quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Infection het volgende:
Hier (Provincie Utrecht) ook windstil, en zo'n 2 - 5cm sneeuw. Van mij mag er nog veel meer bijkomen. Maar het zal er vandaag wel weer niet van komen...
Het hangt hier wel recht boven zo te zien... maar heb nog geen vlokje zien vallen vandaag.quote:
Tis cumulatief... dag is nog niet om. Op buienradar komt er boven de noordzee nog een flink pak aan volgens mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Het hangt hier wel recht boven zo te zien... maar heb nog geen vlokje zien vallen vandaag.![]()
Of kijk ik nou verkeerd naar die kaart?![]()
Ik neem aan dat de doorgaande wegen gewoon vrij zijn van sneeuw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga nu wel enorm twijfelen of ik vanavond moet gaan rijden of niet![]()
Uberhaupt of dat dit weekend wel gaat lukken
Jammer dat er bij ons niks bij komtquote:
zou het? volgens mij valt er niet tegen aan te strooien.. en er komt nog meer aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de doorgaande wegen gewoon vrij zijn van sneeuw!
Meestal houden ze de doorgaande wegen wel goed in de gaten met dit soort weerssituaties En wat ik zelf merk is dat het in woonwijken meestal een drama is of in van die zijweggetjes maar zodra je uit een wijk bent, dan is het wel te doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou het? volgens mij valt er niet tegen aan te strooien.. en er komt nog meer aan![]()
en morgen tot en met maandag lijkt het me ook geen pretje..
Zal het straks maar moeten bekijken.
Leuk! Mooi zo die sneeuwlucht.quote:
Mooi filmpje idd. Je moet even goed kijken om de vlokken te zien ipv de "waas" van het totaal maar t sneeuwt lekker daaroquote:
Ik werd in het begin behoorlijk zeeziekquote:
Tsssk, en dat voor iemand die aan de pier woontquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik werd in het begin behoorlijk zeeziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |