Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
Zei er iemand sneeuwbal?
[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je de laatste tijd echt had opgelet wat we hier aan het bespreken waren in plaats van alleen maar te huilen om hoe zielig jij wel niet bent, had je geweten dat het een enorm steekhoudend argument was.
moet jij eens proberen wordt je na drie posts al dringend verzocht leuk en lief te doenquote:
Die smiley zocht ik alquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
Zei er iemand sneeuwbal?
[ afbeelding ]
Zegt ze dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTFOpletten in een slowchat? Moet ik serieus alles terug gaan lezen dan?
Ja! Want liefde overal en altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet jij eens proberen wordt je na drie posts al dringend verzocht leuk en lief te doen
Je let blijkbaar erg selectief op, en dat moet je lekker zelf weten, maar oordeel dan niet meteen op basis van een paar wel door jou gelezen posts.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef RealZeus het volgende:
WTFOpletten in een slowchat? Moet ik serieus alles terug gaan lezen dan?
Min of meer wel. Ik ben hier ook niet altijd dus krijg ik niet altijd mee wat er besproken wordt.quote:
Ja, maar wat st zegt. Jij bekijkt het echt vanuit jouw standpunt, die naar mijn idee in dit geval niet helemaal kloptquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Min of meer wel. Ik ben hier ook niet altijd dus krijg ik niet altijd mee wat er besproken wordt.
jij en pien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
ja, we zijn weer naar kantoor gegleden
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
dat hebben ze nooit in mijn maatquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef PeZu het volgende:
welke dames willen er 50-70% korting op leuke merk spullen, kleren ?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
Oeh kortingquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef PeZu het volgende:
Ja, het is apart om iemand van buiten KSC uit te nodigen op een KSC-meet. Maar laten we wel wezen: het is wel haar huis dus als zij dan iemand uitnodigt is dat haar goed recht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar wat st zegt. Jij bekijkt het echt vanuit jouw standpunt, die naar mijn idee in dit geval niet helemaal kloptZoals ik al eerder zei, iets met lekker makkelijk oordelen...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef PeZu het volgende:
spullen, schoenen allesquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hebben ze nooit in mijn maat
ja dat wisselt steedsquote:
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, het is apart om iemand van buiten KSC uit te nodigen op een KSC-meet. Maar laten we wel wezen: het is wel haar huis dus als zij dan iemand uitnodigt is dat haar goed recht.
Maar daar gaat het niet om! Sjongejonge man, nogmaals wat jij wiltquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, het is apart om iemand van buiten KSC uit te nodigen op een KSC-meet. Maar laten we wel wezen: het is wel haar huis dus als zij dan iemand uitnodigt is dat haar goed recht.
doe ff je naam en mailadres pm krijg je een puike invitequote:
geen geld voorquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
spullen, schoenen alles
[..]
ja dat wisselt steeds
Schoenenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
spullen, schoenen alles
[..]
ja dat wisselt steeds
Het gedoe daar omheen? Die discussie bedoel je? En wat nou als ze niet gezegd had dat het niet doorging?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
En het is ons goed recht dat apart te vinden en op basis van het gedoe daar omheen te zeggen dat we niet meer komen, zeker als er net is geroepen dat het niet meer doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |