Sterkte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ouders zijn thuis. ik ga nu ff met ze naar oma, ze schijnt nu stuk mooier eruit te zien dan gisteren
ja en nog zonder make up hoor ik! (ze had nooit make up op dus zou gek zijn als we haar nu ineens met roze ogen en lippen zien)quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Veel sterkte FF.
Fijn dat ze oma even opgepimpt hebben, ze verdient een waardig afscheid.
die tuinposter past hier ook goed bij vind ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
En omdat ie zo leuk contrast geeft tussen de zomerse tuinposter en huidige situatie nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Geen smokey eyes voor omaquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja en nog zonder make up hoor ik! (ze had nooit make up op dus zou gek zijn als we haar nu ineens met roze ogen en lippen zien)
Oh, tjee sterktequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ouders zijn thuis. ik ga nu ff met ze naar oma, ze schijnt nu stuk mooier eruit te zien dan gisteren
Graag, maar ik moet straks zelf wat vogels voederenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, je moet wel geduld hebben
Van Rijswijk naar Delluf? moet te doen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag, maar ik moet straks zelf wat vogels voederenEr komen een paar vrienden eten....als ze uit Rijswijk wegkomen tenminste
Zal toch wel meevallen johquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Enne morgen naar Vlaanderen Pee? Dat zal ook wel een pittig reisje worden, het gaat morgen nog meer winteren
Ik haalde vandaag een topsnelheid van maar liefst 90 km/u op de A20quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen johIk kan natuurlijk niet DE nu laten zitten met al dat lekkere eten he
Zal alleen iets langer rijden zijn
de wegen zijn schoon hier in de buurtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Enne morgen naar Vlaanderen Pee? Dat zal ook wel een pittig reisje worden, het gaat morgen nog meer winteren
nee! ik moet morgen vliegen...via amsterdam naar Bremen. Ben benieuwd. Ik ben wat grieperig, dat maakt het extra leuk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
mijn zus heeft bijna anderhalf uur gedaan over een afstand waar ze normaal 15 minuten over doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag een topsnelheid van maar liefst 90 km/u op de A20
Mijn zwager zit vast in Engeland, hopelijk kan die alsnog naar huis vliegen vandaag. Maar er is wel veel afgelast zag ik op verschillende sites. Hopelijk kan je weg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee! ik moet morgen vliegen...via amsterdam naar Bremen. Ben benieuwd. Ik ben wat grieperig, dat maakt het extra leuk...
Op de bank?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de wegen zijn schoon hier in de buurt(alleen de woonwijken enzo is glad) en als we insneeuwen slaapt ie op de bank
straks gaan we boodschappen doen, eens zien hoe t op de snelweg in nederland is.
NeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
zouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgen
Oepsquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn zus heeft bijna anderhalf uur gedaan over een afstand waar ze normaal 15 minuten over doet
zie editquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op de bank?Ik gooi wel ff een tas met wat spul in de auto. Kan geen kwaad denk ik
Jaquote:
de mr is ook blij dat hij thuis werkte. Tot nu toe (even afkloppen) heeft hij steeds geluk, elke keer als t zo'n chaos is zit hij lekker op zijn thuiskantoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OepsIk ben echt blij dat ik vandaag vrij was
neehebjenietverdiendneehebjenietverdiendneehebjenietverdiendneehebjenietverdiendquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
zouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
neehebjenietverdiendneehebjenietverdiendneehebjenietverdiendneehebjenietverdiend
Haterz gonna hatequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNee
ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn zwager zit vast in Engeland, hopelijk kan die alsnog naar huis vliegen vandaag. Maar er is wel veel afgelast zag ik op verschillende sites. Hopelijk kan je weg!
Voorspellingen voor morgen zijn niet zo schokkend volgens mij,quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een lief idee, Lein.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik geef dit jaar mijn kerstpakket weg aan iemand die het nodig heeft. Diegene zelf weet t nog niet en ik zit me er nu al blij om te maken, om het verrassingseffect
Als we een kerstpakket krijgen dit jaar, ofc
Hela, heb je een kloon aangemaakt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
nee! ik moet morgen vliegen...via amsterdam naar Bremen. Ben benieuwd. Ik ben wat grieperig, dat maakt het extra leuk...
Ja, ik was wat herkenbaar, vond ik...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hela, heb je een kloon aangemaakt?
Mijn rapport is soort van af en de rechterkant van mijn gezicht tintelt - tijd om naar huis te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
very nicequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:21 schreef LieLie het volgende:
allemaal!!
Vakantie! (voelt niet helemaal zo, nog wel wat drukte, maar toch)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:57 schreef CompuMess het volgende:
Môgge....
't is duidelijk te zien waar de meeste sneeuw valt deze ochtend...
17-12-2010 @ 07:40
't was iets met kustprovincies ofzo...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef CompuMess het volgende:
Weeralarm 'code rood' voor de Randstad gevisualiseerd...
17-12-2010 @ 15:45
En de rest van het deeg de vriezer in?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
leuk idee van je Lein
Ik vind het perfect weer om een paar koekjes te bakken dus dat ga ik doen voor zo bij de thee; zandkoekjes met jam. Ik maak er maar een paar
nee kleine hoeveelheid deeg gemaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En de rest van het deeg de vriezer in?
Waarom nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
P; ik hoop echt dat je Vlaanderen red in minder dan een halve dag...
Nopequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
zelfgemaakt deeg en zelfgemaakte jam, kan t nog huiselijker?
Zie jij het echt zo zonnig in?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom nietHEt is maar 100 km rijden hoor
En op een zaterdag
Nou, ik vind dat jullie allemaal zo paniekerig reagerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zie jij het echt zo zonnig in?
Dan moet ik ook niet zeuren over morgen
Als het vandaag een puinhoop is zegt dat nog weinig over morgen hoor. Morgen paar sneeuwbuien en in de middag opklaringen dus ik zie weinig problemen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zie jij het echt zo zonnig in?
Dan moet ik ook niet zeuren over morgen
Eerst naar Zwijndrecht, dan naar Dordtquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat jullie allemaal zo paniekerig reagerenIk zie morgen wel hoe het er voor staat. In het ergste geval kom ik er niet doorheen. Mwjah..balen
Shit happens.
Waar moet jij naar toe dan morgen?
Das waarquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het vandaag een puinhoop is zegt dat nog weinig over morgen hoor.
Dat bedoel ik. Daarnaast: hier in Delft zijn de doorgaande wegen alweer schoon. Daar hebben ze een sneeuwschuiver overheen gehaald. Ik vermoed dat de snelwegen ook wel redelijk schoon zullen zijn. Dan blijven de kleine straatjes over. DE gaf al aan dat de hoofdwegen bij haar schoon zijn en dat alleen de straat nog vol ligt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het vandaag een puinhoop is zegt dat nog weinig over morgen hoor.
Alleen ff oppassen in de woonwijken en bij jou vandaan richting snelweg denk ik. Verder zal het wel loslopen allemaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst naar Zwijndrecht, dan naar Dordt
Zondag weer terug naar brabant vanuit Dordt en maandag vanuit brabant naar Leiden
Nope. Da's over voorlopig.quote:
Oké. Want ik bedenk me dat m'n schoonmoeder net niks heeft gezegd over een kerstkaartje van ons. Zouden nu zo langzamerhand wel aan mogen komenquote:
Ja, dat woonerf hier is echt net een schaatsbaan en verder hebben jullie vast gelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen ff oppassen in de woonwijken en bij jou vandaan richting snelweg denk ik. Verder zal het wel loslopen allemaal.
Daar is niets mieterigs aan, om je snelheid aan te passen aan de omstandigheden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik voel me alleen een mietje als ik nu rond de 90 op de snelwegen ga rijden
Oke, dat wou ik even horenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is niets mieterigs aan, om je snelheid aan te passen aan de omstandigheden.
Je bent gek als je harder gaat rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mieterigs aan hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat woonerf hier is echt net een schaatsbaan en verder hebben jullie vast gelijk
Ik voel me alleen een mietje als ik nu rond de 90 op de snelwegen ga rijden
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Lekker laten gaan. Die belanden vanzelf in de vangrail of in de sloot naast de weg en dan heb je er ook geen last meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf gewoon zoveel mogelijk op de rechterbaan en hou je voorganger en je achterligger goed in de gaten en hou ook hun snelheid aan."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ziet er goed uit, DEquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef DarkElf het volgende:
beetje bleekjes maar ach, zo voor even snel snel vind ik t prima en ze smaken heerlijk: klikkkerdeklik
Oepsquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:
oeps vlucht van mijn zwager is weer gecancelled.
Lekker, lekker, lekker!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef DarkElf het volgende:
beetje bleekjes maar ach, zo voor even snel snel vind ik t prima en ze smaken heerlijk: klikkkerdeklik
Hij zit in Bristol, is niet echt handig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OepsEn de boot? Is dat nog een optie?
Wat P zegt en afstand houden, niet te hard remmen en gas geven en kijk uit op op- en afritten en viaducten enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker, lekker, lekker!
Ik zal er aan denken Pals ik morgen weer de weg op ga
Dat dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wat P zegt en afstand houden, niet te hard remmen en gas geven en kijk uit op op- en afritten en viaducten enzoKomt goed hoor
Komt allemaal goed toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij zit in Bristol, is niet echt handig.
Hij heeft iig nog voor vannacht een kamer in zijn hotel, dus das mooi.
En morgen zal t wel lukken.
http://www.watbenjedan.comquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sla meenemen als je salade gaat maken is ook handig
Was zo druk met bedenken wat er allemaal verder nog door zat, dat we geen sla hebben gekocht.
Goed hoor! Het is namelijk zo: als hier veel sneeuw ligt, en het verkeer grote problemen heeft, dan horen jullie dat niet. Als tussen Rotterdam en Amsterdam veel sneeuw ligt, dan lijkt het alsof heel Nederland ingesneeuwd isquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom wel?Ik vraag me trouwens af hoe het met Lie gaat
Die moest ff op en neer naar Groningen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef LieLie het volgende:
Trouwens
[..]
Goed hoor! Het is namelijk zo: als hier veel sneeuw ligt, en het verkeer grote problemen heeft, dan horen jullie dat niet. Als tussen Rotterdam en Amsterdam veel sneeuw ligt, dan lijkt het alsof heel Nederland ingesneeuwd is![]()
Bus ging wel een beetje langzamer dan normaal, maar verder niks aan de hand! Hier ging het maandag dus mis.
Sorry dat ik 5 dagen te laat ben schat, maar ik stond in de filequote:- A27 Gorinchem->Almere tussen knp.
Lunetten en afrit Almere-Stad 33 km
- A27 Almere->Gorinchem tussen afrit
Almere-Stad en Lexmond 43 km
dat is dus waar mijn zus een deel over moest en normaal dat in 15 min doet en nu in bijna anderhalf uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry dat ik 5 dagen te laat ben schat, maar ik stond in de file
Hmmm...hopen dat die nog gaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Laatste bericht vanaf station Beverwijk: er rijden treinen maar het wachten is op wanneer er 1 arriveert. Normaal gesproken had ze om 16:55 de trein gehad, nu zit ze dus nog steeds te wachten op een trein die onze richting uitgaat.
Met de auto doe je er nu 4 dagen over, dus het kan meevallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Laatste bericht vanaf station Beverwijk: er rijden treinen maar het wachten is op wanneer er 1 arriveert. Normaal gesproken had ze om 16:55 de trein gehad, nu zit ze dus nog steeds te wachten op een trein die onze richting uitgaat.
In het uiterste geval wel, ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...hopen dat die nog gaatGa je haar anders ophalen, Golfer?
http://www.traphic.nl/trein.aspxquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
In het uiterste geval wel, ja.
NS is ook weer lekker bereikbaar, qua informatie:
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)ngen?p=1160724828566
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |