Ik kende de snelweg. Maar dan nog is het vrij dom geweest want hij begon wel te glijden in een flauwe bocht.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het niet doe in Nederland is vanwege het gedonder dat het geeft wanneer je wordt aangehouden (of geflitst).
Geeft niets, zolang je maar weet hoe je dat moet corrigeren.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kende de snelweg. Maar dan nog is het vrij dom geweest want hij begon wel te glijden in een flauwe bocht.
Gas geven want het was een 4x4quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, zolang je maar weet hoe je dat moet corrigeren.
Kijk aan, opgelost.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gas geven want het was een 4x4
Brrr volledig gevoelloos neem ik aan?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kwam hier thuis aan als een sneeuwpop vanaf de fiets
juist niet. Ik fiets altijd alsof ik in een kopgroep rij. Ik kan niet rustig fietsen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Brrr volledig gevoelloos neem ik aan?
Da's wel waar ja. Strooien op fietspaden gebeurt doorgaans ook pas wanneer er verder niets meer te strooien valt. Of gewoon niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik hoop echt zo dat de sneeuw niet blijft liggen omdat dat echt een marteling is op de fiets.
Ik doel er meer op dat je gezicht en handen volledig bevroren moeten zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
juist niet. Ik fiets altijd alsof ik in een kopgroep rij. Ik kan niet rustig fietsen.
Nee hoor ook niet. Ik ben een fietsende mummie.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat je gezicht en handen volledig bevroren moeten zijn.
Oh dat scheelt dan weer. Dat heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee hoor ook niet. Ik ben een fietsende mummie.
Mijn klanten vinden het altijd te veel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Plus dat de beheerskosten relatief erg laag zijn in vergelijking met de andere kosten.
Van mij mag het ook wel wat minder, maar dat komt omdat ik Hollands ben denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn klanten vinden het altijd te veel.
Haha dat heb ik ook altijd. Dan fiets je op je gemak terwijl een hijgende hond je bij probeert te houden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:25 schreef Alicey het volgende:
Grappig trouwens, ik kan ook moeilijk rustig fietsen. Lastig als je samen met iemand fietst, want in mijn ogen fiets ik dan rustig terwijl die ander dan onwijs zijn of haar best moet doen.
Dat idee ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha dat heb ik ook altijd. Dan fiets je op je gemak terwijl een hijgende hond je bij probeert te houden.
Ik had laatst echt een enorm wtf moment op de fiets.quote:
Hier rijden ze heel veel. Maar de eerste keren wist ik ook niet wat me overkwam.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik had laatst echt een enorm wtf moment op de fiets.
Ik fietste stevig door en ineens werd ik ingehaald door een chubby dame op de fiets die trapte alsof er niets aan de hand was. Bij het stoplicht zag ik pas dat dat zo een half elektrische fiets was. Sjonge jonge.
Onzin, ook auto's moeten daar fors remmen, als hij afstand had gehouden had hij er zelfs geen last van, en daarnaast trekt mijn scooter sneller op dan de meeste auto's (niet zo vreemd, want lichter en maar 2 wielen).quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Scooters zijn op die manier verschrikkelijk irritant, maar een drieste inhaalactie als je toch de bocht om moet is dan wel weer episch idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |