Heb je daar een app voor?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:02 schreef KingOfMars het volgende:
Jahoor! Ik had 'm! De uitgebreide tandsteenbehandeling!
Waar twitter wel niet goed voor is .quote:
Na ja zeg! Wat een kutwijvuh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Beetje weinig jesterfoto's alleen.
Hier hoor je een beetje weinig he op het forum!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dát hoor je mij niet zeggen T!
Ik ben dr weer J.!quote:
Gelukkig T , staan de tepeltjes nog een beetje fier overeind ?quote:
Ik vind het zonde dus. En snap het ook niet zo, zo opeens. Heb nooit GL gestemd (geloof ik...) maar vond 't een goeie.quote:
Als ik niet met gebogen rug zit dan wel J.!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig T , staan de tepeltjes nog een beetje fier overeind ?
Goede Politica ja , lekker fanatiek , jammer dat ze extreem links wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dus. En snap het ook niet zo, zo opeens. Heb nooit GL gestemd (geloof ik...) maar vond 't een goeie.
Zijn het al een beetje van die radio buttons ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik niet met gebogen rug zit dan wel J.!
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Zijn het al een beetje van die radio buttons ?
Whehehehequote:
En ze krijgen een andere kleur J.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Goede Politica ja , lekker fanatiek , jammer dat ze extreem links was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |