En het blijft ook gezellig doorsneeuwenquote:

Nou. ik hoopte dit weekend toch in Rdam te gaan wonen ipv Dordt, maar als het heel het weekend dit weer blijft.....quote:

Moet je veel spullen over brengen? Een voordeel is wel dat het rustiger is op de weg in het weekend en dat er naar verwachting ook weer wat beter gestrooid is dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef Chav het volgende:
Nou. ik hoopte dit weekend toch in Rdam te gaan wonen ipv Dordt, maar als het heel het weekend dit weer blijft.....

Alles mee in de treinquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef Chav het volgende:
[..]
Nou. ik hoopte dit weekend toch in Rdam te gaan wonen ipv Dordt, maar als het heel het weekend dit weer blijft.....

Er reed laatst een Liekendiek auto voor mij, toch maar goed opgelet of er niet her en der een klein onderdeel af zou vallen, zoals deuren of een motorblok.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Alicey het volgende:
Een van mijn collega's heeft een auto van Liekendiek.

Doet de KLM tegenwoordig niet meer aan wijn?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef SingleCoil het volgende:
We krijgen verse koffie en de entertainment is weer aangezet. Dus dat gaat nog even duren

Zo heb ik een onmogelijke lengte-breedte maat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef Breuls het volgende:
Bah, stomme kledingwinkels. Ik weet dat ik een klein mannetje ben, maar ze kunnen toch wel een handjevol broeken met een lengtemaat lager dan 32 in de rekken hangen.

Je mag 'm ook bij mij droppen, dan haal ik 'm onder de naaimachine door.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:35 schreef Breuls het volgende:
Nou, H&M is anders een monster van een winkel en de damesruimte neemt al de meeste oppervlakte in. Dat kan best anders.
Maar ik denk dat ik binnenkort gewoon een te lange broek koop en meteen doorloop naar Palthe ofzo, om 'm in te laten korten. Dat omslaan van de pijpen word ik een beetje zat.

En damesbroeken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef Breuls het volgende:
Weet je wat stom is? Er is een maat '30', dus een enkele maat, en in de breedte wil die soms passen. Dus die pak ik, hou ik naast m'n been en hup, toch te lang. '30' is blijkbaar dus niet '30/30'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |