abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91281261
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:

[..]

Stiekem vind ik dit lelijke steken, en meestal is het SQ die er dan weer iets over durft te zeggen en ik die het dan maar inslik. Maar ik ga toch heel even reageren, en dat bedoel ik niet heel gemeen, maar wij weten dingen die niet iedereen weet. Of iedereen weet het mss wel, maar ziet het niet (? ) Kan natuurlijk ook..

Kijk, SQ heeft de doos gestart en daarvoor een doos gekocht (eurotje of 7 geloof ik) en gevuld met een stuk of 30 toffe lakkies. Die is daarna langs 30 swapperts gekomen en viel zo goed als uit elkaar. Niemand gaat die doos vervangen. Goed SQ heeft al een doos gekocht dus dan is P-A aan de beurt (op zich niet erg). P-A besluit om er een sjorband omheen te doen en 1 in de koffer te stoppen, paar swappers later is er nog maar één sjorband over, maar goed hoor, wij kopen wel een nieuwe.
De koffer an sich is stevig dus die kan wel heel wat swaprondes mee, maar als er dan niet helemaal goed voor gezorgd wordt, gaat ook die kapot, maar dat is niet erg hoor, want wij kopen wel een nieuwe
Dan heb je nog een paar mensen die helemaal top of omhoog ruilen, hartstikke goed, maar dan heb je ook mensen die nét niet 100% terug ruilen. Dit zal je bij één swap niet opvallen (trust me!!) en na 3 swaps denk je als coordinator "Heh? Waar zijn die.." vul maar iets vets in. Maar geeft niet hoor, wij vullen wel aan met nieuwe vette lakkies (samen met andere mensen die ook aanvullen met vette lakkies *O* )

Het gaat je hoe dan ook geld kosten, omdat dus niet iedereen zich daar helemaal verantwoordelijk voor voelt. En hoewel 1 zo'n koffer (15 euro volgens mij) niet direct in de cijfers loopt, is het toch inclusief verzenden alweer zon 22 euro die je verder bent, waar je niets voor terug krijgt. En dan heb ik de extra lakjes die je als coordinator er in stopt nog niet meegetelt. Goede coordinatie of niet, dat geld ben je kwijt.

Dan wil ik ook nog wel even beloven dat we al minstens 3 keer op het essence koffer punt hadden kunnen zitten als SQ en ik niet samen er bovenop zaten. Om dus je laatste zin even aan te passen naar de werkelijkheid

maar on the other hand, als het goed gemonitord wordt, zou het ook niet nodig hoeven zijn lijkt me...

Als iedereen gewoon eerlijk en verantwoordelijk zou swappen, zou een monitor ook niet nodig hoeven zijn

Maar zo werkt het dus niet :) Ben benieuwd naar verdere aanmeldingen *O*
Ik snap helemaal wat je bedoeld en dat jij (en sq) hier best gefrustreerd over zijn. Jullie steken geld in die koffer, ook al is het maar 5 euro, jullie zien die niet meer terug. En achteraf denk ik van he, als iedereen die met de koffer mee gedaan heeft die ronde 50 cent over maakt naar de gene die de koffer gekocht heeft, doet iedereen er aan mee en hoeft het niet telkens van 1 kant te komen. En dit bedoel ik nu niet aanvallend voor de gene die met de koffer mee hebben gedaan begrijp me niet verkeerd, maar kan best begrijpen hoe het voelt voor jullie. :Y

Ik zou best die verantwoordelijkheid samen met iemand op mij willen nemen. En dat zeg ik eigenlijk omdat als je twijfels hebt je dan altijd op iemand terug kan vallen zoals jij en sq dat gedaan hebben. Ik heb namelijk naast mijn baan genoeg tijd over, vooral nu er behoorlijk veel uren geschrapt zijn. En ik heb op dit moment genoeg leuke lakjes om zelf een bijdrage te leveren aan de koffer. Maar als andere het ook graag willen is het ook prima. :)
All good things are wild and free.
pi_91282258
@ Mir; je brainfart kwam inderdaad even over als steek onder water richting organisatie, niet zo bedoeld dus mijn excuses als jij je geirriteerd voelt. Ik sta verder achter mijn post, het was als uitleg bedoeld :)

quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je bedoeld en dat jij (en sq) hier best gefrustreerd over zijn. Jullie steken geld in die koffer, ook al is het maar 5 euro, jullie zien die niet meer terug. En achteraf denk ik van he, als iedereen die met de koffer mee gedaan heeft die ronde 50 cent over maakt naar de gene die de koffer gekocht heeft, doet iedereen er aan mee en hoeft het niet telkens van 1 kant te komen. En dit bedoel ik nu niet aanvallend voor de gene die met de koffer mee hebben gedaan begrijp me niet verkeerd, maar kan best begrijpen hoe het voelt voor jullie. :Y

Ik zou best die verantwoordelijkheid samen met iemand op mij willen nemen. En dat zeg ik eigenlijk omdat als je twijfels hebt je dan altijd op iemand terug kan vallen zoals jij en sq dat gedaan hebben. Ik heb namelijk naast mijn baan genoeg tijd over, vooral nu er behoorlijk veel uren geschrapt zijn. En ik heb op dit moment genoeg leuke lakjes om zelf een bijdrage te leveren aan de koffer. Maar als andere het ook graag willen is het ook prima. :)
Lief :) Ik bedoelde het meer om even aan te geven dat hoe goed je ook om die koffer denkt, het je hoe dan ook geld gaat kosten. En omdat mss niet iedereen weet waar die kosten zitten legde ik het even uit, aangezien SQ en ik toch wel eens verteld hebben dat er wel geld en tijd in zit. That's it :) Wat betreft er iets voor terug krijgen is het echt wel voldoende om te weten dat mensen blij ermee zijn, dat ze leuk swappen en dat wij zelf ook leuk kunnen swappen. Eerlijk ruilen dus en niet alleen melden als je het niet leuk vond omdat er deze keer geen Nfu Oh in zat oid, dat soort negatieve energie kost ons nog meer tijd en leuk is het ook al niet :)

Wat betreft het samen met iemand doen, dat kan ik absoluut aanraden. Bij twijfels is het inderdaad fijn om op iemand terug te kunnen vallen, om te zien of de ruil wel echt onredelijk is en of je misschien niet te hard oordeelt, of te softe berichtjes stuurt. Dat soort dingen samen afwegen is toch wel prettig :Y Denk dat SQ en ik daarin een goede combi zijn geweest (ik te hard, zij lief)

Ik vind het tof dat er al dames zijn die wel willen, we komen er nog op terug, zodat SQ en ik kunnen overleggen en eventueel ook met jullie via de pm :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91289614
SQ & P-A. Ik wil jullie even een hele vette thumbs up geven voor alle tijd, geld en moeite die jullie in de koffer hebben gestoken. Ik vind het een ontzettend leuk initiatief en ik heb ook echt met veel plezier de doos hier gehad!
Goed dat jullie even onder de aandacht brengen hoeveel jullie er nou eigenlijk voor doen, want dat had ik me om eerlijk te zijn niet gerealiseerd.
Ik ga er vanuit dat jullie goede opvolgers gaan vinden tussen de dames hier, en dan hoop ik ten tijde van voldoende aanwezige swaplakjes ook weer mee te kunnen doen! Het zou zonde zijn als het zou stoppen.
Aids.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:07:11 #154
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91311892
Is de koffer al binnen bij de volgende?
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:19:15 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_91312424
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is de koffer al binnen bij de volgende?
Ja, ik heb ook al een PM, maar ben nog @work... ga straks reactie geven ;)
disclaimer
pi_91313165
De koffer is idd inmiddels al binnen :D
Verslagje komt vanmiddag.
pi_91315783
SQ en P-A jullie hebben het prima gedaan.
Ik wilde dat ik jullie daarmee kon helpen maar heb naast een jong gezin en een baan (en een kerel die soms, heel soms, ook nog wat aandacht krijgt ;( ) er waarschijnlijk geen tijd voor. Ik wil dat de rest niety aandoen, dat jullie dan op mij moeten wachten. Wel wil ik een bijdrage doen, wat er al voorgesteld werd, zodat wij allemaal als swappers een pot hebben voor nieuw materiaal etc.
Ook ik heb weer genoeg leuke lakjes die ik kan swappen, geen Catrice of Essence iig.

Ben benieuwd naar het verslag vanmiddag.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:23:09 #158
139770 Miasan
Roemer has it
pi_91321476
Het verslag

Wat was het dinsdag toch een aangename verrassing om te lezen dat DE KOFFER (die alle andere koffers overbodig maakt!) onze kant op kwam! En twee dagen later was het dan zo ver en mijn zusje was thuis om hem in ontvangst te nemen! Die avond ging ik gezellig bij mijn ouders eten en hadden ik en vga4xzoom alle tijd om De Koffer met het bad-ass piratenpakpapier te bewonderen!

Eenmaal bruut opengescheurd, zagen we een berg met schriftjes en kaartjes met allemaal leuke verhaaltjes:

Inmiddels was ons buurmeisje komen kijken en zou er ook nog een vriendin van m'n zusje langskomen! Gezellig dus. Onder de berg met kaartjes zat een berg met lakjes! :o

Snel hebben we de lakjes van hun bubbeltjesprut ontdaan, en na lang wikken en wegen hebben we het één en ander eruit gehaald. Ik moet jullie teleurstellen, er was helaas geen grote ruzie om hét lakje o|O Wel even een korte discussie om eentje, maar kwam al snel tot de conclusie dat 'ie mij niet zou staan. De buit:

Dat zijn dus deze lakjes:
• Orly - Bailamos
• China Glaze - DV8
• China Glaze - Branding Iron
• China Glaze - Lemon Fizz
• China Glaze - Bare if you dare
• OPI - Garguan Tuan Green Grape
• OPI - La paz-itively Hot Matte
• Sally Hansen - Nail Thickner
• P2 - So cool!
• Essence - All Acces
• MNY - 265
• Bundle monster plate BM16 en BM19

En dit gaat er weer in O+

We vonden het heel leuk om De Koffer te ontvangen en mee te doen! En voordat ik jullie ga vertellen wie De Koffer nu krijgt, plaats ik nog een obligatory cat picture:

Morgen gaat De Koffer weer op reis, en de gelukkige is....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:46:54 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_91322686
zwarte poes O+
disclaimer
pi_91325728
Whaaaaaaah! Ooh,wat vet leuk! Kan de koffer heerlijk in ontvangst nemen,I aint going nowhere met die poot van mij! Does the happy-dance maar dan zittend.
pi_91328143
Leuke dingen hebben jullie uit de doos gehaald!

En SQ en princess-a, ik kan wel begrijpen dat jullie op het moment koffer moe zijn. Jullie hebben het intussen ook al een hele tijd gedaan en ik vind dat jullie het goed gedaan hebben. Hopelijk kom de koffer in handen terecht van fokkers die er net zo'n succes van willen maken als jullie hebben gedaan!
pi_91328744
Wat een geweldig inpakpapier _O_ & superleuke lakjes eruit gehaald :)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:29:29 #163
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_91330963
Leuke lakjes hebben jullie eruit gevist! Ik ben wel benieuwd wat nou van wie is :P
pi_91331273
Flinke buit *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 15 januari 2011 @ 07:45:02 #165
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_91357135
Lekkere buit weer :9 en yaay voor Milka *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_91375924
Uh-oh, de kat is niet de koffer in geweest he :o
gniffel..
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_91490643
Oehh,mini is al weer in rep en roer,mama krijgt misschien morgen de koffer!
pi_91493706
Wat een prachtbuit weer!

enne poes die aan Lemon Fizz ruikt, zal dat komen omdat ie mijn katten ruikt :P ? Lemon Fizz heb ik namelijk in de koffer gedaan
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_91493767
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef milka82 het volgende:
Oehh,mini is al weer in rep en roer,mama krijgt misschien morgen de koffer!
schattig O+
en what about mama, die is denk ik nog meer in rep en roer? :P
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_91510210
I iz sad... Post is geweest,maar geen koffer...
pi_91511140
Ik snap het best wat Princess-A zegt. Ik wil best helpen met de koffer maar ik kan heel streng zijn en ik denk dat dat dan niet goed overkomt :@

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

* RenRen- ligt klaar om in de koffer te rollen
HAHAHA! :D
pi_91531056
Ah, hier was het koffer topic :D LOL
pi_91540194
Ik vind dit echt zooo'n leuk idee en het is echt leuk om foto's te zien en om te zien dat iedereen er weer super blij mee is om de koffer te krijgen. het lijkt me ook heel leuk om mee te doen maar ik ben te verliefd op mn lakjes om ze te ruilen. zal nog even na denken want het is toch wel echt leuk (:
pi_91562189
De koffer has arrived!
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:45:29 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_91562224
jotteeeem!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: