Dooien voor het hele komende weekend, dus kijk maar uit met wat je zegt en dat geldt voor iedereen in dit topic, anders geen kados volgend jaar en heel matig weer zei die. En dit is de Onderzoeks-Zwarte Piet die in NL blijft het hele jaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef SevD het volgende:
[..]
Zwarte Piet is heul niet meer in Nederland joh!!![]()
![]()
![]()
![]()
't is hier nu rond de -0.5, zakken graag!
Wel joh, het vriest hier gewoon.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef Fredo55 het volgende:
Het wil maar niet onder het vriespunt zakken inderdaad.![]()
Krijg straks een bui over mn donder heen.
Groningen is Zeeland niet, bij lange na niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel joh, het vriest hier gewoon.![]()
Nou, ligt anders aan dezelfde Noordzee.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Groningen is Zeeland niet, bij lange na niet.
Het was gewoon te warm zoals buienradar 24u gister al voorspelde.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef seasushi het volgende:
Waar is nou toch die 10-15 cm sneeuw die verwacht werd en een koudefront bladiebla? Er ligt nu nog minder sneeuw als vanochtend. Als ik naar de buienradar kijk gaat het hier de komende 24 uur niet meer gebeuren. De temperatuur hier is -0.3 graden.![]()
Lol, idd, vanmorgen in Groningen gewoon 4 graden, dan regent het dus ook gewoon, nu is het behoorlijk frisjes.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was gewoon te warm zoals buienradar 24u gister al voorspelde.![]()
Ja, ik ben bang dat in sommige provincies spekglad worden vannacht/morgenvroeg... Volgens mij was het vanochtend toch ook een chaos op de A6 richting de grens?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, vanmorgen in Groningen gewoon 4 graden, dan regent het dus ook gewoon, nu is het behoorlijk frisjes.
Rijkswaterstaat is overigens ook wakker geworden: Rijkswaterstaat waarschuwt voor gladheid
In het Oosten is flink wat gevallen lees ik op Weerwoordquote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef seasushi het volgende:
Waar is nou toch die 10-15 cm sneeuw die verwacht werd en een koudefront bladiebla? Er ligt nu nog minder sneeuw als vanochtend. Als ik naar de buienradar kijk gaat het hier de komende 24 uur niet meer gebeuren. De temperatuur hier is -0.3 graden.![]()
Hier in Oldenzaal valt het wel mee hoor. Er viel veel sneeuw, maar het bleef pas vanaf een uurtje of half 5 echt liggen en toen was de meeste sneeuw al gevallen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef kepler het volgende:
[..]
In het Oosten is flink wat gevallen lees ik op Weerwoord
We hebben nog een paar dagen, het kan vriezen het kan dooien
Ja, A6 en de A7, A7 heeft vanmorgen een poosje dicht gezeten, A6 van de week al een keer. Vooral niet doorgaande wegen waren glad trouwens.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat in sommige provincies spekglad worden vannacht/morgenvroeg... Volgens mij was het vanochtend toch ook een chaos op de A6 richting de grens?
Hooguit in Brabant s'ochtends nog iets van sneeuw. Het zal allemaal niet veel zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef michiel_merk het volgende:
Staat voor zaterdag nog sneeuw op het progama of is dat er alweer uit ?
En het zag er nog wel zo leuk uit op de kaarten van gisteren. Dikke bak sneeuw met een stormachtige windquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hooguit in Brabant s'ochtends nog iets van sneeuw. Het zal allemaal niet veel zijn
Daarom ook niet meer dan een dag of 2 vooruit kijken, want langer heeft vaak helemaal geen zinquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
En het zag er nog wel zo leuk uit op de kaarten van gisteren. Dikke bak sneeuw met een stormachtige wind
Of de diepvries van de Euroborg staat per ongeluk open.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef dan13lv het volgende:
godverdegodverik heb net de straat geveegd na de lading van 16.00H in groningen, komt er een uur later weer een aantal cm bij
![]()
koufrontje in het noorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |