Geen leuke muziekjes?quote:
op een gehele mannen meet was dit niet gebeurt btwquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met die instelling kom je er wel
nee, die hadden het allemaal prima gevonden als een mevrouw uit KPD was gekomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een gehele mannen meet was dit niet gebeurt btw
Kom, dan zing ik voor jequote:
Jij mag ookquote:
dat kan ze best heel mooi hoorquote:
Nee, mannen gebruiken deze smoes niet om hun ge-eikel te verdedigen:quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die hadden het allemaal prima gevonden als een mevrouw uit KPD was gekomen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik (wij) gaven onze mening en toen ging het los, daar hebben we allemaal wat mee te maken... Blijkbaar wat opgekropte hormonen en gevoelens enzo.
Het gaat niet om één persoon, het gaat om de situatie, maar ik pm je zo wel even inderdaad..of ik kom even op msn
Zing jij ook mee?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan ze best heel mooi hoor
Kijk, dat willen we lezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb wel veel met mijn ballen gedaan vandaag.
Ik heb ze in de boom gehangen, in de magnetron gestopt, opgegeten & ermee gegooid
ik doelde natuurlijk op een onbekende man schatquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die hadden het allemaal prima gevonden als een mevrouw uit KPD was gekomen
Als je de laatste tijd echt had opgelet wat we hier aan het bespreken waren in plaats van alleen maar te huilen om hoe zielig jij wel niet bent, had je geweten dat het een enorm steekhoudend argument was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mannen gebruiken deze smoes niet om hun ge-eikel te verdedigen:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |