Jij solliciteert voor manager?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen problemen opnoemen en geen kansen zien is ook een kunst jah...
Nee, want die moet nog aangepast worden, en ik heb met degene die mij helpt afgesproken dat hij nog even een tijdje tussen ons blijft, maar zo gou echt alles tip top in orde is met het PvA zal ik hem hier postenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze vinden het zielig om je de waarheid te vertellen.
Post je PvA eens dan?
In de eerste maand ben ik geen 1500 euro aan stalling kwijt, in totaal voor een jaar schat ik dat ik ongeveer 2750 euro kwijt ben voor de stallingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij solliciteert voor manager?
Een kutscrippie op een webhost aanspreken en dan wat spulletjes verkopen is de moeite niet.
en het kost flink wat aan helium ballonnen om dat ding de lucht in te krijgen, dat behalve aanschaf materialen en onderhoud, ben je ten eerste al minimaal 1500 euro in de maand aan stalling kwijt
230 per maand voor een treinstel van ruim 50 meterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef syntus-15 het volgende:
[..]
In de eerste maand ben ik geen 1500 euro aan stalling kwijt, in totaal voor een jaar schat ik dat ik ongeveer 2750 euro kwijt ben voor de stalling
Nee het is ongeveer ¤50 per meter per jaar als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef Je-zus het volgende:
[..]
230 per maand voor een treinstel van ruim 50 meter![]()
stop je hem soms in een citybox?
-spoor huur je per meter-quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef syntus-15 het volgende:
[..]
Nee het is ongeveer ¤50 per meter per jaar als ik het goed heb.
Ik denk niet dat dat zin heeft als het om een spoorlijn gaat. Je huurt een bepaalde lengte spoor, de vierkante meters maken dan niet uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je nog iets moet leren over huurprijzen per vierkantemeter
Om precies te zijn is het ¤ 50,42 per meter per jaar voor in de beveiliging opgenomen opstelsporen in centralebediendquote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zin heeft als het om een spoorlijn gaat. Je huurt een bepaalde lengte spoor, de vierkante meters maken dan niet uit.
Overigens lijkt me 50 euro per meter per jaar erg aan de lage kant. Dat is waarschijnlijk nog zonder bewaking ook.
Dan heb je het over een buitenemplacement neem ik aan?quote:
Nee geloof ik dat de TRDL je kan ''zien''quote:Op zondag 23 januari 2011 13:12 schreef Duvel het volgende:
In de beveiliging opgenomen betekent niet dat er een mannetje met een hondje je trein bewaakt hè.
Bedoel je voor die 38 euro, of iets anders?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:12 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Dan heb je het over een buitenemplacement neem ik aan?
gou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef syntus-15 het volgende:
[..]
Nee, want die moet nog aangepast worden, en ik heb met degene die mij helpt afgesproken dat hij nog even een tijdje tussen ons blijft, maar zo gou echt alles tip top in orde is met het PvA zal ik hem hier posten
Ja godverdomme zeg zo ken ik er nog wel meerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie iemand van 15 liever zijn tijd hierin steken, dan dat hij ouwe vrouwtjes berooft.
He, mede-Doetinchemmer. Ze kunnen het spoor beter helemaal opdoeken bij ons, die kut Syntus treinen rijden toch niet of in ieder geval niet volgens het boekje. Wat een drama zegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef syntus-15 het volgende:
Nee van buitenstaan wordt hij idd niet beter, maar ik weet hier (Doetinchem) in de buurt geen plek waar hij binnen zou kunnen staan.
Ja kut dus. Daar kom je wel achter als je gaat werken en afhankelijk bent van de trein.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef syntus-15 het volgende:
Ik woon niet in Doetinchem maar in Gaanderen, maar ik zei Doetinchem omdat dat iets meer bekent is, en Syntus is niet kut, al rijden ze af en toe (vaak en altijd) niet.
Niets gelukkig. Ik kan mij goed voorstellen dat wanneer je afhankelijk bent van de Syntus deze gewoon moet rijden.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef syntus-15 het volgende:
Ja dat geloof ik wel, maar gellukkig rijden ze ook vaak nog gewoon wel.
Het is dagelijks raak hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:36 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Niets gelukkig. Ik kan mij goed voorstellen dat wanneer je afhankelijk bent van de Syntus deze gewoon moet rijden.
Een keer op de tien treinen die je neemt is een kleine vertraging acceptabel, een keer op de honderd treinen die je neemt mag wel eens uitvallen en een keer per jaar een treinvervangend vervoer.
Ik heb het idee dat het nu bagger is.
Nee. Het inmiddels gesloopte SM'90 is de voorganger van zowel de DM'90 als het IRM.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef TeringHenkie het volgende:
DM'90 is toch de technologisch voorganger van de (V)IRM?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Het inmiddels gesloopte SM'90 is de voorganger van zowel de DM'90 als het IRM.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |