Gefeliciteerd Roel !quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Je zou maar zojuist de kalender en cd van Zanger Petro in je brievenbus hebben gekregen
Het vuurwerk was hélemaal geweldig Petro !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Allemaal Gelukkig nieuwjaar nog.
En allemaal het jaar goed uitgegaan?
Wij wel het was super gezellig.maar helaas niet de jackpot in de staatsloterij gewonnen,We een pleister op de wond 10 euro gewonnen![]()
![]()
(beter iets dan niets zo als mijn schoonmoeder
![]()
![]()
Om 12 uur lekker het vuurwerk afgestokendan ben ik net een kind van 5 Geweldig vuurwerk gehaald in duitsland (volgend jaar weer heen JIJ ook Annet)
Toen we 4 jaar geleden ook de jaarwisseling bij mijn schoonouders hebben uitgevierd.
Ik weet het nog heel goed toen stak ik een vuurpijn in de conniveren bij hun
En je kunt wel na gaan wat er gebeurde.Binnen een mun van tijd alles in de hens
Flammen kwamen boven de dakgoot uit.
Schoonouders helemaal in paniek![]()
![]()
Toen we rond de klok van half 2 naar huis wouden gaan,
Ik had netjes alles opgeruimd.(de potten)
Maar toen Greet zich omdraaide buiten zei ze
De containet staat in de brand![]()
JA hoor 2 x nieuwjaar uitgevierd bij mijn schoonoudersen 2 x iets in de hens
![]()
De container kunnen ze als verloren beschouwen![]()
Maandag maar ff naar de gemeente heen
En hoe was het bij jullie
muzikale groet Zanger Petro
Poept het ook lekkerder met een Petro-kalender boven de plee?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Je zou maar zojuist de kalender en cd van Zanger Petro in je brievenbus hebben gekregen
Prachtig filmpje helemaal superquote:
Top compilatie , mis alleen Manita en Gewoon Jeroen , maar voor de rest helemaal super.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Top compilatie , mis alleen Manita en Gewoon Jeroen , maar voor de rest helemaal super.
Misschien dat ik hem nog wel ff op m'n Haives zet
Geweldig gemaakt weerquote:
Hier ontpopt zich een heuse filmmaker !quote:
Ik pink even een traantje weg.quote:Achter hoge wlken schijnt een warme zon achter de grote wilde zee verdwijnt de rode horizon achter jouw mooie mondje verschijnt een mooie lach achter die mooie uitstraling groeit een nieuwe dag. petro is en blyf een super ster xx annie super fan van petro
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Annie moet hier ook gaan posten dus.
Je kent Annie?quote:
Gezien op de Hollands avond in Vriezenveen...quote:
En waarom postte je die 'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
Gezien op de Hollands avond in Vriezenveen...
En ik ben trouwe lezer van Petro's krabbels op Hyves...
quote:annie petro jy sta altyd super mooi op foto gewoon vet cool xx annie je fan
Ik postte diequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En waarom postte je die ''?
Voor de beeldvorming trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Annie (rechts) met de dochter van Petro.
Die kan wel een Teleac cursus Nederlands gebruikenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
En dit is Annie haar Hyves:
Annie Exel
Annie heeft het trouwens wel behoorlijk te pakken van Petro:
[..]
Mal wief.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:35 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik postte dieonder het mom van "Ik zeg maar niks..."
I have the right to remain silent. Anything I say can and will be used against me in a court of law. I have the right to have an attorney present during questioning. If I cannot afford an attorney, one will be appointed for me....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |