op Fok? Vroegah ging dat vanzelf.......
Had ik bij het inloggen al gedaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga naar http://forum.fok.nl/fok/sessionmanager en geef aan dat sessie nooit moet verlopen.
Denk je dat die nog leeft dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat de döner kebab die B. om 16:45 op station Beverwijk gehaald heeft wel een beetje koud geworden is intussen.
Wat heerlijk gezond!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Volgens mij heb ik een shitload aan groentes in de oven staan nu. Een winterwortel, een aubergine, twee courgette, twee rode uitjes, twee paprikaatjes. Nu maar hopen dat mijn bezoek komt
Jaquote:
Die döner leeft niet meer hoor, maar vertoont intussen wat rigor mortis.quote:
Zeker met deze temperaturen jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Die döner leeft niet meer hoor, maar vertoont intussen wat rigor mortis.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Moet je per se wat invullen bij locatie?
Volgens mij niet. Althans ik geeft het nooit aan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, ik heb de lijst ook opgeschoond, maar het hielp niet. Moet je per se wat invullen bij locatie?
Misschien ff in feedback vragen of zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, dan weet ik het ook niet meer. De rest klopt.
Zal ik doen, bedankt Golfer en Pee!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien ff in feedback vragen of zo
Waar moet dat? Ik heb net in de sessionmanager van alles weggedaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:00 schreef TAV74 het volgende:
Gooi anders een keer al je cookies weg Krak, dat helpt soms bij dit soort problemen.
Ergens in de opties van de browser die je gebruikt, als je me zegt welke browser kan ik het precies vertellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar moet dat? Ik heb net in de sessionmanager van alles weggedaan.
Firefox.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ergens in de opties van de browser die je gebruikt, als je me zegt welke browser kan ik het precies vertellen.
In het menu:quote:
Ik was iets minder blont dan gedacht en had het gevonden. Alle cookies verwijderd en toen was ik uitgelogd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In het menu:
Extra - opties
Dan klikken op "privacy"
kiezen voor Cookies tonen
zoekterm FOK invoeren
alles cookies waar fok bij staat selecteren en kiezen voor cookies verwijderen.
Dat moet ook, als je dan weer goed inlogt zou het zomaar weer goed kunnen gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was iets minder blont dan gedacht en had het gevonden. Alle cookies verwijderd en toen was ik uitgelogd.
Jeejquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef golfer het volgende:
Er komt een geheel verkleumde B.net binnen stappen. Al met al dus 55 minuten vertraging op een stukje waar je normaal een kwartier over doet.
Denk dat de NS het nog net wint van de auto in dit gevalquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef golfer het volgende:
Er komt een geheel verkleumde B.net binnen stappen. Al met al dus 55 minuten vertraging op een stukje waar je normaal een kwartier over doet.
Gelukt, bedankt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat moet ook, als je dan weer goed inlogt zou het zomaar weer goed kunnen gaan.
Aww.. had je al een badje warm laten lopen met een glaasje port op de rand??quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef golfer het volgende:
Lichaamswarmte schijnt het beste te zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aww.. had je al een badje warm laten lopen met een glaasje port op de rand??![]()
Ik heb het al binnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...het was leuk geweest als de baas ff het salaris had gestort VOOR het weekend ipv maandag
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb het al binnenDoe mij iedere maand dit salaris en ik klaag voorlopig niet meer
Ja weet ik wel zeker, zit nu met 2 dooie vingers van wachten op koud station maar op dat piepkleine trajectje reed het welquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef TAV74 het volgende:
Denk dat de NS het nog net wint van de auto in dit geval
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja weet ik wel zeker, zit nu met 2 dooie vingers van wachten op koud station maar op dat piepkleine trajectje reed het welZo blij mee!
En ik ben nog gevallen/uitglijden met fiets toen ik probeerde te fietsenAu rug Au nek
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu komt het goeie nieuws : Donderdag pas weer werken
Wijntje nu en broodjes doner wat ik onderweg had meegenomen opwarmen.
heerlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja weet ik wel zeker, zit nu met 2 dooie vingers van wachten op koud station maar op dat piepkleine trajectje reed het welZo blij mee!
En ik ben nog gevallen/uitglijden met fiets toen ik probeerde te fietsenAu rug Au nek
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu komt het goeie nieuws : Donderdag pas weer werken
Je beeldscherm is blauwquote:
Kerstborrelquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Steer nog niet zo te zien.....
Watziterin watziterin watziterin?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kerstborrel
ff kennis gemaakt met de arts assistenten. Leuke lui.
Een lege doos kan iedereen wel op de foto zetten.quote:
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Een lege doos kan iedereen wel op de foto zetten.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat er een salsa-recept inzit. In verband met bezuinigingen.
ja ik vond de pasta alleen niet lekker met zwitserse strooikaas ipv parmezaanse. wat een stank en korrels, maar ze aten het braaf op en zeiden dat ze het wel lekker vondenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe was je eten gelukt? Vonden ze het lekker?
Oeh, zwitserse strooikaas is wel heel anders ja!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik vond de pasta alleen niet lekker met zwitserse strooikaas ipv parmezaanse. wat een stank en korrels, maar ze aten het braaf op en zeiden dat ze het wel lekker vonden
gelukkig waren de zalmpakketjes heel erg lekker! mag ook wel, heb voor ¤ 24,- weer boodschappen gehaald..
Steer borrelt kennelijk nog?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Nou, Steer, wat zit er in!!
Ik heb echt genoten van mijn vrije dagHet is ook zulk mooi weer en het was zo gezellig bij mijn ouders
Samen besloten dat het Lein's Lam wordt op eerste kerstdag
Mijn vader heeft dat ook opgehaald voor tweede kerstdagquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef krakkemieke het volgende:
Steer borrelt kennelijk nog?
En bij mij wordt het Isa's wild zwijn!
ja idd! ik schrok helemaal toen ik zalm zag liggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oeh, zwitserse strooikaas is wel heel anders ja!
Fijn dat het gelukt is en dat je zalm kon krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Wijn heeft anti-oxydanten. Vast goed voor gewrichten. En spierpijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier ook lekker aan de orthopedische rode wijn(fles wijn van de maatschap orthopedie gekregen)
TE leuke arts-assistente?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Anticlimax
Zaad dat terug wil zeg maar
het was vrolijk bedoeld maar beetje gekke tekst.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef Isabeau het volgende:
En FFT, die muziek op de gang was wel enigszins wrang zeg
Volgende keer gewoon oude geraspte kaas nemen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja idd! ik schrok helemaal toen ik zalm zag liggenmaar ze hadden geen bieslook
, maar 2 soorten pasta
en geen parmezaanse kaas
zegt de winkelmedewerkster dat zwitserse strooikaas er het meest op lijkt omdat dat zo vreselijk stinkt
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
dat dienblad! lelijk dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik vind het een leuke attentiequote:
Uit welke winterslaap kom jij dan gekropen dat je nu sneeuw ontdektquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
JEEEEAAAHHH SNEEUW!!!
En 2 weken thuiswerken
volgende keer niet meer naar de Spar maar als het zulk slecht weer is mijn kookdag verzettenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon oude geraspte kaas nemen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Zet het op marktplaats en het geld dat je ervoor krijgt naar Afrika sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Mag ik soms niet meer blij zijn?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uit welke winterslaap kom jij dan gekropen dat je nu sneeuw ontdekt
Had liever iets eetbaars gehad ivm komende verhuizingquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
volgende keer niet meer naar de Spar maar als het zulk slecht weer is mijn kookdag verzetten
ze kunnen toch geen hotwings erin doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had liever iets eetbaars gehad ivm komende verhuizing
Maar, leuker dan geen kerstpakket idd en leuk voor de wereldwinkel dat ze goeie omzet draaien. Kan de directeur daarvan weer een Maserati kopen.
Party bucket KFCquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; had je gehoopt op iets?
Nee, gewoon hier blijven posten voor vervangende ingredienten. Een recept is niet heilig ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgende keer niet meer naar de Spar maar als het zulk slecht weer is mijn kookdag verzetten
Had die er al één dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
Had liever iets eetbaars gehad ivm komende verhuizing
Maar, leuker dan geen kerstpakket idd en leuk voor de wereldwinkel dat ze goeie omzet draaien. Kan de directeur daarvan weer een Maserati kopen.
ze hadden wel peterselie en selderij... waarom dan geen bieslookquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]bijvoorbeeld! Of iets anders klaarmaken met alleen 'gangbare' ingrediënten. Alhoewel ik ook erg vaak verbaasd ben dat winkels geen verse bieslook hebben, ik vind dat namelijk vrij gangbaar
dat wilde ik vanuit de super doen maar dacht dat dat toch stom wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, gewoon hier blijven posten voor vervangende ingredienten. Een recept is niet heilig ofzo.
Welnee, dit is Cul en we hebebn Steer al die overal vandaan internet. Heel normaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
dat wilde ik vanuit de super doen maar dacht dat dat toch stom was
Ah joh! Er zijn geen stomme vragen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat wilde ik vanuit de super doen maar dacht dat dat toch stom was
nou zo'n eetpakket nam mn vader jaren mee. hartstikke leuk maar een jaar later lag het in de kast weg te rotten..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had die er al één dan?Ik vind de kaarsen overigens wel foeilelijk haha.
Maar ja, ik hoop al járen op een eetbaar pakket, maar het is elke keer weer design of iets cultureel verantwoords.
Even afdruipen en dan reageer ik wat uitgebreider op deze postquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, dit is Cul en we hebebn Steer al die overal vandaan internet. Heel normaal
Ik hoop al jaren op een pakket maar de sociale dienst vertikt het. En het Leger des Heils doet het niet in onze gemeente.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had die er al één dan?Ik vind de kaarsen overigens wel foeilelijk haha.
Maar ja, ik hoop al járen op een eetbaar pakket, maar het is elke keer weer design of iets cultureel verantwoords.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, dit is Cul en we hebebn Steer al die overal vandaan internet. Heel normaal
ok volgende keer vraag ik om live boodschappentipsquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah joh! Er zijn geen stomme vragen!
Maar nu zou jij dat CUL verantwoord verwerken!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou zo'n eetpakket nam mn vader jaren mee. hartstikke leuk maar een jaar later lag het in de kast weg te rotten..
aawquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop al jaren op een pakket maar de sociale dienst vertikt het. En het Leger des Heils doet het niet in onze gemeente.![]()
Geintje trouwens.
Het is helemaal waar, maar ik zit er niet naar te verlangen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aawgelukkig is het een geintje
ojaa je hebt gelijk!! ik ga het hoofdgerecht verzinnen voor kerst. mn moeder wil 2 soorten vlees dus ik moet goed nadenken. het voor- en nagerecht maak ik ook maar mn 2 'ik lust niks' zusjes moeten verzinnen wat want anders eten ze weer alleen aardappelkroketjes deze kerst of moeten we gourmettenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar nu zou jij dat CUL verantwoord verwerken!
Tot ooit! Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik ga weer wat anders doentot later of morgen of wanneer ik de pc aanslinger
morgen pas?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik ga weer wat anders doentot later of morgen of wanneer ik de pc aanslinger
Toffe klok! Ik snap het wel, maar ik kan het niet lezen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
Okee.. ik ben drie kwartier thuis en ik verveel me nu al![]()
Eens iets verzinnen om te doen.
Jammer ja!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Steer: mijn moeder is de voorzitter avn de lokale wereldwinkel, en die verdient er werkelijkwaar niets aan. Maar, tis goed voor het goede doel.
M'n vlucht morgen is gecancelled. Jammer maar helaas. nu op zondag proberen..
Die haske ouwe griekse computer is nagebouwd in Lego. Nabouwen in sneeuw?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
Okee.. ik ben drie kwartier thuis en ik verveel me nu al![]()
Eens iets verzinnen om te doen.
LieLie: je krijgt les van de dochter van de collega die mij ooit heeft aangenomen en ooit mijn baas was (en nu in de kamer naast me zit)quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef LieLie het volgende:
Pff, met 35 km/u naar opa gereden. Begon hier ook te sneeuwen, best glad! Nu zijn die winterbanden wel fijn!
En echt n klein wereldje Sun!
Antikythera. Die.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die haske ouwe griekse computer is nagebouwd in Lego. Nabouwen in sneeuw?
THX!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toffe klok! Ik snap het wel, maar ik kan het niet lezen.
Ik zag 'm ja. Maar in sneeuw smelt ie te snelquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die haske ouwe griekse computer is nagebouwd in Lego. Nabouwen in sneeuw?
In sneeuw hoeftie niet te werken. Lijkt me tof, zoiets ouds in iets vergankelijks namaken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
THX!
Ben met een nieuw project bezig, die wordt nog toffer.
[..]
Ik zag 'm ja. Maar in sneeuw smelt ie te snel![]()
duiken in de zee?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
Mag ik nog een keer weten wat dat liedje was met kinderen die naar zee rennen?
Nee, uit Ijsland dacht ik......quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
duiken in de zee?
zal het vast niet zijn want dat is zo een liedje wat ik alleen ken hier
aah keine Idee... sorry..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, uit Ijsland dacht ik......
ja he! ik vroeg die als eerst hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
En Steer, wat een ongelooflijk mooi kado. Vooral dat dienblad.
Sigur Rós?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, uit Ijsland dacht ik......
quote:
Moet haast wel, weet alleen niet welk nummerquote:
Ik klikte op goed geluk op iets met 'englar'. Wat ontzettend mooi!quote:
hoeveel beste/favo bands heb je? in ieder geval meer dan éénquote:
Nee. Heb ik nooit gezegd! Zoek maar terug.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoeveel beste/favo bands heb je? in ieder geval meer dan één
Die bedoelde ik ja!quote:
jajaquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee. Heb ik nooit gezegd! Zoek maar terug.Alleen Sigur Rós is de beste band ooit.
![]()
Neemt niet weg dat er nog andere zeer goede bands zijn.
Invalbeurt omdat Duffy nog in de sneeuw staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
slechte opening van de show.. ze hebben nog geen duidelijke verdeling gemaakt is te zien
Zou niet weten welke band anders in aanmerking kwam.quote:
ja dan snap ik het... was wel slecht.. Simon met een pot gel in zn haar... ziet er niet uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Invalbeurt omdat Duffy nog in de sneeuw staat.
ja dagquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zou niet weten welke band anders in aanmerking kwam.
Je vergist je gewoon. Mag wel hoor, hoef je je niet voor te schamen.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, laatste Riverside CD ook maar even bestellen aangezien we ze volgend jaar live gaan zien in Hengelo
Pearl Jam als live band, Tool zowel live als studio. Daar omheen heel veel anderenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou ook niet maar 1 beste band op kunnen noemen, hangt teveel af van het moment.
Te verquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, laatste Riverside CD ook maar even bestellen aangezien we ze volgend jaar live gaan zien in Hengelo
jij ook niet hoor schatquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je vergist je gewoon. Mag wel hoor, hoef je je niet voor te schamen.
Riverside.. heb Second Life Syndrome van ze, omdat ie toendertijd zo hoog aangeschreven werd en goed geresenceerd.. Maar ik vind er eerlijk gezegd vrij weinig aan. Stem vind ik ook irritant en het 'kwartje' valt gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Rapid Eye Movement ook veel beter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Riverside.. heb Second Life Syndrome van ze, omdat ie toendertijd zo hoog aangeschreven werd en goed gerecenceerd.. Maar ik vind er eerlijk gezegd vrij weinig aan. Stem vind ik ook irritant en het 'kwartje' valt gewoon niet.
Zal die eens luisteren, want ik hoor zeker wel potentie in die band.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Rapid Eye Movement ook veel beter.
20 meiquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
Dat veranderd de zaak. Wanneer is het?
Ok. Kusje terug.quote:
Praten jullie niet met elkaar daar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
LieLie: je krijgt les van de dochter van de collega die mij ooit heeft aangenomen en ooit mijn baas was (en nu in de kamer naast me zit)
met mij gaat dat altijd best makkelijk hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ok. Kusje terug.Vrede gesticht. Iedereen weer blij.Ging dat altijd maar zo makkelijk!
Ah, ik wist dat Son je het wel gezegd had, maar ik begreep dat je daarna offline was. Link met die post hier had ik niet gelegdquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Praten jullie niet met elkaar daar?
Dat bedoelde ik dus met klein wereldje
Als je je nog verveelt, bouw dan eens iets dat de graancirkelbouwers een begrijpelijke boodschap kunnen sturen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ok. Kusje terug.Vrede gesticht. Iedereen weer blij.Ging dat altijd maar zo makkelijk!
Stereotomy zou zeggen dat het aan onze types lagquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met mij gaat dat altijd best makkelijk hoormet jou ook, dan komt het altijd goed
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je je nog verveelt, bouw dan eens iets dat de graancirkelbouwers een begrijpelijke boodschap kunnen sturen?
LOL! Die letters he.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Stereotomy zou zeggen dat het aan onze types lag
Dat ja! Het is vast een ESFH ding om conflicten uit de weg te willen gaan, ongeacht of je gelijk hebt of niet.quote:
Wat heeft een film met graancirkels te maken?quote:
ISFJ hier, dus het zal de SF zijn, lol!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat ja! Het is vast een ESFH ding om conflicten uit de weg te willen gaan, ongeacht of je gelijk hebt of niet.
Maar letters of niet, dat doe ik eigenlijk wel altijd. Conpromissen zoeken enzo. En allemaal weer lief doen.
ET kon nog gewoon naar huis bellen. Waarom maken ET's gebruik van symbolen die niemand snapt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat heeft een film met graancirkels te maken?
Officieel is er ENFP bij mij gediagnosticeerd, dus het zal dan alleen de F wel zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ISFJ hier, dus het zal de SF zijn, lol!
Compromissen en lief doen ja. Maar tegenwoordig niet meer tegen elke prijs. Dan ben ik maar raar of akelig.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ET kon nog gewoon naar huis bellen. Waarom maken ET's gebruik van symbolen die niemand snapt?
Maar waarom is dat nu weer een zwakte?quote:ENFP Weaknesses
...
* Extreme dislike of conflict
Het kan een zwakte zijn als je daarom je eigen mening niet zegt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef rijsttafel het volgende:
Krijg nou wat, het is nog waar ook
[..]
Maar waarom is dat nu weer een zwakte?Ik vind van niet.
Wat is dit toch een vet nummerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
And now for something compeletely different:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |