Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stiekem je minnares voor je ouders verbergen! dat komt ooit uit....
en godsgloeiende tyfuskut. Kom ik thuis....weer niks gebeurd hier. de klusjesman is wel bij de buren geweest. sure...
en hoera! mijn baan is veilig! nu op appartementenjacht in Ljouwert. zsm weg uit dit vergiet!
dankjequote:
egnie???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
die persende vogel is heel klein en Pino heel........juist! groot! dapastochnie!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het altijd maar vage plaatjes.
Klopt, en dit jaar ook. Is te vinden op Social Radio.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef gerbenp het volgende:
Normaal hebben ze toch altijd live video bij Song van het jaar?
Oh, ik dacht dat via Visual Radio loopt, even fiddler starten hoor, dan kan ik 'm standalone draaien..quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, en dit jaar ook. Is te vinden op Social Radio.
holy fuck, Visual wattes? fiddler? standalone? huh? volgens mij willikdaook! zo, leg uit if you like!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat via Visual Radio loopt, even fiddler starten hoor, dan kan ik 'm standalone draaien..
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequestquote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
holy fuck, Visual wattes? fiddler? standalone? huh? volgens mij willikdaook! zo, leg uit if you like!
Als het ook op 101TV wordt uitgezonden loopt het idd via Visual Radio, dus gewoon een schakeling van het signaal. Dat is nu echter niet het geval, dus moet het handmatig via een aparte stream.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat via Visual Radio loopt, even fiddler starten hoor, dan kan ik 'm standalone draaien..
Heeft dat niet te maken met Serious Request? want die wagen staat al in eindhoven toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het ook op 101TV wordt uitgezonden loopt het idd via Visual Radio, dus gewoon een schakeling van het signaal. Dat is nu echter niet het geval, dus moet het handmatig via een aparte stream.
joe!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
Nee, heeft er niets mee te maken. Zijn namelijk andere bedrijven en andere streams enzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met Serious Request? want die wagen staat al in eindhoven toch?
have fun!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, voor de gein weer eens een andere UI ingesteld
Oke movietime
Oh natuurlijk, bij 3V12 deden andere mensen het toch, en bij SR10 Corrino?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, heeft er niets mee te maken. Zijn namelijk andere bedrijven en andere streams enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |