Foto's!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:00 schreef horned_reaper het volgende:
Wat een winter landschap hier
Hier ook! Ik kijk vanaf me werkplek over een weiland heen. Staan wel wat bomen voor, maar toch. Alles is wit.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:00 schreef horned_reaper het volgende:
Wat een winter landschap hier
Als de buien die nu over Schotland heen trekken hierheen komen, dan halen we het sowieso wel. Schapenwolkjesquote:Op donderdag 16 december 2010 16:04 schreef kahaarin het volgende:
Groningen nu even droog, wel zo'n 4 cm gevallen, de buien op de Noordzee zijn in aantocht, misschien halen we de 10 cm nog.
Hm, dan kan het niet lang meer duren voor het Rotterdam ook bereikt.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:07 schreef marcel-o het volgende:
Gouda meldt dikke vlokken sneeuw
blijft alleen nog niet liggen op die natte straat
Het record van eind november zullen we niet halen denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:13 schreef kahaarin het volgende:
Gaat iig lekker met de files, kwart over 4 en 225km: http://www.nu.nl/verkeer/index.html
nee 22 decemberquote:Op donderdag 16 december 2010 16:05 schreef Burnie88 het volgende:
Nog een apart feit vandaag; volgens mij is het de donkerste dag van het jaar. Het is nu om 4 uur al flink donker aan het worden in Gelderland.
http://www.traphic.nl/quote:Op donderdag 16 december 2010 16:13 schreef kahaarin het volgende:
Gaat iig lekker met de files, kwart over 4 en 225km: http://www.nu.nl/verkeer/index.html
Lol, die had ik een topic of wat terug gepost.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef JDude het volgende:
[..]
http://www.traphic.nl/
Tussen Utrecht en Amersfoort kun je de sneeuw spotten met de snelwegcamera's.
okequote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
21, nee ik bedoel meer door de bewolking vandaag etc.
Het Haags Kwartiertje is aangebrokenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag meld natte sneeuw! Gaat het dan toch gebeuren???
Whahaha, goeie.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het Haags Kwartiertje is aangebroken
Overgang van Regen > Sneeuw gaat sneller dan je zelf kunt voorstellenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef Fredo55 het volgende:
Knmi:
Wilhelminadorp af en toe zware sneeuw.
Wilhelminadorp ligt hemelsbreed 25km hier vandaan.
Ik ben zeer benieuwd of die melding ook klopt, aangezien het hier regent.
* Eix kijkt uit het raam.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Overgang van Regen > Sneeuw gaat sneller dan je zelf kunt voorstellen![]()
Eerst zit je mooi naar de lataarnpaal te kijken, shit moet naar de WC, je komt terug en het sneeuw![]()
Zo ging het ook op de pier, zelden zo snel mee gemaakt
Ja, vooral kustprovincies.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt er uberhaupt nog veel sneeuw aan vandaag, vanavond, vannacht?
de kans op sneeuwbuien is de komende nacht en morgen ochtend ook voor Utrecht zeker aanwezig!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef MissHobje het volgende:
Eerst alles zeik en dan ook zeikes nat geregend en nu sinds uur of 15 bizar veel sneeuw wat blijft liggen.. bende weeroja Utrecht it is. Valt er vannacht ook nog sneeuw? aangezien ik rond 05 in de auto moet zitten maar wellicht dit dan maar 30 min eerder doe
* lyolyrc even arm buiten de deur steektquote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
Eindhoven is nu de enige plek in heel Nederland waar het nog volop regent
Jep. Ik zit 25km noord van je en 10 min geleden is het hier gaan sneeuwenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef TommyGun het volgende:
Na regen nu ijzel in Ehv. Zo sneeuw ?!
Jullie zijn al laatste van heel NL aan de beurtquote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef TommyGun het volgende:
Bizar veel sneeuw?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef MissHobje het volgende:
Eerst alles zeik en dan ook zeikes nat geregend en nu sinds uur of 15 bizar veel sneeuw wat blijft liggen.. bende weeroja Utrecht it is.
Ow crap maargoed ik zet de wekker wel extreem vroeg, nu maar hopen dat het vlg week dan mee gaat vallen anders zelfde ellendequote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
de kans op sneeuwbuien is de komende nacht en morgen ochtend ook voor Utrecht zeker aanwezig!
Waar ijzelt het in Eindhoven? In het zuiden is het volgens mij gewoon regen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef TommyGun het volgende:
Achtse Barrier, tegen Best. M'n dakraam is wit thans, en dat is niet van de sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Waar ijzelt het in Eindhoven? In het zuiden is het volgens mij gewoon regen.
Dan ben jij vast eerder aan de beurt dan ik. Maar ik moet zo nog naar het Philipsstadion en heb geen zin in ijzel onderweg.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Achtse Barrier, tegen Best. M'n dakraam is wit thans, en dat is niet van de sneeuw
quote:EDIT; en ook niet van wat anders![]()
Het is nu helemaal droog ineens...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dan ben jij vast eerder aan de beurt dan ik. Maar ik moet zo nog naar het Philipsstadion en heb geen zin in ijzel onderweg.
Oeh, net alsof er naaldjes in je gezicht prikken zeker.... Bagger natte sneeuw...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:35 schreef kepler het volgende:
Ik zat precies op de fiets toen de regen over ging naar sneeuw![]()
Dat kan ik niemand aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |