Ik ben oprecht blij dat je het niet zeker weet. Ik was alweer bang dat het way to easy zou zijn!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet stiekem nog steeds niet wie mij heeftdus mn santa doet t goed
al heb ik enkele verdachten:
basboussa
becky27
cara
incantrix
vlinder
en Lady WRB maar dat komt alleen omdat ik niet wat voor kleur t haar van luca heeft
en ik van de moeders ook de haarkleur niet weet
Stomquote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Mijnweet helemaal nergens iets van. Snapt er de zin niet van en sowieso Fok! en OUD moet ie ook niets van hebben
.
Maarre ik heb mijn pakje nog niet![]()
.
Hoest met mijn SS?
Het is groofsken!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef Santaboxtweepuntnul het volgende:
[..]
StomWat ik ook probeerde, mijn wachtwoord is verdwenen
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef Inne-pinup het volgende:
Ik ben je nog niet vergeten Innepin!
Innepin, je hoeft niet te treuren,
hier een gedicht dat je vast op zal beuren
Je kadootjes heb ik inmiddels allemaal uitgezocht,
en heb daarvoor niet in veel winkels gekocht
Je pakje staat hier nog warm binnen, beschermd tegen de kou
en morgen gaat het richting jou!
Het komt vast voor de 23e bij je binnen
maar je moet de nieuwsgierigheid echt tot die datum bedwingen
Ik hoop dat je alle dingetjes leuk vindt
nu ga ik er weer vandoor en zie je mij hier tot de 23e niet meer mijn kind![]()
Och sorry lieve Santa, dat was niet de bedoeling,quote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef Niet_Santaloos het volgende:
Of ik erbij zit zeg ik nog even niet
Maar ik voel me wel een beetje bespied![]()
Over die locatie wil ik nog wel wat kwijt
Misschien was ik toen wel op de universiteit
Of aan het werk of onderweg?
Dat is iets dat ik je niet zeg
Of ben ik dat juist vandaag?
Voor mij een weet, voor jou een vraag!
Ik moet op de 23e waarschijnlijk staan aanschuiven in Antwerpen voor Music for lifequote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef seilram het volgende:
Ik besef me net dat ik de 23e heb afgesproken met mijn nichtje om pannekoeken te gaan eten! Dus ik zal me hier wat later melden op de avond.
Leonieke, hihi dat idee heb ik soms ook! Kijk je ff niet... mis je vanalles. Maar goed, dat heb ik met alle topics waar ik in post.
Spannend!!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
Mrien, morgen gaat ook jou pakketje op de post.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef Santaboxtweepuntnul het volgende:
[..]
StomWat ik ook probeerde, mijn wachtwoord is verdwenen
Drie dagen heb ik in een hoekje zitten wenen
Gelukkig lost het zich zo ook wel op
Jou niets kunnen zeggen was nogal een strop
Maar je pakje is dus nog niet binnen?
Dat is jammer, het gaat al snel beginnen!
maar he, misschien ben je wat te snel
En volgt het vandaag of morgen wel
het klopt, het staat hier nog in huis,quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog geen pakje... spannend hoor!! Nog 6 nachtjes slapen
Hee op mn laptop kent ie de code nog wel...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm dan zet ik Mefke op mijn lijstjehahaaaa
ik heb werkelijk geen idee wie me heeft en ik heb mijn pakje nog niet; dus zou maar zo kunnen
Ga ik gelijk doen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef SantaRaissa het volgende:
Je pakje is aangekomen
Je mag de doos openen (en weggooien) en de kado's nog even wegzetten tot de 23ste
Je pakje openen op de 22e lijkt me dan wel handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Mijn pakje is binnen!
Ziet er mooi uit.
![]()
De aardige buurman kwam het net brengen.![]()
Maar mag ik het ook please de 22e 's avonds al open maken? Ik ben de 23e en 24e dec. de hele dag weg en geen mogelijkheid om te Fokken die dagen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef flowerbox het volgende:
Wat ben je toch lief SS! Ik zit idd te smachten naar het openen, ben zo benieuwd.
Mijn moeder zegt altijd: ' Meer dan je best kun je niet doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:51 schreef Santaboxtweepuntnul het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd wat je ervan vind
Misschien vind je er niks aan, mijn kind
Maar mijn best heb ik in elk geval wel gedaan
Nu maar aftellen tot het open mag gaan
Whoooeeee, spannend!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef SantaTrix het volgende:
Incantrix, of het pakje je vandaag nog zal bereiken weet ik niet
Aangezien je omringd wordt door een sneeuwgebied...
Hopelijk komt het gauw heelhuids bij je aan
En kan het mooi bij je onder de kerstboom staan
quote:
mijn peuter vind dat hij een pyjama en tv kijk dag heeft, en ik washet daar eigenlijk wel mee eens. Dus ik ben erhoor. (al komt de tnt chauffeur hier meestal pas rond 20.30)quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:36 schreef SecretSantaKloonheelveel het volgende:
Lieve P_iglet,
Volgens track and trace zou de chauffeur al onderweg zijn! Hopelijk ben je thuis om het in ontvangst te nemen!
Oe spannend! We werken maandag en dinsdag, maar eigenlijk is een van de buren altijd wel zo lief om het in ontvangst te nemen. Woensdag en donderdag ben ik wel grotendeels thuis, dus komt vast goed!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef HappySanta het volgende:
Happy, ben je maandag en/of dinsdag thuis?
ik verwacht dan een pakketbezorger bij je aan huis...
het pakje ging vandaag met TNT mee in de bus,
om het bij het postkantoor te krijgen was met de gladheid wel een hele klus...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Mijsje ik ben toch wel heel benieuwd naar jouw SS hoor!!!!! Nog erger dan die van mij geloof ik
(volgens mij is die van mij ook met de noorderzon vertrokken ofzo, hoor niets meer)
oeeehhhh wat spannend!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:36 schreef StoomSanta het volgende:
Stieieieieieieieieieieiemie!!!!!, je pakje is onderweg![]()
![]()
Ik hoop het ook! Maar volgens mij zijn er inmiddels toch al flink wat pakjes binnen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:12 schreef mijsje het volgende:
![]()
nog maar 5 dagen en de pakjes mogen open!!!
![]()
maar wat zijn er veel die nog geen pakje hebben...ik word er wel een beetje nerveus van... ik hoop maar dat iedereen op tijd haar pakje binnen heeft...
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeeeej mijn pakje is binnen!!!
en Evie vind het ook heeeeeel interessant
bedankt!! en nu nog een paar dagen geduld.
Ik denk dat je dan niemand op je shortlist hebt staan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben heeeeeel benieuwd of mijn pakje echt vanuit de eigen woonplaats is verzonden; want dan heb ik een heel korte shortlist
ik durfde niet ivm de peuterquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef SantaSimmu het volgende:
Simmu heb je je pakje al opengemaakt?
Dasnetjes 50/50 dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Maar volgens mij zijn er inmiddels toch al flink wat pakjes binnen!
Even uitgerekend
Totaal doen er 54 mensen mee en er moeten nog 27 mensen hun pakje ontvangen
Hier een peuter die, zodra hij het pakje zag, "MIJ MIJ MIJ, VAN MIJ" riepquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:31 schreef simmu het volgende:
[..]
ik durfde niet ivm de peuter![]()
die gilt al sinds aankomst "OPENMAKEN! OPENMAKEN! OPENMAKEN!![]()
![]()
![]()
![]()
OPENMAKEN! OPENMAKEN! OPENMAKEN!
ik ga het eerst doen ook, want sangdrax is thuis, die kan het mooi ff van de kast vissen!
dat kan natuurlijk ook...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Of Innepin is ons allemaal voor de gek aan het houden......
Het is hier!! Spannend!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
Ik heb ook iets verstuurd
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Of Innepin is ons allemaal voor de gek aan het houden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |