tram 17quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
Tram 14 rijdt sowieso al beroerd![]()
Welke tram heb jij gezien Any?
De GVB bussen rijden vanwege de gladheid niet. Trams en metros rijden zoveel mogelijk de normale dienstregeling. Houdt u rekening met vertraging.
wat een schatjequote:
Op de tuintafel ligt 20cm inmiddels. Op die stoel wel wat meer maar die heeft een extra boost gehad van de leuningen.quote:
waar woon je in het zuiden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de tuintafel ligt 20cm inmiddels. Op die stoel wel wat meer maar die heeft een extra boost gehad van de leuningen..
Vetquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de tuintafel ligt 20cm inmiddels. Op die stoel wel wat meer maar die heeft een extra boost gehad van de leuningen..
zijn er al mensen gevallen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
http://www.terena.org/webcam/
Ook wel leuk om te kijken nu
ging gisteren al aardig te keer in heemskerkquote:
Uhuquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn er al mensen gevallen?
persoonlijk niet, maar de stoepjes in Haarlem waren lachen vanuit de autoquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was bijna gevallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
N-Hquote:
Bijna.. met z'n fietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zat net op fok denk ik
viel er weer iemand?
Dit is wel altijd leuk om te volgen tijdens Qday en zo met sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb weer zin in een RLS![]()
Ik vind het wel leuk om mensen te kijken op streams
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:51 schreef Lutte het volgende:
Ik dacht: wat is het stil in de TAL SC. Is er al een nieuw topic. Blond.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is wel altijd leuk om te volgen tijdens Qday en zo met sneeuw
Een keer liepen er 2 sinterklazen
loop je ook over dat plein?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Haha ik sta tot aan mijn enkels in de sneeuw![]()
koud
ik moet om een uur of 5 mijn hond weer uitlatenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
Ik moet ook straks naar buiten... ik ben bang
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
Ik moet ook straks naar buiten... ik ben bang
In Amsterdamquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
waar is dat koningsplein eigenlijk
ik ken alleen CSquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Amsterdam
http://maps.google.nl/map(...)ar=Koningsplein&z=16
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:58 schreef Graseter het volgende:
Miranda goes to Amsterdam.
Miranda gaat naar Amsterdam en beleeft daar spannende avonturen.
ik heb 1 keer gewinkeld in Amsterdamquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je nou meer van Amsterdam gezien, dan je ooit hebt gezien?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 1 keer gewinkeld in AmsterdamMaar ik moest mee
Familie over uit Spanje en die wilden naar Amsterdam....
Maar ik vond er geen reet aanAllemaal dezelfde winkels
En ik ben in het Anne Frankhuis geweest toen.
En dat was het wel zo'n beetje
Dan ben je bij de verkeerde winkels geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan een keer op stapquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik ben in het Anne Frankhuis geweest toen.
En dat was het wel zo'n beetje
Precies... zeg het dr Miauw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We gaan een keer op stap![]()
In de lente
Hopi Miauwquote:
okquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We gaan een keer op stap![]()
In de lente
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef iBenny het volgende:
Lutte, volgens mij ging er iets verkeerd
Ohw, geeft neit hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay... Sorry! Ik zit weer in de kamer waar het internet er steeds uitpleurt.
Hij Purrrrrdequote:
Hier ook zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Van de bovenwoning naast ons
Zwabbertquote:
Gelukkig is er vanavond... BARTquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
Waarom klinken sommige kerstliedjes alsof er iemand dood is gegaan door een kerstbal door te slikken?
72% ?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ja hoor, Joppie heeft gewonnen![]()
72% winst en vanaf half Februari te koop.
Zou het echt zijn?quote:
Nou 72% is natuurlijk wel heel erg veel... Dat het zou winnen was natuurlijk geen verassing.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het echt zijn?Of zijn die 3 deelnemers ook al niet echt?
dat heeft een andere redenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:37 schreef Lutte het volgende:
Ik ruim nooit meer op.Ben alles kwijt.
Ai vervelendquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:37 schreef Lutte het volgende:
Ik ruim nooit meer op.Ben alles kwijt.
Ik geloof het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het echt zijn?Of zijn die 3 deelnemers ook al niet echt?
ik heb nu een beeld voor me, dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb op alle dozen een sticker staan met wat erin zit hoor!
Kijk maar even in het Depressie en ANgst topic en het Hoe voel je je nu topic in RenP , ga daar niet hier dieper op in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb op alle dozen een sticker staan met wat erin zit hoor!
En hoi Bosje, hoe is het?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ja hoor, Joppie heeft gewonnen![]()
72% winst en vanaf half Februari te koop.
Nou eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nu een beeld voor me, dat wil je niet weten
Welquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nu een beeld voor me, dat wil je niet weten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat ik het subtiel brengen
op welke doos zit de sticker met Benny?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat ik het subtiel brengen
op welke doos zit de sticker met Benny?
Goor of goowh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb film on demand voor 5 euro per maand, 3 maanden lang.
En kijk nu een film.... hij begint goor
Jij ster jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik werd herkent net tijdens het boodschappen doen
Haha was jij die ene met die rode pet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je al een idee wat je wilt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar even een keuze maken voor mijn derde kerstgeschenk dit jaar
"een kilo blijheid a.u.b., doe maar in een zakje "quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar even een keuze maken voor mijn derde kerstgeschenk dit jaar
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ex collega, die sprong op mn rug.. wou met me op de foto...ging allemaal klanten aanspreken: heeft u het ook gezien? HIJ WAS GISTER IN GTST!!!
Stond ik in de rij, die vrouw voor mij: jij was gister op het feestje van lucas..
kon wel door de grond zakken
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ex collega, die sprong op mn rug.. wou met me op de foto...ging allemaal klanten aanspreken: heeft u het ook gezien? HIJ WAS GISTER IN GTST!!!
Stond ik in de rij, die vrouw voor mij: jij was gister op het feestje van lucas..
nou, en je had zeker wel een stapeltje gesigneerde foto's bij jequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi ikquote:
Shit, dit had ik gemist, m'n laptop is al 2x uit gegaan, die zit op temperatuur overkoken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk maar even in het Depressie en ANgst topic en het Hoe voel je je nu topic in RenP , ga daar niet hier dieper op in.
Die bomenquote:
Vertel... ik heb op negeer gedrukt. Kruisjes en weet ik veel wat, maar ik blijft het ontvangenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Mij is het wel gelukt om geen berichten meer te krijgen op facebook van CV
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nieuw Linux Redpet.
Jammer dat alleen benny en zwabber hem snappen.
ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nieuw Linux Redpet.
Jammer dat alleen benny en zwabber hem snappen.
op je prikbord moet je bij 1 van ons even op dat kruisje drukken, wat zie je dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vertel... ik heb op negeer gedrukt. Kruisjes en weet ik veel wat, maar ik blijft het ontvangen
Ik ga denk ik voor een LaPlace card. Daar ga ik regelmatig eten met mijn vader.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat je wilt?
En ik heb het stukje in het andere topic gelezen.
En je bent hartstikke goed op koers BosHeb je op je werk ook aan gegeven dat je er tegenop ziet, die extra dag werk?
Ja, echtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Miran gedaan, alleen ik heb geen lintje kunnen sturen
Ontopic, Mooi he Miauw die sneeuw
En ik ben bang dat het nog niet over is.quote:
Ja en dan heb ik niet eens alle sfeer op de foto gekregenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die bomenElk takje is gewoon wit
Bericht verwijderen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op je prikbord moet je bij 1 van ons even op dat kruisje drukken, wat zie je dan.
La place heeft lekker eten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor een LaPlace card. Daar ga ik regelmatig eten met mijn vader.
Ik zie er niet echt tegen op die dag extra, ben alleen bang dat het te veel gaat worden, het is eerder juist fijn dat ik daar nog een dag terecht kan, alleen moet ik waken dat het niet te snel gaat.
Ja, het is nu al iets beter dankzij Patriques post.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"een kilo blijheid a.u.b., doe maar in een zakje "
bericht verwijderenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bericht verwijderen...
Cityville verwijderen...
Markeren als spam
Rapporteren als misbruik...
What did i do?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het is nu al iets beter dankzij Patriques post.
Als het niet gaat stop je ermee, als je dat onthoudt kun je jezelf ook iets lucht geven, om er minder over te stressen misschienquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor een LaPlace card. Daar ga ik regelmatig eten met mijn vader.
Ik zie er niet echt tegen op die dag extra, ben alleen bang dat het te veel gaat worden, het is eerder juist fijn dat ik daar nog een dag terecht kan, alleen moet ik waken dat het niet te snel gaat.
Ja weet ik. Zo kan ik wellicht ook mijn vader een keer trakteren, doet zoveel voor mij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
La place heeft lekker eten.
Dat kun je toch aangeven dan Bos, als het echt niet gaat, dan is het pech en dan doe je het nog niet.
huh ik kreeg, een melding alle berichten van CV verwijderen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan verwijdert hij 1 bericht... ik wil niks meer kunnen ontvangen op mijn prikbord
Goed zo Bos. En wie weet gaat het wel "gewoon" goed!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
En dat laatste ga ik ook zeker doen, mocht het zover komen.
Goed zo, en lief dat je wat voor je vader wilt doen, als ouder sprekend het is heerlijk als je kind zomaar iets liefs voor je doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Zo kan ik wellicht ook mijn vader een keer trakteren, doet zoveel voor mij.
En dat laatste ga ik ook zeker doen, mocht het zover komen.
Weet je zeker dat je CityVille niet meer wilt gebruiken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
ow je moet alles verbergen van CityVille kiezen
dat is echt vaagquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je CityVille niet meer wilt gebruiken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
Over je vorige post, misschien een idee, iedere dag dat je gelachen hebt is een gewonnen dag?
Ik snap hem al... we hebben het over een ander prikbord. Ik had het over je eigen, jij over die verzameling van alles als je op FB komtquote:
Daarvoor hakt de somberheid er te veel in, maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, en lief dat je wat voor je vader wilt doen, als ouder sprekend het is heerlijk als je kind zomaar iets liefs voor je doet
Over je vorige post, misschien een idee, iedere dag dat je gelachen hebt is een gewonnen dag?
quote:
oooooooow ik zie het ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap hem al... we hebben het over een ander prikbord. Ik had het over je eigen, jij over die verzameling van alles als je op FB komt
Ik ook pas nu.. zat in mama d'r kerstpakket.. zeer appetijtelijk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op, ik hou van peer
Dat snap ik, maar een dag niet gelachen...en je bent de laatste tijd zo goed bezig en een stuk vrolijker, en als zelfs Patrique al een glimlach op je lippen kan krijgen (quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvoor hakt de somberheid er te veel in, maar bedankt voor de tip.
Ik ook nietquote:
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een dag niet gelachen...en je bent de laatste tijd zo goed bezig en een stuk vrolijker, en als zelfs Patrique al een glimlach op je lippen kan krijgen () dan ben je echt op de goede weg
Ik ookquote:
Zou eigenlijk weg moeten voor werkoverleg, maar dat gaat niet door.quote:
Boodschappen binnen, ik doe het hele weekend cocoonenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou eigenlijk weg moeten voor werkoverleg, maar dat gaat niet door.
Heb net al waarschuwing via Twitter gekregen dat wordt geadviseerd om niet de straat op te gaan
Verstandigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Boodschappen binnen, ik doe het hele weekend cocoonen
Die stond er alquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Stond die TT er al, of is ie voor mij aangepast
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
Ik zal eens kijken... hij staat bij UPC OD?
wie??quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Gatver als ze zo 2 weken zijn wordt het nog heel gezellig hier
Echtquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
MIRANDAAA!!!!!!
VANAVOND WORD DE MOORDENAAR VAN RUTGER BEKEND GEMAAKT!!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Gatver als ze zo 2 weken zijn wordt het nog heel gezellig hier
De kinderen natuurlijkquote:
nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en die zoen van lucas en edwin loopt niet af zoals wij hopen
Ja je miste je tekst en rode petje natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga nog even terugkijken.. met dat getetter van jullie gister
Sara Paxtonquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
wow die film is echt goed
Verenigde Staten
Horror / Thriller
100 minuten / 114 minuten (unrated version)
geregisseerd door Dennis Iliadis
met Sara Paxton, Monica Potter en Garret Dillahunt
John en Emma Collingwood en hun dochter Mari verblijven in een vakantiehuis in de bossen. Mari krijgt toestemming van haar ouders om haar vriendin Paige op te zoeken in het nabijgelegen dorp. Maar wanneer het tweetal daar in de handen van een groepje criminelen terechtkomt, worden ze ontvoerd...
Ze slaan elkaar dus niet afquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en die zoen van lucas en edwin loopt niet af zoals wij hopen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Lutte het volgende:
Ik kom er vijf seconden geleden achter dat Pisces een vrouw is.
Dat had ik meteen door. Heeft een echt vrouwen UI met eendje met sjaal omquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Lutte het volgende:
Ik kom er vijf seconden geleden achter dat Pisces een vrouw is.
Ik zit altijd op FOK!mobile, dus zie geen UI's enzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik meteen door. Heeft een echt vrouwen UI met eendje met sjaal om
de straatverlichting staat hier nog niet aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef iBenny het volgende:
Wat leuk zo de straatverlichting tussen het sneeuw
Ik ga thuis even al mijn wall posts af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
Benny en Miran, als je op share post op je wall drukt krijg je geld en xp
Kwam Bart net achter dus toch wel handig die posts
Koken, ik heb echt trek
Okee, dus je ziet niet mijn kerst(Rat)aplanquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit altijd op FOK!mobile, dus zie geen UI's enzo.
Donequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef Kally het volgende:
En ik heb een empty lot, dus jullie kunnen een bedrijf bij mij plaatsen
Nopes, en ook geen ondertitel of sig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dus je ziet niet mijn kerst(Rat)aplan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga net als Kally in de keuken staan, tot later mensen en Benny
Benny.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er zin om een keertje mee te gaan naar de Rollerdisco?![]()
Is wel bij mij in de buurt, één keer per twee maanden o.i.d.
Ikkequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, Bart dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik zag in een reclame laatst dat hamsters gekke dingen kunnen met hoepels en een bal. Rolschaatsen lukt dan ook welquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef Graseter het volgende:
Daar ga ik echt niet aan beginnen.
"HAHA EEN GRASETER OP WIELTJES!"
Aardbei?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
Serieus hoe vet is mijn kind
Hij heeft de smaak van mama
Ik denk dat ie afslaan als in afwijzen bedoelt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe es niet zo homofoob, dankje.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Nou t was eigenlijk idioot goed te doen, was in 25 minuten van Alexandrium -> Centrum, en was ook daarna weer in 20 minuutjes van Centrum naar huis (zuid)
Was ín Zuid op de een of andere rare manier wel stuk gladder dan Alexandrium/Centrum. Hoop aangevroren stukken sneeuw enzo.
Oh en memorabel moment
[ afbeelding ]
gewoon géén file op ring R'dam om 17u
Ja, dus hij zegt, ze wijzen elkaar niet afquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ie afslaan als in afwijzen bedoelt.
Bijna allemaal héquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Graseter het volgende:
Mooie kleurplaat LL, je hebt bijna alle lijntjes ingekleurd.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Graseter het volgende:
Mooie kleurplaat LL, je hebt bijna alle lijntjes ingekleurd.
Geweldig kindquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:59 schreef Kally het volgende:
Wat een muziek Noobs hier, een kind van 9 dat Deep Purple op cd heeft
Ik denk huh wat hoor ik, had hij ergens die cd bij gekregen, en ook zo lief, mama goede cd hequote:
Waar krijgt een kind van 9 die cd bij danquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk huh wat hoor ik, had hij ergens die cd bij gekregen, en ook zo lief, mama goede cd he
De Playboyquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar krijgt een kind van 9 die cd bij dan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De PlayboyMet de ronde billen van Birgit
Heeft die billen danquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
picsquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miauw ben je vanavond ook nog in de LIVE topicsquote:
Ik denk dat ik er wel bij benquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miauw ben je vanavond ook nog in de LIVE topicsof heb je leukere plannen?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef iBenny het volgende:
c_a, ik krijg net een kerstkaart van Ajax... zal ik 'm ff doorsturen?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef iBenny het volgende:
c_a, ik krijg net een kerstkaart van Ajax... zal ik 'm ff doorsturen?
Weet ik het, iets wat mijn moeder had gekregen denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar krijgt een kind van 9 die cd bij dan
Ach soquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het, iets wat mijn moeder had gekregen denk ik
Eet smakelijk Benquote:
Nog 8 dagen wachtenquote:
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eet smakelijk Ben
[..]
Nog 8 dagen wachten![]()
Wat klinkt dat bizar he
Je bent goed bezigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
We gaan fonduen.... ik mag alleen niet teveelEn alles mager zonder sausjes en stokbrood
Maar ik kijk er naar uit
ga je niks doen dan met kerst?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent goed bezig![]()
Ik ga maandag maar weer beginnen. Ik ga kerst niet echt heel erg vieren dus ik ben daardoor niet gehinderd iig
Goede opvoedingquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef Kally het volgende:
Ja dus, mijn moeder kreeg hem bij een bestelling en heeft hem aan zoonlief gegeven
Hij vindt het geweldige muziek, is een rock verzamel cd
Ik doe niksquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
Miranda en Benny
Bedankt voor de Ajax kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |