dat is ook zijn zus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ken jij de moeder van vulva-kobold nog niet
Je unlocked een van de beste AR al op level 5 gekquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Weet nu zeker dat ik geen prestige meer ga doen, met die AK47 ben ik gewoon precieser en dominanter. Noobstah is gewoon te slecht met die andere wapens
De Enfield?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je unlocked een van de beste AR al op level 5 gek
ja kloptquote:
Waarom denk je dat ik het zeiquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
enfield
maargoed die discussie hebben we al gehad
no shit sherlockquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zei
Je faalt in grappig zijn, weet je dat!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zei
Ben ook net wakker natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je faalt in grappig zijn, weet je dat!
Maar goed, omdat jij het bent zal ik nog even lachen:![]()
![]()
En nu al toegelachen, beter begin van de dag is er nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ook net wakker natuurlijk
Dat wou ik maar even zeggen. Nu de rest van de dag gamen en s'avonds zuipenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En nu al toegelachen, beter begin van de dag is er niet
zoek werkquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wou ik maar even zeggen. Nu de rest van de dag gamen en s'avonds zuipen
ik ook en zelfs ik ben nu bezigquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als je door de 3 seconden vertraging en freezes heen kan kijken is ie prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |