Maar ik heb het goedgemaakt, heb eindelijk mijn favoriete wapen weer: AK47!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb zelfs Doopsta horen klagen zoals ik dat aan het begin van de avond deed![]()
Warlordquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
vandaag ook maar een ak-74u met grip en rapid fire geprobeerd, wat een beest
mensen die niet kunnen winnen zonder SOH/SAquote:
haha jij zit echt om de post op mensen te zeiken, topquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:23 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen winnen zonder SOH/SA
Weet nu zeker dat ik geen prestige meer ga doen, met die AK47 ben ik gewoon precieser en dominanter. Noobstah is gewoon te slecht met die andere wapensquote:
het was gewoon een serieuze post, als hij dan een zeikpost terugstuurt mag ik niet terug gaan zeiken want dan heb ik het gedaan volgens jou? beetje kromme redenatie he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
haha jij zit echt om de post op mensen te zeiken, top
Oh, nou dat ga ik dan maar even controleren..quote:Hey PS3 fans,
We rolled out some updates on the backend today to improve individual connectivity issues that some of you have been reporting. For those of you affected, please let us know here on the forums if this has improved your situation.
If youre still experiencing any problems, let us know by way of the forums and/or Activision Customer Support (Activision.com/support) by providing detailed descriptions of your experiences, so we can address them.
Thank you,
-JD
Dat heeft je moeder je niet geleerd hè.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het was gewoon een serieuze post, als hij dan een zeikpost terugstuurt mag ik niet terug gaan zeiken want dan heb ik het gedaan volgens jou? beetje kromme redenatie he?
kuttroll, ga eens wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder je niet geleerd hè.
Ik heb Black Ops voor de zekerheid maar niet gespeeld sinds die patch, maar ik ga het zo weer even proberen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Oh, nou dat ga ik dan maar even controleren..
Aangezien ik toch ingesneeuwd was en 2,5 uur voor jan lul in de auto heb gezeten...
Dan ken jij de moeder van vulva-kobold nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder je niet geleerd hè.
dat is ook zijn zus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ken jij de moeder van vulva-kobold nog niet
Je unlocked een van de beste AR al op level 5 gekquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Weet nu zeker dat ik geen prestige meer ga doen, met die AK47 ben ik gewoon precieser en dominanter. Noobstah is gewoon te slecht met die andere wapens
De Enfield?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je unlocked een van de beste AR al op level 5 gek
ja kloptquote:
Waarom denk je dat ik het zeiquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
enfield
maargoed die discussie hebben we al gehad
no shit sherlockquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zei
Je faalt in grappig zijn, weet je dat!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zei
Ben ook net wakker natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je faalt in grappig zijn, weet je dat!
Maar goed, omdat jij het bent zal ik nog even lachen:![]()
![]()
En nu al toegelachen, beter begin van de dag is er nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ook net wakker natuurlijk
Dat wou ik maar even zeggen. Nu de rest van de dag gamen en s'avonds zuipenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En nu al toegelachen, beter begin van de dag is er niet
zoek werkquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wou ik maar even zeggen. Nu de rest van de dag gamen en s'avonds zuipen
ik ook en zelfs ik ben nu bezigquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als je door de 3 seconden vertraging en freezes heen kan kijken is ie prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |