abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90009320
nou als jullie me kunnen vertellen hoe ik hier mee om moet gaan wil ik het graag weten.
ik was al vanaf me 13 jaar samen met een lief en mooi meisje die de moeder is van me 2 prachtkinderen.we hadden alles op 28 jarige leeftijd voor elkaar totdat ik dacht dat ik gevoelens voor een ander had haar vriendin en het was van 2 kanten dacht ik.
mijn ex kwam erachter en ik biechte alles netjes eerlijk op.nu is onze relatie al 5 maanden verbroken spreek haar nog elke dag voor de kinderen .we kunnen goed met elkaar overweg maar een relatie zit er voor haar niet meer in omdat ze me niet vertrouwd en begrijpelijk natuurlijk.
ik heb alles geprobeerd haar te overtuigen dat ik haar terug wil en loop nu nog als een hondje achter haar aan wat volgens mij niet goed is.zij vind het wel goed zo volgens mij ze woont nog in ons huis wat te koop staat met de kinderen .ik heb haar alles gegeven en de kinderen natuurlijk zodat ze toch iets nieuws op kan bouwen .ik red me wel.wat moet ik ingodsnaam doen om haar terug te winnen wie kan me helpen.
pi_90016916
na 131 komt meestal 132
pi_90021575
Miss rare vraag.. maar geef je veel om je kinderen? Omdat je zegt ik red me wel , komt het een beetje over alsof je het wel best vind dat ze daar zijn..:)
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_90027650
Wat is dit nou weer. Hele reeks kapot.
Deel 133 dus bij het volgende deel :N
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90027797
Hoezo? De TT kan toch gewoon even aangepast worden door een modje? En het vorige deel moet nog even in de OP gezet worden, maar daarna zie ik geen problemen meer.

Trouwens, om het maar OT te houden:

Een goeie tip om je ex te vergeten is je aan te melden bij bijvoorbeeld RP ofzo. Ik had totaal geen verwachtingen ervan sinds ik me 3 dagen geleden aangemeld had. Maar ik kreeg gister een reactie van een meid, en ik vond haar ook leuk, dus wat mail contact gehad wat erg leuk was. Vandaag 2 keer met elkaar gechat en het was echt super gezellig. Als ik dit weekend wil komen stappen in haar stad ben ik van harte welkom, en we hebben telefoonnummers uitgewisseld en zelfs al voorzichtig gesmst. Helpt echt kan ik vertellen! Ik ben me er wel van bewust dat het in het echt allemaal kan tegenvallen als de klik er RL niet blijkt te zijn, maar m'n gedachten gaan een hele andere kant op, en ik denk dat ik zo wel lekker kan gaan slapen...
pi_90028832
Donderdag voor sinterklaas was dan toch echt de kogel door de kerk. Na zeker een half jaar gevoed te zijn met valse hoop dat het ooit weer goed zou komen, kon ik het niet meer aan. Ik lag naast haar in bed, en het voelde niet meer goed. Ze was al heel lang niet meer verliefd, maar ik wel. Dit wist ik ook dondersgoed, maar ik vraag me toch zo erg af hoe zij alles wat je met elkaar doet als je een relatie hebt, met mij heeft kunnen doen zonder verliefd te zijn.

Ik was, en ben, de belangrijkste persoon in haar leven, maar ze wil geen relatie met me. Niet verliefd, niet dat "wow"-gevoel zoals zij het omschrijft. Ze mist me nu heel erg, maar niet als haar vriendje, meer als een 'gewone' vriend, met iets extra's.

Het is nu 2 weken terug, en ik mis haar verdomde erg. Ik spreek haar af en toe nog wel op Facebook. Het lijkt er op dat ze mij lang niet zo erg mist als ik haar. Ik had het veel eerder moeten afkappen.

Doordeweeks gaat het best goed. Ben wederom begonnen met gitaar spelen, bezig met studie en leuke dingen aan het doen met vrienden. Zodra ik alleen thuis ben, en even niets te doen heb, slaat het kutgevoel weer toe. De weekenden zijn vreselijk. We gaan al sinds voordat we elkaar kennen in dezelfde kroegen uit. Elke kroeg zie ik op het moment als een potentieel mentaal martelhuis. Vorige week zaterdag kwam ik haar tegen, maar ze zag me niet. Tien minuten later was ik op weg naar huis, ik trok het gewoon niet. Ik werd heel erg zenuwachtig, verdrietig en paranoia toen ik haar zag.

Ik besef dat het beter is zo. Al zegt mijn gevoel het tegenovergestelde. Ik heb werkelijk waar alles voor dat meisje gedaan. Het is een half jaar terug eerder uitgegaan. Omdat ze niet meer verliefd was. Ik heb 2 maanden nodig gehad eer dat ik mezelf wat beter voelde. Na deze 2 maanden hoorde ik van haar moeder dat ze zichzelf wat aan had gedaan, en midden in de nacht huilend, schreeuwend om mij, aan haar bed heeft gestaan. Ik heb toen de fout gemaakt er voor haar te zijn. Nu betaal ik hier de prijs voor.

Sorry voor het misschien wat onduidelijke, onsamenhangende stuk tekst. Ik heb het meer door m'n emotie's laten schrijven, dan door mijn verstand.
  vrijdag 17 december 2010 @ 01:26:49 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_90028848
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef spijt28 het volgende:
nou als jullie me kunnen vertellen hoe ik hier mee om moet gaan wil ik het graag weten.
ik was al vanaf me 13 jaar samen met een lief en mooi meisje die de moeder is van me 2 prachtkinderen.we hadden alles op 28 jarige leeftijd voor elkaar totdat ik dacht dat ik gevoelens voor een ander had haar vriendin en het was van 2 kanten dacht ik.
mijn ex kwam erachter en ik biechte alles netjes eerlijk op.nu is onze relatie al 5 maanden verbroken spreek haar nog elke dag voor de kinderen .we kunnen goed met elkaar overweg maar een relatie zit er voor haar niet meer in omdat ze me niet vertrouwd en begrijpelijk natuurlijk.
ik heb alles geprobeerd haar te overtuigen dat ik haar terug wil en loop nu nog als een hondje achter haar aan wat volgens mij niet goed is.zij vind het wel goed zo volgens mij ze woont nog in ons huis wat te koop staat met de kinderen .ik heb haar alles gegeven en de kinderen natuurlijk zodat ze toch iets nieuws op kan bouwen .ik red me wel.wat moet ik ingodsnaam doen om haar terug te winnen wie kan me helpen.
:')
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:29:23 #8
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90031113
geloof inderdaad dat hier iets serieus misgaat met de nummering... zou iemand het willen aanpassen... erg verwarrend
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:53:51 #9
189961 ex
aperture science
pi_90031470
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

No offence, maar in de meeste laatste posts van je heb je het over a.s. zaterdag, hoe geweldig dat je 2 dates hebt op een dag. Ik wil niet vervelend gaan doen, maar heb je ook rekening gehouden met de kans dat beide dates op flaters kunnen eindigen? Dat je daarna niet nog meer je ex gaat missen? Ik zou daar best wel rekening mee houden eigenlijk, puur voor me eigen bescherming
Hehe, ik snap precies wat je zegt maar ik ga niet op date omdat ik er iets van verwacht, en het is met 2 meisjes die ik al ken en al is eerder mee heb gedate, is altijd erg goed bevallen.

En ach ik ben nogal positief verder ingesteld :) met een negatieve instelling/gedachten gang er heen gaan, dan kan ik beter thuis blijven toch :D

Wel bedankt voor je input.. Het zette me zeker even aan het denken.
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:56:11 #10
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90031506
@ ex... tis inderdaad een beetje met welke instelling je gaat... kan me goed voorstellen dat er toch nog iets meespeelt van je eerdere relatie...
maar goed dat moet je zeker niet tegen houden in het hebben van een fantastische zaterdag met veel aandacht van vrouwelijk schoon :)

ps kun je me even uitleggen hoe je dat doet die twee dates.... mij lukt eentje nog niet eens
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:24:09 #11
189961 ex
aperture science
pi_90033480
Oh ja hoor, niet onzeker zijn & brutaal zijn.. Het was echt in 5 berichtjes geregeld zo van:

"Vind jij ook niet dat wij zaterdag avond gezellig uit eten moeten?"
En naar de ander "Zeg, zullen we zaterdag *activiteit* gaan doen? Lijkt mij gezellig!"

Ik denk nogmaals dat het komt omdat ik er niks van verwachtte, bij het sturen van het berichtje al niet.. Het had me echt weinig uit gemaakt als ze beiden nee hadden gezegd.
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:33:10 #12
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90033810
zou het zo simpel zijn?

moet je natuurlijk wel wat meiden hebben die je kan smsen he :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:39:32 #13
189961 ex
aperture science
pi_90034004
Zou simpel was het hier iig wel. Mag ik jou 2 boeken aanraden?
i hope they serve beer in hell - Tucker Max
Assholes finish first - Tucker Max

Ten eerste erg vermakelijk om over je ex heen te komen, ten tweede misschien leer je er nog wat van ;).
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:46:11 #14
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90034237
hahaha... ik zal ze eens opzoeken op internet :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:14:52 #15
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90035230
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef ennudan het volgende:
hahaha... ik zal ze eens opzoeken op internet :)
ziet er allemaal betrouwbaar uit.... en laat ik nou al teveel zuipen
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:18:49 #16
189961 ex
aperture science
pi_90035370
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef ennudan het volgende:

[..]

ziet er allemaal betrouwbaar uit.... en laat ik nou al teveel zuipen
Haha, erg vermakelijk ja, op z'n blog staan een hoop verhalen uit de boeken. In de tijd dat ik die boeken las zat ik nog wel is in het OV en dan moest ik echt uit kijken dat ik niet hard op zat te lachen ;).
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:00:40 #17
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90037130
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef ex het volgende:

[..]

Haha, erg vermakelijk ja, op z'n blog staan een hoop verhalen uit de boeken. In de tijd dat ik die boeken las zat ik nog wel is in het OV en dan moest ik echt uit kijken dat ik niet hard op zat te lachen ;).
wat kan er nou gebeuren.... mensen kunnen hooguit denken dat je niet helemaal lekker bent :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:15:48 #18
189961 ex
aperture science
pi_90037750
Haha dat is waar :).. toch wel fijn dat thuis werken trouwens door de sneeuw storm :P.
The cake is a lie!
pi_90040331
Die boeken zijn geweldig! Ik heb ze ook allebei, en het heeft me best wel geholpen inderdaad.
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:52:02 #20
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90042120
thuis werken heerst..... ik doe het nu ook :)

oh en de boeken zijn besteld....

misschien kan ik ze nog door verkopen aan lotgenoten als ik ze uit heb

Ze spookt trouwens weer door mijn hoofd
pi_90042132
Hier is het ook uit, sinds maandag na een relatie van 1,5 jaar.
Het ging al langer niet goed en ik heb het zelf uitgemaakt

Maar toch heb ik het hier nog weleens moeilijk mee, hoe gingen jullie hiermee om in het begin?
pi_90044204
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef undissputed het volgende:
Hier is het ook uit, sinds maandag na een relatie van 1,5 jaar.
Het ging al langer niet goed en ik heb het zelf uitgemaakt

Maar toch heb ik het hier nog weleens moeilijk mee, hoe gingen jullie hiermee om in het begin?
Ik sinds zondag, ook 1.5 jaar. Het gevoel was veel minder, je wilt wel maar het 'kan' niet meer.
Zorgen dat je niet stil staat, dingen doen met vrienden, stuk fietsen (al klinkt dat wat suf), toffe film kijken, stad in etc.
En als je verdriet hebt, toelaten.............
pi_90044281
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:43 schreef jeice het volgende:
Hoezo? De TT kan toch gewoon even aangepast worden door een modje? En het vorige deel moet nog even in de OP gezet worden, maar daarna zie ik geen problemen meer.

Trouwens, om het maar OT te houden:

Een goeie tip om je ex te vergeten is je aan te melden bij bijvoorbeeld RP ofzo. Ik had totaal geen verwachtingen ervan sinds ik me 3 dagen geleden aangemeld had. Maar ik kreeg gister een reactie van een meid, en ik vond haar ook leuk, dus wat mail contact gehad wat erg leuk was. Vandaag 2 keer met elkaar gechat en het was echt super gezellig. Als ik dit weekend wil komen stappen in haar stad ben ik van harte welkom, en we hebben telefoonnummers uitgewisseld en zelfs al voorzichtig gesmst. Helpt echt kan ik vertellen! Ik ben me er wel van bewust dat het in het echt allemaal kan tegenvallen als de klik er RL niet blijkt te zijn, maar m'n gedachten gaan een hele andere kant op, en ik denk dat ik zo wel lekker kan gaan slapen...
Ik heb ook met die idee rondgespookt maar ik vertik het om zo'n suffe tekst te gaan verzinnen bij je profiel. Wat de neuk moet ik er in godsnaam neerzetten? haha...
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:54:52 #24
189961 ex
aperture science
pi_90044561
De waarheid :). Maar je kan natuurlijk ook vanavond de kroeg in.. Sneeuw is ook een goede motivatie om een random meisje aan te spreken op straat trouwens.. Ik ging net de hond even uit laten en me hond sprong tegen een meisje aan die even schuilde in mijn portiekje, m'n hond is een hartstikke vrolijk leuk beest dus het gezicht van het meisje ging van :( naar :) naar :D even staan kletsen en toen zei ze dat ze het weer ging proberen in de sneeuw..

Toen zei ik van ach anders bel je maar aan, krijg je een kop koffie van me! Kom ik net terug, briefje in de brievenbus met haar naam + nummer.. lol
The cake is a lie!
pi_90045421
Ex,
als ik zo je verhalen lees heb je een hoop meisjes achter je aan. Meerdere dates op 1 dag.. briefjes door de brievenbus. Toe maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')