25 euro, ik had eigenlijk geen concurrentie, winnen deed ik het toch welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef livelink het volgende:
15 euro![]()
Dat is best goedkoop voor een avondje oppas. Goede deal![]()
En hoeveel hebben jullie moeten betalen voor jullie privékoks?
de grootste maat luiers (maat 6 toch?)redt het ook maar net. Ik dacht dat luierbroekjes groter zouden zijn. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Morgen maar weer luiers halenquote:Op maandag 20 december 2010 11:21 schreef E.T. het volgende:
Saffier, ik bleef terugvallen op gewone luiers voor Saskia. Geen enkel broekje zat goed genoeg![]()
En vorig jaar een plaswekker (wij hadden er een van Rodger, sommige zorgverzekeraars vergoeden aanschaf van zo'n ding) en dat was met twee weken bekeken idd.
Maat 6 van C1000-merk valt vrij ruimquote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Saffier het volgende:
[..]
de grootste maat luiers (maat 6 toch?)redt het ook maar net. Ik dacht dat luierbroekjes groter zouden zijn. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Morgen maar weer luiers halen
Ik heb hier nog wel liggen.. Doe je adres maar ff in pm, stuur ik er een paar op om te kijken of het wat is.quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Saffier het volgende:
Het gaat niet zozeer om de grootte van de luiers, wat dat betreft past maat 6 Kruitvat nog prima, maar meer om de inhoud die een luier aankan. C1000 heb ik nog nooit geprobeerd voor Tobias, die zit hier niet in de buurt nl. Daar kan ik volgende week wel naar op zoek.
Bedankt E.T.!
en ook nog eens dezelfde tand zag ik in het foto-topic, hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:32 schreef trui het volgende:
wat grappig trouwens lily, dat david ook net z'n eerste tand eruit heeft. dat zag ik net pas bij 't teruglezen. ze gaan mooi gelijk op zo!
Ja, dat had David ook inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef Sjeen het volgende:
Bij Isa wiebelt dezelfde tand, de nieuwe zit er al achter
Ik weet het eigenlijk niet, buurvrouw. Ik merk er nog niet heel veel van eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Is dat nou alleen hier een rage of is dat overal?
ja, ongewild is dat een popu-contest. dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ik vind het geen feestje. En het gaat niet om feestjes hoor, om gewoon bij elkaar slapen om het slapen. En goed voor de onderlinge verstandhoudingen? Is het ook nog een populariteitscontest ofzo?Nou ja, blij te zien dat ik niet de enige ben die dat niet zo prettig vind.
kinderen zien dat zelf zo..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, daar weet ik niks van nee. Sorry. Ik denk niet bij elk verzoek tot logeren: tjonge wat is mijn kind populair. Ik hou me daar eigenlijk helemaal niet mee bezig. Ik denk eigenlijk ook dat dit meer iets is in het hoofd van de volwassene.
Het is toch ook een aantasting van je Privacy? Per se een pyama moeten dragen, met de deur op slot douchen, nadenken over wat je gaat eten, Vroeg opstaan.... en dat minimaal 2 keer per week? om nog maar te zwijgen over dat drukke kind van een ander 2 volle dagen over de vloernee dank je. Maar misschien zijn jongens logeerafspraken anders dan bij meisjes?
Maar goed, ik heb antwoord op mijn vraag.
Tuurlijk, maar vergis je niet in de harde kinderwereld waarin je de ene dag heel popi bent en de dag er op weer niet..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef -sabine- het volgende:
Maakt ook uit of je één kind hebt, of je nog kleine kinderen hebt.
Ben je startklaar voor slapers?
Kunnen je eigen kinderen tegen weinig slaap?
De mijne niet
Ik zie liever een kind dat "populair" is om wat het is dan om wat het mag cq heeft.
Kijk, ik heb drie kinderen jongens. Dus als ieder één dag een kind op visite heeft dan is dat dus drie keer in de week. De jongste heeft het gelukkig nog niet over logeren. En idd, ik zou met één kind ook een stuk gemakkelijker zijn denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar vergis je niet in de harde kinderwereld waarin je de ene dag heel popi bent en de dag er op weer niet..
Wij leren Sam ook met dat soort dingen om te gaan en andere kinderen te respecteren om wie ze zijn, maar als een kind niet geliefd is in de eigen groep is dat duidelijk merkbaar hoor ik wel eens.
Gelukkig verandert zoiets ook net zo makkelijk a la minute..
ik woon in de grote stadquote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk, ik heb drie kinderen jongens. Dus als ieder één dag een kind op visite heeft dan is dat dus drie keer in de week. De jongste heeft het gelukkig nog niet over logeren. En idd, ik zou met één kind ook een stuk gemakkelijker zijn denk ik.![]()
Ik merk eigenlijk niks van die populariteitsgedoetjes?![]()
Maar misschien komt dat omdat ik in achtergebleven gebied woon hoor. Of gewoon niet zo populaire kinderen heb. Het lijkt me toch sterk dat een kind niet populair is omdat er niet of weinig gelogeerd mag worden?
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
of dat de logeerafspraak een verkapte oppasdate is.potverdorie! Ben ik er tóch weer ingetrapt.
Mijnese gaat vanavond logeren, en dan volgende week komt betreffende vriendje hier. Maar vooral omdat het zo goed uitkomt met een andere logeerafspraak daar.![]()
Bluh.
Ik haat het. Héél.
tja buuf, wat wij dan doen: de mond opentrekken.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het niet om te lachen hoor, dat iemand mijn kind uitnodigd omdat ze dan zelf hun kind kunnen plaatsen op een moment dat het ( eigen!!!)kind in hun huis teveel is.![]()
Dus niks populair of leuk, gewoon handig. Kinderstalling de buurvrouw, voor al uw onopgevoede 9 jarigen.![]()
![]()
proficiat! Laat m door gaan als dat lukt. Judo wordt nu pas echt leuk en de technieken interessanter.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oudste had hier vanmiddag weer examen van judo. Had al oranje band, heeft er nu blauwe slip bij
Als z`n vaste judokameraad er was had hij vast de groene band gehaald.
Nu is hij er klaar mee, vandaag was de laatste keer. Ik hoop dat hij zich nog bedenkt, eigenlijk
Nee dat kan idd niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou ook graag zien dat hij door zou gaan FUFR maar het wordt nu steeds competitiever (logisch) en dat trekt hij helaas niet (heeft faalangst en autisme).
Ik hoop enorm dat hij zich bedenkt ergens de komende weken maar zal me er bij neer moeten leggen als dat niet zo is. Kan hem er moeilijk heensleuren elke week
Ff uit lurkstandquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Groeten vanuit de sneeuw (geen wintersport, gewoon voor de deur)
[ afbeelding ]
Wou je dat kind op zijn fietsje door de sneeuw sturen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef bibi het volgende:
Ff uit lurkstand![]()
Maar eeeh hij had toch wel boodschappen kunnen doen![]()
Springt snel weer in lurkstand.
Hoezo fietsend....zo te zien gaat lopen hem goed afquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wou je dat kind op zijn fietsje door de sneeuw sturen?
Er was geen doorkomen aan hier, zie foto's in het Duitslandtopic
Ik denk dat je Cato eens moet vragen of ze tegen de trillingen kan in haar armen, die je krijgt van een electrische borstel. Of dat het geluid te hard is. Dat heb ik zelf nl. Electrisch poets ik schoner, en minder 'duwend' maar het geluid en de trillingen kan ik niet aan. Dan ben ik uren later nog wakker. Gewoon iets sensorisch dus.quote:Op maandag 27 december 2010 13:22 schreef trui het volgende:
hier werkte zo'n elektrische borstel wel een tijdje. maar de laatste tijd kiest ze weer vaker voor de gewone.
Ja, die heeft Christan ook, ik zie hem er geregeld in kijken, vanmiddag zat ie er nog mee op de bankquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef lily het volgende:
Hier ook twee grote lego fans! Het valt bij het spelen inderdaad snel uit elkaar, Moonah...maar oudste zet alles weer netjes terug in elkaar.
Ze hebben best al veel samen, ook Star Wars spul.
en dit is hun bijbel
welke bieb ga je??quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef m@x het volgende:
Botjes
Dat boekje linksonder is het eerste boekje wat ik ooit las.
Bedankt voor alle AVI-info damesIk ga morgen eens op zoek naar AVI-2 of AVI-3 boekjes. Denk dat daarmee de frustratie een stuk kleiner en het leesplezier een stuk groter is. Vooral dat laatste vind ik belangrijk. Ik hoop stiekem op een boekenwurm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Oh die heb ik zelf ook nog gelezen en ik heb er een paar hier liggen voor als Linde gaat lezen. Lekker ouderwets kneuterenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
m@x..
Toen ik een beetje ben begonnen met lezen, heb ik gelezen uit zogenaamde "Botjes".
Ik weet niet of je ze kent, maar ik heb er toen wel vrij veel aan gehad..
Het zijn trouwens zulke boekjes:
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze niet echt meer 'van deze tijd' .. maar ik vind ze stiekem nog best leuk om te zien!
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
welke bieb ga je??Die bij het station. Dat is makkelijker met terugbrengen omdat ik daar elke dag langskom en ze vaak 's avonds open zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LeesclubboekIk ben in een andere bezig die ik stiekem veel spannender vind
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
whahahaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Die bij het station. Dat is makkelijker met terugbrengen omdat ik daar elke dag langskom en ze vaak 's avonds open zijn.
LeesclubboekIk ben in een andere bezig die ik stiekem veel spannender vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam ook meteen bij mij op. Ga in gesprek met school.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef Grijs het volgende:
Chacama, misschien is het handig om er ook eens met de school over te praten. Vooral als je de indruk hebt dat het met schoolgaan samenhangt.
Klinkt bekend.. maar hier LOTRO... gelukkig hebben een wachtwoord wat ze tot nu toe nog niet wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Vervelend he Muks, dat je er zo bovenop moet blijven zitten, in de gaten houden of je kind het nog goed naar z'n zin heeft. Wij hadden een beetje het idee dat Wouter aan het onderpresteren was (geen onvoldoendes halen, maar vooral zevens en af en toe achten halen, dus ook niet zo hoog als wij denken dat hij kan), en ik hoop dat hij door extra aanbod wat meer gemotiveerd wordt om iets te doen. Hij is zo lui als maar kan als het op huiswerk aankomt, loopt er graag de kantjes vanaf. Er is 1 obsessie de laatste maanden, en dat is Minecraft. Helemaal nu zijn beste vriend (die zit ook bij hem in de klas) thuis een server heeft draaien, zodat ze dingen kunnen bouwen zonder dat het door anderen vernietigd wordt. Het is Minecraft voor Minecraft na, ik word er gek van.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef livelink het volgende:
Leuke foto's van je jongste oudste Muks. Mooi, die rode konen ook. Hopelijk hebben jullie een goed gesprek op school.
bah, wat afschuwelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij blijkt uitgelachen en gepest. Dat pesten wist ik. Heb ik ook geprobeerd aan te kaarten. Maar hij moest maar wat meer kunnen incasseren kreeg ik dan te horen. Schelden doet geen zeer ofzo. En hij werd dus uitgelachen om zijn spreekbeurten en voorleesbeurten enzo.
Dat klinkt helaas bekend van Oudste zijn oude klas waar Jongste nu in zit. Die knullen kunnen totaal niet omgaan met iemand die wat slimmer is, een paar wel die zijn hooguit jaloers. Echt pesten doen ze zover wij weten niet, dat heeft meneer er zelf uitgetimmerd (letterlijk)quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij blijkt uitgelachen en gepest. Dat pesten wist ik. Heb ik ook geprobeerd aan te kaarten. Maar hij moest maar wat meer kunnen incasseren kreeg ik dan te horen. Schelden doet geen zeer ofzo. En hij werd dus uitgelachen om zijn spreekbeurten en voorleesbeurten enzo.
Deze scholen zijn allemaal in de stad waar we wonen. Hij zal niet verder hoeven te fietsen dan dat hij nu doet (7 km). Bij die 5 scholen zijn er ook 2 waar hij hoogstwaarschijnlijk niet naartoe zal gaan, maar waar we toch willen kijken (vanwege geloofsrichting). Naar 1 van die 2 is hij al met de klas geweest, de verwachting is dat een (groot) deel van de klas naar die school zal gaan en dat spreekt hem wel aan (gereformeerde school, hij zit nu ook op gereformeerd onderwijs). Het nadeel is dat hij daar alleen de onderbouw kan doen en dat mijn man het sowieso niet ziet zitten (vanwege verhalen van leerlingen die hij daarover gehoord heeft, van die leerlingen zelf).quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef livelink het volgende:
(..)
Grijs, wat veel middelbare scholen ga je bezoeken![]()
Zijn er zoveel scholen in jullie omgeving? Of moet er voor sommige scholen ook ver gereisd worden?
Van Wouters school kregen we een brief, waarin stond dat we ons konden opgeven voor een avondcursus Latijn of Grieks. Dat ga ik dus zeker doen! Ik heb het altijd heel jammer gevonden dat mijn ouders mij niet naar de grote stad durfden te laten gaan en dat ik daarom naar het atheneum moest in plaats van het gymnasium, en dus ook geen Grieks en Latijn kreeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:07 schreef Muks het volgende:
Wel een onwijs gedreven docent Griek/Latijn.. je zou er zo zelf nog zin in krijgen.
Wat een vreselijk rare juf. Ten eerste lijkt het met niet tot de standaard vocabulaire van een zesjarige behoren. Ten tweede is het feit dat ze het gaat vragen juist een teken dat ze het wel kan: bepalen wanneer je hulp nodig hebt is best moeilijk als je 6 bent.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef E.T. het volgende: (En de juf legt dat dan uit als 'zie je wel,.. ze kan het nog niet'.. )
jij hebt luca zeker nog nooit zien fietsenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef trui het volgende:
ik vind 't ook een hele stomme redenering E.T!
Willem fietst op een 24inch fiets, was in 't begin ook aan de hoge kant maar hij wende er snel aan. hij vindt 't vooral supercool dat er versnellingen op zitten.zou je 't Luca niet toch gewoon een tijdje laten proberen, lady?
vanavond hier ook weer een 10-minuten-gesprekje. over Willem. en over Cato net een verslagje gekregen van de autisme-expert/ambulant begeleider die haar in de klas heeft geobserveerd, heel herkenbaar om te lezen en ze doet bovendien goede concrete aanbevelingen, prettig dus.
Geen koorts of verhoging?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef snoopy het volgende:
ehm, even een vraagje tussendoor![]()
Kunnen kinderen ook blaasontsteking hebben zonder dat het pijn doet? L. plast sinds vorige week ineens heeeeeeel vaak kleine beetjes.
Oeh, dat is lastig ET. Ik vind de opmerking van de juf wel een ehm... wat opmerkelijke. Is die representatief voor hoe zij is? Wellicht overbodig, maar probeer een spanningsveld te voorkomen. Daar is niemand bij gebaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef E.T. het volgende:
Ik voorzie daar idd nog wel een spanningsveldje tussen mij en de juf ontstaan
Sowieso even urine laten controleren bij huisarts, kan doorslaan en dat wil je nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef snoopy het volgende:
ehm, even een vraagje tussendoor![]()
Kunnen kinderen ook blaasontsteking hebben zonder dat het pijn doet? L. plast sinds vorige week ineens heeeeeeel vaak kleine beetjes.
ow wat klinkt dat bekend.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef trui het volgende:
cato kan nog helemaal niet fietsen, en wil 't ook niet meer proberen.
Er bestaan speciale vestjes met een handvat. Daar heeft Bram het ook mee geleerd. Handig, want je kan als je naast ze fietst ook makkelijk even ingrijpen. En is het niet wat om zo'n fiets achter je fiets te hebben voor Cato? fietst ze toch zelf, maar leidt jij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:05 schreef trui het volgende:
ik kan me er alles bij voorstellen ja, lady-wrb. dat is precies waarom ik er ook niet zo'n grote haast mee heb, ik zie 't nog helemaal niet zo zitten om cato in 't verkeer 'los te laten'. maar goed, we blijven wel stimuleren af en toe hoor, maar willen de druk ook niet te hoog opvoeren.
oeh das een goede tip!! Ik wilde al zo'n vestje halen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik kreeg van rewimo de tip om een sjaal onder de oksels door te doen bij het oefenen met fietsen. vallen was dan onmogelijk. dat hielp hier.
en op een gegeven moment moest het gewoon. ik kon er niet meer omheen.
gelukkig heeft cato een meisjesfiets. luca vindt de stang heel onhandig. eigenlijk past die ook niet zo goed in zijn motoriek
vandaar die voeten aan de grond willen hebben als hij op het zadel zit. hij valt nogal makkelijk om
die truc hebben we al gebruikt. ze gaat er lekker in hangen inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik kreeg van rewimo de tip om een sjaal onder de oksels door te doen bij het oefenen met fietsen. vallen was dan onmogelijk.
die vestjes kende ik nog niet. en zo'n aanhangfiets is inderdaad wel een idee. op ameland hadden we zo'n tandem, waarbij zij voorop fietste. dat vond ik ook geweldig (en zij ook).quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Er bestaan speciale vestjes met een handvat. Daar heeft Bram het ook mee geleerd. Handig, want je kan als je naast ze fietst ook makkelijk even ingrijpen. En is het niet wat om zo'n fiets achter je fiets te hebben voor Cato? fietst ze toch zelf, maar leidt jij.
ja, die zijn ook fijn ja. Alleen héél moeilijk aan te komen (tweedehands). Een moeder van school had er na veel gedoe een gevonden. Wonen in het buitengebied en kon zo makkelijker naar school. Wel de moeite om te zoeken misschien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef trui het volgende:
[..]
die vestjes kende ik nog niet. en zo'n aanhangfiets is inderdaad wel een idee. op ameland hadden we zo'n tandem, waarbij zij voorop fietste. dat vond ik ook geweldig (en zij ook).
Als je niet slaagt, laat het even weten. Dan kan ik kijken om je een setje kan opsturen van de haloween van de meiden. Wanneer is het feestje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef trui het volgende:
nee precies. we gaan 't gewoon proberen waarschijnlijk (tenzij ze zelf ineens echt niet wil). nu nog heksenkleren zoeken.
over 1 week. da's lief aangeboden! maar madame heeft wel nogal specifieke wensen, dus voor je evt. al die moeite doet zou ik wel graag eerst een fotootje zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:30 schreef chacama het volgende:
Als je niet slaagt, laat het even weten. Dan kan ik kijken om je een setje kan opsturen van de haloween van de meiden. Wanneer is het feestje?
Trui, Isa is eens als goede heks naar een heksenfeestje gegaan. Dus die zat met haar elfachtige roze kleren tussen de zwarte puntmutsen, kan bestquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef trui het volgende:
[..]
over 1 week. da's lief aangeboden! maar madame heeft wel nogal specifieke wensen, dus voor je evt. al die moeite doet zou ik wel graag eerst een fotootje zien.![]()
(ben ook marktplaats al aan 't afstruinen, maar veel heksenpakken zijn ook niet zo geweldig. de stof moet niet al te hard/krakerig zijn, er mogen geen knoopjes aanzitten uiteraard, en liefst niet al te engig allemaal. gewoon een lief heksje wil ze worden.)
snoopy, hopelijk is 't geen blaasontsteking, maar goed dat je 't even laat checken.
ik heb een zwarte puntmuts die makkelijk op te vouwen is en op te sturen. Ik heb een zwart T-shirt van Buum gebruikt, en uit zwart holografisch plakpapier sterren geknipt en opgeplakt. goedkoop en effectief.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef trui het volgende:
[..]
over 1 week. da's lief aangeboden! maar madame heeft wel nogal specifieke wensen, dus voor je evt. al die moeite doet zou ik wel graag eerst een fotootje zien.![]()
(ben ook marktplaats al aan 't afstruinen, maar veel heksenpakken zijn ook niet zo geweldig. de stof moet niet al te hard/krakerig zijn, er mogen geen knoopjes aanzitten uiteraard, en liefst niet al te engig allemaal. gewoon een lief heksje wil ze worden.)
snoopy, hopelijk is 't geen blaasontsteking, maar goed dat je 't even laat checken.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef trui het volgende:
"mama, mijn liefde voor jou is totaal gebroken!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wilde ik toch even met jullie delenLead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Dat had ik in het begin ook als er weer es "ik hou niet meer van jou! Nooit meer!" werd geroepen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef trui het volgende:
maar ja, mijn gezeur werkte echt averechts, dus ze is de hele middag ontzettend boos op me geweest. "mama, mijn liefde voor jou is totaal gebroken!" nou daar kon ik 't mee doen. (ik moest nog erg denken aan mijn advies hier aan anderen, om 't niet te persoonlijk te nemen als je kind boos/dwars doet, en vond 't maar wat lastig om dat ook zelf niet te doen, ze was zooo verdrietig en boos, vreselijk. ik was zelf ook zowat in tranen). maar goed, toen we gingen eten was 't gelukkig eindelijk gezakt. pfff. gezellig middagje!
Haha! Wat een prul is het toch ook he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:47 schreef trui het volgende:
foeksia heeft nu tijdelijk wat kleren van een gewoon meisje geleend,
Sterkte ermee!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:36 schreef Vicky het volgende:
ik geloof niet dat ik veel aan die teen kan/ga/mag doen... ik ga wel soda halen om te weken maar verder zal he wel een bezoekje aan de huisarts worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |