'quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Beach het volgende:
Die onderste ziet er veel te oud uit om zo te doen
Sommige mensen worden nooit volwassenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Beach het volgende:
Die onderste ziet er veel te oud uit om zo te doen
haphaphapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij dingen eens minder serieus gaan nemen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:41 schreef Velma_Dinkley het volgende:
"Peacheeeeee"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn Hollanders?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit in Nederland kon...
Wat is er mis met de tweede en derde foto?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef karientje91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:41 schreef Velma_Dinkley het volgende:
"Peacheeeeee"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook al, die tweede is gewoon breed en die 3e is best wel een chick.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat is er mis met de tweede en derde foto?
[..]
Fuck...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, dat had ik gemist. Ben ik niet de enige die dat vind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, die tweede is gewoon breed en die 3e is best wel een chick.
Dat is zeker een chick!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, die tweede is gewoon breed en die 3e is best wel een chick.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:34 schreef Agentperry het volgende:
Vind 2 en 3 wel mee vallen, 2 is heel breed, 3 heel mooi, niet echt iets vreemds aan. Die eerste daarentegen
Die 3e... Gucci vest, botticelli's en dan woont ie in een bijstandsflat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef karientje91 het volgende:
[ afbeelding ]
15 jaar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij noemt zichzelf God:P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar toch, dit is niet de standaard homo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef Agentperry het volgende:
Ja duh, dat heet de homoscene, helder licht.
Oh........my........gosh!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:55 schreef faf het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost is (kijk soms in dit topic) maar heb me kapot gelachen om deze :
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:25 schreef ems. het volgende:
Die 3e heeft potentie om een chick te zijn maar op die foto is ze het tegenovergestelde.
Ik vind het ook wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:04 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
En dit soort mensen hebben elkaar op facebook, dus je kan daaruit afleiden dat DUIZENDEN lui dit eckt leuk vinden! :/
Erg he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:26 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Die 3e... Gucci vest, botticelli's en dan woont ie in een bijstandsflat.
Weer zo'n debiel met een Komozakquote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef Schultenpauper het volgende:
[ afbeelding ]
DEEJAY TROPIC SOUL (dj/producer)
Hij zal waarschijnlijk in de buurt van Beverwijk wonen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:26 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Die 3e... Gucci vest, botticelli's en dan woont ie in een bijstandsflat.
Ben je misschien 12?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sorry dat er geen rekening wordt gehouden met homo's man. Die brede man is ook wel een chick.
Kamper alert!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:17 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel charmant met die zak chips en vetvlekken op haar trui.quote:[ afbeelding ]
Waarom moeten dikke mensen altijd zo chagrijnig kijken?quote:
quote:[ afbeelding ]
Iemand op zijn teentjes getraptquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef sciter het volgende:
[..]
Ben je misschien 12?
Als jij nou eens echt goed naar die derde foto kijkt dan zie je dat ze niet ''heel mooi'' is, je laat je gewoon fucken door die laag make-up.
En dan mij een homo noemenJij kijkt niet eens naar dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |