Hier een centimeter of 10/15. Waar ik straks meer dan een uur doorheen mag baggeren om thuis te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Maitje het volgende:
Nou.. tis gestopt hier met sneeuwen, denk 6cm ofzo..
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een centimeter of 10/15. Waar ik straks meer dan een uur doorheen mag baggeren om thuis te komen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:04 schreef Pumatje het volgende:
Hier in brabant is echt absoluut NIETS gevallen..
er lag wel sneeuw van gisteren, heb verkenningen uitgevoerd vanaf 's-Hertogenbosch tot de omgeving Eindhoven, Oirschot, Best..om vervolgens weer de patrouille op te pakken richting 's-Hertogenbosch...
kein schnee!! achtung!
Dank je.quote:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet wat ER gaat roepen, maar ik zou Pantser Genie zeggen.
Hmm.. denk het niet want ik gaat naar Harry Potterquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je.Zul je aan me denken als ik straks zwoegend door de sneeuw loop?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Vronsky het volgende:
Geachte DEF,
Ik heb besloten om mij vol te gaan storten op een toekomst bij de EOD, maar ik wil dus eerst van de zomer voor een andere functie solliciteren om ervaring op te doen.
Maar wat is handiger, bij de pantsergenie of bij de luchtmobiele brigade genie?
Wat zou beter aansluiten?
(Ga in de tussentijd voor mezelf aan de slag als freelance 3D-animator, dus komt ook wel goed, zit nu weer vol m'n portfolio op te bouwen.)
Gaat geen HBO studie worden(Moet dan wachten tot ik bijna 22 ben.)
Naar de pleunen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Vronsky het volgende:
Geachte DEF,
Ik heb besloten om mij vol te gaan storten op een toekomst bij de EOD, maar ik wil dus eerst van de zomer voor een andere functie solliciteren om ervaring op te doen.
Maar wat is handiger, bij de pantsergenie of bij de luchtmobiele brigade genie?
Wat zou beter aansluiten?
(Ga in de tussentijd voor mezelf aan de slag als freelance 3D-animator, dus komt ook wel goed, zit nu weer vol m'n portfolio op te bouwen.)
Gaat geen HBO studie worden(Moet dan wachten tot ik bijna 22 ben.)
hmmmm, niks voor mij. Toch maar eens Lord of the Strings "kopen"quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. denk het niet want ik gaat naar Harry Potter
Zal ik het einde verklappen? Dat scheelt weer veel risico lopen om in de bioscoop te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. denk het niet want ik gaat naar Harry Potter
Of je rode baret halen en naar de LMB Engineers. Veel verschil zit er niet tussen........quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Naar de pleunen...
Je mariniersbaret halen en dan door naar de assault engineers!
Klopt maar de een is onderdeel van de marine en de andere zuigen pik voor drugs.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of je rode baret halen en naar de LMB Engineers. Veel verschil zit er niet tussen........
whehehehe, ach, ik zie Vronsky zijn mening nog wel bijdraaien hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt maar de een is onderdeel van de marine en de andere zuigen pik voor drugs.
Dat lezen we morgen wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehehe, ach, ik zie Vronsky zijn mening nog wel bijdraaien hoor(sorry Vronsky).
hahaha, ik som ff op:quote:
Mooie films, en stiekem een traditioneel familie uitjequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm, niks voor mij. Toch maar eens Lord of the Strings "kopen"
Nee niet doen!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik het einde verklappen? Dat scheelt weer veel risico lopen om in de bioscoop te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |