Ja je hebt gelijk, ik begrijp dat het nogal vervelend is. Vooral na een keer.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik irriteer me aan dit soort posts
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH XDXDXDXDX EINS!!!!111!!!
Daar gaat het niet om, het is ook niet zo dat het vreselijk is, ik irriteer me eraan, maar omdat het maar zelden voorkomt lees ik er overheenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik begrijp dat het nogal vervelend is. Vooral na een keer.Ik zal het niet meer doen.
Die liggen in de kamer van de oudste, en die slaaptquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Bos81 het volgende:
En om eerlijk te zijn vind ik dat Hallon en Hoin ook erg irritant. Maar dat heb ik volgens mij al een keer gezegd
Ja, dat ook, en dan gewoon de rode draad volledig missen...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan krijg je nog het ge-ja-maar.
Ja maar die doet het ook. Ja maar het was maar een post.
Dat kan ik ook wel begrijpenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Bos81 het volgende:
En om eerlijk te zijn vind ik dat Hallon en Hoin ook erg irritant. Maar dat heb ik volgens mij al een keer gezegd
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat ook, en dan gewoon de rode draad volledig missen...
En Bart heeft het wel begrepen, dus het kan wel
Daar was ik ook al heel snel klaar meequote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Bos81 het volgende:
ja na de meet was het ergquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel begrijpen
Dat was eerst wel erg en gelukkig nu stukken minder.
en wat voor muziek is dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar was ik ook al heel snel klaar mee.
Maar ik zeg, nieuw topic, nieuwe onderwerpen. Ik ga nog wat homomuziek aanzetten.
*bevestigdquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Het hoeft hier ook niet de Eo chat te worden, maar dat gebagger om het baggeren gewoon niet...
Willeke Albertiquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat voor muziek is dat dan?
quote:
Ik heb vandaag voor het eerst een kerstverhaal gehoord waar het woord Kut in voor kwamquote:Op donderdag 16 december 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
Eo chat
Ik wilde net gaan voorlezen uit de bijbel
neequote:Op donderdag 16 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst een kerstverhaal gehoord waar het woord Kut in voor kwam![]()
Het valt mee, de muziek van Wicked.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat voor muziek is dat dan?
Dat is geen homomuziek, dat is slechte muziek.quote:
waar gaat het heen met de samenlevingquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gisteren een kerstverhaal geschreven voor de kerstverhalenwedstrijd
Magquote:
Daar kreeg ik kippenvel vanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gisteren een kerstverhaal geschreven voor de kerstverhalenwedstrijd
leerprocesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag
Maar het was hetzelfde als de laatste keer. En het begon weer, waar we dus wat van zeiden
Van de musicalquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt mee, de muziek van Wicked.
tsja met wedstrijden om de keizers baard kan ik het me voorstellenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit met een half oog naar PSV te kijken en het kan me niks schelen wat ze doenBen ik dan nog wel supporter
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit met een half oog naar PSV te kijken en het kan me niks schelen wat ze doenBen ik dan nog wel supporter
Hoeveel staat het?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ja. Hij komt naar Nederland in 2011/12 ofzoquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Chowi het volgende:
Ik had laatst anders een heel diepzinnig gesprek op de EO-chat met een meneer die mij een warme worst aanbood. Zomaar! Voor niets!
Ik denk dat hij me wel aardig vond.
Jaquote:
Mag ik ook een verzoekplaatje doen?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik zeg, nieuw topic, nieuwe onderwerpen. Ik ga nog wat homomuziek aanzetten.
0-0, maar er staan veel vaste krachten niet op het veld. Zelfs ene Tamata staat of stond er in.quote:
geen afbeelding hèquote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik ook een verzoekplaatje doen?
Echtquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Hij komt naar Nederland in 2011/12 ofzo. Met Chantal Janzen (welke ik wel waardeer in bepaalde rollen, maar ik vind 'r zingen niet zo) en Jim Bakkum
.
Ja ik vind 'r komische talent echt heel tof. Maar ik denk dat ze het vocaal niet aankan. Glinda moet echt hoog kunnen zingen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind chantal GE-WEL-DIG.. maar ik zie d'r nog niet echt in wicked.. ben bang dat ze dat niet trekt, en VOLLEDIG weggeblazen gaat worden door de persoon die elphaba gaat doen
Ik heb vanmiddag Jim Bakkum aan de telefoon gehad. Of daar was ik van overtuigd.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Hij komt naar Nederland in 2011/12 ofzo. Met Chantal Janzen (welke ik wel waardeer in bepaalde rollen, maar ik vind 'r zingen niet zo) en Jim Bakkum
.
Meid.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Wickedquote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Die wil ik zien!!!
Ik was vorig jaar in Londen, alleen niet meer aan toegekomen om er naar toe te gaan.
Mijn nichtje is toen wel geweest en die was super enthousiast!
Ja ben ook moe en het gedoe hier in het topic is ook niet bevorderend voor mijn gemoedstoestand. Maar genoeg daarover.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar soms kan het wel eens vervelen
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Jim Bakkum aan de telefoon gehad. Of daar was ik van overtuigd.
En als het niet waar is, dan was het gewoon een meneer met een hele zware neusverkoudheid. Maar het klonk echt hetzelfde!
Hoi trouwens!
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ben ook moe en het gedoe hier in het topic is ook niet bevorderend voor mijn gemoedstoestand. Maar genoeg daarover.
Ja ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Wicked![]()
Ik heb het boek gelezen
Mayonaise met extra verzadigde vetten.quote:
Zwabbertquote:
Verbaast me niks op zo'n Eo chatquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mayonaise met extra verzadigde vetten.
Heb je ook Love shack liggen?quote:
Misschien rijmt het als je het uit laat spreken door een Fries.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hai Chowi. Nee, dat rijmt niet, helaas.
Die laatste alineaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zat al in mijn hoofd en hij paste precies bij het thema
Dat zou ik een onoverkomelijke belediging voor je username vinden.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien rijmt het als je het uit laat spreken door een Fries.
quote:
Zie je mij die ooit posten?quote:
Spotify kent allesquote:
En anglais?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook. De musical is wel heul ingekort in vergelijking
. Maar toch lijkt ie me prachtig.
Die swingt zo lekkerquote:
B52'squote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spotify kent alles. Dus ook honderd verschillende loveshacks en ik weet niet welke je bedoelt
.
Ik vertrouw op jouw uitkiesmomentquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spotify kent alles. Dus ook honderd verschillende loveshacks en ik weet niet welke je bedoelt
.
Is dat met maya gemaakt of met een CAD programma?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
mensen check mijn gameboy color![]()
[ afbeelding ]
Ja, en dat kan ze niet... en dan straks zeker weer de arrangementen aanpassen aan haar, nee, dankje feestelijk!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik vind 'r komische talent echt heel tof. Maar ik denk dat ze het vocaal niet aankan. Glinda moet echt hoog kunnen zingen.
You're goodquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
mensen check mijn gameboy color![]()
[ afbeelding ]
solidworksquote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is dat met maya gemaakt of met een CAD programma?
Ik heb het in het Engels gelezen jaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En anglais?![]()
Ik heb ook dat Sneeuwitje boek van hem...nog niet gelezen
Ja en die kledingquote:
Oh zoquote:
Kijk ze en slaap lekker C_Aquote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog even filmpje kijken
Weltrusten allemaal
trusteeeeeequote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Neen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Chowi het volgende:
Heb je meegedaan aan dat ene dictee trouwens, Erik?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Haha, die band he, dat nummer is zo lekkerquote:
quote:
En de speaker.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
details als aan/uit knopjes en ribbeltjes ontbreken nog
Ik ken er een paar mixjes van, dus ik dacht dat Erik die tegen was gekomen. En het nummer is echt lekker jaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Haha, die band he, dat nummer is zo lekker
Ik hou mijn mond maar ffquote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
details als aan/uit knopjes en ribbeltjes ontbreken nog
daar kunnen we wat aan doen natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
Wie *nu* in mijn fotoboek kijkt zal ontdekken dat na al die jaren, mijn aantal views nog steeds gelijk is aan mijn aantal posts.
Dat heb ik heus niet expres gedaan ofzo hoor..
Ik keek en toen zaten de views er 1 onder. Toen ververste ik en toen zaten ze er 1 overheenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
Wie *nu* in mijn fotoboek kijkt zal ontdekken dat na al die jaren, mijn aantal views nog steeds gelijk is aan mijn aantal posts.
Dat heb ik heus niet expres gedaan ofzo hoor..
Dan post ik gewoon wat meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar kunnen we wat aan doen natuurlijk
Ah, dus jij bent die anonieme fokker.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik keek en toen zaten de views er 1 onder. Toen ververste ik en toen zaten ze er 1 overheen.
hmmm F5-en werkt goed in een fobo, merk ik nu pasquote:Op donderdag 16 december 2010 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan post ik gewoon wat meer..
[..]
Ah, dus jij bent die anonieme fokker.
check, en het baterijklepje en de headphone jack, maar die ga ik morgen ofzo nog wel doenquote:
Oh die staat nog op anoniem sinds het maffiaspelquote:Op donderdag 16 december 2010 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan post ik gewoon wat meer..
[..]
Ah, dus jij bent die anonieme fokker.
Moest ff klikken om te zien welke dat was, maar die is mooi jaquote:
Heerlijk nummer vind ik datquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest ff klikken om te zien welke dat was, maar die is mooi ja
Dat is er ook eentje die je bijna bij elke stemming kunt luisterenquote:
Die met je hoedje?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh ik kijk weer eens in mijn eigen fobo en vind mijn hoofdfoto toch nog altijd zeer geslaagd.
Haha, maar hij was wel vet, slaap lekker zwabbertquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
bedzal morgen wat meer meedoen in de chat, ipv plaatje posten
Ja dat zachte is gewoon vet bij mij hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die met je hoedje?
Ik vind die met draaiende ogen nog zo tofEn je appelwangen.
Ik bedacht me een week of 2 geleden dat je eigenlijk een beetje dat zachte in je gezicht hebt, net als C_A, door de wangetjes
Maar die plaatjes heb je zelf gemaakt, dan kan het.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft echt van die killer eyesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die met je hoedje?
Ik vind die met draaiende ogen nog zo tofEn je appelwangen.
Ik bedacht me een week of 2 geleden dat je eigenlijk een beetje dat zachte in je gezicht hebt, net als C_A, door de wangetjes
Wasda? Een smoothie?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat zachte is gewoon vet bij mij hoor.
Nietes, je hebt een heel warm gezicht, je glimlach met je wangen samenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat zachte is gewoon vet bij mij hoor.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hij is zo cute irlquote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nietes, je hebt een heel warm gezicht, je glimlach met je wangen samen
Troebele appelsapquote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Trusten Zwabbert
[..]
Wasda? Een smoothie?
Erik is tofquote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is zo cute irl
Die ogen en die lach
Awquote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is zo cute irl
Die ogen en die lach
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwDan is hij precies zoals de foto's
(voor mij althans) ben jij ook nog een groot mystery hoe je er uit zietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwDan is hij precies zoals de foto's
quote:
Dat is altijd als je geen foto van iemand hebt hequote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(voor mij althans) ben jij ook nog een groot mystery hoe je er uit ziet
Welterusten Bosquote:
Slaap lekker Bosquote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is altijd als je geen foto van iemand hebt he
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Volgens mij heb ik alleen bij jou en Miauw geen idee
Ik lijk wel op m'n OP-poppetjequote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Volgens mij heb ik alleen bij jou en Miauw geen idee
klopt inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het enige wat ik van Miauw weet is een exotisch kleurtje.
Miauw staat al klaar met haar drankje om te proosten op de 1equote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jou zie ik misschien op de meet tenminste
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
grote ogen, volle lippen ?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lijk wel op m'n OP-poppetje
Miauwquote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Yeah babyquote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miauw staat al klaar met haar drankje om te proosten op de 1eMet bloem
Ja grote ogen en redelijke mond jaquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Miauw
vanaf nu is dit een Miauw fantopic
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja grote ogen en redelijke mond ja
Dan ben je toch bij de Eiffel?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
grote ogenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet gniffelen om die titel, ik ken er ook niks van, ff klikkenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je toch bij de Eiffel?
Eiffel in Duitsland, of de Eiffeltorenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
Echt zin in ook! Neem een giga fles Champagne mee en dan zwalken we weer naar huis
Wat een tof uitstapjequote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
Echt zin in ook! Neem een giga fles Champagne mee en dan zwalken we weer naar huis
Jaa gaaf he, die gozer is echt zoooo goed, en hij heeft een briljante stemquote:
Ja maar ben jij niet ook een beetje zo'n emo knuffelbeerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
en 10x per dag schiet ik ook vol.
Ik kan er niets aan doen, ik ben verslaafd aan dat nummer
Zijn aardig wat nummers waar ik als ik ze in de auto op heb staan de tranen van in de ogen krijgquote:
Jah that's me...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar ben jij niet ook een beetje zo'n emo knuffelbeer
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah that's me...
Vanavond bij het kerstoptreden van mijn stiefdochter heb ik het ook niet droog gehouden. Ze zat in een koor wat zooooo mooi vierstemmig zuiver de juiste liedjes zong...
Hier idemquote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
en ik kan er ook niets aan doen, het grijpt me aan en dan grijpt het me...
Ja, hij ookquote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Herman van Veen kan me eigenlijk altijd wel tot tranen roeren.
"Anne" wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Herman van Veen kan me eigenlijk altijd wel tot tranen roeren.
Welke?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
Er is maar 1 nummer waar ik het bij een paar noten echt niet meer droog houd...
vertel vertelquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
Waarom...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb dat met The Scientist van Coldplay
ik heb dat met de twee nummers die ik net posttequote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
Die is ook wel heel mooi ja...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb dat met The Scientist van Coldplay
Ik heb het nu heel erg met Glitter in the air van Pinkquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die muts naast me zat me echt heel debiel aan te kijken...
Die deed iemand bij X Factor!quote:
Goffer, ik heb een uitgesproken mening over Pink, maar dit is inderdaad erg mooiquote:
Zo mooi, en doorzingen terwijl ze al die kunstjes uithaaltquote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goffer, ik heb een uitgesproken mening over Pink, maar dit is inderdaad erg mooi
quote:
nee hoorquote:
Wendequote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik weet dat het voor sommige vloeken in de kerk is, maar ik houd gewoon ook heel erg van Wende:
Wende is briljant, maar sowieso Laat Mequote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik weet dat het voor sommige vloeken in de kerk is, maar ik houd gewoon ook heel erg van Wende:
Jaaaaaa, maar deze versie laat ik ook altijd een traan, de breekbaarheid van Ramses en toch zijn onverzettelijkheidquote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zit geen slash in die een gitaar laat klaarkomen tijdens een van zijn epische solo's.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Zelfde maand ander nummer
Ik win
Nee dat is waarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar zit geen slash in die een gitaar laat klaarkomen tijdens een van zijn epische solo's.
Kijk de clip.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is waar
November Rain vind ik ook een geweldig nummer hoor, maar niet qua emotie
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
zouden jullie misschien willen stoppen met die liedjes?
Ik word er moe van!
die van Ramses is een uitzondering, maar het is zelden een clip die me raakt, het is echt de muziekquote:
Dan moet je gaan slapen, truste.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word er moe van!
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word er moe van!
Ik lig onder je bed!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen, truste.
ik word ook moe van GTST, maar ik heb toch ff terug gekekenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word er moe van!
Nasty boy youquote:
Sorry Symph, ik wist niet dat je boos werd..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik word ook moe van GTST, maar ik heb toch ff terug gekeken
ik zeg het met een knipoog hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry Symph, ik wist niet dat je boos werd..
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat kennen mij die lurkers verrekken, net of zij rekening houden
quote:
Merk?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook een lurker ( aan mijn biertje dan weliswaar)
Ik maakte ook maar een grapje hoor..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zeg het met een knipoog hoor
Maar muziek blijft toch de mooiste manier om emotie uit te drukken.
En het is geen wedstrijd, het is voor iedereen persoonlijk, maar ik vind het wel tof om te zien welke muziek emoties oproept bij iedereen....
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Muziek staat bij mij ongeveer gelijk aan emotie. Het is een perfecte emotiedrager.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook een lurker ( aan mijn biertje dan weliswaar)
bij mij ookquote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Muziek staat bij mij ongeveer gelijk aan emotie. Het is een perfecte emotiedrager.
ookquote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
ik koppel muziek ook sterk aan herinneringen
als die herinnering droevig is dan is het
Doe eens niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje hoor..
Je weet toch zelluffff nooohhhhh!!! IK hou van muziek, ik adem muziek, ik leef muziek, ik orgasmimier muziek
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet toch zelluffff nooohhhhh!!! IK hou van muziek, ik adem muziek, ik leef muziek, ik orgasmimier muziek
What else is newquote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik orgasmimier
Whehehehequote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weekendquote:
misschien is het hoe-voel-je-je-nu topic iets voor je!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik ben een beetje emo vandaag, sorry
Ik houd niet van bier maar die lust ik welquote:
ik wilde gisterenavond posten: ik ga morgen geen VoH kijken.quote:
Knuffel van mamaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, slimme zet, Erik, om nu oude schrijfsels terug te lezen. De depressie kan áltijd nog dieper.
Aahwquote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, slimme zet, Erik, om nu oude schrijfsels terug te lezen. De depressie kan áltijd nog dieper.
Ja... triest, een kind verliezen is een van de ergste dingen die je kan overkomen..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor z'n zoontje die vanaf een flat uit het raam was gevallen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wilde gisterenavond posten: ik ga morgen geen VoH kijken.
En dan drie mensen: waaro niet?
En dan ik: OMDAT HET PAS VRIJDAG KOMT
heb ik vanmiddag ook gedaan, ik vond een kopie van mijn schrijfsels in mijn werk kastje...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
ook zo'n janknummerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor z'n zoontje die vanaf een flat uit het raam was gevallen.
Sterker maakt het me niet hoorquote:
Maar je gaat er niet dood aanquote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterker maakt het me niet hoor.
WTFquote:
Dat is mr toast. Hij maakt wel vreemdere shit.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF
Ik heb 1:49 naar een lopende spons met een vreemd melodietje eronder gekeken
Nee nog nietsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Patjon.. is de muts al gearriveerd?
En Devil?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoef nooit bij liedjes te wenen, maar kan goede muziek wel waarderen.
Freekquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word hier altijd zo vrolijk van. Dit weerhoud mij ervan deprisief te worden.
Nou, eerder Reneequote:
Devil weent gaarne, al moet ik een traantje wegpinken bij dn dezequote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 23:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb mijn favo nummer gepost dus ik hou op.
ik ben fan van Freekquote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, eerder Renee
En het meisje die vooraan staat, is die sloerie die ben heeft getongd laatst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |