SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cadeautje van lezzer voor Vanyel
En dit mag natuurlijk niet ontbreken:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef Magenta het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)actievoorzitter.html
*wrijft ogen uit*quote:
Ik ben blij dat die kenau verdwijntquote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Leuke TT.
Maar ik snap het programma wel, ik snap alleen niet hoe je een menu maakt.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die kenau verdwijnt
JAquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:43 schreef Avey het volgende:
Oh jee, zit ik tussen allemaal GL stemmers?
Zeg je begrijpt dat dit jouw eigen naamtopic niet echt bespoedigt he!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die kenau verdwijnt
Meejeens. Hoewel ik dat geflirt met D66 niet echt kon waarderen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg je begrijpt dat dit jouw eigen naamtopic niet echt bespoedigt he!
En nee. Ik ben geen GL stemmer. Ik vind wel dat Femke de dingen goed brengt en de nodige dynamiek in t politiek spel weet te brengen.
Ik heb al een naamtopic gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg je begrijpt dat dit jouw eigen naamtopic niet echt bespoedigt he!
En nee. Ik ben geen GL stemmer. Ik vind wel dat Femke de dingen goed brengt en de nodige dynamiek in t politiek spel weet te brengen.
D66 stemmer hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:45 schreef Magenta het volgende:
[..]
Meejeens. Hoewel ik dat geflirt met D66 niet echt kon waarderen.
Opluchting!quote:
Durf ik te vragen wat jij stemt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:46 schreef Avey het volgende:
Ik overdrijf enigszins, zo erg vind ik Femke niet. Maar ik hoop dat het ze veel stemmen gaat kosten.
Opluchting omdat je dacht dat k PVV stemde oid?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Opluchting!
* lezzer is van huis uit d66 stemmer, maar stemt al jaren op Femke.
Eerst maar eens horen waarom ze stopt. Zal niet voor niks zijn.
Nou, eerlijk gezegd dacht ik wel dat je d66 zou stemmen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef Vanyel het volgende:
Opluchting omdat je dacht dat k PVV stemde oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |