Ik ben altijd vrij op vrijdagquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh! ook al vrijdie dames hier hebben het goed voor elkaar
quote:
Lekker hoor, volgende week ben ik dan wel weer vrij op vrijdag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op vrijdag
Behalve volgende week, dam ben ik vrij op woensdag
Logisch wel op je bdayquote:
PICSSSSquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, de eerste sneeuwpop staat alweer bij ons
ik sla over...quote:
quote:
Mogguh meneerquote:
Nickquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is goed, want jij staat op de foto metNick
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...
ach ik ook, heb nog wel een paar klassenfoto's met Nick erop
nog gelukt met je nicpics?quote:
* Snuitebolletje steekt zn vinger uit en tikt heel voorzichtig MD aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...
ach ik ook, heb nog wel een paar klassenfoto's met Nick erop
Nog getct met andere mensen tot een uur of eenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
en nog lang op tc gezeten gisteren?
of ging je nou gelijk met mij?
Maar een simon zat niet bij mij in de klas...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje steekt zn vinger uit en tikt heel voorzichtig MD aan
WHIEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Honkeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
Honkey!!
Wil je mij hier weg hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
Honkey!!
ook al niet... is iedereen hier weer aan het wegrennen ofzo? eerst PD en nu ht ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Let it snow, let it snow, let it snow...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik belde net mijn afdeling, beginnen om 8 uur. Nig niemand aanwezig
nee ik ben blij dat je er bentquote:
4 uur vannachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik ben blij dat je er bent
maar je zei zoiets gisteren
hoe laat vertrek je?
Wij waren hier al met zijn 2en om 7 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
tot half 8quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij waren hier al met zijn 2en om 7 uur
Nee, half 4 vandaag. Daarna afreizen naar Deventer.quote:
graag! niet doorheen te komen manquote:
ik ben ook pas de enige hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
Jawel, heerlijk doorheen te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
graag! niet doorheen te komen man
en de ketting van mijn fiets was vastgevroren aan de derailleur dus ik heb naar de bus moeten rennen om hem nog te halen
nou met de fiets kom je gewoon niet op gang als het zo hoog ligt verder maakt het me ook niet zoveel uit alleen krijg je er koude tenen vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jawel, heerlijk doorheen te komen.
en dan zodra je het terrein oprijd even dat gas extra intrappen, handrem aantrekken en 8tje draaien zo je parkeervak in
bij ons ongeveer half uur vertraging schat ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou met de fiets kom je gewoon niet op gang als het zo hoog ligt verder maakt het me ook niet zoveel uit alleen krijg je er koude tenen van
OV reed gelukkig wel op tijd
Dat kan ik nog heul nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jawel, heerlijk doorheen te komen.
en dan zodra je het terrein oprijd even dat gas extra intrappen, handrem aantrekken en 8tje draaien zo je parkeervak in
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan ben je ergens in de middag daar als het meezit?
Ga ik wel doen met de auto van mn ex als ie terug isquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
nu heb je de kans om te oefenen ;P
Bang dat je de greppel inrijd ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik wel doen met de auto van mn ex als ie terug is
Ik verneuk liever zijn auto dan mn eigen autoquote:
hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verneuk liever zijn auto dan mn eigen auto
Mjah wil ik ook gaan doen. Maar ff nog geen geld voorquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha
je kan ook een slipcursus volgen he
quote:
http://www.trials.nl/quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah wil ik ook gaan doen. Maar ff nog geen geld voor
Lieve schat,quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
http://www.trials.nl/
Vrij goedkoop en nog leuk ook
ja okequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat,
Goedkoop heb ik niks aan. Ik ben armer dan arm!
Mn trip van vanmiddag wordt volledig gesponsord door iemand anders om maar een voorbeeld te noemen.
Kerst komt er aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja oke
maar is wel iets om in je achterhoofd te houden voor mocht je een keertje 60 euries over hebben.
of laat iemand het je kado doen
Doe eens niet!!quote:
Zoals ik net in Singles las, is het een grote glibberfile de weg terug. En dat in een auto zonder wegligging en zo..quote:
Oh, ik rijd gewoon hoor. Ik kan het nou niet erg noemen als ik hem in de prak rijdquote:
Ik bedoelde meer van ik moet er ook nog zien te komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals ik net in Singles las, is het een grote glibberfile de weg terug. En dat in een auto zonder wegligging en zo..
Als mij het lukt in de Kart, kan jij het helemaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van ik moet er ook nog zien te komen
Het is al minder dan netquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als mij het lukt in de Kart, kan jij het helemaal
Oh, trouwens, http://route.tomtom.nl/#/(...)265&zoom=5&map=basic
Laat oom agent het niet zienquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef lipjes het volgende:
ik ga vanavond mijn eerste vuurwerkjes van dit jaar afsteken
Mijn buren gooien al een paar dagen vuurwerk mijn tuin inquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef lipjes het volgende:
ik ga vanavond mijn eerste vuurwerkjes van dit jaar afsteken
Doe het gewoon in de achtertuin, sneeuwberg maken, nitraatje erin en plofquote:
Met een tennisracket ernaast gaan staan en terugslaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buren gooien al een paar dagen vuurwerk mijn tuin in![]()
Mijn hond is er niet bang voor, hun katten wel
ik ga strakjes ook een sneeuwpop op kantoor bouwenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hoop dat het nog lang door blijft sneeuwen, dan ga ik vanavond een sneeuwpopbouw wedstrijd houden!
hoaxquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef tdrone het volgende:
hoi benny
sorry was even bezig met werken (ja ik deed iets)
jaaaquote:
ik ga ook al rond 2 uur naar huis toe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik toch maar wel heel wat vroeger op pad gaan?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
jaaaheb vrij op mijn bijbaan (omdat ik al snel wat had gepland voordat ik mijn baan terugkreeg
)
kan ik eindelijk naar de kapper en dan mijn baard laten groeien om met pensioen te gaan
Mjah ik zou om 12 uur weg gaan, denk dat ik maar wat eerder ga.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ga ook al rond 2 uur naar huis toe.
werk thuis wel verder.
lijkt me inderdaad verstandigquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik vandaag eerder weg kan
dat doe ik neit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik zou om 12 uur weg gaan, denk dat ik maar wat eerder ga.
Eerst mn auto even voor de deur neerzetten zodat ik mn spullen erin kan zetten
uhuquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij zit nu zeker achter de geraniums met een 3 dagenbaardje?
Ik ga mn autodeur even ontdooienquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik vandaag eerder weg kan
het slot van mn vriendin dr auto was gisteren bevrorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mn autodeur even ontdooien![]()
Zodat ik ook weg kan
samen klaverjassen, hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien kom ik bij je lang gaan we samen klaverjassen
Gefeliciteerdquote:
ja dat moeten we inderdaad met de andere gepensioneerden in de lokale kroeg doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
samen klaverjassen, hoe doe je dat?
wat is er mis met klaverjassen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat moeten we inderdaad met de andere gepensioneerden in de lokale kroeg doen
Slot heb ik geen problemen mee. De deur zelf zat gewoon dichtgevrorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
het slot van mn vriendin dr auto was gisteren bevroren
Dat ik te weinig mensen ken die het ook kunnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat is er mis met klaverjassen dan?
moet je hier komen werken... iedere pauze is het raak!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik te weinig mensen ken die het ook kunnen
Waar is hier? Krijg ik er meteen woning bij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je hier komen werken... iedere pauze is het raak!
niks tegen klaverjassenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat is er mis met klaverjassen dan?
ik zal ff een nieuw pakje halen dan. Ome cor liet vorige week zijn glas wijn over deze kaarten heen vallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien kom ik bij je lang gaan we samen klaverjassen
ik lijk heul geen 40quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
niks tegen klaverjassen
benny had een nieuw kapsel en nu lijkt hij 40 en als hij zijn baard laat staan kan hij met pensioen
Je weet toch waar ik vandaan kom... alleen die woning zal er niet bij in zittenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is hier? Krijg ik er meteen woning bij?
succes!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef lipjes het volgende:
ik ben begonnen aan mijn sneeuwpop op kantoor
wil hem vanmiddag afhebben
hier heeft het net gehageld, daarom plakt de sneeuw niet zo lekker en lukte het rollen niet zo goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
succes!
Hier is het weer harder gaan sneeuwen...
quote:
dit gaat over ajaxquote:met de voetbal gaan we als 2e de winterstop in
kijken hoe dat over 5 jaar is
Hier weer even niet...quote:
Oeeeh ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Het lekkerste wijf van Fok komt hier zo.
Hoop dat de bus weer rijdt.
Bedoel je in GRTDOJW... of @DW's place?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Het lekkerste wijf van Fok komt hier zo.
Hoop dat de bus weer rijdt.
Waarnaar?quote:
DW's place. Nouja, DW'squote:Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bedoel je in GRTDOJW... of @DW's place?
Of de bussen rijden natuurlijkquote:
en over wie hebben we het?:@quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DW's place. Nouja, DW's's place eigenlijk. Maar ik woon hier toch zo goed als.
Zou je alleen maar leuk vinden he, als ze niet rijden. Gisteren kwamen ze de bult niet op.quote:
Merelquote:
Whahahahaaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou je alleen maar leuk vinden he, als ze niet rijden. Gisteren kwamen ze de bult niet op.
Pics als bewijsquote:
Daar ben ik serieus benieuwd naar... Met dit weer de Kart besturen lijkt me geen gek verstandig planquote:
Laat je de kart staan dan in Haarlem?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus benieuwd naar... Met dit weer de Kart besturen lijkt me geen gek verstandig plan
KPD in de gaten houdenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Whahahahaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Pics als bewijs
Mja, ga kijken of dat te regelen is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat je de kart staan dan in Haarlem?
Omdat ik leuk ben.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus benieuwd naar... Met dit weer de Kart besturen lijkt me geen gek verstandig plan
Ik ga nu rijden. Doe even duimen voor me dat ik niet teveel file enz heb.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, ga kijken of dat te regelen is.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu rijden. Doe even duimen voor me dat ik niet teveel file enz heb.![]()
En hou me op de hoogte wanneer je van je werk weg gaat!
Good luck hup!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu rijden. Doe even duimen voor me dat ik niet teveel file enz heb.![]()
En hou me op de hoogte wanneer je van je werk weg gaat!
Ah is het zo'n afspraakquote:
Dat ben ik vanavond alweer vergetenquote:
Moet ik voor jou en Lutte ook KPD in de gaten houden?quote:
2 uur a half 3. Dus dan ben ik wel op tijd thuisquote:
5 uur in de kroeg, weekendquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2 uur a half 3. Dus dan ben ik wel op tijd thuis
Nah, opgehaald worden, en de nacht doorbrengen in Deventerquote:
Thuis opgehaald worden, en dan nog naar Deventer dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, opgehaald worden, en de nacht doorbrengen in Deventer
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet ik voor jou en Lutte ook KPD in de gaten houden?
quote:
6 uur... en 9 uur gaat de deur dicht... zoiets staat me bij...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef tdrone het volgende:
weet iemand hier hoe laat serious request begint morgen?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ben ik vanavond alweer vergetenMaar veel plezier
Deventer, of all places.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, opgehaald worden, en de nacht doorbrengen in Deventer
okquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
6 uur... en 9 uur gaat de deur dicht... zoiets staat me bij...
Deze week 2 keer langsgeredenquote:
Waarom?quote:
Moest naar Almelo...quote:
Ze is om 1 uur op t station in Elst, en dan ben ik er ook, maar dat betekend wel dat ik met een half uur weg moet, omdat ik eerst met de bus moet. En dat duurt lang. En ik moet ook van arnhem naar elst dusjaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moest naar Almelo...
is ze er nog niet?? en al helemaal voorbereid?
Nou succes dan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze is om 1 uur op t station in Elst, en dan ben ik er ook, maar dat betekend wel dat ik met een half uur weg moet, omdat ik eerst met de bus moet. En dat duurt lang. En ik moet ook van arnhem naar elst dusja
en nog niet voorbereid want ik ehb geen tijd gehad om te douchenmaar dat doe ik vanmiddag dan wel.
ga dan aan de gang... ipv op Fok te blijven rondhangen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat gaat wel lukkenmaar ik moet nog zoveel doeeeen
doe dat maar eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga dan aan de gang... ipv op Fok te blijven rondhangen...
Ik doe het gewoon niet. Ik kan wel leuk op gaan ruimen nu, maar dan ben ik e laat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga dan aan de gang... ipv op Fok te blijven rondhangen...
Dan doe je het.quote:
Dat moet ik dit jaar ook nog doenquote:
Ik heb hier genoeg sneeuw liggen voor 2quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar in je eentje is dat niet leuk
Dan bel je bij de buren aan en vraag je of ze je gaan helpenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sneeuw is mij te koud, anders was ik gekomen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan bel je bij de buren aan en vraag je of ze je gaan helpen
quote:
Tja, ik kan je wel aanbieden om te komen helpen... maar tegen de tijd dat ik uitgevogeld heb waar je woont, klaar ben met werken, etc. dan is de sneeuw al weer weg denk ik..quote:
het blijft heel de dag sneeuwen....quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik kan je wel aanbieden om te komen helpen... maar tegen de tijd dat ik uitgevogeld heb waar je woont, klaar ben met werken, etc. dan is de sneeuw al weer weg denk ik..
Ow... zo'n goede research had ik nog niet gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
En we wonen maar 20 minuten bij elkaar vandaan.... maar 20 minuten is nu zeker 2 uur denk ik
Een beetje gluren heaquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik keek in je fobo en daar stond het
Ik hou van glurenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een beetje gluren hea
Nee, hoor goed gekeken
Succes... ik ga zo lunchenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van gluren
Ik ga even wat opruimen in huis... krijg ikhet tenminste warm
Klinkt bekend... maar ik ga nu ete!quote:
wederhelftquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wederhelft![]()
![]()
al weer droog achter de oren?
Mooi! En wat voor kleur ballen heb je gehaald?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Ja helemaal, heb meteen een kerstboom gehaald enzo, dus ben hem nu aan het inrichten
heet dat niet optuigen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Ja helemaal, heb meteen een kerstboom gehaald enzo, dus ben hem nu aan het inrichten
Paarse, groen, blauw rood en geel!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! En wat voor kleur ballen heb je gehaald?
Groenquote:
oohwja, ff kijken, wat was die link nog eens?quote:
nu is er niemand opquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef NBT het volgende:
[..]
oohwja, ff kijken, wat was die link nog eens?
savonds ben ik nooit bij de pcquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu is er niemand opdan moet je toch echt savonds komen
benny heb jij die links bij de hand?
dat klopt...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij zou nog een keer foto's posten
Geen kerstboom in huize Duckquote:
Nee hoor, gezelligheid genoeg het hele jaar door in huize Duckquote:
http://imgur.com/MkXkt.jpgquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij zou nog een keer foto's posten
Die van ons staat ook scheefquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke boom
Mijn kerstboom staat scheef.... gistere wilde de kat naar de piek klimmen
Mooie boom!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://imgur.com/MkXkt.jpg
http://imgur.com/ZnUmy.jpg
quote:
Nah...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
BENNY!
Druk bezig je PR te verbreken?
Ik vind het een beetje teveel van het goedequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://imgur.com/MkXkt.jpg
http://imgur.com/ZnUmy.jpg
benny is met pensioen....quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
BENNY!
Druk bezig je PR te verbreken?
drukquote:
Ik moet nog een week hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef tdrone het volgende:
oh ja alle scholieren hebben nu al weer vakantie
waarom oh waarom heb ik stage
Dan wel twee weken vrij?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa! Dus heb nog een weekje vakantie zonder feestdagen enzo!
OMG I killed tze topicquote:
Das wel lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa! Dus heb nog een weekje vakantie zonder feestdagen enzo!
quote:
Nog even volhouden wederhelft!quote:
gelukkig is bijna relatief...quote:
Ik doe mn bestquote:
ja, ik doe mn best om het niet zo te laten lijken, maar in je eentje posten is ook zo saai...quote:
Michhas heeft sinds gisteravond weekendquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
mogen de werkende mensen nog eerder weg
Of heeft de baas schijt aan jullie?
schijt... maar voor mij zal het nu 15 min fietsen zijn ipv 10quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
mogen de werkende mensen nog eerder weg
Of heeft de baas schijt aan jullie?
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:
Normaal interesseert het me niet, heb water, eten, slaapzak, kaarsen etc. in mn auto, maar anderen durven niet meer te rijden..quote:
Ohwja, was jij niet jarig vandaag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normaal interesseert het me niet, heb water, eten, slaapzak, kaarsen etc. in mn auto, maar anderen durven niet meer te rijden..Lijkt er haast op dat ik vanavond in mn eentje zit.. GVD
met mn 4 taarten
OOOH, ik ben pissig!
eNGine10 is sinds gisteravond ziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas heeft sinds gisteravond weekend
beterschap dan maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
eNGine10 is sinds gisteravond ziek
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga stofzuigen en dweilen.... en ik heb christmas channel opstaan
Allemaal saaie kerstmuziek
Ik wil vrolijke kerstmuziek
kan je die ook via upc radio krijgen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes
http://www.skyradio.nl/player/skyradio-seasonal
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
eNGine10 is sinds gisteravond ziek
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes
http://www.skyradio.nl/player/skyradio-seasonal
Nope..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je die ook via upc radio krijgen?
ik heb effe zin in kerstmuziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
eckte bazen luisteren 3fm
Rob Stenders weer eens te laat
Echte bazen luisteren alleen naar kerstmuziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
eckte bazen luisteren 3fm
Rob Stenders weer eens te laat
ga je er morgen heen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echte bazen luisteren alleen naar kerstmuziek
Morgen glazen huis
ook in de zomerquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echte bazen luisteren alleen naar kerstmuziek
Echte muziekliefhebbers luisteren natuurlijk ditquote:
Weet het niet echt. Denk griepje ofzo. Vannacht wakker geworden om te kotsen en sindsdien is het kutquote:
quote:
ik moet zowiezo eens kijken of ik er heen ga want meeste van mijn vrienden hadden het druk etc.quote:
Oke verrot man... Dat krijg je wel een beetje met dit weer he...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet het niet echt. Denk griepje ofzo. Vannacht wakker geworden om te kotsen en sindsdien is het kut![]()
Ohw, ik ga er wel naartoequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet zowiezo eens kijken of ik er heen ga want meeste van mijn vrienden hadden het druk etc.
ja maar om alleen te gaan is ook zo saai...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik ga er wel naartoe
Des noods moet ik via zo'n oud wibelding over de rails
dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar om alleen te gaan is ook zo saai...
Ja dat wel gelukkig. Hoop dat het morgen weer een heel eind over is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke verrot man... Dat krijg je wel een beetje met dit weer he...
Voel je je al wat beter dan vannacht of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |