Nu ben ik blij om in Den Haag te wonenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:05 schreef INViCTuS het volgende:
Kraamkamer
Die extreem lage bovenluchttemperaturen leiden ertoe dat het zeegebied ten westen van Noorwegen en de Noordzee een ware kraamkamer worden van sneeuwbuien. Met een watertemperatuur van een graad of 7 en daarboven trek/zuiging van Arctische kou, krijg je een bulk aan sneeuwbuien. Bovendien is het temperatuurverschil tussen zee en bovenlucht dermate groot, dat we morgen rekening moeten houden met onweer, een zeldzaamheid in het winterseizoen.
De sneeuwbuien van morgen lijken voornamelijk de kustgebieden in te schuiven. Er waait aan de grond namelijk een zwakke tot matige westelijke wind, kracht 2 tot 4, maar iets hoger in de atmosfeer staat een licht zuidwestelijk briesje. Erg ver lijkt de sneeuwval daardoor niet het land op te schuiven. Maar, we laten ons natuurlijk graag verrassen..
Noordzee zaterdag buiten spel
Zaterdag draait de wind naar het zuiden, schuiven de meeste sneeuwbuien ten noorden van ons land richting de zuidkust van Noorwegen en wordt de Noordzee als buienbron voor ons enige tijd buiten werking gesteld. Dan is het juist een frontaal systeem dat later op de dag vanuit het zuiden op uitgebreide schaal sneeuwval brengt.
Ik maak me pas zorgen over dit soort berichten als ik diezelfde sneeuw kan opscheppen van buiten mijn raam...en ik zit op de 1e verdiepingquote:Op donderdag 16 december 2010 18:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Nu ben ik blij om in Den Haag te wonen
Zaterdag geen neerslag?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:00 schreef Burnie88 het volgende:
[ afbeelding ]
Teleurstellende 15-daagse wat betreft neerslag...
Kan het me ook bijna niet voorstellen. Teletekst geeft nu al 85% kans aan, dus geen neerslag lijkt me uitgesloten.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zaterdag geen neerslag?![]()
Dit kaartje negeer ik maar even.
Inderdaad, waar zijn onze Zuiderlingen?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Limburg nog veel sneeuw? Op 't kaartje te zien valt er nu lomp veel.
Dat lijkt deze kant op te komen, het deel dat nog op zee is..ziet er redelijk actief uit.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef kepler het volgende:
Sneeuwval in Den Haag, al een tijdje nu. Blijft echter totaal niet liggen, zelfs niet op de auto's
Lief vragen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef SevD het volgende:
Waar blijft de sneeuw in DordtNet continu natte sneeuw - ja daar hebben we niks aan
![]()
Trouwens nog maar een keer - Hoe kom ik op die kaart?
Jep - is nog geldig.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lief vragen.En vertellen in welke stad je zit wil ook nog wel eens helpen.
Er staat Dordrecht in je UI is dat nog geldig?
Ik hoefde alleen maar te vragen: mag ik op de kaart in Groningen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Mercer het volgende:
Mag ik (heel) veel sneeuw in Dordrecht?![]()
![]()
Huh, hier valt al een uur geen sneeuw meer en ik woon ook in Den Haag.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef kepler het volgende:
Sneeuwval in Den Haag, al een tijdje nu. Blijft echter totaal niet liggen, zelfs niet op de auto's
Eujjj, da's niet eerlijk.quote:
Zwarte Piet is heul niet meer in Nederland joh!!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef Mercer het volgende:
[..]
Eujjj, da's niet eerlijk.Ik krijg net bericht van Zwarte Piet dat het gaat dooien nu in Dordt.
Ja nogal wiedes, daar vriest het heul nog niet...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef Mercer het volgende:
[..]
Eujjj, da's niet eerlijk.Ik krijg net bericht van Zwarte Piet dat het gaat dooien nu in Dordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |