Die komt straks voor het raam te hangen als het dakkapel er isquote:
Men dan komen er putten in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon voor volk en vaderland op het koude laminaat van ketsestijn.
Leipe shit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Die komt straks voor het raam te hangen als het dakkapel er is
Ik wil ook wel HP kijken alleen heb ik geen rust in mijn donder.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef Joene het volgende:
Zo ik lig heur ! vrouwlief wil dat gvd'se harry snotter zien , ik niet dusLekker boven op bed met de laptop ik hou dr van !
IK had er geen zin an , andere optie was lord of the cockrings ook geen zin an. Dus nu maar boven TVOH kijken omdat het toch al een poosje op tv is en ik ondertussen iedereen ken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook wel HP kijken alleen heb ik geen rust in mijn donder.
Niet dat ik overigs iets kan doenWant ik heb pijn in mijn rug van he trap lopen en het sjouwen
Ik denk je zit Yppy's firmware ff te upgraden men.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ik kijk dus LotR want daar hou ik van!
Alles op z'n tijd J?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk je zit Yppy's firmware ff te upgraden men.
Maar als je zulks een spannende dingen doet moet je goed wakker zijn ?quote:
Dat gaat m dus sowieso niet meer worden danquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar als je zulks een spannende dingen doet moet je goed wakker zijn ?
Je kan altijd nog een hard reset geven J.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat gaat m dus sowieso niet meer worden dan.
Anders ff flushen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een hard reset geven J.
of je plugt ff een custom rom via de andere kant ?quote:
ik ga morgen wel weer gezellig doen ofzo J.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Glaasje rood en wat te knabbelen, ik ben er klaar mee!
Gewoon zuipen J.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga morgen wel weer gezellig doen ofzo J.
Morgen als ik bij Tromp ben geweest ms J. Gewoon met zo een lekker kaasplankje , als ikdat nog kan betalen na die proefritjes en ik dus geen auto heb gekocht zie je.quote:
Tromp mn favo kaaswinkelquote:
ik ook en nu heb ik dus gvd zin an morgen naar Tromp gaan 30 soorten kaas te kopen en brokken te snijden en zo een enorme plank kaas op tafel te zetten met een paar soorten mosterd J.quote:
De enige kaas die ik hier in de slaapkamer heb is kopkaas J. En dat is voor mn vrouwquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb gelijk ff de gorgonzola erbij gepakt dus.
Je kijkt toch een kutfilm.quote:
Hups, had ik al in het iPad topic gepost. Heb Simcity, Red Alert, Tetris en Need for Speed allemaal voor 79 ct gekocht nu!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
ea heeft trouwens veel games afgeprijsd in de appstore. Voor de iDevices.
Volgens mij verkopen die als een trein. Sowieso zijn het hele behoorlijke games die echt niet onderdoen voor PSP en DS, maar dan voor max 4 euries. En nu voor 80 cent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef Joene het volgende:
Omdat ze anders die zooi niet verkopen niet ?
Wel simcity deluxe gekocht he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hups, had ik al in het iPad topic gepost. Heb Simcity, Red Alert, Tetris en Need for Speed allemaal voor 79 ct gekocht nu!
Uhuh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel simcity deluxe gekocht he?
Een iPad!!!quote:
Dat heb ik vorig jaar gehad.quote:
Een iPad dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Een iPad!!!
Nee das gekkigheid. Gewoon.. Iets voor mezelf. Een goed boek. Een mooie trui of blouse. Een spelletje voor de Wii. Gewoon iets waar iemand over nagedacht heeft. Voor mij!
Een Dildoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Een iPad!!!
Nee das gekkigheid. Gewoon.. Iets voor mezelf. Een goed boek. Een mooie trui of blouse. Een spelletje voor de Wii. Gewoon iets waar iemand over nagedacht heeft. Voor mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |