Heb je daar een app voor?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:02 schreef KingOfMars het volgende:
Jahoor! Ik had 'm! De uitgebreide tandsteenbehandeling!
Waar twitter wel niet goed voor is .quote:
Na ja zeg! Wat een kutwijvuh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Beetje weinig jesterfoto's alleen.
Hier hoor je een beetje weinig he op het forum!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dát hoor je mij niet zeggen T!
Ik ben dr weer J.!quote:
Gelukkig T , staan de tepeltjes nog een beetje fier overeind ?quote:
Ik vind het zonde dus. En snap het ook niet zo, zo opeens. Heb nooit GL gestemd (geloof ik...) maar vond 't een goeie.quote:
Als ik niet met gebogen rug zit dan wel J.!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig T , staan de tepeltjes nog een beetje fier overeind ?
Goede Politica ja , lekker fanatiek , jammer dat ze extreem links wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dus. En snap het ook niet zo, zo opeens. Heb nooit GL gestemd (geloof ik...) maar vond 't een goeie.
Zijn het al een beetje van die radio buttons ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik niet met gebogen rug zit dan wel J.!
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Zijn het al een beetje van die radio buttons ?
Whehehehequote:
En ze krijgen een andere kleur J.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Goede Politica ja , lekker fanatiek , jammer dat ze extreem links was
Onder de rook van Rotterdam, allemaal allochtoniërs in de wijk, dus ik sta elke nacht weer klaar met m'n honkbalknuppel met die roestige spijker erin, maar er gebeurt niets.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt niet?Hahaha! Dat geloof ik niet!
Zelfs in den oever breken ze tegenwoordig in A. en dan leggen ze spullen in je huisquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt niet?Hahaha! Dat geloof ik niet!
De a7 is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De radio zegt dat alle snelwegen vol staan, dat is ook gelogen, net nog de A20 op en neer gebulderd.
Ik moet er dan misschien nog wel bij zeggen dat het van Spaanse Polder richting HvH was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, ik ga zo dan ook maar de A20 over bulderen.
Ik ging van Overschie richting Gouda. Niks aan het handje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet er dan misschien nog wel bij zeggen dat het van Spaanse Polder richting HvH was.
Of the voice of harry snotter , #failquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef KingOfMars het volgende:
Goedenavond vanaf d'n iPad.
Wat kijken we vanavond?
VI. Natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef KingOfMars het volgende:
Goedenavond vanaf d'n iPad.
Wat kijken we vanavond?
Maakt ook niet veel uit uiteindelijk maar ik wilde m in combinatie met een 3G abbo dus kun je m net zo goed bij een GSM boer bestellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef NJ het volgende:
[..]
VI. Natuurlijk.
Waarom heb je de iPad eigenlijk online besteld? Ik liep vandaag de Mediamarkt in en daar stond een hele stapel.
Precies dat dus!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef Joene het volgende:
En bezorgen is the bom J. Das echt iets voor luie iter's zoals wij.
Duh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef NJ het volgende:
Ik had er vandaag bij de Mediamarkt dus eentje in m'n handen en IK WIL UM!
Ik ook laatst. Stond podverdrie Angry Birds ook nog aan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef NJ het volgende:
Ik had er vandaag bij de Mediamarkt dus eentje in m'n handen en IK WIL UM!
Beetje boodschappen doen en ik wil nog ff een iPad hoesje scoren. Verder vooral zoveel mogelijk niks doen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Joene het volgende:
Wat gaan we het weekend doen trouwens ?
Nog ff een Wyppy doen ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beetje boodschappen doen en ik wil nog ff een iPad hoesje scoren. Verder vooral zoveel mogelijk niks doen!
ik ook niet ? zal ik dr ff bellen ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik sta er niet negatief tegenover. Op zich dan?
Je kunt het proberen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet ? zal ik dr ff bellen ?
Co The Mathstick Stompey ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
We kijken darts vanavond. Mooie wedstrijden en we beginnen met wereld kampioen Co.
Misschien neemt ze op ?quote:
Maar dan heb je kans dat ik sociaal moet doen ?quote:
Waar hangt je schommel nu ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Tally het volgende:
Jeetje. Al zijn computerzooi is nu ook verhuisd naar zolder en aangesloten.
Hij kan gaan werken vanaf zolder![]()
Gordijnen dicht , kleedje ervoor, wyppy doen ?quote:
We hebben geen kleed?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Gordijnen dicht , kleedje ervoor, wyppy doen ?
Dan scheur je je dekbed van boven naar beneden ?quote:
Die komt straks voor het raam te hangen als het dakkapel er isquote:
Men dan komen er putten in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon voor volk en vaderland op het koude laminaat van ketsestijn.
Leipe shit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Die komt straks voor het raam te hangen als het dakkapel er is
Ik wil ook wel HP kijken alleen heb ik geen rust in mijn donder.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef Joene het volgende:
Zo ik lig heur ! vrouwlief wil dat gvd'se harry snotter zien , ik niet dusLekker boven op bed met de laptop ik hou dr van !
IK had er geen zin an , andere optie was lord of the cockrings ook geen zin an. Dus nu maar boven TVOH kijken omdat het toch al een poosje op tv is en ik ondertussen iedereen ken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook wel HP kijken alleen heb ik geen rust in mijn donder.
Niet dat ik overigs iets kan doenWant ik heb pijn in mijn rug van he trap lopen en het sjouwen
Ik denk je zit Yppy's firmware ff te upgraden men.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ik kijk dus LotR want daar hou ik van!
Alles op z'n tijd J?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk je zit Yppy's firmware ff te upgraden men.
Maar als je zulks een spannende dingen doet moet je goed wakker zijn ?quote:
Dat gaat m dus sowieso niet meer worden danquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar als je zulks een spannende dingen doet moet je goed wakker zijn ?
Je kan altijd nog een hard reset geven J.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat gaat m dus sowieso niet meer worden dan.
Anders ff flushen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een hard reset geven J.
of je plugt ff een custom rom via de andere kant ?quote:
ik ga morgen wel weer gezellig doen ofzo J.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Glaasje rood en wat te knabbelen, ik ben er klaar mee!
Gewoon zuipen J.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga morgen wel weer gezellig doen ofzo J.
Morgen als ik bij Tromp ben geweest ms J. Gewoon met zo een lekker kaasplankje , als ikdat nog kan betalen na die proefritjes en ik dus geen auto heb gekocht zie je.quote:
Tromp mn favo kaaswinkelquote:
ik ook en nu heb ik dus gvd zin an morgen naar Tromp gaan 30 soorten kaas te kopen en brokken te snijden en zo een enorme plank kaas op tafel te zetten met een paar soorten mosterd J.quote:
De enige kaas die ik hier in de slaapkamer heb is kopkaas J. En dat is voor mn vrouwquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb gelijk ff de gorgonzola erbij gepakt dus.
Je kijkt toch een kutfilm.quote:
Hups, had ik al in het iPad topic gepost. Heb Simcity, Red Alert, Tetris en Need for Speed allemaal voor 79 ct gekocht nu!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
ea heeft trouwens veel games afgeprijsd in de appstore. Voor de iDevices.
Volgens mij verkopen die als een trein. Sowieso zijn het hele behoorlijke games die echt niet onderdoen voor PSP en DS, maar dan voor max 4 euries. En nu voor 80 cent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef Joene het volgende:
Omdat ze anders die zooi niet verkopen niet ?
Wel simcity deluxe gekocht he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hups, had ik al in het iPad topic gepost. Heb Simcity, Red Alert, Tetris en Need for Speed allemaal voor 79 ct gekocht nu!
Uhuh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel simcity deluxe gekocht he?
Een iPad!!!quote:
Dat heb ik vorig jaar gehad.quote:
Een iPad dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Een iPad!!!
Nee das gekkigheid. Gewoon.. Iets voor mezelf. Een goed boek. Een mooie trui of blouse. Een spelletje voor de Wii. Gewoon iets waar iemand over nagedacht heeft. Voor mij!
Een Dildoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Een iPad!!!
Nee das gekkigheid. Gewoon.. Iets voor mezelf. Een goed boek. Een mooie trui of blouse. Een spelletje voor de Wii. Gewoon iets waar iemand over nagedacht heeft. Voor mij!
Ik weet 't. Ik heb zelfs voor mijn verjaardag dit jaar nog een nieuwe lens gehad!quote:
quote:
ik wil het niet weten t.quote:
Bij ons was het nog vroeger J.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:22 schreef Joene het volgende:
Dus jullie liggen allemaal sochtends om half 9 te konijnen ?
Ja zoiets?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:22 schreef Joene het volgende:
Dus jullie liggen allemaal sochtends om half 9 te konijnen ?
Ik heb nog niet gekeken wat er komt.quote:
Hej issie er al! Tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
Nog bedankt voor je kaartje T en waarom ben je weer blauw?!
Begin je nu weer over mijn dikke buikquote:
Die zijn lekker hequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, over je dikke jesters/
Hook. ofzo.quote:
quote:
Whehehehe succes!quote:Op zondag 19 december 2010 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Moet ik vandaag naar Voorthuizen, dat is al een uitdaging, laat vrouwlief vannacht de auto bij het restaurant(werk) staan omdat ze niet door 5 centimeter sneeuw durft.
Whehehehhequote:Op zondag 19 december 2010 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Moet ik vandaag naar Voorthuizen, dat is al een uitdaging, laat vrouwlief vannacht de auto bij het restaurant(werk) staan omdat ze niet door 5 centimeter sneeuw durft.
Al achter de rug J.quote:
Vrijdag bijvoorkeur.quote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou voorthuizen vergeet ik maar. Er is best te rijden, maar de rest van Nederland gaat natuurlijk 35 rijden op de snelweg en ik zou graag voor middernacht terug zijn.
*zucht* dan maar kijken of ik komende week ff ergens een snipperdag kan plannen.
ben je langlaufend gegaan?quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef NJ het volgende:
Even naar het Kralingse Bos om foto's te maken was leuk. Een avontuur, maar leuk.
Nope. Het was een kunst om 's Gravenland uit te komen en om m'n auto bij die molens een beetje normaal te parkeren (en weer terug), maar de rest van de wegen waren redelijk begaanbaar.quote:
Net als de rest van Nederland , boer zoekt vrouw ?quote:
Ehm nee?quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als de rest van Nederland , boer zoekt vrouw ?
Nog 2 dagen werken J.quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Joene het volgende:
En daarna de binnenkant van mn ogen denk ik , topdrukte week bij de groenteboer dus werkdagen van 12 uur tot en met donderdag
Nog tot donderdag J , dan vrijdag/zat /zondag vrij.quote:
Ik kijk gewoon met de massa mee J.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ehm nee?
Ik wou Shrek 4 maar eens opzetten.
Lekker Jquote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet morgen en dinsdag nog en dan anderhalve week vrij..
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen , ik heb het geclaimed en ik zie wel misschien lever ik het tegen die tijd wel weer in , maar als je niks vast legt bij ons ben je gewoon standaard te laat dus vandaarquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Half februari ben ik ook weer ergens vrij, met de family naar Center Porcs.
Ik zeg altijd Hoer zoekt vrouwquote:Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef Tally het volgende:
Ik moet deze week nog werken en dan een week vrij. Als het dit weer is werk ik morgen lekker thuis.
Ik vind het best, ga voor die paar uurtjes om me heen kijken niet heen en weer rijden
En dan heb ik ergens eind februari een paar weken vrij.
En boer zoekt hoer kijken wij hier.
Da ken ookquote:
Ik ben niet zo in de kerstemming.. Kweenie.. Maar ik zal blij zijn als al die dagen voorbij zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga a christmas carol maar kijken denk ik. Lekker in de stemming.
Welke stemming Swets , ik krijg er geen zin van dus.quote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga a christmas carol maar kijken denk ik. Lekker in de stemming.
Wheheheheh Arme J.quote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Kut, had ik weer, een slechte download van Shrek 4 waar m'n mediaplayert zich in verslikt. Gebeurt eens in de 100 downloads ofzo. Ff andere versie downen...
Heb nog 10 minuten van Epic Movie gezien maar die was echt te slecht voor woorden.
Ben je mooi klaar mee J , nou ik ga mezelf even opfrissen voor ik erop duik! ik bedoel in eh.. najah ik ga op bed tv kijken dus.quote:
Da's een flinke idd.quote:Op zondag 19 december 2010 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, hier de hele avond aan het stoeien met een 37.5GB .iso. Geen film gezien dus, want dit kreeg ik niet door z'n draadloze strotje gepropt.
Ik heb de hele dag simcity deluxe zitten spelen op m'n ipod. Gewoon ouderwets leuk simcity.quote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een onwijs toffe games zijn er op de iPad zeg. Net lekker Red Alert en Need For Speed zitten spelen, prima te doen zo op de bank. Dat sturen via bewegen is op een iPad nog wat maffer dan op je telefoon maar ach..
Nu even kijken of ik een gedownload 720p filmpje afgespeeld krijg via VLC ofzo.
Ja die heb ik ook gedownload maar ik heb al die 79ct EA games gekocht dus nu weet ik niet wat ik moet spelenquote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag simcity deluxe zitten spelen op m'n ipod. Gewoon ouderwets leuk simcity.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedownload maar ik heb al die 79ct EA games gekocht dus nu weet ik niet wat ik moet spelen. Al was Tetris ook onverwachts leuk!
Echt?! Doe je toch niet.quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb al die 79ct games gekocht en weet nu niet wat ik moet spelen.
Heb je wel ook Littlest Pet Shop voor je dochter gekocht?quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedownload maar ik heb al die 79ct EA games gekocht dus nu weet ik niet wat ik moet spelen. Al was Tetris ook onverwachts leuk!
Nee, wel Drawing Pad waar ze echt he-le-maal wild van is. Gewoon een tekenprogramma maar dan met stiften, potloden, stempels, stickers, etc. Ze is er echt al superhandig meequote:Op zondag 19 december 2010 22:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb je wel ook Littlest Pet Shop voor je dochter gekocht?
De 3-jarige van hiernaast kan er prima mee overweg.quote:Op zondag 19 december 2010 22:56 schreef KingOfMars het volgende:
M'n iPhone durf ik d'r niet zo goed te geven, dat is echt zo'n priegelding. Alhoewel ze er vast erg handig mee zal zijn.
Hoezo men ?quote:
Netjes ga je gewoon een uurtje eerder weg om te compenseren.quote:Op maandag 20 december 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Treinen maar 1x per uur, maar wel de helft zo lang dus veevervoer is er niks bij. Op de bestemming aangekomen was er niet te fietsen dus maar gelopen naar kantoor, dus een uur of 2 over gedaan al met al..
Uiteraard.quote:Op maandag 20 december 2010 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Netjes ga je gewoon een uurtje eerder weg om te compenseren.
Wat een eikel !quote:Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
En WTF?!
http://tweakers.net/nieuw(...)daard-blokkeren.html
Dat komt dan ook hier heenquote:Op maandag 20 december 2010 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kan het jullie bommen of je al dan niet pr0n kan kijken in de UK?
Misschien, gezien hoe de VVD, het CDA en de PVV nu al opereren zou het me niks verbazen. Maar dat is nou eenmaal wat het volk wil blijkbaar, T. Meer controle en repressie door de overheid.quote:
Ja want de VVD staat echt voor meer controle door de overheidquote:Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien, gezien hoe de VVD, het CDA en de PVV nu al opereren zou het me niks verbazen. Maar dat is nou eenmaal wat het volk wil blijkbaar, T. Meer controle en repressie door de overheid.
De huidige VVD wel ja, met types als Fredje Teeven.quote:Op maandag 20 december 2010 10:47 schreef Joene het volgende:
Ja want de VVD staat echt voor meer controle door de overheid
Die is ook niet alleen plus druist het in tegen het principe van de partij om meer ipv minder regels te maken dus het lijk me dat je een klein beetje overdrijft.quote:Op maandag 20 december 2010 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De huidige VVD wel ja, met types als Fredje Teeven.
ik vind het een prima dag op het feit na dat het gewoon een enorm lange dag is.quote:
Hier is inprincipe geen fuck te doen , iedereen te druk met produceren ,het is een beetje de boel draaiend houden. Wat kerststress voor etiketjes die niet snel genoeg dan wel verkeerde info bevatten dat soort ellende.quote:Op maandag 20 december 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Meh, teveel pre-vakantie gedoe. Allemaal mensen die nog ff snel hun straatje schoon willen hebben.
als ik dat doe in deze periode krijg ik ontslag ook denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
Vanaf morgenmiddag gaat m'n telefoon echt behoorlijk uit kan ik je zeggen.
Eerst flink buren zoeken A! nodig me maar ff uit , en als je veel buren en cash hebt ken je uitbreiden men !quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Armageddon het volgende:
Hé J! Hoe maak ik meer velden om dingen op te zaaien in dat kut farmville?
Heb je al bij je ouders gevreten of hun op visite gehad danquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat kutkerts al voorbij of wat.
Ohnee.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je al bij je ouders gevreten of hun op visite gehad dan
Dan is het nog niet vorbij dus.quote:
Hier hebben ze Serious Request opstaan niet veel beter J.quote:Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef KingOfMars het volgende:
D'r heeft hier één of andere koekwaus Sky Radio opgezet..
. Godverdomme lekker godverdomme!
.
Wat een kansloze kutperiode is dat kerts toch ook he.quote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Hier hebben ze Serious Request opstaan niet veel beter J.
Ik heb voor namelijk gewoon een hekel aan serious request en verplichte familie gedoe met en rondom kerst.quote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat een kansloze kutperiode is dat kerts toch ook he.
Dat zeg ik op naar 2 januari J.quote:Op maandag 20 december 2010 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb voor namelijk gewoon een hekel aan serious request en verplichte familie gedoe met en rondom kerst.
Zullen we gewoon zeggen op naar MEI dan is het ook gelijk mooi weer enzoquote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zeg ik op naar 2 januari J.
Kan de Webert weer naar buiten! Ik heb er zin an J!quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Zullen we gewoon zeggen op naar MEI dan is het ook gelijk mooi weer enzo
Ik vind het een goed plan!quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Zullen we gewoon zeggen op naar MEI dan is het ook gelijk mooi weer enzo
Ja gaan we de tuin verbouwen leuk menquote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kan de Webert weer naar buiten! Ik heb er zin an J!
Moet je laten doen men.quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja gaan we de tuin verbouwen leuk menMaar goed als het klaar is heb je eer van je werk dus ! 2 meter hoge schutting zetten zodat ik niet naar de hangtieten van buuf hoef te kijken als ik rechtop staat in mn eigen tuin.
Daar heb ik geen euro's meer voor J als ik die megane ga kopen dus.quote:
Goftedomme je gaat toch niet staan klussen in je eigen tuin men!quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb ik geen euro's meer voor J als ik die megane ga kopen dus.
Dat jouw vrouw nou zo gek is...quote:
Ik denk het wel J ik heb het toch gekocht !quote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goftedomme je gaat toch niet staan klussen in je eigen tuin men!.
Jup en ben ik van dat gedoe dat zwangerschap heet af!quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon zoeen kleine baby!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |