Limburgquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het liefst tief ik 'm ook op uit Nederland, omdat het kan. Maar eerst maar eens kijken waarheen.
Ik vond het echt GEWELDIG, een nieuwe start waar je 'anoniem' bentquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het liefst tief ik 'm ook op uit Nederland, omdat het kan. Maar eerst maar eens kijken waarheen.
Ik zou janken bij een vreemdelingquote:
Nah, die kan ik nog wat verstaanquote:
Nee hoor. Ik negeer ze gewoon.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je zit er wel mee opgescheept.
Belgisch Limburgquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, die kan ik nog wat verstaan
Dat ben ik hier ook al, dus wat dat betreft boeit het niet. Maar ik vind de sfeer hier zo kil, zo afstandelijk. Mijn probleem, maar zo zie ik het.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het echt GEWELDIG, een nieuwe start waar je 'anoniem' bent
Ow ja. Begrafenissen. Dan zitten ineens weer al die familieleden die je in geen eeuwen gezien hebt heel schijnheilig te doen alsof ze de overledene waar ze al jaren niks van moesten weten zo vreselijk missenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de familie van mijn vaders en moeders kant heb ik mee gebroken, behalve 1 zus van mijn vader. De rest heb ik tijdens de begrafenis van mijn oma onder handen genomen. heb het verhaal hier al wel eens gepost
Mag ik vragen in welke regio jij woontquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik hier ook al, dus wat dat betreft boeit het niet. Maar ik vind de sfeer hier zo kil, zo afstandelijk. Mijn probleem, maar zo zie ik het.
De matige grap op de markt werkt overal!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, is het niet sowieso wel handig als je de mensen in je nieuwe land kunt verstaan?
Daar heb ik nooit last van gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, is het niet sowieso wel handig als je de mensen in je nieuwe land kunt verstaan?
Dat mag.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke regio jij woont
Daar is niks mis meequote:
Droge zak hooi.quote:
En natuurlijk geen idee hebben wat dat kost, zo'n tafelquote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow ja. Begrafenissen. Dan zitten ineens weer al die familieleden die je in geen eeuwen gezien hebt heel schijnheilig te doen alsof ze de overledene waar ze al jaren niks van moesten weten zo vreselijk missen..
Om zich daarna vol te vreten aan de koffietafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |