kijk die gasten hier stoer praten dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De halve school uitwonen en maandag op school verschijnen alsof er niks gebeurd was
mbo of blo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef Maikuuul het volgende:
De opleiding die ik nu volg vind ik ideaal.
Gemiddeld 11 uur les / college per week. Momenteel heb ik het middagrooster, over 5 weekjes morgenrooster
Dat houdt in:
maandag 13:30 tot 15:00 project
dinsdag 8 uur stage
woensdag 8 uur stage
donderdag 10:00 tot 15:00 project/training
vrijdag 13:00 tot 15:00 collegesdaarna nog 16 uurtjes callcenteren in de avond en weekend en lekker wat stufi erbij
Heerlijk, doordeweeks stappen veel vrijheid en geen geldzorgen.
Heerlijk
Waarom vertel ik jullie nerdjes dit eigenlijk ? :/
Gewoon om jullie te plagen
Maandag: 7.00 tot 12.00 schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef Maikuuul het volgende:
De opleiding die ik nu volg vind ik ideaal.
Gemiddeld 11 uur les / college per week. Momenteel heb ik het middagrooster, over 5 weekjes morgenrooster
Dat houdt in:
maandag 13:30 tot 15:00 project
dinsdag 8 uur stage
woensdag 8 uur stage
donderdag 10:00 tot 15:00 project/training
vrijdag 13:00 tot 15:00 collegesdaarna nog 16 uurtjes callcenteren in de avond en weekend en lekker wat stufi erbij
Heerlijk, doordeweeks stappen veel vrijheid en geen geldzorgen.
Heerlijk
Waarom vertel ik jullie nerdjes dit eigenlijk ? :/
Gewoon om jullie te plagen
Maandag: 11.00 - 16.00quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Maandag: 7.00 tot 12.00 school
Dinsdag : 7.00 tot 13.00 school
Woensdag: 11.00 tot 14.00 school
Donderdag 7.00 to 11.00 school
Vrijdag = Vrij
Ik verdien een leuk bedrag online. 1x per week site updaten.
Rest van de dag lekker niks doen
Ja, maar jij bent geen 15...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Maandag: 11.00 - 16.00
Dinsdag: 9.00 - 13.00
Woensdag: 9.00 - 11.00
Donderdag: 9.00 - 17.00
Vrijdag: vrij!
HBO people and business management.quote:
quote:
jij bent 15?quote:
Wat?! wat voor school zit jij?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
HBO people and business management.
Cemu ... over 2 weken ben ik klaar met stage.
Dat houd in dat ik dinsdag en woensdag vrij ga hebbenik ben dus veul stoerder dan jou, ookal update je de site maar 1x per week.
Ik verheug me nu al op het feit dat ik op dinsdag en woensdag in de zomer met mijn blote pens in het park kan gaan liggen met wat flesjes Palm en Jupiler.
Hmmmwat een vooruitzicht
vet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
HBO people and business management.
Cemu ... over 2 weken ben ik klaar met stage.
Dat houd in dat ik dinsdag en woensdag vrij ga hebbenik ben dus veul stoerder dan jou, ookal update je de site maar 1x per week.
Ik verheug me nu al op het feit dat ik op dinsdag en woensdag in de zomer met mijn blote pens in het park kan gaan liggen met wat flesjes Palm en Jupiler.
Hmmmwat een vooruitzicht
Gewoon een normalequote:
waarom in 5 jaar dan en waarom zo'n KORT rooster?quote:
Zie edit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef Adreamer het volgende:
[..]
waarom in 5 jaar dan en waarom zo'n KORT rooster?
quote:
dus je bent fucking slim? welk profiel?quote:
Wij hadden een meisje die kreeg op een gegeven moment zo'n rack dat als ze bij je aan tafel kwam zitten, ze d'r tieten op tafel legde om te laten rusten. Dan viel het altijd even stil.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef bijdehand het volgende:
Meisjes die net hun tietjes krijgen. En dan als jongetje daar altijd naar kijken (L) jwts
Op zich is dat best sneu hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wij hadden een meisje die kreeg op een gegeven moment zo'n rack dat als ze bij je aan tafel kwam zitten, ze d'r tieten op tafel legde om te laten rusten. Dan viel het altijd even stil.
Klacht: Middelbareschoolchickies die niet te vinden zijn op hyves/facebook.
Ja, en als wij mannen nog ouder worden worden we van die lieve opa's. En vrouwen worden van die verzuurde oma'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef speknek het volgende:
Sowieso is dat verbazend, de lekkere wijven op de middelbare school worden bijna allemaal lelijk rond hun dertigste, de muurbloempjes bloeien op en wij mannen kunnen nog zeker twintig jaar knap zijn.
ik word later een hele lieve oma.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en als wij mannen nog ouder worden worden we van die lieve opa's. En vrouwen worden van die verzuurde oma's
Ik een verschrikkelijke opa. Trouwen?quote:
neeee, de opa moet ook lief zijn, intelligent en een maatje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik een verschrikkelijke opa. Trouwen?
ubertereckt, nu lijkt een maand op een weekquote:Basisschool, waarbij de middag voor je gevoel qua duur verschillende dagen duurden
Middelbare school, waarbij sommige dagen 1 dag leek en je sommige dagen niet meer wist en weet te herinneren.
Buitenschoolse activiteiten op de universiteit.quote:Wat ik kreeg op havo was kinderspel vergeleke met de Uni nu hier heb k tenminste een leven, Ik kan doen wat ik wil vryheid for the win! Buitenschoolse activiteiten, sport, laat opblijven, naar de film, eten, en 3 uur 's nachts thuiskomen zonder dat ma me uitfoetert
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef Skillstorm het volgende:
Middelbare school was wel leuk. Dat jij nou met mensen in de klas kwam die constant huiswerk maakten is dikke pech
Kut, mijn mening is niet uniekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef speknek het volgende:
Het mooiste is natuurlijk de middelbare schooltijd terwijl je net zo'n baas bent als nu. Maar je was toen een onzekere puber die voortdurend dichtklapte, onder de puisten zat en het kut deed op school omdat dat vet cool was, maar daardoor voortdurend shit had met alles. Dus TS heeft op zich gelijk. Alhoewel het wel tof was om elke dag een beetje te zitten kutten met je beste vrienden, zeker laatste jaren VWO als je ook nog eens oudste bazen van de school was.
Toch, niets weegt op tot het moment dat je voor het eerst op jezelf woont.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Want als je eindelijk klaar bent met school en moet gaan werken om je hypotheek te kunnen betalen, heb je gelukkig geen verplichtingen en hoef je niet verplicht smorgens op je werk te verschijn en zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |