Delft gewoon precies niet. Vanaf Den Haag zal je wel sneeuw krijgen. Al uren lang trekt het hier langs. Er ligt zo'n 6 cm schat ik, op andere plekken toch een stuk meer als ik dat zo hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Denk dat je vanaf Den Haag sneeuw over je heen krijgt ja.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:59 schreef xxiessiexx het volgende:
http://media.nu.nl/m/m1fztflab3bo_700.jpg
Ik moest echt zo hard lachen om deze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:12 schreef INViCTuS het volgende:
Nee, freddo dat is onjuistof in elk geval niet helemaal. Het trekt wel met een boog maar ik denk en hoop dat het met een cirkel via zeeland naar de achterhoek zal gaan.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef byah het volgende:
[..]
Je zegt dat het onjuist omdat je hoopt dat het over jouw huis komt
Jongen, je hoeft zeker nergens heen komende tijd?Faalhaas
Hey dimmequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef byah het volgende:
[..]
Je zegt dat het onjuist omdat je hoopt dat het over jouw huis komt
Jongen, je hoeft zeker nergens heen komende tijd?Faalhaas
Dat sneeuwgebied gaat zo traag dat ik dat niet durf te zeggen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat Brabant/N-Limburg toch nog sneeuw krijgt?
Ik heb uitzicht op dat gebied en de wolken zijn nog donkergrijsblauwig. Dus er zit nog genoeg in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Amsterdam heeft bijna 20 cm!![]()
En ik verwacht hier(amsterdam dus) nog wel wat sneeuw, maar dat gebied blijft echt niet lang actief, betwijfel of het Zeeland nog haalt.
Komende avond/nacht denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op SAT24 zit er nog een pluk bewolking die Maastricht aan zou kunnen doen, maar ik weet niet of daar wat uit valt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat er iets van terecht komt.... maar goed, laten we maar duimen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Er lijkt een leuk gebiedje richting Groningen te trekken. Hopen dat die niet uit elkaar valt.
Als ik buienradar zo zie valt het uit elkaar voor de grens Overijssel-Drenthequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Er lijkt een leuk gebiedje richting Groningen te trekken. Hopen dat die niet uit elkaar valt.
Nee normaal pas rond half 6.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is wel vaker rond dit tijdstip.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is wel vaker rond dit tijdstip.
Om half 6 is het hier al lang en breed nacht in deze tijd van het jaar.quote:
KOmt er nog meer:oquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef frenkck het volgende:
Dat sneeuwfront op de noordzee gaat wel heel erg traag zeg.
Van: Avelingen Naar: Almere-Stadquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:12 schreef Fredo55 het volgende:
File: A27 - Breda - Almere
tussen knp. Gorinchem en knp. Almere - 65 km
Stilstaand verkeer
Volledig onzinnig dat Brabant en Zeeland nog half rood zijn op die kaart.quote:
Bijna 4 uur vertraging... Dan ga je echt de weg niet meer op als het niet nodig isquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van: Avelingen Naar: Almere-Stad
Stilstaand verkeer gedurende 62.8 km, met een vertraging van 233 min.
Als jij op vrijdagmiddag naar huis wilt om weekend te vieren? Ik gok op een filerecord.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bijna 4 uur vertraging... Dan ga je echt de weg niet meer op als het niet nodig is
Euh.. Wowquote:Laatste update: 17:15:55
Wegen Vertraging Lengte A-wegen 2360min 1138km
N-wegen 2047min 951km
Andere wegen 3063min 927km
Totaal 7470min 3016km
Kijkje op buienradar is genoeg toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb hier in Den Haag al een paar uur geen sneeuw meer gehad hoor! Ik weet niet of er nog wat aan gaat komen?
Haha volgens buienradar had het hier de hele middag moeten sneeuwen, dat klopte ook totaal nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:19 schreef frenkck het volgende:
[..]
Kijkje op buienradar is genoeg toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |