Ben ook benieuwd naar de uitlegquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef alors het volgende:
Huuuuuuhhhhhhh Femke opgestapt??? wtf ??????????
Dat ze zou vertrekken deze periode is wel bekend. Alleen waarom nu en niet pas na de PSverkiezingen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef alors het volgende:
Huuuuuuhhhhhhh Femke opgestapt??? wtf ??????????
Vooralsnog moeten we het doen met mislukken Paars +quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Hoi miieejj.
Borisz maar wat is haar motivatie dan om te stoppen??
om half 2 live te horenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Hoi miieejj.
Borisz maar wat is haar motivatie dan om te stoppen??
Hoi Hans.quote:
Op de radio lopen ze achterquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:34 schreef Kanariegeel het volgende:
The Cave song van het jaar? Mooi liedje hoor, maar dacht dat ie uit 2009 kwam. In die in de lijst wel meer uit 2009 staan trouwens.
Had liever We Used To Wait ofzo gezien.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
om half 2 live te horen
--
ik kon werken vandaag, maar omdat ik een mietje ben, en vanwege de sneeuw op het fietspad ben ik om gedraait.. niet te doen.. + de weeralarm..
maar nu heb ik lichelijk spijt![]()
[s]het is een nul uren contract dus zo erg is het niet [/s]
Ik ben toch ook gewoon naar school gegaanquote:
En die gaan ze draaien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:08 schreef miieejj het volgende:
d'r heeft iemand the black eyed peas met the time aangevraagd
jaja.. ik weet hetquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben toch ook gewoon naar school gegaanEr ligt hier wel 6 millimeter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |