Ik snap helemaal wat je bedoeld en dat jij (en sq) hier best gefrustreerd over zijn. Jullie steken geld in die koffer, ook al is het maar 5 euro, jullie zien die niet meer terug. En achteraf denk ik van he, als iedereen die met de koffer mee gedaan heeft die ronde 50 cent over maakt naar de gene die de koffer gekocht heeft, doet iedereen er aan mee en hoeft het niet telkens van 1 kant te komen. En dit bedoel ik nu niet aanvallend voor de gene die met de koffer mee hebben gedaan begrijp me niet verkeerd, maar kan best begrijpen hoe het voelt voor jullie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit lelijke steken, en meestal is het SQ die er dan weer iets over durft te zeggen en ik die het dan maar inslik. Maar ik ga toch heel even reageren, en dat bedoel ik niet heel gemeen, maar wij weten dingen die niet iedereen weet. Of iedereen weet het mss wel, maar ziet het niet (? ) Kan natuurlijk ook..
Kijk, SQ heeft de doos gestart en daarvoor een doos gekocht (eurotje of 7 geloof ik) en gevuld met een stuk of 30 toffe lakkies. Die is daarna langs 30 swapperts gekomen en viel zo goed als uit elkaar. Niemand gaat die doos vervangen. Goed SQ heeft al een doos gekocht dus dan is P-A aan de beurt (op zich niet erg). P-A besluit om er een sjorband omheen te doen en 1 in de koffer te stoppen, paar swappers later is er nog maar één sjorband over, maar goed hoor, wij kopen wel een nieuwe.
De koffer an sich is stevig dus die kan wel heel wat swaprondes mee, maar als er dan niet helemaal goed voor gezorgd wordt, gaat ook die kapot, maar dat is niet erg hoor, want wij kopen wel een nieuwe
Dan heb je nog een paar mensen die helemaal top of omhoog ruilen, hartstikke goed, maar dan heb je ook mensen die nét niet 100% terug ruilen. Dit zal je bij één swap niet opvallen (trust me!!) en na 3 swaps denk je als coordinator "Heh? Waar zijn die.." vul maar iets vets in. Maar geeft niet hoor, wij vullen wel aan met nieuwe vette lakkies (samen met andere mensen die ook aanvullen met vette lakkies)
Het gaat je hoe dan ook geld kosten, omdat dus niet iedereen zich daar helemaal verantwoordelijk voor voelt. En hoewel 1 zo'n koffer (15 euro volgens mij) niet direct in de cijfers loopt, is het toch inclusief verzenden alweer zon 22 euro die je verder bent, waar je niets voor terug krijgt. En dan heb ik de extra lakjes die je als coordinator er in stopt nog niet meegetelt. Goede coordinatie of niet, dat geld ben je kwijt.
Dan wil ik ook nog wel even beloven dat we al minstens 3 keer op het essence koffer punt hadden kunnen zitten als SQ en ik niet samen er bovenop zaten. Om dus je laatste zin even aan te passen naar de werkelijkheid
maar on the other hand, als het goed gemonitord wordt, zou het ook niet nodig hoeven zijn lijkt me...
Als iedereen gewoon eerlijk en verantwoordelijk zou swappen, zou een monitor ook niet nodig hoeven zijn
Maar zo werkt het dus nietBen benieuwd naar verdere aanmeldingen
Liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoeld en dat jij (en sq) hier best gefrustreerd over zijn. Jullie steken geld in die koffer, ook al is het maar 5 euro, jullie zien die niet meer terug. En achteraf denk ik van he, als iedereen die met de koffer mee gedaan heeft die ronde 50 cent over maakt naar de gene die de koffer gekocht heeft, doet iedereen er aan mee en hoeft het niet telkens van 1 kant te komen. En dit bedoel ik nu niet aanvallend voor de gene die met de koffer mee hebben gedaan begrijp me niet verkeerd, maar kan best begrijpen hoe het voelt voor jullie.
Ik zou best die verantwoordelijkheid samen met iemand op mij willen nemen. En dat zeg ik eigenlijk omdat als je twijfels hebt je dan altijd op iemand terug kan vallen zoals jij en sq dat gedaan hebben. Ik heb namelijk naast mijn baan genoeg tijd over, vooral nu er behoorlijk veel uren geschrapt zijn. En ik heb op dit moment genoeg leuke lakjes om zelf een bijdrage te leveren aan de koffer. Maar als andere het ook graag willen is het ook prima.
Ja, ik heb ook al een PM, maar ben nog @work... ga straks reactie gevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is de koffer al binnen bij de volgende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
schattigquote:Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef milka82 het volgende:
Oehh,mini is al weer in rep en roer,mama krijgt misschien morgen de koffer!
HAHAHA!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
* RenRen- ligt klaar om in de koffer te rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |