Ik ben altijd vrij op vrijdagquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh! ook al vrijdie dames hier hebben het goed voor elkaar
quote:
Lekker hoor, volgende week ben ik dan wel weer vrij op vrijdag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op vrijdag
Behalve volgende week, dam ben ik vrij op woensdag
Logisch wel op je bdayquote:
PICSSSSquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, de eerste sneeuwpop staat alweer bij ons
ik sla over...quote:
quote:
Mogguh meneerquote:
Nickquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is goed, want jij staat op de foto metNick
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...
ach ik ook, heb nog wel een paar klassenfoto's met Nick erop
nog gelukt met je nicpics?quote:
* Snuitebolletje steekt zn vinger uit en tikt heel voorzichtig MD aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... schijnt ze mee op de foto te staan...
ach ik ook, heb nog wel een paar klassenfoto's met Nick erop
Nog getct met andere mensen tot een uur of eenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
en nog lang op tc gezeten gisteren?
of ging je nou gelijk met mij?
Maar een simon zat niet bij mij in de klas...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje steekt zn vinger uit en tikt heel voorzichtig MD aan
WHIEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Honkeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
Honkey!!
Wil je mij hier weg hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
Honkey!!
ook al niet... is iedereen hier weer aan het wegrennen ofzo? eerst PD en nu ht ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Let it snow, let it snow, let it snow...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik belde net mijn afdeling, beginnen om 8 uur. Nig niemand aanwezig
nee ik ben blij dat je er bentquote:
4 uur vannachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik ben blij dat je er bent
maar je zei zoiets gisteren
hoe laat vertrek je?
Wij waren hier al met zijn 2en om 7 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
tot half 8quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij waren hier al met zijn 2en om 7 uur
Nee, half 4 vandaag. Daarna afreizen naar Deventer.quote:
graag! niet doorheen te komen manquote:
ik ben ook pas de enige hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
Jawel, heerlijk doorheen te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
graag! niet doorheen te komen man
en de ketting van mijn fiets was vastgevroren aan de derailleur dus ik heb naar de bus moeten rennen om hem nog te halen
nou met de fiets kom je gewoon niet op gang als het zo hoog ligt verder maakt het me ook niet zoveel uit alleen krijg je er koude tenen vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jawel, heerlijk doorheen te komen.
en dan zodra je het terrein oprijd even dat gas extra intrappen, handrem aantrekken en 8tje draaien zo je parkeervak in
bij ons ongeveer half uur vertraging schat ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou met de fiets kom je gewoon niet op gang als het zo hoog ligt verder maakt het me ook niet zoveel uit alleen krijg je er koude tenen van
OV reed gelukkig wel op tijd
Dat kan ik nog heul nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jawel, heerlijk doorheen te komen.
en dan zodra je het terrein oprijd even dat gas extra intrappen, handrem aantrekken en 8tje draaien zo je parkeervak in
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan ben je ergens in de middag daar als het meezit?
Ga ik wel doen met de auto van mn ex als ie terug isquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
nu heb je de kans om te oefenen ;P
Bang dat je de greppel inrijd ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik wel doen met de auto van mn ex als ie terug is
Ik verneuk liever zijn auto dan mn eigen autoquote:
hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verneuk liever zijn auto dan mn eigen auto
Mjah wil ik ook gaan doen. Maar ff nog geen geld voorquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha
je kan ook een slipcursus volgen he
quote:
http://www.trials.nl/quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah wil ik ook gaan doen. Maar ff nog geen geld voor
Lieve schat,quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
http://www.trials.nl/
Vrij goedkoop en nog leuk ook
ja okequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat,
Goedkoop heb ik niks aan. Ik ben armer dan arm!
Mn trip van vanmiddag wordt volledig gesponsord door iemand anders om maar een voorbeeld te noemen.
Kerst komt er aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja oke
maar is wel iets om in je achterhoofd te houden voor mocht je een keertje 60 euries over hebben.
of laat iemand het je kado doen
Doe eens niet!!quote:
Zoals ik net in Singles las, is het een grote glibberfile de weg terug. En dat in een auto zonder wegligging en zo..quote:
Oh, ik rijd gewoon hoor. Ik kan het nou niet erg noemen als ik hem in de prak rijdquote:
Ik bedoelde meer van ik moet er ook nog zien te komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals ik net in Singles las, is het een grote glibberfile de weg terug. En dat in een auto zonder wegligging en zo..
Als mij het lukt in de Kart, kan jij het helemaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van ik moet er ook nog zien te komen
Het is al minder dan netquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als mij het lukt in de Kart, kan jij het helemaal
Oh, trouwens, http://route.tomtom.nl/#/(...)265&zoom=5&map=basic
Laat oom agent het niet zienquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef lipjes het volgende:
ik ga vanavond mijn eerste vuurwerkjes van dit jaar afsteken
Mijn buren gooien al een paar dagen vuurwerk mijn tuin inquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef lipjes het volgende:
ik ga vanavond mijn eerste vuurwerkjes van dit jaar afsteken
Doe het gewoon in de achtertuin, sneeuwberg maken, nitraatje erin en plofquote:
Met een tennisracket ernaast gaan staan en terugslaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buren gooien al een paar dagen vuurwerk mijn tuin in![]()
Mijn hond is er niet bang voor, hun katten wel
ik ga strakjes ook een sneeuwpop op kantoor bouwenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hoop dat het nog lang door blijft sneeuwen, dan ga ik vanavond een sneeuwpopbouw wedstrijd houden!
hoaxquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef tdrone het volgende:
hoi benny
sorry was even bezig met werken (ja ik deed iets)
jaaaquote:
ik ga ook al rond 2 uur naar huis toe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik toch maar wel heel wat vroeger op pad gaan?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
jaaaheb vrij op mijn bijbaan (omdat ik al snel wat had gepland voordat ik mijn baan terugkreeg
)
kan ik eindelijk naar de kapper en dan mijn baard laten groeien om met pensioen te gaan
Mjah ik zou om 12 uur weg gaan, denk dat ik maar wat eerder ga.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ga ook al rond 2 uur naar huis toe.
werk thuis wel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |