dat is vast beter als parkwayquote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jezus, de Victoria Angels op Net 5
OMGquote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jezus, de Victoria Angels op Net 5
Onwaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is vast beter als parkway
Ik weet niet wat Parkway isquote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is vast beter als parkway
Ja! Ik moest net al meteen aan je denken toen ik inschakeldequote:
Echt hèquote:
Ik word jaloersquote:
heb jij een laarzen fetisj?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word jaloers
Die lijven
Die lingerie, die laarzen, ik wil het ....hebben hebben hebben
Nee schoenen/laarzen ticquote:
Ik zat het net ook al op te sommen voor mezelf.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word jaloers
Die lijven
Die lingerie, die laarzen, ik wil het ....hebben hebben hebben
Ik wist het ook niet...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Parkway is
Oh die vrouwen, die kleding, wat een show
En toch hoort het bij haarquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Katy Perry met haar taartentietentepeljurk
Oh ff terugkijken in het vorige deel, ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet...
Maar het werd in het vorige topic gepost door pat, en nu zijn mijn speakers stuk
Damn wat een teringherrie
Eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie toch liever jou hoor, jij bent tenminste echt
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeehhhh dan moet ik aan Ma Flodder denkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
Kally zou er zo tussen passen, smokin' mama
Nou niet hoor, ik ben geen 1.90 en heb niet zo'n strak buikjequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
Kally zou er zo tussen passen, smokin' mama
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeehhhh dan moet ik aan Ma Flodder denken
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeehhhh dan moet ik aan Ma Flodder denken
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
zowiezo hebben de TAL dames min beeld op vrouwen op internet op z'n kop gezet
Had meer het nerdy type in m'n hoofd
O jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.
Toen ik Kally op de cam zag![]()
Ik ga ze niet doorsturen hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef Graseter het volgende:
Ik wacht nog op pics van kally in lingerie in mijn inbox.
quote:
Ninja editquote:
Ik kan daar best een nummer van luisteren hoor, en ik vind het ook nog wel knap hoe ze dat doen, mar ik zou dat geen 10 minuten volhoudenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef Graseter het volgende:
Symph, het is trouwens Parkway Drive.
Ik vind het echt zo'n bazen band en fantastisch live.
Ik hield het van 16.00 tot 21.00 vol.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan daar best een nummer van luisteren hoor, en ik vind het ook nog wel knap hoe ze dat doen, mar ik zou dat geen 10 minuten volhouden
Ik visualiseer weer die kaassoufflequote:
hey die heb ik ook in de kast liggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
Ik heb de beste kerststol, van de Liddle kwam als beste uit de test en hij is echt lekkahhhhhhh
en ik nu weer Spongebobquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik visualiseer weer die kaassouffle
Ik kon me niet inhoudenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey die heb ik ook in de kast liggen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
Ik heb de beste kerststol, van de Liddle kwam als beste uit de test en hij is echt lekkahhhhhhh
Whehehe dat is best wel een prestatiequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hield het van 16.00 tot 21.00 vol.
als je het gaat doen vertel je dan waar je gaat stappenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie me al gaan stappen met zo'n Katy Perry topje met van die snoepjes op de tepels, hele avond mannen die er aan gaan trekken![]()
ik heb wat milders gepakt, zakje rice snack crackers, ook van Lidlquote:
He dat is een van de personages uit Charles Dickens' David Copperfield.quote:
Dat heb ik echt in geen eeuwen gegeten, misschien eens een pakje halenquote:
Hey Stuartquote:
Ik vind vooral die grote cocus dingen lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
IK heb de bak met Engelse drop gevonden
Avondquote:
Je hebt nu hot & spicyquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt in geen eeuwen gegeten, misschien eens een pakje halen
Goffer... ik wil ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
IK heb de bak met Engelse drop gevonden
Niet vergeten iets te drinken erbij te pakkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt in geen eeuwen gegeten, misschien eens een pakje halen
patrique wil ook mee doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
djiezus waar halen ze al die meiden vandaan bij die mode show
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He dat is een van de personages uit Charles Dickens' David Copperfield.
Victoria's Secret staat erom bekendquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
djiezus waar halen ze al die meiden vandaan bij die mode show
Oh dat onthoud ikquote:
dan zijn die modellen bij die modellenwedstrijden maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Victoria's Secret staat erom bekend
Akon?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
wie is die negert die op die show rondloopt?
Ik vind het leuker als ze een schaats in dr hoofd krijgtquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ze vast beter als zingen
Muse herkende ik welquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akon?
En Muse als achtergrondmuziek bij het afsluiten
Musequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akon?
En Muse als achtergrondmuziek bij het afsluiten
Jaaa waar kan ik intekenen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als ze een schaats in dr hoofd krijgt
Wat denk je dat deze cashen op een avondje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zijn die modellen bij die modellenwedstrijden maar
Ik ben wel gek op cider thoughquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk, maar je moet er inderdaad van houden
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga slapen, 6 uur de wekker
Tot morgen schattekes
Sweet dreams Kallyquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Tot morgen schattekes
Slaap lekker Kalmonequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Tot morgen schattekes
guiness is 1 van de weinige soorten die ik niks vindquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk, maar je moet er inderdaad van houden
Slaap lekker lovequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Tot morgen schattekes
Welterustenquote:
ik kan "uitslapen" (7:30)quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef Kally het volgende:
Tot morgen schattekes
quote:
ohw, je bent er nog...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
He! Geen slechte woorden over Sieneke!
Ja, denk niet dat slapen er deze nacht in zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, je bent er nog...
Sorry
Sieneke![]()
Hoe komt dat?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, denk niet dat slapen er deze nacht in zit.
Kom je te kort? Kusjekroel lieverd ik hou van je lekker geile relnicht van mequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, denk niet dat slapen er deze nacht in zit.
wheheheheh idd maar het zijn tenminste vrouwen ipv stopnaaldenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je dat deze cashen op een avondje?Daar spring je spontaan nachten van
ik hou sowieso van stout, en drink ook regelmatig Jopen Stout.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
guiness is 1 van de weinige soorten die ik niks vind
mja, ik was in de 20 toen ik het voor het laatst dronk
quote:
Sieneke is zo liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, je bent er nog...
Sorry
Sieneke![]()
Uriahquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe dat is best wel een prestatie
Ach, ooit had ik een hekel aan hard Rock (zeg maar de antieke versie)en inmiddels ben ik dat ook heel erg aan gewend en heb ik een paar hardrock nummers die ik echt heel gaaf vind.. o.a. Uriah Heep
Ik had ook nog geen aandacht gehad vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom je te kort? Kusjekroel lieverd ik hou van je lekker geile relnicht van me![]()
hmmm heb een flesje Jopen in de kast staan, op verjaardag in pakket gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou sowieso van stout, en drink ook regelmatig Jopen Stout.
Het is iets waar je van moet houden en ik snap dat veel mensen het niet lekker vinden
Drop etenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een wereldrecord verbreken... weet iemand toevallig iets wat simpel te verbreken is?
Beetje verdwaald in mijn eigen hoofd.quote:
Ja hoor: hoe vaak kun je over Sieneke heen schaatsen in 2 minutenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een wereldrecord verbreken... weet iemand toevallig iets wat simpel te verbreken is?
Fokkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Maar waarom dan? Zoveel werk nog?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje verdwaald in mijn eigen hoofd.
Het vaakst achter elkaar opgesloten worden in een klaslokaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Het lichaam van Christus in de vorm van een hostie .quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Ja daar was ze ook een lieverdquote:
Trusten sterretjequote:
Ook nog eens, maar meer omdat ik herinneringen opgehaald hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Zoveel werk nog?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk
Jopenbier is zooooooo lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm heb een flesje Jopen in de kast staan, op verjaardag in pakket gehad
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook nog eens, maar meer omdat ik herinneringen opgehaald heb... en nadenk over mezelf en er niet helemaal uit kom.
zag het flesje laatst staan, maar kreeg bij Jopen weer andere associaties natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jopenbier is zooooooo lekker
En de stout is alleen voor de liefhebbers.
De brouwerij zit nu eindelijk in Haarlem waar het hoort en is pas geopend
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag het flesje laatst staan, maar kreeg bij Jopen weer andere associaties natuurlijk
Kan je me terug in de tijd sturen met de kennis van nu zodat ik vanalles anders kan doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik iets voor je kan doen dan geef je een gil he
dat droom ik af en toe ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je me terug in de tijd sturen met de kennis van nu zodat ik vanalles anders kan doen? Of mijn geheugen ontdoen van de rottige dingen (eternal sunshine of the spotless mind anyone).
Ik bel Uri ff...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je me terug in de tijd sturen met de kennis van nu zodat ik vanalles anders kan doen? Of mijn geheugen ontdoen van de rottige dingen (eternal sunshine of the spotless mind anyone).
Awquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke, ik ken het niet vandaarquote:
Das hetzelfde dan toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
Terug in de tijd is volgens sommige wetenschappers misschien wel mogelijk, maar om je leeftijd terug te draaien......
Haha die hondquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
Clip blijf ik leuk vinden en gewoon lekker nummer
als ik in een of ander tijdmachine stap naar let's say 1970, dan vermoed ik dat ik er nog steeds als 44 jarige uitkom en niet als 4 jarigequote:
teruggaan naar het verleden en je moeder adviseren een andere vent te zoeken als ze je vader tegenkomtquote:
Precies dat kan nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teruggaan naar het verleden en je moeder adviseren een andere vent te zoeken als ze je vader tegenkomt
Ook niet door wat je nu weet enzo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien als ik iets verander in het verleden zou ik niet eens op FOK! zitten.
dat laatste ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat kan niet
En je meot blijven bewegen toch?
Geen idee. Dit is ingewikkeldquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook niet door wat je nu weet enzo?
Maar dan was je er zelf niet geweest toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teruggaan naar het verleden en je moeder adviseren een andere vent te zoeken als ze je vader tegenkomt
Ik heb ooit eens gelezen, dat je alleen met een snelheid van zoveel km/h reist pas terug kan in de tijd... dat kan je toch niet zomaar stoppen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste ken ik niet.
wat zou er gebeuren als je stilstaat?
ik zou naar 1994 reizen en mezelf waarschuwen "stay away from that woman"quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is ingewikkeld. Ik zou in ieder geval tegen mijn verleden ik zeggen dat het geen kwaad kan om van je af te bijten en voor jezelf op te komen.
paradox heet datquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan was je er zelf niet geweest toch?
Ohw zo...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is ingewikkeld. Ik zou in ieder geval tegen mijn verleden ik zeggen dat het geen kwaad kan om van je af te bijten en voor jezelf op te komen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Theoretisch gezien ga je als je sneller dan het licht gaat terug de tijd in volgens mij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen, dat je alleen met een snelheid van zoveel km/h reist pas terug kan in de tijd... dat kan je toch niet zomaar stoppen?
kon het maar hequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan... het kan niet zomaar stoppen lijkt mequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Theoretisch gezien ga je als je sneller dan het licht gaat terug de tijd in volgens mij.
Dan zou ik bijna denken dat je nu alsnog moet gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou naar 1994 reizen en mezelf waarschuwen "stay away from that woman"
Ja, preciesquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
Terug in de tijd gaat echt niet
Maar er over fantaseren is gaaf
quote:
had een hoop gedoe gescheeld, maar door nu weg te lopen los ik dat niet op......quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna denken dat je nu alsnog moet gaanMaar heb je verhaal er wel eens over gehoord
Ah oke, dan is het anders dan ik dachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had een hoop gedoe gescheeld, maar door nu weg te lopen los ik dat niet op......
Southpark is tof, en het geeft niet als dat vals isquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
Het is jammer dat SP live ontzettend kut en vals is
Is dat zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
Symphquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Southpark is tof, en het geeft niet als dat vals is
Ik snap echt precies wat je zegt :yquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had een hoop gedoe gescheeld, maar door nu weg te lopen los ik dat niet op......
De cd's wel ja... ik had er dan live ook meer van verwachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb 3 SP cd's en die zijn wel geod ja
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Southpark is tof, en het geeft niet als dat vals is
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Over dat gesproken, Ik heb Kim Wilde een keer live gezien en ik moest bijna huilen.
Toen ik thuis kwam heb ik de poster boven mijn bed verwijderd
was het live zo beroerd?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Over dat gesproken, Ik heb Kim Wilde een keer live gezien en ik moest bijna huilen.
Dat verbaasd me dan weer niet eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
OKee, vooral FInal Straw vind ik een erg goede cd. Run vind ik geweldigquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
De cd's wel ja... ik had er dan live ook meer van verwacht
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:45 schreef Stuart het volgende:
Ik ga nooit naar concerten eigenlijk helaas![]()
IK ook bijna nooit. AL heb ik al wel 3 maanden een kaartje voor Sonata Arctica (finse power symphonic metal band) liggen. Concert is pas eind maartquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:45 schreef Stuart het volgende:
Dat nummer over het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef Stuart het volgende:
Waarom zie ik mijn liedje van The Editors niet![]()
Run is prachtigquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, vooral FInal Straw vind ik een erg goede cd. Run vind ik geweldig
ik ook niet, maar dat is dan ook al een jaar of 23 geleden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:45 schreef Stuart het volgende:
Ken de band niet maar klinkt leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK ook bijna nooit. AL heb ik al wel 3 maanden een kaartje voor Sonata Arctica (finse power symphonic metal band) liggen. Concert is pas eind maart
symphonic en metal in 1 zinquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK ook bijna nooit. AL heb ik al wel 3 maanden een kaartje voor Sonata Arctica (finse power symphonic metal band) liggen. Concert is pas eind maart
Those were the daysquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat is dan ook al een jaar of 23 geleden.
Ze stond in het voorprogramma van Tina Turner
Tina Turner...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat is dan ook al een jaar of 23 geleden.
Ze stond in het voorprogramma van Tina Turner
dat kreeg ik ook, tot ik haar live zagquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tina Turner...![]()
Ben het vaak met je eens Symph, maar als ik die naam al hoor krijg ik al spontaan jeuk......
Flown in the swiftness of tide (of timequote:
Tinaquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kreeg ik ook, tot ik haar live zag
Ik werd spontaan fan
en toen liep ik ook mijn lul achternaquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kreeg ik ook, tot ik haar live zag
Ik werd spontaan fan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en toen liep ik ook mijn lul achterna
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Flown in the swiftness of tide (of time)
Those days are al gone now, but one thing is true
When I look and ! found. I still love you
Zo heb ik er nooit over gedachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een soort haat-liefde-idee bij concerten. Veel van de muziek die ik luister is naar mijn weten niet bij een enorme massa bekend en ik heb er bijna een persoonlijke band mee (natuurlijk eenzijdig, want ik ken de artiesten niet). Wanneer ik naar een concert zou gaan, dan moet ik mijn emotie bij die muziek opeens delen met honderden anderen. Dan is het gedaan met die persoonlijke en unieke band, omdat je dan een van de velen bent
. Dat staat me tegen.
Jaquote:
Ja je moet er echt van houden die stem. Ik vind een paar nummers tof, maar ook niet allesquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
ze heeft (voor mijn oren dan) een vreselijk irritante knauwerige schreeuwstem, vind het echt niks aan
sommige nummers zijn nog wel te hachelen, meeste zijn![]()
Nummers met Ike als Proud Mary vind ik een stuk beter dan bv Private Dancer bweeeeh
en Private Dancer vertelt juist een verhaal, maar het is ook gewoon een kwestie van smaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
ze heeft (voor mijn oren dan) een vreselijk irritante knauwerige schreeuwstem, vind het echt niks aan
sommige nummers zijn nog wel te hachelen, meeste zijn![]()
Nummers met Ike als Proud Mary vind ik een stuk beter dan bv Private Dancer bweeeeh
Ook mooi ja. Maar niet zo mooi als Queens THese were the days, waarik dus wat tekst net van neerzette.quote:
als ik in het theater ben ben ik een autist, en is de voorstelling alleen voor mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een soort haat-liefde-idee bij concerten. Veel van de muziek die ik luister is naar mijn weten niet bij een enorme massa bekend en ik heb er bijna een persoonlijke band mee (natuurlijk eenzijdig, want ik ken de artiesten niet). Wanneer ik naar een concert zou gaan, dan moet ik mijn emotie bij die muziek opeens delen met honderden anderen. Dan is het gedaan met die persoonlijke en unieke band, omdat je dan een van de velen bent
. Dat staat me tegen.
quote:
Geschreven door Mark Knopfler, dacht ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en Private Dancer vertelt juist een verhaal, maar het is ook gewoon een kwestie van smaak
Verhaal idd primaquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en Private Dancer vertelt juist een verhaal, maar het is ook gewoon een kwestie van smaak
quote:
Symph, ging jij nou ook naar de tour van Roel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik in het theater ben ben ik een autist, en is de voorstelling alleen voor mij
een Paar jaar. Dat nummer is meer dan 20 jaar oudquote:
Mark Knopflerquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geschreven door Mark Knopfler, dacht ik
Ja, 25 jaar oud inderdaadquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een Paar jaar. Dat nummer is meer dan 20 jaar oud![]()
Maar wel mooi ja
ik denk het niet, ik heb nu kaarten van Toon de musical en ik ga op jacht naar Hans Libergquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Symph, ging jij nou ook naar de tour van Roel?
zouden ze bij XFactor of Popstars rustig bewerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
Ik poep op mensen die denken dat Heaven van Do is
Nee, Wendy is toch heel goed in zo'n kort stukje liedgeschiedenis altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden ze bij XFactor of Popstars rustig beweren
Ben je zo jongquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn beland in een tijdperk waar ik niets van weet ongeveer.
Ik ga eens ff wat voor je proberenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik heb nu kaarten van Toon de musical en ik ga op jacht naar Hans Liberg
Ik heb het album waar het opstaat, alleen ligt het nog bij mijn vader thuis. Staat op Reckless of op Cuts LIke a Knife (laatste is ook een mooi nummer)quote:
en ook zo spontaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, Wendy is toch heel goed in zo'n kort stukje liedgeschiedenis altijd?
dat is het ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
Over twee maanden 22.quote:
Helaas welquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden ze bij XFactor of Popstars rustig beweren
Cool. Bryan Adams heeft best veel mooie nummersquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het album waar het opstaat, alleen ligt het nog bij mijn vader thuis. Staat op Reckless of op Cuts LIke a Knife (laatste is ook een mooi nummer)
Ja, dan heb je weinig van de 80's meegekregen inderdaadquote:
OF dat KNocking on Heavens door van GNR isquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
Ja alleen dan figuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:01 schreef iBenny het volgende:
Er zijn ook zat mensen die denken dat 'Final countdown' van Queen is
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OF dat KNocking on Heavens door van GNR is
Zeker al ben ik hem wel een beetje kwijtgeraakt de laatste tijd. Maar in de jaren 80 maakte hij best wel te pruimen muziek. Ook Waking up the Neighbours uit de nineties is wel goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Bryan Adams heeft best veel mooie nummers
Wat dat meen je nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:01 schreef iBenny het volgende:
Er zijn ook zat mensen die denken dat 'Final countdown' van Queen is
Tegenwoordig produceert hij ook niet zoveel bijzondersquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker al ben ik hem wel een beetje kwijtgeraakt de laatste tijd. Maar in de jaren 80 maakte hij best wel te pruimen muziek. Ook Waking up the Neighbours uit de nineties is wel goed
heyyyyy wbquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Tooth fairy is een leuke film
Nee dat is niet waar, doorlopen, hier is niets te zienquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
Of mensen die denken dat UB40 geen liedjes covered![]()
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Tooth fairy is een leuke film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |