Ik ben altijd vrij op vrijdagquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh! ook al vrijdie dames hier hebben het goed voor elkaar
quote:
Lekker hoor, volgende week ben ik dan wel weer vrij op vrijdag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op vrijdag
Behalve volgende week, dam ben ik vrij op woensdag
Logisch wel op je bdayquote:
PICSSSSquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, de eerste sneeuwpop staat alweer bij ons
ik sla over...quote:
quote:
Mogguh meneerquote:
Nickquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is goed, want jij staat op de foto metNick
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...
ach ik ook, heb nog wel een paar klassenfoto's met Nick erop
nog gelukt met je nicpics?quote:
* Snuitebolletje steekt zn vinger uit en tikt heel voorzichtig MD aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...
ach ik ook, heb nog wel een paar klassenfoto's met Nick erop
Nog getct met andere mensen tot een uur of eenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
en nog lang op tc gezeten gisteren?
of ging je nou gelijk met mij?
Maar een simon zat niet bij mij in de klas...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje steekt zn vinger uit en tikt heel voorzichtig MD aan
WHIEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Honkeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
Honkey!!
Wil je mij hier weg hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
Honkey!!
ook al niet... is iedereen hier weer aan het wegrennen ofzo? eerst PD en nu ht ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Let it snow, let it snow, let it snow...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik belde net mijn afdeling, beginnen om 8 uur. Nig niemand aanwezig
nee ik ben blij dat je er bentquote:
4 uur vannachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik ben blij dat je er bent
maar je zei zoiets gisteren
hoe laat vertrek je?
Wij waren hier al met zijn 2en om 7 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik belde net mijn afdeling, beginnen om 8 uur. Nig niemand aanwezig
tot half 8quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij waren hier al met zijn 2en om 7 uur
Nee, half 4 vandaag. Daarna afreizen naar Deventer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |