Ja. Hier ookquote:
Dan nog is een trein geen Roosendaalquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien was hij zijn bril vergeten. Ik kan dan ook niet van n afstandje zien wat er staat geschreven
Ik moet morgen nog van 10.45 tot 12.30quote:
Ja johquote:
Straks ben je d'r van verlostquote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
URGH. Ik ging even wat eenvoudigs doch zeer specifiek vaktechnisch vragen aan mijn co-promotor. Legt hij het zo heel meewarig uit en vertelt hij er ook nog eens bij hoe je een gewogen gemiddelde moet nemen
Betuttelende shit-Vlaming
Daar hebben we het niet over gehadquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
URGH. Ik ging even wat eenvoudigs doch zeer specifiek vaktechnisch vragen aan mijn co-promotor. Legt hij het zo heel meewarig uit en vertelt hij er ook nog eens bij hoe je een gewogen gemiddelde moet nemen
Gelukkig heb jij die hele supermarkt niet nodig met je volle vriezerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:13 schreef DarkElf het volgende:
zag trouwens toevallig in de supermarkt dat die dicht is 1 jan. das natuurlijk logisch, maar das echt zoiets waar ik niet bij stilstadus bij dezen voor hen die net zoals ik zijn: de winkels zijn dicht 1 jan
we gaan overdag lekker naar de Saunaquote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij die hele supermarkt niet nodig met je volle vriezer
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (lekker allemaal verschillende sauna's , uitgebreid lunchen, kruidenbaden enzo, inclusief massage voor moi, de mr houdt daar niet van) en 's avonds zijn we gewoon thuis.
Ik heb nooit zoveel gehad met 'De Laatste Avond van het Jaar!!!!!!' gedoe enzoEn de mr ook niet, dus dat komt goed uit.
En jij?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oef ja. Ik vergeet dat ook altijd met Vlaamse feestdagen! Jij niet? Jij zit natuurlijk dichter bij de grens.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:13 schreef DarkElf het volgende:
zag trouwens toevallig in de supermarkt dat die dicht is 1 jan. das natuurlijk logisch, maar das echt zoiets waar ik niet bij stilstadus bij dezen voor hen die net zoals ik zijn: de winkels zijn dicht 1 jan
Ja die vergeet ik ook altijd en geloof me;je wilt niet in een Hollandse super komen op die dagen! Tis net of de Vlamingen of zichzelf niet kunnen vermaken dus dan maar en masse naar Holland gaan, of dat ze slechte planners zijn en 1 dag gesloten winkels niet overlevenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef ja. Ik vergeet dat ook altijd met Vlaamse feestdagen! Jij niet? Jij zit natuurlijk dichter bij de grens.
Ik kwam kletsnat op mijn werk, door de ijsregenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het hemeltergend vroeg, en wat is het kloteweer
Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik lekker thuis met de vierpotersquote:Op donderdag 16 december 2010 14:19 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb nooit zoveel gehad met 'De Laatste Avond van het Jaar!!!!!!' gedoe enzoEn de mr ook niet, dus dat komt goed uit.
En jij?
Maar er is hier in Vlaanderen ook nooit iets te doen op die feestdagen! Geen festivals, geen vrijmarkt, niks! Gewoon binnenzitten en wachten tot de dag om isquote:Op donderdag 16 december 2010 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die vergeet ik ook altijd en geloof me;je wilt niet in een Hollandse super komen op die dagen! Tis net of de Vlamingen of zichzelf niet kunnen vermaken dus dan maar en masse naar Holland gaan, of dat ze slechte planners zijn en 1 dag gesloten winkels niet overleven
das wel een heel Vlaamse (suffe) manier van dingen benaderenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er is hier in Vlaanderen ook nooit iets te doen op die feestdagen! Geen festivals, geen vrijmarkt, niks! Gewoon binnenzitten en wachten tot de dag om is
Het sneeuwt hier flink, maar het is tot nu toe allemaal natte kledderzooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:29 schreef DarkElf het volgende:
Hoop dat t weer zich morgen een beetje gedraagt, we moeten 's avonds naar Amsterdam.
Ah well, ik klaag niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef DarkElf het volgende:
das wel een heel Vlaamse (suffe) manier van dingen benaderen
Ja zoiets toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah well, ik klaag niet hoorzeven vrije dagen per jaar versus eentje in NL?
Getsie.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier flink, maar het is tot nu toe allemaal natte kledderzooi.
En ik heb dan nog 'es twee dagen extra: eentje in februari en een in september. Naiiiiiisquote:Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja zoiets toch?
En vind t ook raar dat alles zo doods is hier dan hoor maar heb er verder geen last van. Verbaas mij gewoon wel altijd over alle Vlamingen die dan de nederlandse supers leeghalen hier. Ga dan verder Nederland in (oeh eng!) en ga iets leuks doen!
bofferdquote:Op donderdag 16 december 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ik heb dan nog 'es twee dagen extra: eentje in februari en een in september. Naiiiiiis
Ja, wat zeik ik eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
lekker! Zo zeg. Al rustig aan t kijken naar n ander baantje?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, wat zeik ik eigenlijk9 dagen plus de christelijke feestdagen en nieuwjaar, plus een week kerstvakantie. En dan nog 25 dagen.
En dan Het Grote Verhuizenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik moet morgen, zaterdag en zondag werken![]()
Wel laatste zaterdag en zondag die ik moet werken bij ikea, tijd gaat snel
Niks mis met Drenthequote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Wij blijven ook lekker thuis met Oudejaarsavond en heb ook geen zin om dit jaar weg te gaan (ik moet 1 januari ook werken). Visite is van harte welkom, dus als iemand hier alleen is en dat liever niet wil zijn kan je ook nog in Drenthe terecht (je moet het maar willen)
Ja natuurlijk wel. Maar dat moest je gebruiken in een bepaalde manier van gebieden opdelen, bladibla.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zucht CF wist je dat niet eens *rolleyes*
Nou die toevoeging!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Wij blijven ook lekker thuis met Oudejaarsavond en heb ook geen zin om dit jaar weg te gaan (ik moet 1 januari ook werken). Visite is van harte welkom, dus als iemand hier alleen is en dat liever niet wil zijn kan je ook nog in Drenthe terecht (je moet het maar willen)
Is zeker niet slecht maar ja je bent nu eenmaal een druk mens, dan lijkt het zo op!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, wat zeik ik eigenlijk9 dagen plus de christelijke feestdagen en nieuwjaar, plus een week kerstvakantie. En dan nog 25 dagen.
Neuh, nog geen inspiratie. Ik ga in januari eens beginnen met rondkijken ofzo. 't Is sowieso afwachten met Meneers project, als dat maar een paar maanden langer duurt dan dat ik werk heb, ga ik eerst even vrijwilligerswerk doen ofzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker! Zo zeg. Al rustig aan t kijken naar n ander baantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |