jah... dan wordt ik oudquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef Vanyel het volgende:
Of je moet zelf nog inspiratie hebben?
En ben je nou jarig de 20e of wil je er gewoon graag 2?
ja voor jou wel... terugtellen is makkelijkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Vanyel het volgende:
Stel je niet aaaan. 30 is leukleukleuk.
Ohhh... ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... dan wordt ik oud
en nope geen inspiratie... ik was al nooit richting nemo gekomen vanaf nizno
Als je er een goed feest van maakt, valt het bij voorbaat al mee. Ook vooruittellend vond ik 30 niet erg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja voor jou wel... terugtellen is makkelijker
Neenee. Maandag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:17 schreef lezzer het volgende:
Zeg Qebbel, zou jij vandaag naar Shanghai?
Over een jaar weet ik precies hoe je je voelt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... dan wordt ik oud
en nope geen inspiratie... ik was al nooit richting nemo gekomen vanaf nizno
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:
Niemand die het zich herinnert denk ik, maar mrs was een paar weken geleden naar een belangrijk gesprek. Vandaag was een spannende dag. Met een geweldige afloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Hoiquote:
Kun me dan wel berijden met zo veel sneeuw? Bovendien ben ik mijn lampje kwijt, dus kan ik niet zo goed zien in het donker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef Avey het volgende:
Dag Fiets. Kan ik jou lenen, die van mij is gestolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |