Ja. Hier ookquote:
Dan nog is een trein geen Roosendaalquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien was hij zijn bril vergeten. Ik kan dan ook niet van n afstandje zien wat er staat geschreven
Ik moet morgen nog van 10.45 tot 12.30quote:
Ja johquote:
Straks ben je d'r van verlostquote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
URGH. Ik ging even wat eenvoudigs doch zeer specifiek vaktechnisch vragen aan mijn co-promotor. Legt hij het zo heel meewarig uit en vertelt hij er ook nog eens bij hoe je een gewogen gemiddelde moet nemen
Betuttelende shit-Vlaming
Daar hebben we het niet over gehadquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
URGH. Ik ging even wat eenvoudigs doch zeer specifiek vaktechnisch vragen aan mijn co-promotor. Legt hij het zo heel meewarig uit en vertelt hij er ook nog eens bij hoe je een gewogen gemiddelde moet nemen
Gelukkig heb jij die hele supermarkt niet nodig met je volle vriezerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:13 schreef DarkElf het volgende:
zag trouwens toevallig in de supermarkt dat die dicht is 1 jan. das natuurlijk logisch, maar das echt zoiets waar ik niet bij stilstadus bij dezen voor hen die net zoals ik zijn: de winkels zijn dicht 1 jan
we gaan overdag lekker naar de Saunaquote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij die hele supermarkt niet nodig met je volle vriezer
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (lekker allemaal verschillende sauna's , uitgebreid lunchen, kruidenbaden enzo, inclusief massage voor moi, de mr houdt daar niet van) en 's avonds zijn we gewoon thuis.
Ik heb nooit zoveel gehad met 'De Laatste Avond van het Jaar!!!!!!' gedoe enzoEn de mr ook niet, dus dat komt goed uit.
En jij?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oef ja. Ik vergeet dat ook altijd met Vlaamse feestdagen! Jij niet? Jij zit natuurlijk dichter bij de grens.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:13 schreef DarkElf het volgende:
zag trouwens toevallig in de supermarkt dat die dicht is 1 jan. das natuurlijk logisch, maar das echt zoiets waar ik niet bij stilstadus bij dezen voor hen die net zoals ik zijn: de winkels zijn dicht 1 jan
Ja die vergeet ik ook altijd en geloof me;je wilt niet in een Hollandse super komen op die dagen! Tis net of de Vlamingen of zichzelf niet kunnen vermaken dus dan maar en masse naar Holland gaan, of dat ze slechte planners zijn en 1 dag gesloten winkels niet overlevenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef ja. Ik vergeet dat ook altijd met Vlaamse feestdagen! Jij niet? Jij zit natuurlijk dichter bij de grens.
Ik kwam kletsnat op mijn werk, door de ijsregenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het hemeltergend vroeg, en wat is het kloteweer
Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik lekker thuis met de vierpotersquote:Op donderdag 16 december 2010 14:19 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb nooit zoveel gehad met 'De Laatste Avond van het Jaar!!!!!!' gedoe enzoEn de mr ook niet, dus dat komt goed uit.
En jij?
Maar er is hier in Vlaanderen ook nooit iets te doen op die feestdagen! Geen festivals, geen vrijmarkt, niks! Gewoon binnenzitten en wachten tot de dag om isquote:Op donderdag 16 december 2010 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die vergeet ik ook altijd en geloof me;je wilt niet in een Hollandse super komen op die dagen! Tis net of de Vlamingen of zichzelf niet kunnen vermaken dus dan maar en masse naar Holland gaan, of dat ze slechte planners zijn en 1 dag gesloten winkels niet overleven
das wel een heel Vlaamse (suffe) manier van dingen benaderenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er is hier in Vlaanderen ook nooit iets te doen op die feestdagen! Geen festivals, geen vrijmarkt, niks! Gewoon binnenzitten en wachten tot de dag om is
Het sneeuwt hier flink, maar het is tot nu toe allemaal natte kledderzooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:29 schreef DarkElf het volgende:
Hoop dat t weer zich morgen een beetje gedraagt, we moeten 's avonds naar Amsterdam.
Ah well, ik klaag niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
das wel een heel Vlaamse (suffe) manier van dingen benaderen
Ja zoiets toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah well, ik klaag niet hoorzeven vrije dagen per jaar versus eentje in NL?
Getsie.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier flink, maar het is tot nu toe allemaal natte kledderzooi.
En ik heb dan nog 'es twee dagen extra: eentje in februari en een in september. Naiiiiiisquote:Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja zoiets toch?
En vind t ook raar dat alles zo doods is hier dan hoor maar heb er verder geen last van. Verbaas mij gewoon wel altijd over alle Vlamingen die dan de nederlandse supers leeghalen hier. Ga dan verder Nederland in (oeh eng!) en ga iets leuks doen!
bofferdquote:Op donderdag 16 december 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ik heb dan nog 'es twee dagen extra: eentje in februari en een in september. Naiiiiiis
Ja, wat zeik ik eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
lekker! Zo zeg. Al rustig aan t kijken naar n ander baantje?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, wat zeik ik eigenlijk9 dagen plus de christelijke feestdagen en nieuwjaar, plus een week kerstvakantie. En dan nog 25 dagen.
En dan Het Grote Verhuizenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet morgen, zaterdag en zondag werken![]()
Wel laatste zaterdag en zondag die ik moet werken bij ikea, tijd gaat snel
Niks mis met Drenthequote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Wij blijven ook lekker thuis met Oudejaarsavond en heb ook geen zin om dit jaar weg te gaan (ik moet 1 januari ook werken). Visite is van harte welkom, dus als iemand hier alleen is en dat liever niet wil zijn kan je ook nog in Drenthe terecht (je moet het maar willen)
Ja natuurlijk wel. Maar dat moest je gebruiken in een bepaalde manier van gebieden opdelen, bladibla.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zucht CF wist je dat niet eens *rolleyes*
Nou die toevoeging!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Wij blijven ook lekker thuis met Oudejaarsavond en heb ook geen zin om dit jaar weg te gaan (ik moet 1 januari ook werken). Visite is van harte welkom, dus als iemand hier alleen is en dat liever niet wil zijn kan je ook nog in Drenthe terecht (je moet het maar willen)
Is zeker niet slecht maar ja je bent nu eenmaal een druk mens, dan lijkt het zo op!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, wat zeik ik eigenlijk9 dagen plus de christelijke feestdagen en nieuwjaar, plus een week kerstvakantie. En dan nog 25 dagen.
Neuh, nog geen inspiratie. Ik ga in januari eens beginnen met rondkijken ofzo. 't Is sowieso afwachten met Meneers project, als dat maar een paar maanden langer duurt dan dat ik werk heb, ga ik eerst even vrijwilligerswerk doen ofzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker! Zo zeg. Al rustig aan t kijken naar n ander baantje?
Wat zou je *willen* doen? Zelfde vakgebied?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx![]()
[..]
Neuh, nog geen inspiratie. Ik ga in januari eens beginnen met rondkijken ofzo. 't Is sowieso afwachten met Meneers project, als dat maar een paar maanden langer duurt dan dat ik werk heb, ga ik eerst even vrijwilligerswerk doen ofzo.
Zelfs in Drenthe kan je overdag online zijn!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Niks mis met DrentheEn ik zou zo langs komen, maar ik ben de hele dag iig online beschikbaar voor collega's uit Belgie en de UK voor support en dan zou ik 's avonds nog richting jullie moeten komen
Lastig, lastig
Ja kloptquote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfs in Drenthe kan je overdag online zijn!
Neuh, denk het niet. Algemeen-technisch. Of terug naar mijn rootsquote:Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zou je *willen* doen? Zelfde vakgebied?
Ik vind alles best, als ik maar niet hoef te reizenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Neuh, denk het niet. Algemeen-technisch. Of terug naar mijn roots
Isa, straks heb je een heuse CUL-SC meet met O&N
Geen Lanette, maar iets met de gemakkelijke naam: hydrocortisonacetaat/vaselinecetomacrogolcreme.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
Lanette, golfer? Of hormoonzalf?
Lanette is fijn spul
oh das dan weer mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef Isabeau het volgende:
En mijn weegschaal is niet goedIk was hier met schoenen en spijkerbroek aan lichter dan thuis
Hormoonzalf + megavette cremequote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef golfer het volgende:
Geen Lanette, maar iets met de gemakkelijke naam: hydrocortisonacetaat/vaselinecetomacrogolcreme.
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef DarkElf het volgende:
oh das dan weer mooi
Ga je wel proberen iets aan je gewicht te doen?
gewoon hydrocortisone dusquote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen Lanette, maar iets met de gemakkelijke naam: hydrocortisonacetaat/vaselinecetomacrogolcreme.
Ah tussenwegen/ grijs gebieden... jaja das altijd moeilijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMaar bij mij is het altijd alles of niets. Een tussenweg is erg moeilijk.
En december is niet zo'n handige maand om te beginnenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
Ah tussenwegen/ grijs gebieden... jaja das altijd moeilijk.
Nou ja, op zich is alles wat je doet goed natuurlijk.. en dan ga je na de kerst enzo gewoon weer met frisse moed verderquote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En december is niet zo'n handige maand om te beginnen
2x per dag dun laagje aanbrengen inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
gewoon hydrocortisone dus![]()
niet te dik smeren he? en niet te vaak
(heb t zelf ook regelmatig gebruikt dus dat weet ik toevallig)
Theorie ("iets is al goed") is prima bekend, maar mijn alles of niets hersens doen daar gevoelsmatig niet aanquote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef DarkElf het volgende:
Nou ja, op zich is alles wat je doet goed natuurlijk.. en dan ga je na de kerst enzo gewoon weer met frisse moed verder
Da's gewoon een soort shampoo&conditioner-effect? Alles-in-een?quote:
Het allervetste dat we kennen is cetomacrogolzalf, lanette is wat minder vet maar wel heel lekker zachtquote:Op donderdag 16 december 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Da's gewoon een soort shampoo&conditioner-effect? Alles-in-een?
Hormoonzalf is naar spul, maar die vette creme die je er dus eerst afzonderlijk bijkreeg was echt superfijn voor alles: droge ellebogen, schilfers, allerlei narigheid.
maar daar bereik je wel echt resultaat mee natuurlijk. Snap dat het moeilijk is hoor om niet in extremen te vallen maar je bent een slimme meid, en die weet dat langzaam aan beter is dan snelquote:Op donderdag 16 december 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Theorie ("iets is al goed") is prima bekend, maar mijn alles of niets hersens doen daar gevoelsmatig niet aan
Dat had ik dus ook hequote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef Isabeau het volgende:
En mijn weegschaal is niet goedIk was hier met schoenen en spijkerbroek aan lichter dan thuis
Jajaquote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef DarkElf het volgende:
maar daar bereik je wel echt resultaat mee natuurlijk. Snap dat het moeilijk is hoor om niet in extremen te vallen maar je bent een slimme meid, en die weet dat langzaam aan beter is dan snel
Gaat je lukken johquote:Op donderdag 16 december 2010 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JajaMaar weten dat iets beter is zorgt er niet altijd voor dat je het beste ook kiest
Ik had een nieuw afvalplannetje voor volgend jaar, maar ik vrees dat dat tergend langzaam zal gaan met afvallenToch maar gaan gebruiken.
Maar als je verder gezond bent, is het alleen maar slecht om er haast achter te zetten.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:15 schreef Isabeau het volgende:
JajaMaar weten dat iets beter is zorgt er niet altijd voor dat je het beste ook kiest
Ik had een nieuw afvalplannetje voor volgend jaar, maar ik vrees dat dat tergend langzaam zal gaan met afvallenToch maar gaan gebruiken.
Zal wel langzaam gaan, dus misschien motiveert het me niet genoegquote:
Langzaam is niet slechtquote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal wel langzaam gaan, dus misschien motiveert het me niet genoeg
Kijk, beste dieet is gewoon dat Ross me vanavond vertelt dat hij terug gaat naar Engeland. Dan val ik in 3 maanden 30+ kilo af en dan mag hij daarna terug komen en blijf ik op gewicht(as if)
Mijn plannetje klinkt in mijn hoofd heel erg logisch.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maar als je verder gezond bent, is het alleen maar slecht om er haast achter te zetten.
Ach ja, ik heb mooi praten - stiekem wil ik er ook nog wel een paar kilo af
En jij kreeg niets?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef LieLie het volgende:
Er is met geen woord gerept over kerstborrels e.d.
Kerstcadeautjes werden uitgedeeld waar ik bij stond: geen kik.
Nope, val niet onder normaal personeel blijkbaar. Omdat het contract via een ander bureau gaat.quote:
Wat belachelijk eigenlijk, dat je er niet bijhoortquote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
Nope, val niet onder normaal personeel blijkbaar. Omdat het contract via een ander bureau gaat.
Nou, als je nou gewoon eens berekent hoeveel kcals je per dag met je huidige gewicht zou moeten eten en daar 500 vanaf haalt? Volgens methode Steer zou je dan ongeveer een pond per week af moeten vallenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn plannetje klinkt in mijn hoofd heel erg logisch.
Ik neem het gewicht dat ik wil wegen, kijk hoeveel kcal per dag een couchpotatoe gebruikt met dat gewicht en daar kom ik dan niet boven. Plus meer sporten. Dan zou je denken dat je lijf zich richting dat gewicht normaliseert.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, als je nou gewoon eens berekent hoeveel kcals je per dag met je huidige gewicht zou moeten eten en daar 500 vanaf haalt? Volgens methode Steer zou je dan ongeveer een pond per week af moeten vallen
Belachelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nope, val niet onder normaal personeel blijkbaar. Omdat het contract via een ander bureau gaat.
Dat zou sowieso goed zijn jaquote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Langzaam is niet slechtMaar misschien moet je Ross gewoon vertellen dat-ie moet kappen met die mega-cal-rijke gerechten maken
Okquote:Op donderdag 16 december 2010 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]mijn plan zal in het begin iets sneller gaan dan dat en op den duur trager. Ik heb ook als peildatum: voor mijn 40ste een gezond gewicht. En dat moet haalbaar zijn.
Wat een krentekakkersquote:Op donderdag 16 december 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
nou idd.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een krentekakkersIk zou dat als manager echt niet doen op zo'n manier, desnoods betaal ik het zelf.
Wat hij zegt! Pfff.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef TAV74 het volgende:
Wat een krentekakkersIk zou dat als manager echt niet doen op zo'n manier, desnoods betaal ik het zelf.
Maar je bent geen couch potato, dus je moet er sowieso iets boven zitten. Ik heb altijd gezegd ongeveer 20-25% minder dan wat ik dagelijks verbruik. Het daadwerkelijke wat ik dagelijks verbruik meet ik dus middels de trendlijn die ik door m'n laatste 10 gewichtmetingen plot.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn plannetje klinkt in mijn hoofd heel erg logisch.
Ik neem het gewicht dat ik wil wegen, kijk hoeveel kcal per dag een couchpotatoe gebruikt met dat gewicht en daar kom ik dan niet boven. Plus meer sporten. Dan zou je denken dat je lijf zich richting dat gewicht normaliseert.
ik ook, maar blijf mooi stabiel. ondanks dat ik al een maand niet gerend heb (ook leuk hoor, maar wil nog iets meerquote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als je verder gezond bent, is het alleen maar slecht om er haast achter te zetten.[q] is ook zo maar kan mij voorstellen dat isa gewoon weer minder isa wil zijn[q]
Ach ja, ik heb mooi praten - stiekem wil ik er ook nog wel een paar kilo af
Niet vergelijkbaar in dit geval. Dat soort mensen worden echt bij een extern bedrijf ingehuurd en zijn vaak ook niet echt collega's waar je dagelijks mee werkt.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Is bij ons ook zo. schoonmakers, afwaskeuken, beveiliging zijn extern en die krijgen via hun eigen werkgever een kerstpakket/bonus/cadeau
Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
OkVolgens mij gaat het lukken
We maken een apart topic
De CUL-SC-Dieetclub, voor al uw motiverende praatjes
Dit zou een schatting voor mij zijn voor mijn huidige gewicht (65.8 kg). Ik eet nu dagelijks rond de 1600-1700 kcal en val hiermee inderdaad rond de 0.5 kg per week af. Ik controleer mezelf door de trendlijn door m'n gewichtsmetingen.quote:Sedentary
you need 1874 Calories/day to maintain your weight
you need 1374 Calories/day to lose 0.5 kg per week
1-3 sports/week
you need 2147 Calories/day to maintain your weight
you need 1647 Calories/day to lose 0.5 kg per week
3-5 sports/week
you need 2421 Calories/day to maintain your weight
you need 1921 Calories/day to lose 0.5 kg per week
quote:Reference
This Calorie Calculator is based on the Mifflin - St Jeor equation. With this equation, the Basal Metabolic Rate (BMR) is calculated by using the following formula:
BMR = 10 * weight(kg) + 6.25 * height(cm) - 5 * age(y) + 5 (man)
BMR = 10 * weight(kg) + 6.25 * height(cm) - 5 * age(y) - 161 (woman)
The calories needed to maintain your weight equal to the BMR value, multiplied by an activity factor. To loss 1 pound, or 0.5kg per week, you will need to shave 500 calories from your daily menu.
Oh jawel hoor, elke dag dezelfde schoonmakers, die ik moet bellen als er ergens iets geknoeid is, de poolse afwashulpen lopen zelfs in ikeakledij maar worden betaald door een pools uitzendbureau dus krijgen helemaal niksquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar in dit geval. Dat soort mensen worden echt bij een extern bedrijf ingehuurd en zijn vaak ook niet echt collega's waar je dagelijks mee werkt.
Bij LieLie ligt dat iets anders volgens mij. Als ik een uitzendkracht of stagiair heb die binnen mijn club meewerkt gaat hij/zij in dit soort dingen gewoon volledig mee.
Ah ok, dat ken ik hier niet op deze manier. Schoonmakers hier lopen er na werktijd en hebben echt geen binding met het bedrijf.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, elke dag dezelfde schoonmakers, die ik moet bellen als er ergens iets geknoeid is, de poolse afwashulpen lopen zelfs in ikeakledij maar worden betaald door een pools uitzendbureau dus krijgen helemaal niks
Ik heb verder niks met dat uitzend of detacheringsbedrijf. Die betalen, that's it. Contract dat ik daar heb ik alleen voor deze organisatie.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar in dit geval. Dat soort mensen worden echt bij een extern bedrijf ingehuurd en zijn vaak ook niet echt collega's waar je dagelijks mee werkt.
Bij LieLie ligt dat iets anders volgens mij. Als ik een uitzendkracht of stagiair heb die binnen mijn club meewerkt gaat hij/zij in dit soort dingen gewoon volledig mee.
Zoiets begreep ik al ja, dus belachelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met dat uitzend of detacheringsbedrijf. Die betalen, that's it. Contract dat ik daar heb ik alleen voor deze organisatie.
Verder is zaterdag de laatste dag dat ik daar het werk doe dat ik nu doe (voor mijn stage) en daar heeft degene die daar over gaat ook geen woord over gezegd. Bij hem kon er net nog geen prettige kerstdagen vanaf. Toen ik dat zei reageerde hij met 'ja!'.
Met mijn berekening moet ik ook zo'n 1700 kcal per dag binnen krijgenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Isa ik gebruik deze website om een grove schatting te maken van wat ik dagelijks zou gebruiken als ik een couch potato was, en wanneer ik zou sporten:
http://www.calculator.net/calorie-calculator.html
Dit zou een schatting voor mij zijn voor mijn huidige gewicht (65.8 kg). Ik eet nu dagelijks rond de 1600-1700 kcal en val hiermee inderdaad rond de 0.5 kg per week af. Ik controleer mezelf door de trendlijn door m'n gewichtsmetingen.
Lijkt me een goeie schatting voor jou, denk ikquote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met mijn berekening moet ik ook zo'n 1700 kcal per dag binnen krijgen
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:
al dat gepraat over lijnen, ik ga maar eens een toetje maken voor vanavond én een uurtje pilatessen
Ik denk dat ik momenteel regelmatig ver boven de 3000 kcal zit, dus ja, dat wordt wennenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me een goeie schatting voor jou, denk ik
Wel afzien hoor, de eerste paar wekenNormaal ben je gewend boven de 2000 kcal binnen te krijgen waarschijnlijk, maar 't went echt!
't was meer dat bonbonnetje hier (floep, 100 kcal) plakje cheddar daar (floep, 80 kcal) etc. erin hakt, bij mij.
Ik ben ook maar de keuken ingedoken om wat mise-en-place te verrichten voor straks als mijn migraine-kipjequote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:
al dat gepraat over lijnen, ik ga maar eens een toetje maken voor vanavond én een uurtje pilatessen
Ook Bloes haar tonijnsalade, Borisz z'n pasta, Dude van die gehaktflapjes en Pee z'n muffins natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
hé geef mijn quiche steeds eens ff lekker niet de schuld van je eigen vreetgedrag !
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat eiwitten (en vet) het hongergevoel langer kunnen stillen dan (simpele) koolhydraten door de insulinepiek die dat laatste veroorzaakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:
net of alle carbs en vetten ongezond zijn *zucht. zo onzinnig.
Oh ik de helequote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:
(maar ik zou dan een halve quiche eten als ik een quiche maak)
Vat69 misschien?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
't suffe nerderige meisje hier tegenover me die aan het programmeren is, heeft een jackje aan met '69' op de achterkant. Is dat een hint?
Invriezen !quote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:
(maar ik zou dan een halve quiche eten als ik een quiche maak)
Flikker opquote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook Bloes haar tonijnsalade, Borisz z'n pasta, Dude van die gehaktflapjes en Pee z'n muffins natuurlijk.
Memo en ik hadden gezonde dingen.
Weet ik, maar tis onzin om te zeggen dat die dingen ongezond zijn per definitie, das gewoon niet waar. Dat vaak en veel, das ongezond jaquote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat eiwitten (en vet) het hongergevoel langer kunnen stillen dan (simpele) koolhydraten door de insulinepiek die dat laatste veroorzaakt.
Je moet het namelijk ook zonder hongergevoel ook een beetje kunnen volhouden...
Met z'n tweeën hè, je moet dan dingen wel delenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik de heleKan moeilijk dingen bewaren
Tell me about itquote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En december is niet zo'n handige maand om te beginnen
allebei een kwart quiche, salade erbij en de rest in de vriezerquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met z'n tweeën hè, je moet dan dingen wel delen
Ik zeg trouwens toch ook nergens dat het ongezond is? Ik zeg alleen dat ik er zoveel van genomen had dat ik over de 3000 kcal terecht ben gekomen. Of ik dat nou met jouw quiche deed, met Sunnie haar quiche, met Pee z'n muffins, Borisz z'n pasta etc. maakt geen reet uit.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Weet ik, maar tis onzin om te zeggen dat die dingen ongezond zijn per definitie, das gewoon niet waar. Dat vaak en veel, das ongezond ja
en over die eiwitten: daarom eet ik best wat yoghurt en kwark enzoscheelt enorm, net als gekookte eitjes en zo.
Nee Nee Neee!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Tell me about it
Dus we beginnen een CUL dieetclub?
als deze quiche zo lekker is dat je er van aan komt wil ik deze ook wel eens proevenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
hé geef mijn quiche steeds eens ff lekker niet de schuld van je eigen vreetgedrag !![]()
tuttut tis al goed hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg trouwens toch ook nergens dat het ongezond is? Ik zeg alleen dat ik er zoveel van genomen had dat ik over de 3000 kcal terecht ben gekomen. Of ik dat nou met jouw quiche deed, met Sunnie haar quiche, met Pee z'n muffins, Borisz z'n pasta etc. maakt geen reet uit.
Altijd kijk ik naar *wat* erin zit en niet wat het is. Daarom zeg ik ook dat dingen van de Mac niet ongezonder zijn dan vergelijkbare andere dingen die je elders koopt of zelf maakt.
En steeds dat gez**k over afvallen, gezond eten en sporten? Nee liever nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Tell me about it
Dus we beginnen een CUL dieetclub?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef TAV74 het volgende:
Straks eens even aan de Tapas en bier
Denk dat ik wel meer van jullie kan hebben maar zal vanzelf weer bitchy worden want dat kan niet anders met dat onderwerpquote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben benieuwd, zou er bijna een topic voor aanmaken
Ik vermoed van niet in zo'n groepsarrangement, maar wie weetquote:Op donderdag 16 december 2010 15:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
voor de tapas!
Als je nog hele inspirerende dingen ziet, laat het even weten, ik moet ook nog tapas bedenken voor kerst
En whisky-aromaquote:
Potverdikkiequote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Leintjeuh het volgende:
P, dat wisselgesprek trouwens, ging niet over m'n computer
Echt nietquote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieJe wilde gewoon van me af he
Jij ging haar ook wakker bellen?quote:
Hier nog helemaal nietquote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef LieLie het volgende:
Er valt hier best wel een dikke laag sneeuw, as we speak!
Hier niet en hopelijk blijft dat ook zo.....wil nog wel kunnen uitgaan vanavondquote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef LieLie het volgende:
Er valt hier best wel een dikke laag sneeuw, as we speak!
Hier ook, maar die blijft niet liggen. Vieze natte sneeuwzooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm de zeikregen is omgegaan in dikke vlokken sneeuw
Nee, Isa belde om te checken of ik al uit bed wasquote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieJe wilde gewoon van me af he
Ben blij dat ik de weg niet meer ophoef, regen heeft het zout natuurlijk weggespoeld en met die sneeuw wordt het gladde glibberzooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm de zeikregen is omgegaan in dikke vlokken sneeuw
quote:
t's is maar een sneeuwimpressie steer, geen poster voor aan de muurquote:
LieLie heeft blauwe sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
t's is maar een sneeuwimpressie steer, geen poster voor aan de muur
Nou, zo veel kans is er dan niet op liefde als maar 1 consulent een relatie (man of vrouw?) zoektquote:Mens en Relatie Meer kans op liefde dan je denkt! Onze consulent zoekt een partner. www.Mens-en-Relatie.nl
Toch wel lief, die Isaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, Isa belde om te checken of ik al uit bed was
Wut! Hier in Belgie enkel regen. En ik heb geen zin meer om te werken. Ga zo naar huis lopen, kadootje voor kuismadam kopen, boodschappen doen, halfuurtje pilates en dan weer verder met datquote:Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef LieLie het volgende:
Beetje wittere sneeuw voor Steer:
[ afbeelding ]
Ik ben op mijn werk, ik zie het vanavond wel als ik in het Hogevene aan komquote:Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef LieLie het volgende:
Nou, best wel erg in de buurt! Hebben jullie geen sneeuw?
Gezellig, Pquote:Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net besloten dinsdag met een kennis mee te gaan naar een plaatsje in Belgie voor een meezing-sound-of-music-bioscoopHij regelt het technische stuk van die voorstelling
Het is in een gemeenschapshuis oid. De verwachting is dat de zaal vol zit (want al 400 kaarten verkocht
) met ouwetjes
't Is in Lier
quote:
Moet je met de trein gaan! Lier heeft misschien wel het meest troosteloze station van heel Vlaanderenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net besloten dinsdag met een kennis mee te gaan naar een plaatsje in Belgie voor een meezing-sound-of-music-bioscoopHij regelt het technische stuk van die voorstelling
Het is in een gemeenschapshuis oid. De verwachting is dat de zaal vol zit (want al 400 kaarten verkocht
) met ouwetjes
't Is in Lier
Wat vervelend, beterschap!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf 5 uur vannacht geveld door de $$%& migraine![]()
![]()
Nu maar douchen en kijken hoe het gaat, wat een sneeuw bij jou Lie
Voor Android? Niet dat ik weet uit mn hoofdquote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef LieLie het volgende:
Steer, zijn er apps om muziek te downloaden als beltoon?
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Nehquote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je met de trein gaan! Lier heeft misschien wel het meest troosteloze station van heel Vlaanderen
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je met de trein gaan! Lier heeft misschien wel het meest troosteloze station van heel Vlaanderen
Overigens (iedereen heeft vast het Hallelujah-flashmobfilmpje al gezien), kennen jullie deze ook?
Blijkbaar houden Vlamingen gewoon van The Sound Of Music!
he getsie, beterschap!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:
![]()
We zouden het niet meer over lijnen hebbuh.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:55 schreef DarkElf het volgende:
3 kwartier pilates gedaanVoelt lekker!
Nu lekker aan de mangoyoghurt met lijnzaad
*grinquote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zouden het niet meer over lijnen hebbuh.
ja goeie,moet nog gaan bedenken wat ik allemaal wil zaaien in de lentenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Maar we kunnen het wel over zaad hebben.
Hele dikke knuf!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:
![]()
ja dat kan idd he?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hele dikke knuf!!!er zit hoofdpijn in de lucht ofzo door die sneeuw
Migraine is niet echt 'hoofdpijn'quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef MissHobje het volgende:
Hele dikke knuf!!!er zit hoofdpijn in de lucht ofzo door die sneeuw
Beterschapquote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Mooi!quote:
Neequote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij al iets vanuit het zkh gehoord?
Wat wil je doen?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen jullie me een beetje bezig houdenIk moet nog een uur op mijn werk wachten op een collega en dan gaan we uit eten.
* Pietverdriet zingt een liedje voor Isabeauquote:Op donderdag 16 december 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen jullie me een beetje bezig houdenIk moet nog een uur op mijn werk wachten op een collega en dan gaan we uit eten.
Galgje?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
Wat wil je doen?Boter, kaas en eieren? Strippoker? Mens-erger-je-niet?
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zingt een liedje voor Isabeau
Heute Schlachten wir ein Stinktier
STINKTIER
Und dann essen wir es auf
AUF AUF
Katzenklo, Katzenklo
Ja das macht die Katze froh
lol!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Mag morgen in de keuken van mijn vriendin gaan douchen, in het studentenhuis van hun is de douche gewoon in de keukenmet alleen een douchegordijntje tussen de douche en aanrecht
Uhhh ik doe wel een ochtendje zonder douchen denk ik
Stuk of 10 maar 4 hebben een eigen douchequote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol!en hoeveel studenten wonen daar?
Fijn dat je daar niet zo gespannen was, borisz! Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef borisz het volgende:
thuis
Gesprek ging goed. Althans mijn gevoel is positief. De spanning kon ik dumpen in de gang van E&Y
. Was een gesprek met de recruiter over mijn cv, goede en slechte eigenschappen, wat ik van E&Y kon verwachten.
![]()
Kon overal duidelijk antwoord op even, was rustig, ben tevreden. Ik was smorgens meer gespannen dan tijdens het gesprek
. Over een paar dagen hoor ik meer.
Dus 6 mensen moeten de douche, met als enige vorm van privacy een douchegordijntje, delen?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef Sarabi het volgende:
Stuk of 10 maar 4 hebben een eigen douche
Filmpje om je te amuseren:quote:Op donderdag 16 december 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Yes...kan gezellig zijn toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus 6 mensen moeten de douche, met als enige vorm van privacy een douchegordijntje, delen?
Cool manquote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef borisz het volgende:
thuis
Gesprek ging goed. Althans mijn gevoel is positief. De spanning kon ik dumpen in de gang van E&Y
. Was een gesprek met de recruiter over mijn cv, goede en slechte eigenschappen, wat ik van E&Y kon verwachten.
![]()
Kon overal duidelijk antwoord op even, was rustig, ben tevreden. Ik was smorgens meer gespannen dan tijdens het gesprek
. Over een paar dagen hoor ik meer.
Jawohl Frau Sonquote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
bin ich wieder.. alles gut hier??
Leukquote:Op donderdag 16 december 2010 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook goed!
http://www.galgje.com/
Na 2 potjes al te saaiquote:
http://www.neurocampus.com/quote:Op donderdag 16 december 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet. Ik ga over 9 minuten een fantastisch amerikaans kletspraatje aanhorenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is iedereen dat nu aan het doen?
Ik wel namelijk
Leukquote:Op donderdag 16 december 2010 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, wij kregen dit keer een bon van intratuin van 15,- als kerstgeschenk van de stichting. Ben blij dat ze overgestapt zijn op bonnen (eerder al eens een tijdschriftenbon en een pluim)
Goed nieuws allemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
Nog meer goed nieuws. Broertje is eindelijk geslaagd voor zijn opleiding. Kortom die kan hopelijk weer eens langs bij defensie voor een controle en dan onze F'16's onderhouden.![]()
Moeders is geslaagd voor haar master.
Kortom we hebben een fles champagne open getrokken
Gaat lekker bij jullie!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
Nog meer goed nieuws. Broertje is eindelijk geslaagd voor zijn opleiding. Kortom die kan hopelijk weer eens langs bij defensie voor een controle en dan onze F'16's onderhouden.![]()
Moeders is geslaagd voor haar master.
Kortom we hebben een fles champagne open getrokken
Er zit een hoop spanning, stress en inzet inquote:
Wat leuk allemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 18:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zit een hoop spanning, stress en inzet in. Prettig dat het beloond wordt.
Nu ik nog.
Gaat helemaal goed komen johquote:Op donderdag 16 december 2010 18:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zit een hoop spanning, stress en inzet in. Prettig dat het beloond wordt.
Nu ik nog.
gezelligquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen joh
Zo ik ben weer helemaal opgetuthopelijk blijft het weer een beetje goed dan gaan we ook nog uit en anders ben ik helemaal opgetut om op de kamer van mijn vriendin te blijven gamen met een flesje wijn
ja tochquote:
Dat je je optut om te gaan gamenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen joh
Zo ik ben weer helemaal opgetuthopelijk blijft het weer een beetje goed dan gaan we ook nog uit en anders ben ik helemaal opgetut om op de kamer van mijn vriendin te blijven gamen met een flesje wijn
Het idee was dat we uitgingen dus daarom opgetutquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat je je optut om te gaan gamen![]()
Borisz, bravo! Goed gedaan dan, dat interview. Feest-ze!
Oe das helemaal relaxedquote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ja tochwe kwamen er vorige week achter dat we elkaar eigenlijk veelste weinig zien buiten college dus dan maar af en toe dit soort dingetjes doen
en alvast een beetje vakantie vieren, we hebben allebei morgen alleen nog 1 uurtje werkgroep
Enjoy!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor thuis geloof ikTurkse pizza
Das altijd tofquote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef LieLie het volgende:
en
![]()
In onze kast zit een laatje met allerlei rommel en papieren. En had elke keer het idee dat daar nog dingen van mijn verjaardag van vorig jaar in zaten die ik eens op moest zoeken.
Net even opgeruimd![]()
22,50 euro aan nationale bloemenbonnen
25 euro op een bon voor de plaatselijke bloemist
25 euro bij bol.com
Haha, leuk werkje altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Bijna..
moet nog 31 kerstkaartjes schrijven...
Ja.. gelukkig verstuur ik verder niets want ik ben vergeten ze te bestellen bij Unicefquote:
Oh, dan hoef je al niet alle enveloppen!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. gelukkig verstuur ik verder niets want ik ben vergeten ze te bestellen bij Unicef.. (deze zijn voor mijn kids..) En ik doe graag aan goededoelenkaarten als ik ze dan al verstuur
Ik al jaren een doos unicefkaarten liggen, maar ik vergeet ze steeds te versturen omdat het zo druk is voor de kerstquote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. gelukkig verstuur ik verder niets want ik ben vergeten ze te bestellen bij Unicef.. (deze zijn voor mijn kids..) En ik doe graag aan goededoelenkaarten als ik ze dan al verstuur
Ja of kijkt tvquote:
Het is wel duur ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja of kijkt tvof geen idee
oja en ik doe niet aan kerstkaarten: A: te duur
B: geen zin in
C: zie verder bij A
dan nu Gtst maar kieken zo
Clickbricksquote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt dit? Buitenkantje van mijn nieuwe poli
Is al een hele tijd hoor!! Bij zijn laatste show (zijn we vorig jaar geweest) al.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef LieLie het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
Herman Finkers zonder snor!
Het is een puinhoop binnen, en 10 jan moeten we er in... ik gok dat dat niet gaat lukken al klikken ze alles in elkaarquote:
Naah, was bij ons echt nog niet zo hoor volgens mijquote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is al een hele tijd hoor!! Bij zijn laatste show (zijn we vorig jaar geweest) al.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Naah, was bij ons echt nog niet zo hoor volgens mij
Ons gemeentehuis ziet er florissanter uit, en daar moeten we in april inquote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een puinhoop binnen, en 10 jan moeten we er in... ik gok dat dat niet gaat lukken al klikken ze alles in elkaar
Ga je trouwen Lie?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ons gemeentehuis ziet er florissanter uit, en daar moeten we in april in
g is begonnen met smeren vandaag, spul v/d huisarts... het was echt zo erg, alleen zijn voorhoofd was nog vrij van grote rode plekkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!
Niet bijgelezen, dus als ik wat wezenlijks over het hoofd zie, sorry.
Ik wou wel graog effe witte hoe het met Mika en Maria gaat en of golfer al van zijn huiduitslag af is? O en of B&G nog iets leuks gaan doen zondag, op golfies 25ste verjaardag.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!
Niet bijgelezen, dus als ik wat wezenlijks over het hoofd zie, sorry.
Ik wou wel graog effe witte hoe het met Mika en Maria gaat en of golfer al van zijn huiduitslag af is? O en of B&G nog iets leuks gaan doen zondag, op golfies 25ste verjaardag.
Ik wil je wel inhurenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef rijsttafel het volgende:
VACATURE
--------------
PERSONEEL GEZOCHT
Ik ga een paraplu-service beginnen. Op stations gaan staan met een grote plu met de tekst gratis droge tocht. En dan meelopen met van die chagerijnige mensen die zitten te zeuren over sneeuw in hun nek en natte jassen en kijken of ik ze blij kan maken.
Later wil ik dit uitbreiden met op extra koude dagen een opwarm-service voor lieve, leuke meisjes.
Non-profit.
Wie mee wil doen, graag PM-en.
Ik zat te denken aan oranje, omdat dat wel een vrolijke kleur is. Maar jij bent helemaal geen chagerijnig iemand, dus dan heb je de service niet nodig.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil je wel inhurenWelke kleur paraplu kan ik kiezen?
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zat te denken aan oranje, omdat dat wel een vrolijke kleur is. Maar jij bent helemaal geen chagerijnig iemand, dus dan heb je de service niet nodig.
Voor verdrietige mensen ben ik wel de opwarm-service aan het ontwikkelen. Maar dat bedrijfsplan is nog niet rond.quote:
Hm, in de Blommendaalse lappenmand dus. Knap snel op beiden.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
g is begonnen met smeren vandaag, spul v/d huisarts... het was echt zo erg, alleen zijn voorhoofd was nog vrij van grote rode plekkenhopelijk helpt het.
Zaterdagavond krijgt g zijn kadootje van mijen zondag viert de babi dus zitten we daar.. (ik moest mijn kado omgooien om het feestje mee te kunnen vieren
)
[me=Bluezz] is weer terug van een uurtje of 12 migraine uitliggen[/me]
Bij mij is íe ook een wilde.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey Dude!
Nou.. ben net ff bij het stel gaan kijken. Ik heb het idee dat Miko Maria wel heel leuk vind, maar dat Maria nog niet helemaal overtuigd isVerder is Miko echt een leuk ding
Komt meteen naar je toe, snuffelen en aaitje halen. Totaal het tegenovergestelde als Hasso, dat was echt een wilde..
En bij jou dan??
Wie neemt er dan ook nasi?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet nasi gehaald. En opgegeten. En eigenlijk was het gewoon niet lekker
Nu baal ik een beetje
Ik dacht dat je een Turkse Pizza zou nemenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet nasi gehaald. En opgegeten. En eigenlijk was het gewoon niet lekker
Nu baal ik een beetje
Komt goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef Duderella het volgende:
Hm, in de Blommendaalse lappenmand dus. Knap snel op beiden.
Ikquote:
Ja. De chinees was dichterbijquote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Turkse Pizza zou nemen
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zin om even heel hard te huilen. Wat een kutdag. Ik zit er echt doorheen. Moet morgen nog twee pittige gesprekken voeren en ik wil niet meer.
Ik ga denk ik straks maar gewoon even hard aan de wodka
fnuffelquote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb zin om even heel hard te huilen. Wat een kutdag. Ik zit er echt doorheen. Moet morgen nog twee pittige gesprekken voeren en ik wil niet meer.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef ColdFeet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |